Viszont összességében nagyon-nagyon jó volt a mérleg, jórészt pozitívan meglepve, és teljesen elégedetten szálltam ki a kocsiból. Ezzel a motorral a forgalom gond nélkül lépést tartó résztvevője, és ellentétben az előddel, ez már valódi teljes értékű autó, néven nevezhető csomagtérrel, kellően tágas utastérrel, nagyon jó variálhatósággal, rengeteg praktikus részlettel, jó vezethetőséggel, megfelelő komforttal, kívül-belül tetszetős designnal. Mindezt 3.75 méteres hosszon - le a kalappal ! Nem vitás: kéne !
Nekem van már tapasztalatom mindkettővel és azt kell mondjam az előd ugyanolyan, hanem jobb bizonyos részeiben
Nekem pl a régiben lévő középkonzol melletti 2 rakodó rész jobban bejön, tágasabb. Befér a fényképezőm, az újban nem, viszont ott előny, hogy az ajtó rekesze nagyobb. Ha a kényelmet nézzük, egyértelműen régi TS, az ülései kényelmesebbek, eddig 4 órát utaztam egyhuzamban vele és fáradtság nélkül képes voltam kiszállni, igaz az ülőlap rövid picit, de annyira nem vészes. Az újban viszont 1 óra után már fészkelődni kezdek, nem bírok benne ülni. A hátsó pad szintén kényelmesebb az elődben, viszont az új dönthető háttámlája nagyon jó megoldás, ha azzal utazok, mindig hátra ülök, ledöntöm és szinte elfekszem, kényelmes, jobb mint elől. Továbbá az újban az ülés alatti polc nem a legjobb, sokszor kiesik hátul a holmi, a régiben sosem. Ha a csomagtartót nézzük, az Y2 ketté van osztva, ezt mi meg is szüntettük, nem igazán lehetett elférni. Így viszont már egyformának mondható.
Szóval nem szabad lenézni a régit sem, vannak előnyösebb részei, nem is kevés.