Sziasztok
Új vagyok még ebben a fórumban
A Toyota M+F-et meglehetősen jól ismerem: nagybátyám és édesapám nevét takarja a két betű
1992-ben alakult a cég, Toyotával és Ladával foglalkoztunk. Aztán a Lada helyett jött a Daewoo, ami a GM-átvétel után az Opel kereskedőkhöz került. Amúgy sem ment túl jól a Daewoo, ráfizetéses volt. Úgyhogy most "csak" Toyota van.
Az egész cég teljesen családi alapú: 2 nagybátyám, egyik nagybátyám mindkét lánya, s ugye édesapám is ott dolgozik. Nem is kell mondanom, hogy munkaidő, mint olyan, nincs, akkor jönnek haza, amikor az utolsó ügyfelet is kiszolgálták. És ha ő záráskor toppan be, akkor még utána ott maradnak, ameddig kell. Az ügyfélközpontúság volt kezdettől fogva a fő cél, s amint ezt a megelegédettségi mutatók bizonyítják, sikerült is.
A kecskeméti szalon azért épült, mert az eddig ebben a városban tevékenykedő Tromf Kft szép kis biztosítási botrányba keveredett, és egyébként sem volt a szervizük a kedvességről híres. Aki náluk vette az autóját, az is inkább lehozta Kiskőrösre szervizelni. Amikor a város "megüresedett", akkor határoztuk el, hogy építünk egy szalont. Ugyan az alapterület sokkal kisebb, a szolgáltatások köre is szűkebb, mint Kiskőrösön (Kecskeméten nincs karosszériaműhely, nincs se műszaki vizsga se zöldkártya, nagyon kevés csak a használtautó, kevesebb a szervizbeállóhely, az autómosó sokkal kisebb kapacitású), a teljesen modern épület és a kiváló fekvése biztosítja majd a jövőben a létjogosultságát.
A használtautó-kereskedést Hornyák Jani bá vezeti, kezdettől fogva. Az egyik legmegbízhatóbb és legkorrektebb alkalmazott az összes közül. Mint az itteni tapasztalat is bizonyítja, nem szokása átverni az ügyfelet. A cégnek amúgy sem célja hasznot húzni a használtautókból, ha nullszaldósan ki bírunk szállni egy autóból, az már jó. Örülök, hogy itt a fórumon sincsenek rossz tapasztalatok. Amennyiben lennének, akkor írjátok meg ide, s majd teszünk az ügy érdekében. Egyéb kérdések, észrevételek is jöhetnek, bármilyen témában. :!: