Szerző Téma: Yaris II - 2005  (Megtekintve 580903 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

kmr

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4497
Yaris II - 2005
« Válasz #45 Dátum: 2005.12.17 17:57:57 »
Idézetet írta: "KLaco"
A rugalmasság pedig adott fokozatban érvényes, és abban a dízel kocsik az 1 kategóriával nagyobb benzineseket is odaverik. A visszaváltás meg megint idő, és üzemanyag veszteség. De nem akarok meddő vitát folytatni.

A vita tényleg meddő...
Kishaver kb 1 éve publikált itt rugalmassági adatokat különböző fokozatokban és sebességek között, saját mérés alapján. Anno én is megnéztem ezeket és ha jól emlékszem egy sem volt ahol a TS-re ne kedvezőbb érték jött volna ki...
A visszaváltás pedig nem okoz számottevően nagyobb időveszteséget, mint a gázreakció alacsonyabb fordulaton. Különben senki nem váltana vissza ha előzni akarna :)

leszilaci

  • Vendég
Yaris II - 2005
« Válasz #46 Dátum: 2005.12.17 20:41:25 »
Idézetet írta: "saro"
Az a helyzet, hogy a feleségemnek Yaris TS-e van. Én most nem kívánok belemenni semmilyen vitába, de ennek nem lesz utóda
Nekem egy Corolla TS-m van. Most szüntették be a gyártását, mert nem felel meg az Eu 4-nek.  Valószínüleg nem lesz utódja, a kompresszoros változata kis tételben készül és drága, csak időleges TTE megoldás.
Előtte egy Celicám volt, aminek állítólag nem lesz utódja. A Toyota el fogja veszíteni a családomat. Hülyék ezek?


igen,sajnos ez a tendencia :?
a TS vételen, pontosabban cserén gondolkoztam...(aztán már 1.3MAX-ra "leadtam" igényeimet, mert csak 3 ajtós TS-ek vannak raktáron, de beleszólt anyagi kiadások)
de úgy néz ki nem lesz belőle semmi :sir:

egyetlen esélyem a lottó ötös lenne :kacag: , de ezen a hétvégén megint nem vettem :banging:

komolyra fordítva a szót:
nagyon sajnálom, hogy kilép a  :toy: a sportkocsi gyártásból.

andzsin

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 591
Yaris II - 2005
« Válasz #47 Dátum: 2005.12.17 22:07:46 »
Idézetet írta: "KLaco"
Idézetet írta: "andzsin"
Idézetet írta: "KLaco"
Nem tom, legtöbben nagyon elfogultak vagytok, mert már benne ültök 1 kiforrott vasban. A 3 hengeres mocit már kitárgyaltuk, szal azon nem érdemes hőzöngeni, ez van. De a dizájn szerintem akkor is szép. Sokkal variálhatóbb lett a beltér, a hátsó fejtámlák, akinek nem kell, egyszerűen beletolja az ülésbe, ez nagyon jó. Az is jó, hogy 2 pohártartó került a levegőnyílások elé, mert ezt a klímával lehet hűteni. Ilyen megoldások csak 1 Seat Alhambraban voltak pl. Elektromos tükör ALAPBÓL, szerintem a műszerfalat meg lehet szokni, eleinte biztos furi lesz. De a beltér jó, hogy nőtt. Nem baj ez, mert nekük pont ezért kéne, mert Corollára sose lesz pénzünk, meg anyunak az nagy lenne, de ez nem annyival nagyobb.


Csak nehogy azt bizonygasd, hogy a háromhenger jobb, mint a négy :hipnozis: "Négy láb jó, két láb rossz." :nagymosoly:

Na ez az utolsó reagálásom, aztán én részemről abbahagyom, mert látom semmi értelme. A Francia Yaris is van olyan jó, mint a Japán Yaris vitában se tudtunk meggyőzni, szal ebben sem fogunk soha. De azért még1szer leírom. Szal a 4 hengeres moci gyártásával leálltak, és most a 3 hengerest gyártják, evidens, hogy akkor nagyobb darabszámban jobban megéri gyártani, tehát ezért van az Aygoban is és a Yarisban is ugyanaz. Akinek nem tetszik ez, ne vegye, vegyen 1.3-ast, azt kész. Tessék már felülemelkedni ezen a problémán, a Toyota gyár nem szolgálhatja ki mindenkinek az igényét, ettől ilyen nagyok, és evvel az üzletpolitikával lesznek a világ legnagyobb autógyára pár éven belül. Én a dizájnra mondtam, hogy nekem bejön, mindenki elmondta a véleményét, a mocit tegyük talonba, jó?


Kádár is azt mondta: "olyan rendszert nem lehet csinálni, ami mindenkinek tetszik..." most már csak az kérdés, hogy a Toyota lopott kádártól vagy Kádár lopott Toyotáéktól? :nagymosoly:

andzsin

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 591
Yaris II - 2005
« Válasz #48 Dátum: 2005.12.17 22:25:58 »
A három henger egy könnyebb Aygot jobban megmozgat (bár a tesztelők nem voltak elájulva az Aygo teljesítményétől), mint egy nehezebb Yarist, ezt azt hiszen nem nehéz belátni. Ha négy ember beleül egy új 1.0 Yarisba, hát az ott már igencsak érdekes lesz. Nekem volt háromhengeres autóm (a lá Matiz), úgyhogy tisztában vagyok a korlátaival, persze még mindig jobb ma egy Yaris, mint holnap egy Matiz ugyebár :pofa: Persze értem én Toyotáék spórolását, meg azt is, hogy városi autónak a három henger bőven elég. Csak az a baj, hogy amíg nyugaton vagy Japánban, tök mindegy, bátran kicsengetik a +pénzeket nagyobb autóra, jobb motorra...etc. mert megtehetik, nekem még 50eft-on is gondolkoznom kell. És ezért járunk fapados Yarissal, de ezt nem bánom, mert legalább Japán :ordog:

saro

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 443
Yaris II - 2005
« Válasz #49 Dátum: 2005.12.17 23:17:23 »
Idézetet írta: "KLaco"
Idézetet írta: "saro"
Idézetet írta: "KLaco"
... a Toyota gyár nem szolgálhatja ki mindenkinek az igényét, ettől ilyen nagyok, és evvel az üzletpolitikával lesznek a világ legnagyobb autógyára pár éven belül...


A tömegautókat gyártók mind arra törekszenek, hogy lefedjék a teljes piacukat (a piacnak azt a részét, amelyben jelen vannak..a Bentley-nek sose lesz kompakt modellje, de a tulaj VW-nek van). A Toyota is most jött ki az Aygoval, mert eddig itt nem volt jelen.

Ha nem vetted volna észre, akkor a Lexus szolgálja a konkurenciát a nagy kocsiknak, a kicsiknek a Toyota, de ettől még nem gyártanak mindenféle autót mindenféle motorral, ahogy azt a VW szokta, náluk csomó motor kapható pl a Polo-hoz is többek között. De ettől még nem nyereségesebbek, és nem is jobbak azok a kocsik. A Toyota nem akarja a teljes piacot lefedni Európában, nekik az USA és Ázsia a piac, mi hozzájuk képest csak a 30% vagyunk.

ehhez képest most kezd terjeszkedni a Lexus Európában, ráadásul kompaktot is tervez az 1-es BMW és az Audi 3 konkurenciájának. Ezenkívül a Toyota most jön ki az új Camryval. Lehet, hogy most csak az USA-ra gyártott Scion tC-t kihozza a Celica utódaként Európában. Vagyis minden szegmensben próbál betörni. A luxuspiacon csinál kisebb kocsikat is, a tömegpiacon sem hagy fel a felső középkategóriával. Ezért nem értem, hogy a Clio, Yaris kategóriában mér hagy egy 1,5- 1,6-os lyukat. Nem igaz, hogy ne lenne vevőköre, mert a többinek is van. Nem állítom azt, hogy 1,6-os Clioból több fogy mint az ezerkettesből, de mindennap látok olyat is. Én is pl. jobban szeretem az erős, de feltünés mentesebb, kisebb autót (ami aztán meglepiket is okoz).

afekete

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4547
Yaris II - 2005
« Válasz #50 Dátum: 2005.12.24 01:27:35 »
Ma - illetve tegnap - volt szerencsém kipróbálni az új Yarist. 1.0-s motorral, full felszereltségűt.
Ami tetszett, hogy belül sokkal nagyobb, ez szabályosan mellbevágó volt. A középkonzollal nekem nem lenne sok bajom, csak az átalgfogyi, hőmérséklet, stb. váltogatás nagyon messze van ahhoz, hogy az ember vezetés közben kapcsolgassa.
A motor az borzasztó. Hidegen tényleg traktorosabb, mint az 1.4-es dízel. Amikor bemelegszik, akkor már elviselhető, de akkor se túl csendes. 4000-es fordulatnál nem jön a seggberugás, ami az én 1.3-as Yarisomnál megvolt. Szóval ez a motor ide nagyon kevés. (Kétszer is lefulladtam vele... :oops: )
A fogyasztása se olyan baráti. Bár 10 liter alatt maradt a pillanatnyi még emelkedőkín padlógáznál is.
Az útfekvéséről én túl sokat nem tudok mondani, de a ugyanazon a kanyargós úton, ahol a Yarissal 90-el mentem, késöbb a Corollával inkább 110-el. (De persze a Corollát már ismerem, ez meg új volt.)
Összességében nem rossz, de csak második autónak kéne és 1.3-as motorral. De inkább az első Yaris.

(Amúgy azt mondta a kereskedő, hogy azért csinálja mindenki ezeket a kis 3 hengeres motorokat, mert nagyon jó az emissziós értékük és a teljes palettának az átlagát javítják, amire meg van valami előírás. Ezért jó pl. a Mercedesnek, hogy a Smart az ő neve alatt fut - tíbbek között)
Attila 31
  - Avensis
- Prius

SzzS

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1930
  • A GONOSZ!
Yaris II - 2005
« Válasz #51 Dátum: 2005.12.29 17:45:31 »
asszem +2 mp-t ad a régi 1.0 az új 1.0-nak... 0-100 km/h távon! asszem még az 1.2 fabia is lenyomja pár tizeddel! ebből nagy égés lesz! de a TS már tutikocsi! :)
csak az eleje ne lenne ilyen megaronda...!

KLaco

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8092
Yaris II - 2005
« Válasz #52 Dátum: 2005.12.29 18:08:51 »
Az 1.3-as viszont jobban gyorsul, ha lehet hinni az adatoknak, hogyaszongya a régi 12,1-et gyorsult 100-on, az új meg 11,5-öt. Na most 1 ekkora különbséget simán eldönt az, hogy mennyire jó vezető valaki. Mindenesetre én örülök ennek, már alig várom 2007-et, mert akkor talán rábeszélem a családot 1 ilyenre :D
Laco 73 :D

Laca

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 74
Yaris II - 2005
« Válasz #53 Dátum: 2005.12.30 11:28:45 »
A Totalcar-on olvastam:

"Az új, nagyobb Yarishoz már kevés lenne az 1,5 literes motor 105 lóereje, így a Toyota állítólag egy komolyabb megoldáson dolgozik. Az új TS-be 1,8 literes, legalább 150 lóerős benzinmotor kerülhet, amelyet hatsebességes kézi váltóval párosítanak, így a mérges kisautó a Ford Fiesta ST közvetlen ellenfele lehet. Ha a pletykák igaznak bizonyulnak, az autó leginkább a korábban bemutatott Yaris Jarno Trulli tanulmányra emlékeztet majd. A bemutatóra állítólag már a 2006-os Genfi Autószalonon sor kerülhet, bár a forgalmazás legkorábban nyár végén kezdődik. A Toyota az új Yaris TS bemutatásával valamelyest ellensúlyozhatja a hiányt, amely a Celica, az MR2-es és a Corolla TS forgalmazásának beszüntetése révén keletkezett."

Hozzánk is idetalál majd?
2006 Corolla HB 1.4 D4D Luna

shaitan

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 21
Yaris II - 2005
« Válasz #54 Dátum: 2005.12.30 13:53:55 »
ez vagány lesz :)


Idézetet írta: "Laca"
A Totalcar-on olvastam:

"Az új, nagyobb Yarishoz már kevés lenne az 1,5 literes motor 105 lóereje, így a Toyota állítólag egy komolyabb megoldáson dolgozik. Az új TS-be 1,8 literes, legalább 150 lóerős benzinmotor kerülhet, amelyet hatsebességes kézi váltóval párosítanak, így a mérges kisautó a Ford Fiesta ST közvetlen ellenfele lehet. Ha a pletykák igaznak bizonyulnak, az autó leginkább a korábban bemutatott Yaris Jarno Trulli tanulmányra emlékeztet majd. A bemutatóra állítólag már a 2006-os Genfi Autószalonon sor kerülhet, bár a forgalmazás legkorábban nyár végén kezdődik. A Toyota az új Yaris TS bemutatásával valamelyest ellensúlyozhatja a hiányt, amely a Celica, az MR2-es és a Corolla TS forgalmazásának beszüntetése révén keletkezett."

Hozzánk is idetalál majd?
03 Toyota Yaris 1.0 Terra
'06 Toyota YarisII 1.3 SOL


ToTo

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1597
Yaris II - 2005
« Válasz #55 Dátum: 2005.12.30 22:48:52 »
Idézetet írta: "Laca"
A Totalcar-on olvastam:

"Az új, nagyobb Yarishoz már kevés lenne az 1,5 literes motor 105 lóereje, így a Toyota állítólag egy komolyabb megoldáson dolgozik. Az új TS-be 1,8 literes, legalább 150 lóerős benzinmotor kerülhet, amelyet hatsebességes kézi váltóval párosítanak, így a mérges kisautó a Ford Fiesta ST közvetlen ellenfele lehet. Ha a pletykák igaznak bizonyulnak, az autó leginkább a korábban bemutatott Yaris Jarno Trulli tanulmányra emlékeztet majd. A bemutatóra állítólag már a 2006-os Genfi Autószalonon sor kerülhet, bár a forgalmazás legkorábban nyár végén kezdődik. A Toyota az új Yaris TS bemutatásával valamelyest ellensúlyozhatja a hiányt, amely a Celica, az MR2-es és a Corolla TS forgalmazásának beszüntetése révén keletkezett."

Hozzánk is idetalál majd?


Gondolom igen, de majd csak 1 év múlva és nem hinném hogy sok jönne belőle!
Toyota Yaris T SPORT
153



kmr

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4497
Yaris II - 2005
« Válasz #56 Dátum: 2005.12.31 11:02:58 »
Idézetet írta: "ToTo"
Idézetet írta: "Laca"
A Totalcar-on olvastam:

"Az új, nagyobb Yarishoz már kevés lenne az 1,5 literes motor 105 lóereje, így a Toyota állítólag egy komolyabb megoldáson dolgozik. Az új TS-be 1,8 literes, legalább 150 lóerős benzinmotor kerülhet, amelyet hatsebességes kézi váltóval párosítanak, így a mérges kisautó a Ford Fiesta ST közvetlen ellenfele lehet. Ha a pletykák igaznak bizonyulnak, az autó leginkább a korábban bemutatott Yaris Jarno Trulli tanulmányra emlékeztet majd. A bemutatóra állítólag már a 2006-os Genfi Autószalonon sor kerülhet, bár a forgalmazás legkorábban nyár végén kezdődik. A Toyota az új Yaris TS bemutatásával valamelyest ellensúlyozhatja a hiányt, amely a Celica, az MR2-es és a Corolla TS forgalmazásának beszüntetése révén keletkezett."

Hozzánk is idetalál majd?


Gondolom igen, de majd csak 1 év múlva és nem hinném hogy sok jönne belőle!

A szalonokban és kereskedésekben nyilván nem fog tucatjával állni, de nem hiszem, hogy ne lenne annyi amennyit vennének. A mostanáig megvehető TS modelleket (Yaris, Corolla) is gond nélkül meg lehetett venni, csak meg kellett várni a szállítási időt. Szerintem ezután sem lesz másképpen.

Lymphater

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 792
Yaris II - 2005
« Válasz #57 Dátum: 2005.12.31 13:54:21 »
Itthon nem listázottak a corolla Ts compressor, nem lehetett sokáig Yaris 1,5 versot kapni, és nem lehetett előjegyezni a 150Le-s Yarist sem.
Tanulni, de nem gondolkodni hiábavaló. Gondolkodni, de nem tanulni, veszélyes.

kmr

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4497
Yaris II - 2005
« Válasz #58 Dátum: 2005.12.31 15:10:16 »
Idézetet írta: "Lymphater"
Itthon nem listázottak a corolla Ts compressor, nem lehetett sokáig Yaris 1,5 versot kapni, és nem lehetett előjegyezni a 150Le-s Yarist sem.

Ha jól tudom a 150 lovas yaris az belpiacos modell volt, a másik két modellt nem néztem, bár egy 225 lovas corollába szívesen beülnék...
Mindenesetre szerintem valamilyen TS yaris biztosan lesz itthon is. Az elképzelhető ha több motorváltozat esetén - mint ahogy több helyen írták már ennek lehetőségét - csak a gyengébbik lesz a listákon...

ToTo

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1597
Yaris II - 2005
« Válasz #59 Dátum: 2005.12.31 15:39:50 »
Idézetet írta: "kmr"
Idézetet írta: "Lymphater"
Itthon nem listázottak a corolla Ts compressor, nem lehetett sokáig Yaris 1,5 versot kapni, és nem lehetett előjegyezni a 150Le-s Yarist sem.

Ha jól tudom a 150 lovas yaris az belpiacos modell volt, a másik két modellt nem néztem, bár egy 225 lovas corollába szívesen beülnék...
Mindenesetre szerintem valamilyen TS yaris biztosan lesz itthon is. Az elképzelhető ha több motorváltozat esetén - mint ahogy több helyen írták már ennek lehetőségét - csak a gyengébbik lesz a listákon...


Csak majd arra leszek kiváncsi, hogy mi lesz az ára...  :hmm:
Toyota Yaris T SPORT
153