sziasztok,
azt szeretném tudni, hogy aki még az előd yarisból ült át az újba és mondjuk már legalább 2 éve az újat használja miben jelent újat számára az új yaris vagy inkább konkrétan:
-nagyobb e belül, kényelmesebben el lehet e férni (gondolok arra, hogy 2 felnőtt, három gyerek, jó tudom nagyobb autót kéne venni, de nem futja)
-milyen hibák jöttek elő amiket szervízelni kellett, ha van köztetek olyan aki naponta lát ilyen új yarisokat, vannak e típushibák.
-mennyire bírja a "fapad" yaris a három hengerrel? nem nagyon lomha e az autó?
meg ha vannak szubjektumok...
mindez csak azért érdekelne természetesen, mert jövőre már 10 éves lesz a kedvenc autóm és lehet, hogy megválok tőle, bár szomorú szívvel, mert még fékbetétet sem kellett rajta cserélni és már 120 van benne:) ilyen autóm úgyse lesz több, bár a remény hal meg utoljára
Szia Andzsin!
7 évig volt I-es 1000 ccm- linea-sol Yarisom (4 hengeres).Most egy II-es linea-terra 1,3-as
elégedett tulajdonosa vagyok,lassan 1,5 éve.
Nézzük a kérdéseidre adható válaszokat:az 1,3-as ugyanannyit fogyasz az én vezetési stílusommal mint az elődje,de erősebb,mert sokkal kevesebbet kell sebességet visszaváltogatni(pl.kikanyarodásnál stb.)Amikor átültem,átültünk a nejemmel azonnal az az érzésünk volt,hogy egy
nagyobb és kényelmesebb autónk lett.Pár cm ennyit tesz!A 15 colos kerekeknek köszönhetően komfortosabb a "gurulási érzetünk"is(ha szabad így fogalmaznom).A sebváltó jelentősen pontosabb,rövidebb,csendesebb!A belső kiképzés igényesebb és ezáltal csendesebb a kocsi is.(textilborítások puha alátéttel).A hátsó üléssor zseniálisan variálható:2:1 arányu csúsztathatóság,billenthetőség,fektethetőség és még a dőlészög is 3 pontban rögzíthető az utasok kényelmére.A csomagtartó "kétszintes":alul elvannak a kötelező holmik és így a felső szint állandóan tiszán üres maradhat.
A technikáról meg csak annyit,hogy nagyon fejlett:elektromos gázadagolás(tempomat utánépítés),légzsákok,övek,ajtók visszajelzései,csak kinyomott kupplunggal indítható,ujraindítózás gátló,automatikus nullázása az átlagfogyinak,hatótávnak.Automatikusan felgyúló belső világítás már a távnyitó parancsára,majd az indítózáskor alszik csak el!Csomagtér világítás.
Ezek voltak az általam értékesnek tartott kényelmi dolgok.
Vezetés:jól hangolt szervokormány,a fékasszisztens "durva-jó",ha vészfékezésre van szükség!Nagyon stabil útfekvés és kanyarvétel.(az előző kissé pattogott szerintem,talán a kisebb súlya és a kisebb kerekei miatt).
Ahogy átvettük tavaly mi így fogalmaztuk meg:mintha egy Corollába ültünk volna át.(most biztosan lesznek akik ezt túlzásnak fogják állítani,de ez egy szubjektív dolog).
Remélem segíthettem az én benyomásaimmal a döntésedben! Helló!