Típusok - TOYOTA > Yaris

Yaris II - 2005

(1/664) > >>

andzsin:
Itt az ideje új topikot nyitni az új csecsemőnek :vezetes:

Mondtam én, hogy a 67 ló, meg a három henger az kevés lesz. Nem értem a japcsikat. Persze utólag már érthető, mert ez az alapváltozat kerül annyiba, mint a régi alap. De ha a régi jobb, akkor mi van? Sajnálom ezt a megoldást, de meg is értem. Persze inkább került volna az alap 2,7-be négyhengeres mocival. Három henger  :sir: , nem megy a fejembe. Most nehogy azzal vigasztaljatok, hogy de ez lesz a legjobb háromhengeres motor a világon :banging:

Zso:
"Dízelt választottam, 1,4-es háromhengerest" írta a hölgy a Totalcar-on.
Most vagy én voltam figyelmetlen vagy..., de akkor ezek szerint
a dízelmotor is új?

Tolyota:
Majd meglátjuk mi sül ki belőle. Nem érdemes első látásra ítélni róla. Gondolom az volt az alapötlet, hogy a lehető legszélesebb körben próbálják eladni az autót. Ehhez meg kell egy olcsó városban rohangálós változat is.
szerintem  :toy:    :tonqe:

leszilaci:

--- Idézetet írta: "Zso" ---"Dízelt választottam, 1,4-es háromhengerest" írta a hölgy a Totalcar-on.
Most vagy én voltam figyelmetlen vagy..., de akkor ezek szerint
a dízelmotor is új?
--- Idézet vége ---

szerintem csak elírta...3 hengerből 90paci???
de a 3 hengeres dízeltől mindenkit óvok...
a céges fábiákba ilyesmi moci van: 1.4pdtdi, és 3 henger...kegyetlenül rángatja a közel 1,2t kasznit is alapjáraton..berezonál minden.
ezért óckodnék a 3hengeres 1.0 benzinestől is

leszilaci:
csak elírás volt a 3 henger, mert az adatlapja a következő:
1364 cm3 soros 4 hengeres dízel
90 LE @ 3800 rpm
190 Nm @ 1800 rpm
5 seb. kézi váltó

Navigáció

[0] Üzenetek főoldala

[#] Következő oldal

Teljes verzió megtekintése