Na szóval, ami még kimaradt a tegnap esti leírásomból, az igazából két negatív dolog.
Az egyik pont a középső kijelzőt illeti
...
Kimentünk a városból, ezért bekapcsoltam a világítást. A kijelző erre erősen elhalványodott - nem váltak épp láthatatlanná a nappali fényben a számok, de nehezedett a leolvasás. Kérdem az értékesítőt, hogy ezt ugye lehet állítani: aszongya, nem, ezt csak a Yaris I-ben lehetett, ebben már nem lehet, bekapcsolt világítás mellett csak ez az egy fix (halvány) fokozat van
....... NOOORMÁLIS ?!?
... Csinálnak egy kocsit jórészt az EU piacra, és valaki elfelejti, hogy az EU egyre több országában kötelező nappal a világítás, verőfényben meg nem lehet látni az elhalványodó kijelzőt? HÜLYÉK ezek?
A másik: meglepve tapasztaltam, hogy ebben az autóban még mindig a "hanyattesős" háttámla-állítás van. Azt hittem volna, hogy erről már leszoktak, lévén ez elég gáz egy megoldás, kvázi képtelenség finoman beállítani vele a támla szögét. Erre az értékesítő: dehogy szoktak le róla, sőt mi több, a Corolla E12 precíz, racsnis-karos állításához képest az Aurisban vissza is álltak erre a hanyattesősre ..................
Na erre inkább tényleg nem mondok semmit.
---------------------------------
Viszont összességében nagyon-nagyon jó volt a mérleg, jórészt pozitívan meglepve, és teljesen elégedetten szálltam ki a kocsiból. Ezzel a motorral a forgalom gond nélkül lépést tartó résztvevője, és ellentétben az előddel, ez már valódi teljes értékű autó, néven nevezhető csomagtérrel, kellően tágas utastérrel, nagyon jó variálhatósággal, rengeteg praktikus részlettel, jó vezethetőséggel, megfelelő komforttal, kívül-belül tetszetős designnal. Mindezt 3.75 méteres hosszon - le a kalappal
! Nem vitás: kéne
!