Szerző Téma: Yaris II - 2005  (Megtekintve 586919 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

kmr

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4497
Re: Yaris II - 2005
« Válasz #2685 Dátum: 2009.01.06 16:29:41 »
Corinál mínuszban egy ilyen padlógáz kell a kézikönyv szerint is, nagy mínuszban (-10 alatt) meg 2-3. Utána indítózás és pöcc-röff a kocsi.
A tiedre írja ezt a könyve?

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Yaris II - 2005
« Válasz #2686 Dátum: 2009.01.06 16:52:45 »
Igen. Apu olvasta valahol a kezelésiben. De csak egy halk kérdés volt, hogy hátha ez segít a gondon...
         

n1tr

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
Re: Yaris II - 2005
« Válasz #2687 Dátum: 2009.01.06 17:41:38 »
A gázt tudtommal nem kell lenyomni, ráadásul -2fok  messze van a -10től. :no:
A kuplung meg ki van nyomva teljesen, mindig is úgy szoktam, és igen, csak az első indításnál csinálja, vagy ha sokat állt, pl 8órát.
A gyújtás ráadása után is szoktam várni pár másodpercet, mielőtt önindítóznék...
« Utoljára szerkesztve: 2009.01.06 17:47:31 írta n1tr »

n1tr

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
Re: Yaris II - 2005
« Válasz #2688 Dátum: 2009.01.06 17:45:11 »
Ezen ha jól tudom elektromos a gáz.
Ott is használ?
Mert a hagyományosnál lehet, hogy jó, de elektromosnál nem hiszem hogy használ.

elektromos a gázpedálja

Villi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1781
  • 08' Yaris II 1.3; '19 Corolla TS Hybrid 2.0
Re: Yaris II - 2005
« Válasz #2689 Dátum: 2009.01.06 18:12:12 »
Ezen ha jól tudom elektromos a gáz.
Ott is használ?
Mert a hagyományosnál lehet, hogy jó, de elektromosnál nem hiszem hogy használ.

elektromos a gázpedálja
Kuplungot kinyomni, gázpedált nem nyomni, nincs olyan a kézikönyvben hogy hideg időben bármit is trükközni kéne.
Mivel garis az autó, feltétlen szervizben lenne érdemes megnézetni, találgatni nincs értelme.
Villi
Toyota Yaris 1.3 Sol Plus
Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid Executive

n1tr

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
Re: Yaris II - 2005
« Válasz #2690 Dátum: 2009.01.06 18:54:56 »
Kuplungot kinyomni, gázpedált nem nyomni, nincs olyan a kézikönyvben hogy hideg időben bármit is trükközni kéne.
Mivel garis az autó, feltétlen szervizben lenne érdemes megnézetni, találgatni nincs értelme.
[/quote]

Természetesen megy szervízbe, csak tudod több autómnál is ( a toyotánál is) szívtam már a szervízzel, sajnos nem lehet manapság rendesen megbízni bennük. Egyébként két hete volt ott, 60ezres kötelezőn.
Mellesleg a problémát is azóta produkálja :D:D:D
« Utoljára szerkesztve: 2009.01.06 18:58:12 írta n1tr »

Villi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1781
  • 08' Yaris II 1.3; '19 Corolla TS Hybrid 2.0
Re: Yaris II - 2005
« Válasz #2691 Dátum: 2009.01.06 19:34:56 »
Természetesen megy szervízbe, csak tudod több autómnál is ( a toyotánál is) szívtam már a szervízzel, sajnos nem lehet manapság rendesen megbízni bennük. Egyébként két hete volt ott, 60ezres kötelezőn.
Mellesleg a problémát is azóta produkálja :D:D:D
[/quote]

A szervizre én is tudnék példát mondani......

Így látatlanban lehet akár valamelyik jeladó, kontakthiba, levegőmérő koszolódás, stb. Bezzeg a régi kontrukciókhoz házilag is hozzá lehett nyúlni spéci műszerek nélkül, na de ezekhez.... :)
Villi
Toyota Yaris 1.3 Sol Plus
Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid Executive

Catman

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 244
Re: Yaris II - 2005
« Válasz #2692 Dátum: 2009.01.07 07:59:05 »
Idézet
Próbálj meg úgy átmenni ilyen döccenőkön, hogy csak a bal, ill. a jobb kerék/felfüggesztés dolgozzon, hátha így kiszűrhető hogy melyik oldal a ludas, vagy egyáltalán onnan jön-e a rendellenes hang.

Idézet
Te cuccoddal cserélték a kereket?
Előszőr pakolj ki mindent a csomiból hátha ott nyiszog valami    :D
Aztán szedd szét a kocsit   :cool2:

Koszi a tippeket. A szetszedest meghagynam utolso opcionak.  ::)
Yaris II 1.0

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Re: Yaris II - 2005
« Válasz #2693 Dátum: 2009.02.03 18:24:21 »
Ma megérkezett hozzánk a II-es faceliftes 1,33-as Dual-VVTi Yaris. Kívülről nem szembetűnő a változás, az első és a hátsó lökhárítók és lámpák változtak egy minimálisat. A féklámpa LED-es lett, ez pozitív, viszont fehér helyett sárga lett a hátsó index, ami nekem személy szerint nem tetszik. De minden izlés kérdése, mindenki eldönti majd maga hogy tetszik-e vagy sem ;)

A belső térben csak az ülések kárpitja lett más, illetve a kézifékhez került egy AUX csatlakozó a rádióhoz.

2.635.000.- az alapár, az 5 ajtó felára 110.000.- a metálfényé 90.000.-

Alapfelszereltség lett az MP3-as rádió, az állítható magasságú vezetőülés, és az elektromos ablakemelő elöl.

A Terra csomag ezeken felül tartalmazza a 15-ös kerekeket, a távvezérlős kp. zárat, és az oldallégzsákokat. Felára 145.000.-

A Solban van a Terrán kívül klíma, hátsó elektromos ablak, 6 hangszóró, bőr kormány és váltó, fényezett kilincsek és tükrök, multikormány, függöny- és térdlégzsák, és tengelyirányban is állítható kormány. Felára 580.000.-

Van egy új szereltség is, amit Sportnak hívnak. Ez a Sol-on felül tartalmaz: alufelnit, analóg műszerfalat (a többinél maradt digitális), sötétített első fényszórót valamint hátsó és hátsó oldalüvegeket, ködfényszórót, és kulcsnélküli indítást. Ára 850.000.-

Az Exe pedig 930.000.- felárral tartalmazza a Sol-on felül a digitklímát!

Az igazi újdonság az 1,33-as motor és a hozzá alapból járó Stop & Start rendszer. 101 LE és 132 Nm. Kipróbáltam, nekem határozottan tetszik. Főleg az alapjáraton még Toyotás füllel is finom, fordulaton meg morgós hang. Tisztességesen mozgatja az autót, és itt az a bizonyos 6. fokozat, ami szerintem sok Yarisosnak hiányzott. Gyorsulni nem gyorsul már ugyan, de 135-nél 3200-at forog csak, tehát igazán kellemesen utazható. A Stop & Start rendszer mókás dolog, finoman működik, de akár hatástalanítható is.
Ennek a motornak a felára 315.000.-

Tehát egy nekem tetsző 1,33-as Sport 5 ajtóval kerek 4 millió. Úgy tűnik nem lesz ilyenem  :no:

Ami érdekesség: A Toyota japánból az autóit szinte kivétel nélkül Panasonic akksival szállította, aztán mostanában pl. a Yarisnál áttértek a Vartára ami nekem annyira nem tetszett, és most végre valahára találtak egy igazán jó beszállítót, ugyanis ebben az új Yarisban benne figyelt a Toyota-EXXIDE akksi  :clap:
Xanyi

leszilaci

  • Vendég
Re: Yaris II - 2005
« Válasz #2694 Dátum: 2009.02.03 18:56:08 »
...1,33-as Dual-VVTi Yaris... 135-nél 3200-at forog csak...
eeeeeeez finom :szemez:

szerk:
összehasonlítás végett:
a régi, yaris1 1.3-as 70-nél pörög 2000-t
68-nál ugrik fel 1750-ről 2000-re
azaz 135-nél kb3500-3750 körül mozog..ha jól számolom
kipróbálni nem fogom :tt2:
« Utoljára szerkesztve: 2009.02.03 19:00:26 írta leszilaci »

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Re: Yaris II - 2005
« Válasz #2695 Dátum: 2009.02.03 20:30:51 »
...1,33-as Dual-VVTi Yaris... 135-nél 3200-at forog csak...
eeeeeeez finom :szemez:

szerk:
összehasonlítás végett:
a régi, yaris1 1.3-as 70-nél pörög 2000-t
68-nál ugrik fel 1750-ről 2000-re
azaz 135-nél kb3500-3750 körül mozog..ha jól számolom
kipróbálni nem fogom :tt2:

Igen ilyen szempontból a régi 1,3-as se volt rossz, de a régi ezres az 130-nál már 4000-et forog  :eek: De bííííííírja  :clap:
Xanyi

Ákos2004

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6642
  • Corolla E12 1.4 vvti SOL Corolla E15 1.6 Luna
Re: Yaris II - 2005
« Válasz #2696 Dátum: 2009.02.04 18:32:45 »
Tudja valaki mennyi idő alatt van 100-on ezzel az új motorral?

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Re: Yaris II - 2005
« Válasz #2697 Dátum: 2009.02.04 20:07:18 »
Tudja valaki mennyi idő alatt van 100-on ezzel az új motorral?


11,7 mp
Xanyi

Deep Rush

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2009
Re: Yaris II - 2005
« Válasz #2698 Dátum: 2009.02.04 20:15:50 »
Tudja valaki mennyi idő alatt van 100-on ezzel az új motorral?


11,7 mp
A "régi" 1,3-as vvti YarisII nem 11,5 alatt gyorsult 100-ra?  ...   lehet rosszul emlékszem, de ha nem, akkor érdekes, hogy az új több lóval gyengébb 0-100-on  :ph34r:
'05 Corolla HB 1.4 D-4D mmt  Sol
154

Villi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1781
  • 08' Yaris II 1.3; '19 Corolla TS Hybrid 2.0
Re: Yaris II - 2005
« Válasz #2699 Dátum: 2009.02.04 20:44:29 »
Az előző szériában a Sol Plus csomag 740 000 volt, a face-liftnél meg 580 000. Ez amiatt van mert az új Sol csomagban nincsen benne a légkondi? Ha így van és azt is bele kell ehhez a felszereltséghez számolni, akkor az autó ára jelentősen megnőtt az eddigi kivitelhez képest. A Toyota honlapon még csak az árlistát láttam, a pontos felszereltségi lista még nincs kint.
Villi
Toyota Yaris 1.3 Sol Plus
Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid Executive