Ha a 170e km-t te tetted a verdádba és nem akarod eladni az autót mondjuk 10e km-n belül, akkor lehet, hogy nem a gumin kellene spórolni (és ott bennt mélyen ezt te is tudod )... Ha valamin, akkor tuti, hogy a gumin múlhat, hogy leesel-e az útról. A jó gumiválasztás olyankor hálálja meg magát, amikor nem is gondolsz rá és fel sem tűnik: pl. egy satuzás az autópályán esőben
Igen, alapvetően maximálisan igazad van. Még az is lehet, hogy mire szezon lesz, lejjebb mennek az árak. De 20-at egy kiskocsi (mert ez egy kiskocsi) egyetlen kerekéért
elvből nem adok. Nem azért, mert nem lenne a 4 gumira plusz 15 ezrem. Valahol mindenki meghúzza a határt, és nálam ez most egy ilyen határ. Asszony vasára kell 195/65r15, oszt abból 16-17-ért már jót kapok, oszt az nem egy ilyen pöttöm kocsi.
De tegyük fel, hogy az üzemanyagon akarok spórolni, és nem a gumin.
Namost 175-el sztem 1 decivel kevesebbet fogyasztana, és ezáltal is több levegőt hagyok a gyerekemnek, blabla.
Pályán nem járok, kifejezetten a fogyasztásra ügyelve megyek, 90 fölött szinte soha nem megy az autó. Nyáron 4.9 az átlagom, télen 5.2.