Szerző Téma: Yaris II - 2005  (Megtekintve 586899 alkalommal)

0 Felhasználó és 4 vendég van a témában

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Re:Yaris II - 2005
« Válasz #2880 Dátum: 2012.03.01 19:58:52 »
Igen, az új Yarison is van ez a 175-ös, úgyhogy szerintem simán felmehet.

Viszont a Swiftet ne hozzuk ide, mert azon az alap kerék csak nálunk 165-ös, pl. Ausztriában nincs is 14-essel, hanem a 185/60R15 az alap. Namost édesapámnak ilyen kiskerekes Swiftje van, nem mondom hogy leesik az útról, de azért az az autó nagyobb kereket kívánna.
Xanyi

Botond

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 644
Re:Yaris II - 2005
« Válasz #2881 Dátum: 2012.03.01 23:18:20 »
Kéne vennem a verdára majd nyári gumikat. 1.3-as Yarisra a gyári méret az 185/60r15, ez egy elég idióta méret sajna. Az értelmesebbje ebből úgy indul, hogy 19900ft, ami kb horror
Ha a 170e km-t te tetted a verdádba és nem akarod eladni az autót mondjuk 10e km-n belül, akkor lehet, hogy nem a gumin kellene spórolni (és ott bennt mélyen ezt te is tudod ;) )... Ha valamin, akkor tuti, hogy a gumin múlhat, hogy leesel-e az útról. A jó gumiválasztás olyankor hálálja meg magát, amikor nem is gondolsz rá és fel sem tűnik: pl. egy satuzás az autópályán esőben :)

spock

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 196
Re:Yaris II - 2005
« Válasz #2882 Dátum: 2012.03.02 13:43:57 »
Ha a 170e km-t te tetted a verdádba és nem akarod eladni az autót mondjuk 10e km-n belül, akkor lehet, hogy nem a gumin kellene spórolni (és ott bennt mélyen ezt te is tudod ;) )... Ha valamin, akkor tuti, hogy a gumin múlhat, hogy leesel-e az útról. A jó gumiválasztás olyankor hálálja meg magát, amikor nem is gondolsz rá és fel sem tűnik: pl. egy satuzás az autópályán esőben :)

Igen, alapvetően maximálisan igazad van. Még az is lehet, hogy mire szezon lesz, lejjebb mennek az árak. De 20-at egy kiskocsi (mert ez egy kiskocsi) egyetlen kerekéért elvből nem adok. Nem azért, mert nem lenne a 4 gumira plusz 15 ezrem. Valahol mindenki meghúzza a határt, és nálam ez most egy ilyen határ. Asszony vasára kell 195/65r15, oszt abból 16-17-ért már jót kapok, oszt az nem egy ilyen pöttöm kocsi.

De tegyük fel, hogy az üzemanyagon akarok spórolni, és nem a gumin. :) Namost 175-el sztem 1 decivel kevesebbet fogyasztana, és ezáltal is több levegőt hagyok a gyerekemnek, blabla.

Pályán nem járok, kifejezetten a fogyasztásra ügyelve megyek, 90 fölött szinte soha nem megy az autó. Nyáron 4.9 az átlagom, télen 5.2. :)
Yaris 1.3, 2006

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Re:Yaris II - 2005
« Válasz #2883 Dátum: 2012.03.02 18:40:01 »
Én tavaly az I-es Yarisomra vettem 25 ezer/db-ért. Kinek mi a fontos...
Xanyi

spock

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 196
Re:Yaris II - 2005
« Válasz #2884 Dátum: 2012.03.05 10:28:47 »
Én tavaly az I-es Yarisomra vettem 25 ezer/db-ért. Kinek mi a fontos...

Naja. :) Nekem nagyon jót nem érdemes venni, mert 2 szezon alatt lekopnak. Hármat csak a gyári bírt ki.

Téma asszem tárgytalan, a  BFGOODRICH G-Grip beesett 18e alá. Ergo elfogyott a különbség, ugyanez a gumi kissebb méretben 16800ft, ennyiért már nem érdemes spórolni.
Yaris 1.3, 2006

Botond

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 644
Re:Yaris II - 2005
« Válasz #2885 Dátum: 2012.03.10 10:48:01 »
Yaris II Exe felszereltség (kulcs nélküli indítás) nem 3 gyári "kulccsal érkezik?
És a SOL felszereltség? Hány kulccsal kellene rendelkezzen?

Toya

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 129
  • Yaris II 1.0 Sol MM-T ; Celica GT-S
Re:Yaris II - 2005
« Válasz #2886 Dátum: 2012.03.10 17:13:49 »
Nekem 2 db kulcsot adtak az autóhoz.

Botond

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 644
Re:Yaris II - 2005
« Válasz #2887 Dátum: 2012.03.11 10:39:30 »
Nekem 2 db kulcsot adtak az autóhoz.
Újonnan vagy használtan?

Toya

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 129
  • Yaris II 1.0 Sol MM-T ; Celica GT-S
Re:Yaris II - 2005
« Válasz #2888 Dátum: 2012.03.11 15:52:15 »
Márkakereskedésben , újonnan.

Villi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1781
  • 08' Yaris II 1.3; '19 Corolla TS Hybrid 2.0
Re:Yaris II - 2005
« Válasz #2889 Dátum: 2012.03.11 16:54:05 »
Nekem 2 db kulcsot adtak az autóhoz.
Ebből az egyik távirányítós, a másik sima, ami príma gyári riasztó esetén.
Villi
Toyota Yaris 1.3 Sol Plus
Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid Executive

Botond

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 644
Re:Yaris II - 2005
« Válasz #2890 Dátum: 2012.03.11 19:40:58 »
Ebből az egyik távirányítós, a másik sima, ami príma gyári riasztó esetén.
Fura. Az I-es Yarisokhoz még 3-at adtak, abból 1 volt sima szervízkulcs.

Botond

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 644
Re:Yaris II - 2005
« Válasz #2891 Dátum: 2012.10.06 10:45:49 »
Sziasztok!

Tessék engem lebeszélni dízel automata váltós II-es Yaris vásárlásáról.  :hmmmm:

bogyo112

  • Vendég
Re:Yaris II - 2005
« Válasz #2892 Dátum: 2012.10.06 12:08:29 »
Sziasztok!

Tessék engem lebeszélni dízel automata váltós II-es Yaris vásárlásáról.  :hmmmm:

Csak vicc lesz, nem kell komolyan venni:  :sorcerer:

1. A II-es Yaris egy nagyon csúnya autó;
2. Ne legyél má' puhap*cs, aki váltogatni is lusta, hiszen az autózásban az az egyik legjobb dolog;
3. Mindig csak a spórolás, mi? Egyszer élünk, hadd fogyjon a BENZIN!   [rohog]

Valahogy így gondoltad?   :lol:
Amúgy nálunk, Kalocsán is van egy éppen ilyen paraméterű eladó autó: http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/yaris/toyota_yaris_1.4_d-4d_exe_m-mt_automata_valtos-6158350 Csak nem róla volna szó?

Sorry, magas labda volt, nem bírtam kihagyni. Elnézést minden Yarisostól is!  :winkiss:
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.06 12:23:28 írta bogyo112 »

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Yaris II - 2005
« Válasz #2893 Dátum: 2012.10.06 12:30:28 »
Sziasztok!

Tessék engem lebeszélni dízel automata váltós II-es Yaris vásárlásáról.  :hmmmm:
MMT-ről engem a Toyota szalonban simán lebeszéltek.Előfordulnak problémák vele.
Tehát eladáskor hátrány, nem előny.

kgeza

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 221
Re:Yaris II - 2005
« Válasz #2894 Dátum: 2012.10.06 17:14:53 »
Környezetemben van MMT-s autó, az elején tényleg cseréltek valamit, a váltót vagy az elektronikát, plusz az évenkénti szervíznél valamit állítgattak, de az a legelső generációs modell, az elmúlt 5 évben semmi baja nem volt és teljesen kényelmes, tehát szerintem indokolatlan az idegenkedés.