Szerző Téma: Yaris II - 2005  (Megtekintve 581125 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

m

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 119
Yaris II - 2005
« Válasz #30 Dátum: 2005.12.15 15:25:32 »
Idézetet írta: "KLaco"
Nem tom, legtöbben nagyon elfogultak vagytok, mert már benne ültök 1 kiforrott vasban. A 3 hengeres mocit már kitárgyaltuk, szal azon nem érdemes hőzöngeni, ez van. De a dizájn szerintem akkor is szép. Sokkal variálhatóbb lett a beltér, a hátsó fejtámlák, akinek nem kell, egyszerűen beletolja az ülésbe, ez nagyon jó. Az is jó, hogy 2 pohártartó került a levegőnyílások elé, mert ezt a klímával lehet hűteni. Ilyen megoldások csak 1 Seat Alhambraban voltak pl. Elektromos tükör ALAPBÓL, szerintem a műszerfalat meg lehet szokni, eleinte biztos furi lesz. De a beltér jó, hogy nőtt. Nem baj ez, mert nekük pont ezért kéne, mert Corollára sose lesz pénzünk, meg anyunak az nagy lenne, de ez nem annyival nagyobb.


Félre ne érts, engem nem zavar, ha tetszik valakinek az új, csak furcsállom  :kacsint:
Amúgy az elfogultságról annyit, hogy direkt azért nem vártam tovább az autóvásárlással, hogy még a régit vehessem. Igaz akkor még igen kevés infó és fotó volt elérhető a neten az új változatról.

Az elektromos tükörben nem is az állíthatóság a legjobb, hanem a fűthetőség....pedig milyen fölöslegesnek tartottam, aztán hogy megkedveltem.

uandor

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 110
Yaris II - 2005
« Válasz #31 Dátum: 2005.12.15 21:02:43 »
Idézetet írta: "m"
Imho sehol sincs design tekintetében az új Yaris.....különösen a régihez képest. Mind kívülről, mind belülről elvesztette a varázsát....
Azt meg végképp nem értem, hogy mire fel van ez a "felfújósdi" az autóiparban. Minden autó újabb változatát szépen felfújják, és egyre nagyobb lesz. Eddig is volt nagyobb Toyota, akinek az kell, az vegyen Corollat, Avensist.

Azt nem vonom kétségbe, hogy biztonságosabb az új, bár ha nő a méret és a súly, akkor ez nem nagy művészet.

3 henger ... lehet nagyon gazdaságos meg olcsó, de könyörgöm, ez nem fűnyíró, hanem egy autó... Nem néztem volna ki a Toyotából, hogy valaha ilyesmire vetemedik. Még egy Aygo-ban talán, de egy már nem is olyan kicsi Yarisban???
A 140 rugó mindenképp megéri egy 1.3-asért.

Az igazsághoz hozzá tartozik, hogy élőben nem láttam és nem próbáltam, lehet egyszer majd megnézem.....lehet azután majd másképp látom.


Ízlések és pofonok különbözők. :mivan:
A kis autó nagyobb lett, s kijöttek egy űj kicsivel. Ez a világ rendje, nem? :P
A motorválasztrék nem baj, hogy bővült. Ha nem ezt szeretnéd, veheted a másikat. De van aki ezt szeretné. Én biztos, hogy nem, de kinek a pap, kinek a papné, kinek pedig a lánya.....
Valóban van a régi yarisnak egy egyedi arculata, de a világ egyre inkább globalizálódik. Annyit azonban megjegyeznék, hogy a versomat nem a szépségéért vettem. Nekem tetszik az űj, de kicsit olyan mint a többi: Citroen, Peguot stb.  Azért valamit megtartott, mert rá lehet ismerni.
oyota Yaris Verso 1,3 Luna 2004

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26316
Yaris II - 2005
« Válasz #32 Dátum: 2005.12.16 00:03:19 »
A felfújósdiból nem lehet kimaradni, ha a többi márkánál ez a trend. Ugyanis akkor jönnek azzal, hogy az összes többi konkurens belül nagyobb.
music     

wd111

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 62
Yaris II - 2005
« Válasz #33 Dátum: 2005.12.16 17:58:10 »
Sziasztok!

Na megnéztem egyet ebből az új Yarisból.
A tesztekben írták, hogy az anyagok közepesek, szerintem annyira nem. Mondjuk ez az anyag dolog eléggé szubjektív. A kesztűtartó fedelek valóban jó kemény műanyagok, de a jobbik fajtából.
A középkonzol függőleges elrendezése valóban szokatlan, viszont így nagyobb lábtér van mint az előzőben. A fűtés rendszerből még mindig kimaradt a gombbal állítható külső/belső levegő keringtetés viszont most legalább már nem kell hosszú úton tologatni egy kart, hanem a ventillátor fokozattekerenytyűje körüli tekerővel lehet váltani.
Az első ülést nekem teljesen hátra kellett tolnom, úgy volt akkora helyem, mint az előzőben, ahol azért még maradt tartalék. Vagy csak én nem tudtam hátrébb tolni valamitől az ülést. :pofa:
Hátul egy kicsit több hely van, a csomagtartó sem nőtt túl sokat. Viszont a csomagtartóban azért van egy rekesz még a padló alatt, mert így ha a hátsó üléseket ledöntjük akkor a háttámlák síkja pont egy síkban van a rekesz fedelével. Szóval amit az előzőben a teljes hátsó sor ülölapjának előredöntésével lehetett elérni, azt itt megvariálták. Mondjuk ha telepakolom az alsó rekeszt, majd fölötte a komplett csomagtartót, akkor lehet hogy nem szívesen vennék ki mindent, hogy a padló alól éppen mondjuk egy szendvicset előkaparjak.

Szóval érdekes lett, sajnos túl sok időm nem volt nézelődni, majd talán legközelebb. Ja, és ha lesz rendszáma is akkor talán ki lehet majd próbálni (1000-es SOL verzió volt).
orolla D-4D Luna MMT

odrade

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
    • http://www.tar.hu/lymphater
Yaris II - 2005
« Válasz #34 Dátum: 2005.12.16 20:58:51 »
Sziasztok!

 Még csak képeket láttam az új Yarisról, de épp ma olvastam egy cikket az Autopiacban Csikós Zsolt tollából amiben nagyon dicsérte az autót. Azon kicsit meglepödtem mikor azt olvastam végre nem csajszis az autó. Újságíró úr még sosem volt toyota talin, mert akkor látta volna a legtöbb yaris tulaj hímnemü és csöppet sem feminin. No de mindegy a lényeg hogy jó kis auto a Yaris I és jó lesz a Yaris II is.

saro

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 443
Yaris II - 2005
« Válasz #35 Dátum: 2005.12.16 22:55:47 »
Idézetet írta: "odrade"
Sziasztok!

 Még csak képeket láttam az új Yarisról, de épp ma olvastam egy cikket az Autopiacban Csikós Zsolt tollából amiben nagyon dicsérte az autót. Azon kicsit meglepödtem mikor azt olvastam végre nem csajszis az autó. Újságíró úr még sosem volt toyota talin, mert akkor látta volna a legtöbb yaris tulaj hímnemü és csöppet sem feminin. No de mindegy a lényeg hogy jó kis auto a Yaris I és jó lesz a Yaris II is.

Az a helyzet, hogy a feleségemnek Yaris TS-e van. Én most nem kívánok belemenni semmilyen vitába, de ennek nem lesz utóda (a turbós változatról, ami valamikor talán lesz, most ne beszéljünk, olvassátok el a mai Mitsu Colt CZT teszteket - ez szintén egy 1500-ös 150 lovas turbó). Ez a TS 107 LE-s , 9 mp alatt megy százra és a vége 190 (nálam 205). És van benne minden, ami kellhet (klima,
VSC széria). És nem 12 l-t fogyaszt, mint a Colt CZT. Soha nem vezettem 1,0-es vagy 1,3-as Yarist, csak az adataikat ismerem. Nem tudom, hogy mennek, milyen az ülésük, a hangjuk stb. De nem olyanok, mint a TS.
Azt tudom, hogy szinte az összes nagyobb,  konkurens márka kisautója (már amelyiknek van ilyen) készül  benzines 1,6-os körüli térfogattal és 100-110 LE körüli kivitelben.(Polo, Clio, Fiesta, Corsa, C2, C3, 207, MINI, Punto, AMerdzsó, Ibiza, Fabia, Mazda 2, Nissan Micra, miautónk). Csak a Honda Jazz az, ami legfeljebb 1,4-es 90 LE alatti motorral készül.
A Toyota most ebből kiszállt. Nekem hiányozna ez a szegmens. Mondtam is a nejemnek, hogy az autódnak nincs utódja, nem lehetne lecserélni.

Nekem egy Corolla TS-m van. Most szüntették be a gyártását, mert nem felel meg az Eu 4-nek.  Valószínüleg nem lesz utódja, a kompresszoros változata kis tételben készül és drága, csak időleges TTE megoldás.
Előtte egy Celicám volt, aminek állítólag nem lesz utódja. A Toyota el fogja veszíteni a családomat. Hülyék ezek?

Attis

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 308
Yaris II - 2005
« Válasz #36 Dátum: 2005.12.16 23:02:00 »
Nem azzé de egy-két dolgot megtartotam volna a régiből a belső dizájnra gondolva :hmm:
Pl.:a műszerfal ahogyan elforditva volt,vagy a középkonzolon néhány apróság bizti megint néhány japó dizájner túl sokat rizspálinkázot egy karaokéj bárban
Viszont tetszet hogy mindkét oldalon van kesztyütartó, de összeségében elég jó lett :nagymosoly:

harmathcsaba

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
Yaris II - 2005
« Válasz #37 Dátum: 2005.12.16 23:15:13 »
Az uj yaris KI...ot jóóóóóóó én kiprobáltam nekem nagyon bejött(szerelo vagyok az egyik kereskedésbe
Szombaton Toyota buli !!!!

KLaco

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8092
Yaris II - 2005
« Válasz #38 Dátum: 2005.12.16 23:21:34 »
Idézetet írta: "saro"

Az a helyzet, hogy a feleségemnek Yaris TS-e van. Én most nem kívánok belemenni semmilyen vitába, de ennek nem lesz utóda (a turbós változatról, ami valamikor talán lesz, most ne beszéljünk, olvassátok el a mai Mitsu Colt CZT teszteket - ez szintén egy 1500-ös 150 lovas turbó). Ez a TS 107 LE-s , 9 mp alatt megy százra és a vége 190 (nálam 205). És van benne minden, ami kellhet (klima,
VSC széria). És nem 12 l-t fogyaszt, mint a Colt CZT. Soha nem vezettem 1,0-es vagy 1,3-as Yarist, csak az adataikat ismerem. Nem tudom, hogy mennek, milyen az ülésük, a hangjuk stb. De nem olyanok, mint a TS.
Azt tudom, hogy szinte az összes nagyobb,  konkurens márka kisautója (már amelyiknek van ilyen) készül  benzines 1,6-os körüli térfogattal és 100-110 LE körüli kivitelben.(Polo, Clio, Fiesta, Corsa, C2, C3, 207, MINI, Punto, AMerdzsó, Ibiza, Fabia, Mazda 2, Nissan Micra, miautónk). Csak a Honda Jazz az, ami legfeljebb 1,4-es 90 LE alatti motorral készül.
A Toyota most ebből kiszállt. Nekem hiányozna ez a szegmens. Mondtam is a nejemnek, hogy az autódnak nincs utódja, nem lehetne lecserélni.

Nekem egy Corolla TS-m van. Most szüntették be a gyártását, mert nem felel meg az Eu 4-nek.  Valószínüleg nem lesz utódja, a kompresszoros változata kis tételben készül és drága, csak időleges TTE megoldás.
Előtte egy Celicám volt, aminek állítólag nem lesz utódja. A Toyota el fogja veszíteni a családomat. Hülyék ezek?

Megértelek, de elhiszed, hogy ti vagytok a kisebbség? Nem mindenki akar csúcskategóriás mocit 1 kis kocsiba. Sajna Toyotáék rájöttek, hogy ez nem biznisz nekik, gondolom kisebb darabszámban nem éri meg termelni, ezért állnak le vele, pl a Verso is eltűnik, pedig az is sokaknak tetszik. Amúgy vígasztaljon az a tudat, hogy a 90 lovas 1.4-es dízel rugalmasságban bármikor odaver 1 TS-t, és cserébe sokkal kevesebbet fogyaszt. Ha lenne annyi pénzem, tuti ilyet vennék Sol felszereltséggel.
Laco 73 :D

kmr

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4497
Yaris II - 2005
« Válasz #39 Dátum: 2005.12.16 23:57:14 »
Idézetet írta: "KLaco"
Idézetet írta: "saro"

Az a helyzet, hogy a feleségemnek Yaris TS-e van. Én most nem kívánok belemenni semmilyen vitába, de ennek nem lesz utóda (a turbós változatról, ami valamikor talán lesz, most ne beszéljünk, olvassátok el a mai Mitsu Colt CZT teszteket - ez szintén egy 1500-ös 150 lovas turbó). Ez a TS 107 LE-s , 9 mp alatt megy százra és a vége 190 (nálam 205). És van benne minden, ami kellhet (klima,
VSC széria). És nem 12 l-t fogyaszt, mint a Colt CZT. Soha nem vezettem 1,0-es vagy 1,3-as Yarist, csak az adataikat ismerem. Nem tudom, hogy mennek, milyen az ülésük, a hangjuk stb. De nem olyanok, mint a TS.
Azt tudom, hogy szinte az összes nagyobb,  konkurens márka kisautója (már amelyiknek van ilyen) készül  benzines 1,6-os körüli térfogattal és 100-110 LE körüli kivitelben.(Polo, Clio, Fiesta, Corsa, C2, C3, 207, MINI, Punto, AMerdzsó, Ibiza, Fabia, Mazda 2, Nissan Micra, miautónk). Csak a Honda Jazz az, ami legfeljebb 1,4-es 90 LE alatti motorral készül.
A Toyota most ebből kiszállt. Nekem hiányozna ez a szegmens. Mondtam is a nejemnek, hogy az autódnak nincs utódja, nem lehetne lecserélni.

Nekem egy Corolla TS-m van. Most szüntették be a gyártását, mert nem felel meg az Eu 4-nek.  Valószínüleg nem lesz utódja, a kompresszoros változata kis tételben készül és drága, csak időleges TTE megoldás.
Előtte egy Celicám volt, aminek állítólag nem lesz utódja. A Toyota el fogja veszíteni a családomat. Hülyék ezek?

Megértelek, de elhiszed, hogy ti vagytok a kisebbség? Nem mindenki akar csúcskategóriás mocit 1 kis kocsiba. Sajna Toyotáék rájöttek, hogy ez nem biznisz nekik, gondolom kisebb darabszámban nem éri meg termelni, ezért állnak le vele, pl a Verso is eltűnik, pedig az is sokaknak tetszik. Amúgy vígasztaljon az a tudat, hogy a 90 lovas 1.4-es dízel rugalmasságban bármikor odaver 1 TS-t, és cserébe sokkal kevesebbet fogyaszt. Ha lenne annyi pénzem, tuti ilyet vennék Sol felszereltséggel.

A TS-ek védelmében... :)
Az egyes típusok csúcs darabjai nem azért vannak, hogy népautók legyenek, ha olyan áron lenne akkor senki nem venné az alapot. Ezek a változatok megmutatják a típus lehetőségeit, valamilyen szinten repiként is szolgálnak. Felkeltik az érdeklődést, reklámot csinálnak, és e miatt több fogy a többi változatból is.
A yaris és a verso tervezési és gyártási költségei nem vethetők össze egy más motorral szerelt változattal. Az előbbi nyilván nagyságreddel többe kerül.
A D4D valóban kevesebbet fogyaszt mint a TS, de a "rugalmasságban bármikor odaver" nem igazán áll meg. És akkor még vissza is lehet váltani...  :kacsint:

andzsin

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 591
Yaris II - 2005
« Válasz #40 Dátum: 2005.12.17 08:13:59 »
Idézetet írta: "KLaco"
Nem tom, legtöbben nagyon elfogultak vagytok, mert már benne ültök 1 kiforrott vasban. A 3 hengeres mocit már kitárgyaltuk, szal azon nem érdemes hőzöngeni, ez van. De a dizájn szerintem akkor is szép. Sokkal variálhatóbb lett a beltér, a hátsó fejtámlák, akinek nem kell, egyszerűen beletolja az ülésbe, ez nagyon jó. Az is jó, hogy 2 pohártartó került a levegőnyílások elé, mert ezt a klímával lehet hűteni. Ilyen megoldások csak 1 Seat Alhambraban voltak pl. Elektromos tükör ALAPBÓL, szerintem a műszerfalat meg lehet szokni, eleinte biztos furi lesz. De a beltér jó, hogy nőtt. Nem baj ez, mert nekük pont ezért kéne, mert Corollára sose lesz pénzünk, meg anyunak az nagy lenne, de ez nem annyival nagyobb.


Csak nehogy azt bizonygasd, hogy a háromhenger jobb, mint a négy :hipnozis: "Négy láb jó, két láb rossz." :nagymosoly:

KLaco

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8092
Yaris II - 2005
« Válasz #41 Dátum: 2005.12.17 08:41:56 »
Idézetet írta: "kmr"

A TS-ek védelmében... :)
Az egyes típusok csúcs darabjai nem azért vannak, hogy népautók legyenek, ha olyan áron lenne akkor senki nem venné az alapot. Ezek a változatok megmutatják a típus lehetőségeit, valamilyen szinten repiként is szolgálnak. Felkeltik az érdeklődést, reklámot csinálnak, és e miatt több fogy a többi változatból is.
A yaris és a verso tervezési és gyártási költségei nem vethetők össze egy más motorral szerelt változattal. Az előbbi nyilván nagyságreddel többe kerül.
A D4D valóban kevesebbet fogyaszt mint a TS, de a "rugalmasságban bármikor odaver" nem igazán áll meg. És akkor még vissza is lehet váltani...  :kacsint:

Persze ebben igazad van, de a Toyota nagyon racionális márka sajna, lásd, a Corolla se kapható 1.6-nál nagyobb benzines mocival. Valószínűleg lesz egyébként TS, csak nem kapásból, szerintem még gondolkoznak az 1.8 sima, vagy az 1.5 turbo között. A rugalmasság pedig adott fokozatban érvényes, és abban a dízel kocsik az 1 kategóriával nagyobb benzineseket is odaverik. A visszaváltás meg megint idő, és üzemanyag veszteség. De nem akarok meddő vitát folytatni.
Laco 73 :D

KLaco

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8092
Yaris II - 2005
« Válasz #42 Dátum: 2005.12.17 08:48:10 »
Idézetet írta: "andzsin"
Idézetet írta: "KLaco"
Nem tom, legtöbben nagyon elfogultak vagytok, mert már benne ültök 1 kiforrott vasban. A 3 hengeres mocit már kitárgyaltuk, szal azon nem érdemes hőzöngeni, ez van. De a dizájn szerintem akkor is szép. Sokkal variálhatóbb lett a beltér, a hátsó fejtámlák, akinek nem kell, egyszerűen beletolja az ülésbe, ez nagyon jó. Az is jó, hogy 2 pohártartó került a levegőnyílások elé, mert ezt a klímával lehet hűteni. Ilyen megoldások csak 1 Seat Alhambraban voltak pl. Elektromos tükör ALAPBÓL, szerintem a műszerfalat meg lehet szokni, eleinte biztos furi lesz. De a beltér jó, hogy nőtt. Nem baj ez, mert nekük pont ezért kéne, mert Corollára sose lesz pénzünk, meg anyunak az nagy lenne, de ez nem annyival nagyobb.


Csak nehogy azt bizonygasd, hogy a háromhenger jobb, mint a négy :hipnozis: "Négy láb jó, két láb rossz." :nagymosoly:

Na ez az utolsó reagálásom, aztán én részemről abbahagyom, mert látom semmi értelme. A Francia Yaris is van olyan jó, mint a Japán Yaris vitában se tudtunk meggyőzni, szal ebben sem fogunk soha. De azért még1szer leírom. Szal a 4 hengeres moci gyártásával leálltak, és most a 3 hengerest gyártják, evidens, hogy akkor nagyobb darabszámban jobban megéri gyártani, tehát ezért van az Aygoban is és a Yarisban is ugyanaz. Akinek nem tetszik ez, ne vegye, vegyen 1.3-ast, azt kész. Tessék már felülemelkedni ezen a problémán, a Toyota gyár nem szolgálhatja ki mindenkinek az igényét, ettől ilyen nagyok, és evvel az üzletpolitikával lesznek a világ legnagyobb autógyára pár éven belül. Én a dizájnra mondtam, hogy nekem bejön, mindenki elmondta a véleményét, a mocit tegyük talonba, jó?
Laco 73 :D

saro

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 443
Yaris II - 2005
« Válasz #43 Dátum: 2005.12.17 16:13:49 »
Idézetet írta: "KLaco"
... a Toyota gyár nem szolgálhatja ki mindenkinek az igényét, ettől ilyen nagyok, és evvel az üzletpolitikával lesznek a világ legnagyobb autógyára pár éven belül...


A tömegautókat gyártók mind arra törekszenek, hogy lefedjék a teljes piacukat (a piacnak azt a részét, amelyben jelen vannak..a Bentley-nek sose lesz kompakt modellje, de a tulaj VW-nek van). A Toyota is most jött ki az Aygoval, mert eddig itt nem volt jelen.

KLaco

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8092
Yaris II - 2005
« Válasz #44 Dátum: 2005.12.17 16:31:22 »
Idézetet írta: "saro"
Idézetet írta: "KLaco"
... a Toyota gyár nem szolgálhatja ki mindenkinek az igényét, ettől ilyen nagyok, és evvel az üzletpolitikával lesznek a világ legnagyobb autógyára pár éven belül...


A tömegautókat gyártók mind arra törekszenek, hogy lefedjék a teljes piacukat (a piacnak azt a részét, amelyben jelen vannak..a Bentley-nek sose lesz kompakt modellje, de a tulaj VW-nek van). A Toyota is most jött ki az Aygoval, mert eddig itt nem volt jelen.

Ha nem vetted volna észre, akkor a Lexus szolgálja a konkurenciát a nagy kocsiknak, a kicsiknek a Toyota, de ettől még nem gyártanak mindenféle autót mindenféle motorral, ahogy azt a VW szokta, náluk csomó motor kapható pl a Polo-hoz is többek között. De ettől még nem nyereségesebbek, és nem is jobbak azok a kocsik. A Toyota nem akarja a teljes piacot lefedni Európában, nekik az USA és Ázsia a piac, mi hozzájuk képest csak a 30% vagyunk.
Laco 73 :D