Szerző Téma: Yaris II - 2005  (Megtekintve 586274 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

KLaco

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8096
Yaris II - 2005
« Válasz #210 Dátum: 2006.02.20 13:01:00 »
Kicsit megkésve, de én is gratula. Ha minden igaz, én pénteken szeretnék próbavezetni 1 ilyen járgányt, kiváncsi leszek az első benyomásokra, ha összejön, akkor leírom  :pofa:
Laco 73 :D

leszilaci

  • Vendég
Yaris II - 2005
« Válasz #211 Dátum: 2006.02.20 13:33:40 »
Idézetet írta: "frenetic fun"

Thx. a 8 liter az az átlag, de így télen, mikor az alapjárat hidegben felugrik fékezésnél (1500-2000re!), akkor megeszi a 10et is!
A 6 liternek már kifejezetten örülnék! :pofa:
Jaja megbízhatóság: már 3szor voltam ezzzel azzzal szervízben. :mrgreen:

fékezésre felugrik az alapjárat :mivan:
yarisommal én is voltam párszor szervízben (és nem csak a kötelezők miatt!)
de legalább minden problémámat orvosolták! :nagymosoly:

kmr

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4497
Yaris II - 2005
« Válasz #212 Dátum: 2006.02.20 14:02:55 »
Idézetet írta: "saro"
a T. kezdte el az autóit "kontinens specifikusan" gyártani, de nem biztos, hogy jól teszi. Minden világtájra belő egy-egy tipust és azt nyomatja. Távol-keleten eszméletlenül sokfajta, Európában teljesen ismeretlen és marha jól kinéző gépei vannak. Európára pl. hozzák az Ave Verso-t, ami szerintem rémesen ronda, míg a teljes Ázsia el van árasztva a Whis-sel, ami baromi jól néz ki. (www.toyota.jp) Az Estimáról nem is beszélve.
Ez a szelektív tipuskínálat persze gazdaságos és biztos sok pénzt hoz a kasszára a cégnek, de nem fogyasztóbarát. Én ezért utálom a globalizációt, mert a vége úgyis az, hogy mindenkinek zöld lódenkabátja van...Az új Camry pl. egy nagyságrenddel szebb, mint az Ave, de Európa az Ave-t kapja. Csak tudnám, ki dönti ezt el a cégnél, írnék neki.

Amit a  :toy: csinál, az szerintem pont NEM a globalizáció, akkor mindenhol mindenkinek pont ugyanazt akarnák eladni. Az viszont vitathatatlan, hogy a tervezés eléggé konzervatív, nagyon régen nem jöttek ki olyan modellel amit erősen megosztó lett volna, egyesek nagyon szerettek és mások nagyon leszóltak volna.
Az Európára való tervezés szerintem működik - persze a modellek nem fognak mindenkinek tetszeni, de ez természetes. Errefelé inkább legyen kisebb a belső tér, de igényesebbek az anyagok és szebb a kialakítás, jobban eladhatók a technológiai és technikai bravúrokkal készülő autók. Az amerikai autóknál előbb-utóbb lefikázzák ezeket a hiányosságokat (80-as évek belső design-ja, egyszerű (elavult) futómű megoldások, stb.)

frenetic fun

  • Vendég
Yaris II - 2005
« Válasz #213 Dátum: 2006.02.20 14:16:30 »
Idézetet írta: "leszilaci"
Idézetet írta: "frenetic fun"

Thx. a 8 liter az az átlag, de így télen, mikor az alapjárat hidegben felugrik fékezésnél (1500-2000re!), akkor megeszi a 10et is!
A 6 liternek már kifejezetten örülnék! :pofa:
Jaja megbízhatóság: már 3szor voltam ezzzel azzzal szervízben. :mrgreen:

fékezésre felugrik az alapjárat :mivan:
yarisommal én is voltam párszor szervízben (és nem csak a kötelezők miatt!)
de legalább minden problémámat orvosolták! :nagymosoly:



Jaja!Ha lassítasz piros lápánál, és az uccsó métereken kiveszed fokozatból, vagy már megálltál, akkor felugrik az alapjárat... de volt már arra is példa, hogy majdnem lefulladt beindításnál, mert nem csinált semmit az automata szabályzás, beleremegett a motor - mondom ennek annyi, már készültem újraindítani, mikor felhúzta 2200-2300ig! Annál feljebb még nem ment. Mondom szervízben nekik, hogy vmi az elektronikával nem stimmel, mire azt mondták, hogy ez nem változó szelepvezérléses, nem vezérel semmit elektronika :nagymosoly:  (nemtom akkor hogy megy a gyújtásdolog, meg üzemanyagadagolás, elektronikus gázpedál), szal az nem lehet rossz! :lol:  :lol:  :lol:

leszilaci

  • Vendég
Yaris II - 2005
« Válasz #214 Dátum: 2006.02.20 14:24:18 »
Idézetet írta: "frenetic fun"


Jaja!Ha lassítasz piros lápánál, és az uccsó métereken kiveszed fokozatból, vagy már megálltál, akkor felugrik az alapjárat... de volt már arra is példa, hogy majdnem lefulladt beindításnál, mert nem csinált semmit az automata szabályzás, beleremegett a motor - mondom ennek annyi, már készültem újraindítani, mikor felhúzta 2200-2300ig! Annál feljebb még nem ment. Mondom szervízben nekik, hogy vmi az elektronikával nem stimmel, mire azt mondták, hogy ez nem változó szelepvezérléses, nem vezérel semmit elektronika :nagymosoly:  (nemtom akkor hogy megy a gyújtásdolog, meg üzemanyagadagolás, elektronikus gázpedál), szal az nem lehet rossz! :lol:  :lol:  :lol:

 :shock:
és ezt a jó képességű autót addig használod, amíg át nem veszed a yaris2-t?

naaaaaaa, ezért nem fogok én használt autót venni :nana:
nem véletlenül adják el.... :elkeseredett:

frenetic fun

  • Vendég
Yaris II - 2005
« Válasz #215 Dátum: 2006.02.20 15:42:24 »
Idézetet írta: "leszilaci"

 :shock:
és ezt a jó képességű autót addig használod, amíg át nem veszed a yaris2-t?

naaaaaaa, ezért nem fogok én használt autót venni :nana:
nem véletlenül adják el.... :elkeseredett:




jah, de már van rá vevő, és remélem nem néz fel ide a fórumra még véletlenül sem! :mrgreen:
Nem vóna olyan rossz kisautó, ha megcsinálnák a szervízben, meg nem enne annyit. Vkinek meg mindegy, csak menjen - sokan csak használják a kocsit, de nem foglalkoznak vele.

kmr

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4497
Yaris II - 2005
« Válasz #216 Dátum: 2006.02.20 16:26:59 »
Idézetet írta: "leszilaci"
Idézetet írta: "frenetic fun"


Jaja!Ha lassítasz piros lápánál, és az uccsó métereken kiveszed fokozatból, vagy már megálltál, akkor felugrik az alapjárat... de volt már arra is példa, hogy majdnem lefulladt beindításnál, mert nem csinált semmit az automata szabályzás, beleremegett a motor - mondom ennek annyi, már készültem újraindítani, mikor felhúzta 2200-2300ig! Annál feljebb még nem ment. Mondom szervízben nekik, hogy vmi az elektronikával nem stimmel, mire azt mondták, hogy ez nem változó szelepvezérléses, nem vezérel semmit elektronika :nagymosoly:  (nemtom akkor hogy megy a gyújtásdolog, meg üzemanyagadagolás, elektronikus gázpedál), szal az nem lehet rossz! :lol:  :lol:  :lol:

 :shock:
és ezt a jó képességű autót addig használod, amíg át nem veszed a yaris2-t?

naaaaaaa, ezért nem fogok én használt autót venni :nana:
nem véletlenül adják el.... :elkeseredett:

Hibás (elromló) darab minden márkában van - igaz eltérő arányban. Például a te váltód is "megbetegedett".
A szomorú inkább a szervíz hozzállása...

saro

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 443
Yaris II - 2005
« Válasz #217 Dátum: 2006.02.20 22:14:05 »
Idézetet írta: "kmr"
Idézetet írta: "saro"
a T. kezdte el az autóit "kontinens specifikusan" gyártani, de nem biztos, hogy jól teszi. Minden világtájra belő egy-egy tipust és azt nyomatja. Távol-keleten eszméletlenül sokfajta, Európában teljesen ismeretlen és marha jól kinéző gépei vannak. Európára pl. hozzák az Ave Verso-t, ami szerintem rémesen ronda, míg a teljes Ázsia el van árasztva a Whis-sel, ami baromi jól néz ki. (www.toyota.jp) Az Estimáról nem is beszélve.
Ez a szelektív tipuskínálat persze gazdaságos és biztos sok pénzt hoz a kasszára a cégnek, de nem fogyasztóbarát. Én ezért utálom a globalizációt, mert a vége úgyis az, hogy mindenkinek zöld lódenkabátja van...Az új Camry pl. egy nagyságrenddel szebb, mint az Ave, de Európa az Ave-t kapja. Csak tudnám, ki dönti ezt el a cégnél, írnék neki.

Amit a  :toy: csinál, az szerintem pont NEM a globalizáció, akkor mindenhol mindenkinek pont ugyanazt akarnák eladni. Az viszont vitathatatlan, hogy a tervezés eléggé konzervatív, nagyon régen nem jöttek ki olyan modellel amit erősen megosztó lett volna, egyesek nagyon szerettek és mások nagyon leszóltak volna.
Az Európára való tervezés szerintem működik - persze a modellek nem fognak mindenkinek tetszeni, de ez természetes. Errefelé inkább legyen kisebb a belső tér, de igényesebbek az anyagok és szebb a kialakítás, jobban eladhatók a technológiai és technikai bravúrokkal készülő autók. Az amerikai autóknál előbb-utóbb lefikázzák ezeket a hiányosságokat (80-as évek belső design-ja, egyszerű (elavult) futómű megoldások, stb.)

Ez a szelektív globalizáció. Globalizált tervezés, szelektív elosztás. És diktálnak. Végülis ők mondják meg, hogy melyik terméküket vehetem meg. A pirosat igen, a kéket nem. Brevis, Ractis, Belta, Passo, Wish, Celsior, Sienta, Voxy, Windom, Caldina, Mark, Crown, Estima, Alphard stb. Ezekről Európában leginkább hallani sem lehet (van köztük SUV, meg nagy luxusautó is és nem mondom, hogy mindegyik kéne...) Sportosat sem vehetek már, mert nekik nem éri meg. A tervezés pedig sztem éppen nem konzervatív (lásd az említett példáimat), csak az elosztás. Van egy olyan érzésem, hogy amióta létrehozták az európai dizájnstúdiót, azóta jönnek ki egyre unalmasabb kinézetű autók Európának. (A Yaris kivétel, a Celica is, de azt nem is Európában tervezték, nem is hozzák már be...). Nincs még egy gyártó a világon, amelyik minden kontinensen elad és ennyire megkülönböztető jelleggel. És ez már tényleg a globalizáció. Kiviszem a gyártását a modellnek, vagy ott is terveztetem és ott CSAK azt kapják! Az amerikai Camryt csak ott!
Egy ország van, ahol mindegyiket árulják. Japán.

baru

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 512
Yaris II - 2005
« Válasz #218 Dátum: 2006.02.21 10:41:20 »
Sziasztok!
Nem írogatott erre egy csákó, aki a fordját eladta nekem? :turelmetlen:
Beszélnék vele... [smilie=sm41.gif]
 :rohog:  :rohog:  :rohog:
Yaris Blue Ice 1.0

frenetic fun

  • Vendég
Yaris II - 2005
« Válasz #219 Dátum: 2006.02.21 15:46:50 »
Idézetet írta: "baru"
Sziasztok!
Nem írogatott erre egy csákó, aki a fordját eladta nekem? :turelmetlen:
Beszélnék vele... [smilie=sm41.gif]
 :rohog:  :rohog:  :rohog:



 :hmm: nemigazán :mrgreen:  :twisted:

kmr

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4497
Yaris II - 2005
« Válasz #220 Dátum: 2006.02.23 15:49:23 »
A totalcar-on "jól megdicsérték" az új Yaris-t
Egész kedvet kaptam hozzá :)
Nem baj nemsokára jön az 1.8-as TS!  :nagymosoly:

kishaver

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2433
    • volonte
Yaris II - 2005
« Válasz #221 Dátum: 2006.02.23 16:20:13 »
Egy hete kipróbáltam a dieselt.

Furcsa, hogy ez a legerősebb motor az új Yaris palettán. Nekem elég volt érzetre. Kicsit (nagyon) hangoskodott 110-120 körül és kicsit többet is eszik (durván 10-15 %-al), mint a régi D4D Yaris.

Jóval stabilabb autó, mint a Yaris I. Nagyobb a kerék mérete. Sokkal nagyobb a beltér. (Majdnem, mint egy Corolla). A beltér is szép volt, a műanyagok keményebbek és jobban illesztettek. Remélem ez később (3-4 évesen) nem lesz kopogós, mikor a nap már jól megszívta és a por is "berágta". A felső kesztyűtartó  (mert kettő van ennek is) nem tetszett, mert igaz nagyobb lett, de az ajtó gyengécske.

Ami még nagyon tetszett az ajtó súlya. Nem kell csapkodni. Szépen csukódik, mint az atomóra. A régi még kicsit "budiajtós".

Röviden ennyit.

Konklúzió: Yarist I-t nem cserlnék Yaris II-re. Amennyivel nagyobb annyival eszik többet. Ezzel az egyik legjobb tulajdonsága sérült komoly mértékben számomra. Annyival viszont nem nagyobb, hogy megérje lecserélni. Szóval marad a régi gyengébb, de csendesebb, spórolósabb és már hozzámnőt UFO.
Üdv: Kishaver 74

ToTo

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1597
Yaris II - 2005
« Válasz #222 Dátum: 2006.02.23 20:49:42 »
Idézetet írta: "kmr"
A totalcar-on "jól megdicsérték" az új Yaris-t
Egész kedvet kaptam hozzá :)
Nem baj nemsokára jön az 1.8-as TS!  :nagymosoly:


Az azért arébb van egy kicsit...  :nene:
Toyota Yaris T SPORT
153



leszilaci

  • Vendég
Yaris II - 2005
« Válasz #223 Dátum: 2006.02.23 20:59:02 »
Idézetet írta: "kmr"
A totalcar-on "jól megdicsérték" az új Yaris-t
Egész kedvet kaptam hozzá :)
Nem baj nemsokára jön az 1.8-as TS!  :nagymosoly:

jó érzés,h 3 évig még biztosan nem fogom lecserélni...
ezért szörnyülködnöm sem kell,h mennyire nem teccik ez az autó  :toy: :torsziv:

saro

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 443
Yaris II - 2005
« Válasz #224 Dátum: 2006.02.23 20:59:17 »
Az Autó2 márciusi szám összehasonlító tesztjében a Grande Punto, a Clio III. és az új Yaris szerepel, legtöbb pontot a Yaris kapta.