Felhasználónév: Jelszó:

Szerző Téma: Kérdések melyek levélben jöttek  (Megtekintve 18935 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

MiCKEY

  • The Boss
  • Adminisztrátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9673
    • http://www.mickey.hu
  • Autó: Lexus NX300h, Toyota Yaris III., Toyota Corolla E11
Kérdések melyek levélben jöttek
« Válasz #30 Dátum: 2007.03.08 11:46:23 »
Tisztelt Club!
Sûrgõsen keresek egy bal oldali (gyári bontott) külsõ elektromos visszapillantó tükröt az 1998 decemberi kiadású Toyota Avensis autómhoz. Sajnos a forgalomban lévõ az utángyártottak nem jók.
Amennyiben tudnak segíteni, úgy ezen a címen vagy a 30/353-**** telefonszámon értesíteni szíveskedjenek.
Üdvözlettel,
Szabó Mihály

sabomiskukacgmail.com

MiCKEY

  • The Boss
  • Adminisztrátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9673
    • http://www.mickey.hu
  • Autó: Lexus NX300h, Toyota Yaris III., Toyota Corolla E11
Kérdések melyek levélben jöttek
« Válasz #31 Dátum: 2007.03.08 11:47:30 »
Üdvözlöm önöket Nagy Bélának, hívnak Komáromban lakom, olyan problémával fordulok önökhöz, hogy nem e tudnának segíteni, abban hogy hova lehetne fordulni a következõ problémával. Szeretnék rendelni egy Toyota Auris személygépkocsit.

A következõ felszereltséggel eröforással 1,4 D4D 90 Le automataváltós MMT és, talán ami még nagyon fontos lenne az az intelligens nyitás és indítási rendszer, meg digitális klíma    esõ és szürkület érzékelõ.

Nos ezek talán másnak kényelmi funkciók, de sajnos nekem nagyon fontos kiegészítõk

Lennének, ugyanis mozgáskorlátozott személy vagyok, és nagyon megkönnyítenék a személygépkocsi vezetését. Nos ezek a felszereltségek mind léteznek a Toyota Auris mûszaki és felszereltség listáján, a Sol felszereltségben de itt van a bökkenõ az 1, 4 D4D motor csomagot nem lehet csak Luna felszereltséggel rendelni, amibe nincs benne a digitális klíma meg az intelligens nyitás és indítási rendszer. Az 1, 6 ós benzines eröforással lehet ugyan rendelni, de sajnos azt meg nem tudnám fenntartani.

A bosszantó hogy 1 évet vártam erre az autóra és a végén mindhiába.

Amibe a segítségüket kérném, nem tudják, hogy hova lehetne fordulni, hogy külön egyedi elbírálás alapján nem e lehetne az 1, 4 D4D 90 Le automata sebváltós MMT és Sol felszereltséggel megrendelni az autót.

 Magyarországon már próbálkoztam a márkakereskedések és az importõr sem igazán volt segítõkész. És elégé el vagyok keseredve. Fáradságukat elõre is köszönöm.

Tisztelettel: Nagy Béla

bubikukacvivamail.hu

Tel: 0620591****

MiCKEY

  • The Boss
  • Adminisztrátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9673
    • http://www.mickey.hu
  • Autó: Lexus NX300h, Toyota Yaris III., Toyota Corolla E11
Kérdések melyek levélben jöttek
« Válasz #32 Dátum: 2007.03.08 11:49:27 »
Sziasztok!

Nemrég vettem egy 1995-ös Carine XLI-t, de kézikönyv nem volt hozzá. ilyesmire a neten rá lehet találni?

A segítséget elõre köszönöm,
Tamás

kappakukacfreemail.hu

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
  • Autó: Toyota Prius 2006; MGB GT 1974
Kérdések melyek levélben jöttek
« Válasz #33 Dátum: 2007.03.08 15:02:12 »
Idézetet írta: "MiCKEY"
Üdvözlöm önöket Nagy Bélának, hívnak Komáromban lakom, olyan problémával fordulok önökhöz, hogy nem e tudnának segíteni, abban hogy hova lehetne fordulni a következõ problémával. Szeretnék rendelni egy Toyota Auris személygépkocsit.

...


Megválaszolva.

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
  • Autó: Toyota Prius 2006; MGB GT 1974
Kérdések melyek levélben jöttek
« Válasz #34 Dátum: 2007.03.08 15:09:32 »
Idézetet írta: "MiCKEY"
Sziasztok!

Nemrég vettem egy 1995-ös Carine XLI-t, de kézikönyv nem volt hozzá. ilyesmire a neten rá lehet találni?

A segítséget elõre köszönöm,
Tamás

kappakukacfreemail.hu


Megválaszolva...

MiCKEY

  • The Boss
  • Adminisztrátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9673
    • http://www.mickey.hu
  • Autó: Lexus NX300h, Toyota Yaris III., Toyota Corolla E11
Kérdések melyek levélben jöttek
« Válasz #35 Dátum: 2007.03.31 18:06:24 »
Jó napot kivánok. Egy érdekes és tanulságos történetet szeretnék ismertetni önökkel. Ha esetleg tudnak valami megoldást a problémára vagy tájékoztatást adni, hogy kihez fordulhatok akkor azt szívesen veszem!!!
 
Ime a sztori:
2006 Májusában vásároltam egy Toyota Corolla Verso sol típusó új személygépkocsit a 2,2 177Le díesel motorral szerelt változatot. Az autó nagyon jól mûködött elgédett voltam vele minden szempontból. Mikor elkezdett hülni az idõ elõjött egy reggel az a probléma, hogy mikor hidegen beiindítottam az autót az alapjárat ingadozott és majd csak azután állt be a helyes tartományba. A hibával a szervízet azonnal felhívtam, idõpontot egyeztettünk és bevittem az autót. Rárakták a számítógépre ami nem jelzett semmi hibát, így hát mondták, hogy ott kell hagyni az autót, mivel õk is szeretnék látni az általam észlelt hibát. Az autót otthagytam, majd másnap érdeklõdtem, hogy nekik is elõjött e a hiba. A válaszuk igen volt és az injektort jelölték meg a hiba forrásának. Azt mondták, hogy ki kell szedni és el kell küldeni bevizsgáltatni, hogy megfelelõen mûködik e. Addig is rendelkezésemre bocsájtottak egy csereautót.  Az injektor visszaérkezett, hogy semmi baj nincs vele, addigra a szervíz lerendelt egy másik saját szalonban lévõ ugyan ilyen motorral szerelt tesztautót, hogy majd kicserélik az injektorokat hátha mégis azzal van a baj. Ez a mûvelet meg is történt, majd telefonáltak, hogy rendben van az autó, reggel hideg volt többször indították és rendben volt minden. Én mentem az autóért majd rákérdeztem, hogyan van az, hogy az én autómba egy tesztautó használt injektorait rakták bele, miért nem rendeltek újat. A válasz erre az volt, hogy a toyota kiadta a denzonak a befecskendezõ rendszerek gyártását és szervízelését így hát a gyár ezzel nem foglalkozik. A denzo pedig nem ad újat csak HASZNÁLT FELÚJÍTOTTAT, ekkor az autómban kb 7000 km lehetett. Meg is jegyeztem, hogy ez számomra elég érdekes, hogyha egy új autóban leromlik az injektor akkor kapok bele egy használt fejújítottat? A válasz igen volt. Tudomásul vettem a dolgot beültem az autóba, de igen ám az indításkor megint észleltem a hibát, Az autót leállítottam és szóltam a szervizeseknek, hogy nézzék meg az autót. Õk indították nekik is ugyan azt csinálta. Mondtam, hogy én nem fogom így haza hozni az autót, mire õk azt válaszolták, hogy vigyem el és teszteljem. Majd ha nem lesz jó vigyem vissza. Természetesen bementem a szalonba és elmondtam, hogy addig nem viszem el az autót amíg tökéletes nem lesz. És közöltem, hogy ne próbáljanak "használt felújított" alkatrészt beletenni az autómba amibe 7000km van. Ekkor már több mint két hetet kellett nélkülöznöm a gépkocsimat. Visszakaptam a csereautót és azzal jöttem haza. A következkõ héten ismét jön a telefon a szervízbõl, hogy mehetek az autóért mert már minden jó két reggel is indítgatták, hiba nélkül mûködött. Tényleg rendben volt kb 2 napig. Ezután reggel indítottam és semmi, az autó nem akart beindulni. Ekkor már kezdtem elveszíteni a türelmem hívtam a szervizet,hogy jöjjenek és vigyék innen az autót ha bírják. Jött is az értékeítõ meg egy szerelõ az autó persze nekik sem indult. Próbálkoztak mindennel lehúzgáltak vezetékeket indítgatták, semmi. Majd egyszer valahogy padlógázzal sikerült beindítani az autót, elvitték. Rá két napra telefonáltak, hogy megnyugodhatok megvan a hiba. Mikor elvitték rárakták a számítógépre az autót egész éjszakára és reggelre kiírta, a komputer, hogy "kívánja e a magasnyomású szivattyút erre az éghajlatra beállítani". Ezt meg is tették és mondták, hogy ez biztos lemaradt mikor behozták az országba az autót. És hidegben nem kapott annyi üzemanyagot, mint ami szükéges és azíért dadogott be indításkor. Örültem neki, hogy végre megvan a hiba elhoztam az autót, ismét. Jól is mûködött egy ideig az autó, de néha elõjött a hiba. A szervizet ismét felhívtam, mondták, hogy vigyem be az autót, kicserélik a magasnyomású szivattyút. Biztos hogy az a baja, nem ad elég üzemanyagot. Jó bevittem az autót, ott kicsrélték  a szivattyút és mondták, hogy egyeztettek a gyárral és már egy módosított szivattyút raktak bele, mert már a gyár is találkozott ezzel a hibával és változtattak az egységen. Ugye azt már mondanom sem kell, hogy a tesztautó szivattyúját kaptam meg!!!! Mindegy csak legyen végre jó az autó. Ismét elhoztam az autót remélve, hogy többet ezzel a hibával mégegyszer nem kell találkoznom. De ez nem így történt, ismét telefon az autó megint nem jó. Utánna már a központi toyotától hívtak, hogy elnézést kérnek a hibáért dolgoznak rajta, nem én vagyok az egyetlen, európában is találtak ilyen autót és magyarországon is, valószínûleg szoftver hiba lesz, majd értesítenek, hogy sikerült e megoldást találni a problémára. Jött is a telefon a szervízbõl nemsokára, hogy megvan a módosított szoftver mehetek és felprogramozzák. Ez meg is történt, most már kb két hónapig hiba nélkül ment is az autó. Aztán megint elõjött, ismét elmentem a szervízbe, mondtam, hogy adjanak egy új autót vagy találjanak ki valamit, mert ez így nem mehet tovább. Cserérõl persze szó sem lehet. A válasz az volt, hogy van a városban még egy ilyen hibás autó és a gyártól azt az utasítást kapták, hogy rakják rá gépre az autót indításkor és az ekkor tárolt adatokat küldjék el a gyárnak. És megróbálnak gyógyírt találni a problémára. Csak az gond, hogy én már 2006 szeptembere óta ugyanabba a cipõbe járok és az már kezd nagyon bûzleni. Jelenleg itt tartunk!!
Több toyotám is volt már és eddig egyikkel sem volt semmi gond, ezért is döntöttem a japán cég és az új autó vásárlás mellett. Véltem, hogy a mai világban inkább az új autó a biztosabb elsõsorban a garancia miatt és persze hogy új. De úgy látszik ez már sajnos semmit nem jelent és én is csak addig voltam jó még odavittem a 6,700,000 Ft-ot.
 
Így leírva elég vicces számomra is az egész történet ugyankkor felháborít az a tanácstalanság és a tökéletes hozzá nem értés amivel a szervízben is találkoztam. Azt hittem, hogy a toyota egy komoly cég és nem enged meg magának ilyen presztizs veszteséget és komolyan veszi a vásárlóit. Nagyot csalódtam az egész cégben, nem elsõsorban a hiba miatt hanem azért ahogyan ezt az egészet kezelik!!!!!!
 
Ha kérdésük van az email címemem látható
Köszönettel venném ha meg tudnák adni a magyarországi toyota képviselet email címét !!!

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
  • Autó: Toyota Prius 2006; MGB GT 1974
Kérdések melyek levélben jöttek
« Válasz #36 Dátum: 2007.03.31 18:48:26 »
Nem látok itt mélcímet, úgyhogy majd küldd el neki Mickey:
TMH: info@toyota.hu
denzo=Denso
Használt felújított=optifit (teljes garanciával, olyan mintha új lenne)

MiCKEY

  • The Boss
  • Adminisztrátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9673
    • http://www.mickey.hu
  • Autó: Lexus NX300h, Toyota Yaris III., Toyota Corolla E11
Kérdések melyek levélben jöttek
« Válasz #37 Dátum: 2007.04.02 08:56:40 »
Nem akartam mail cimet megadni, elküldöm ...

MiCKEY

  • The Boss
  • Adminisztrátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9673
    • http://www.mickey.hu
  • Autó: Lexus NX300h, Toyota Yaris III., Toyota Corolla E11
Kérdések melyek levélben jöttek
« Válasz #38 Dátum: 2007.06.19 22:57:51 »
Tisztelettel érdeklõdnék Nagy Béla vagyok és abban kérném a segítségüket hogy tudnának e abban nekem segíteni hogy a Lukoil töltõ állomásain forgalmazott dízel üzemanyagok milyen

Cetánszámuak, alacsony kéntartalmúak e vagy sem.

Most vettem egy Toyota Auris 1, 4D4D dízel személygépkocsit és tanácstalan vagyok, hogy hol tankoljak az autóba. Komáromban lakom és a legolcsóbb üzemanyagot a Lukoil forgalmazza, a Mollal és az OMV – vel szemben 9- 10 Ft különbség de az autót sem szeretném tönkrevágni. A márkakereskedésben azt mondták, hogy legalább 48 as vagy magasabb cetánszámu gázolajat tankoljak az autóba.

Segítségüket elõre is köszönöm.

Üdv: Nagy Béla bubikukacvivamail.hu

rezol

  • Vendég
Kérdések melyek levélben jöttek
« Válasz #39 Dátum: 2007.06.20 09:41:59 »
Utánanéztem dízeles fórumokon: a Shell V-Power-t és az OMV-t preferálják, de a Lukoil-rõl se írtak rosszat.
Mindenesetre lehet cetánszám növelõ adalékot kapni, pl a Wynns-nek is van ilyen terméke.

Lévai Béla

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1167
Kérdések melyek levélben jöttek
« Válasz #40 Dátum: 2007.07.02 17:14:46 »
Idézetet írta: "MiCKEY"
Tisztelettel érdeklõdnék Nagy Béla vagyok és abban kérném a segítségüket hogy tudnának e abban nekem segíteni hogy a Lukoil töltõ állomásain forgalmazott dízel üzemanyagok milyen

Cetánszámuak, alacsony kéntartalmúak e vagy sem.

Most vettem egy Toyota Auris 1, 4D4D dízel személygépkocsit és tanácstalan vagyok, hogy hol tankoljak az autóba. Komáromban lakom és a legolcsóbb üzemanyagot a Lukoil forgalmazza, a Mollal és az OMV – vel szemben 9- 10 Ft különbség de az autót sem szeretném tönkrevágni. A márkakereskedésben azt mondták, hogy legalább 48 as vagy magasabb cetánszámu gázolajat tankoljak az autóba.

Segítségüket elõre is köszönöm.

Üdv: Nagy Béla bubikukacvivamail.hu


Bár a kérdés meglehetõsen régi, próbálok korrekt választ adni druszámnak.
A MOL mindkét nagy finomítója ( a battai és a pozsonyi) nagyon alacsony kéntartalmú üzemanyagot készít, tudomásom szerint a legjobbak egyikét a világon!
A 48-as cetánszámot még a régi fûtõolaj is tudta, ez nem lehet gond.
Ha ácsingózol az 500e km-es futásteljesítményre akkor MOL, de sztem a LUK is príma (kicsit magasabb kéntartalom, ebbõl adódóan nagyobb belsõ savas korrózió). A savkorróziót viszont nem fogod érezni, egyszerûen nem mehetsz annyit a géppel, hogy a felületi felmaródás gondot okozzon!
Szóval tankolj a LUK-nál nyugodtan és szervízeltesd a gépet elõírás szerint, akkor nem lesz semmi gond!
Voltaképpen a kéntartalom korlátozása/csökkentése inkább környezetvédelmi, mint autómûszaki érdek.
Toyota Avensis II.  1AZ-FSE Exec. Aut. 2007-2013

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
  • Autó: Toyota Prius 2006; MGB GT 1974
Kérdések melyek levélben jöttek
« Válasz #41 Dátum: 2007.07.02 19:24:23 »
Ezek a levelek az info kukac toyotaclub.u mélcímre jönnek. A szokás az, hogy aki tudja rá a választ, az a levélben megadott címre válaszol mélben, jelezve. És ide is kiírja, hogy válaszolt, elkerülendõ azt, hogy még 6 embertõl megkapja ugyanazt.
Megteszed, hogy elküldöd neki mélben a válaszodat?

Lévai Béla

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1167
Kérdések melyek levélben jöttek
« Válasz #42 Dátum: 2007.07.02 22:23:52 »
Bocsánat, megy a mail-re!
Toyota Avensis II.  1AZ-FSE Exec. Aut. 2007-2013

MiCKEY

  • The Boss
  • Adminisztrátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9673
    • http://www.mickey.hu
  • Autó: Lexus NX300h, Toyota Yaris III., Toyota Corolla E11
Re: Kérdések melyek levélben jöttek
« Válasz #43 Dátum: 2009.01.14 17:38:16 »
T. Toyota-Club!
 
87ezret futott Avensis 1.8 automatat hasznalok(2003-as).
Mar ketszer csontig (ill. szegecsig) kopott a hatso jobb
KULSO(!) betetem...most mar tarcsat is csereltek
(nem vagyok biztos benne, hogy a vastagsaga miatt
feltetlen szukseges volt....).
Lassan elfogy az elso fekbetet is, ott is tarcsat
akarnak csereltetni....
Kerdeseim:
1./ mi lehet az oka, hogy a kulso betet (amelyiket
nem a munkahenger nyom!!!) kopik el,
mikozben a masik 3 beteten van meg 5-6 mm?!
2./ mi a fektarcsa uj merete? mikor ajanlott es
mikor muszaj cserelni???
 
Koszonettel: Nadel Janos
nadel at enternet.hu


MiCKEY

  • The Boss
  • Adminisztrátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9673
    • http://www.mickey.hu
  • Autó: Lexus NX300h, Toyota Yaris III., Toyota Corolla E11
Re: Kérdések melyek levélben jöttek
« Válasz #44 Dátum: 2009.01.15 16:45:57 »
Srácok, valaki tud válaszolni a "kolléga" kérdéseire?