a garanciális javításnál nem jóval olcsóbb. Amúgy Nálam ez elvi kérdés, nem anyagi.
... garanciában nem csinálták volna már egyszer meg a 8 éves autót, ha nem éreznék a hiányosságukat a TMH-nál.
Egy ismerősöm azért vett Peugeot-t, mert a márkaszerviz mellett volt a munkahelye. Azt mondta, neki mindegy, hogy a kocsival kinek az udvarán parkol. Amennyiben délutánra nem készülnek el a kocsijával, kap csereautót, egyébként meg a gari lejártával úgyis vesz egy másikat.
Én nem így vagyok. Időpontot egyeztetni, kivizsgáltatni, huzakodni, javítani, utazni összességében drágább, mint félévente alánézni és néhány perces állagmegóvást csinálni az autón. Amennyiben nem elég a megelőzés, akkor nálam a típus leírja magát. Az, hogy akkor mit fog lépni a TMH már nem fogja befolyásolni a következő új autóvásárlásomat, én is csak az elvek miatt vetném fel. Ne legyen az a válasz mint a Suzukinál a sebváltóra, náluk nincs rá garanciaidőn belül panasz, ill. az alvázvédelmen már lehet spórolni, mert a tipikus új autó vásárló max. 6 évig tartja meg.
A családban eddig én vagyok az egyetlen aki 10 éves autót lecserélt, a többi mind a bontóig maradt.
A Toyotánál biztosan érezték, hogy nincs rendben a védelem az autódnál, ezért -feltételezhetően- az átrozsdásodás megelőzésére végezték el a felületvédelem javítását. Átrohadt tartóelemet sokkal nehezebben, de lehet, hogy egyáltalán nem lehet korrekt módon helyreállítani.
Régebben olvastam, hogy vkinél szintén probléma volt a rozsdásodás, és a márkaszervíz meg akarta vonni a garit, mert -állításuk szerint szakszerűtlenül- javítva volt. Pechjükre a tulaj megmutatta a korábban náluk készült javításról a papírokat.