Szerző Téma: Autós magazinok, szaklapok  (Megtekintve 130593 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #390 Dátum: 2008.03.04 18:27:01 »
Idézetet írta: "Peti"
Idézetet írta: "Trotter66"
...mondjuk ez nem alapmodell, sõt a legmagasabb csomaggal dúsított, + az egykilences dCi-vel)  Mennyivel többet tud, belbecsben, ergonómiával, variálhatóságban, és motorikusan is, mint a német vetélytársak... :nana:


Ez a mondtat azért elég lényeges :D  nem szép dolog az alap csumpimotoros kategóriatársakat a legmagasabb és legjobb motorizáltságú vetélytárssal összehasonlítani :nene:  :wink:
Ettõl függetlenül egyetértek, nekem is nagyon tetszik a Mégány Scénic...

Az adott pillanatban ezek voltak a vásárlói kosárban. Ezeket lehetett összevetni, ott és akkor... Nem nagyon van olyan, amikor egy fullos Touran, egy fullos Zafira és egy fullos Scenic téblábol 20 m" területen, és ráadásul egy kereskedésben.

A törtétethez hozzátartozik, hogy lett volna egy másik Touran is, Pécsett, de telefonban (!!!) a kereskedõ 10 perces csevegés múlva halkan megsúgta, hogy nem igazán kellene ezért lejönni megnézni....  Kaposvárott lett volna egy ígéretes másik Scenic, de csak Dynamiq felszerelétséggel. Nem lett megnézve, mert 10 km. belül volt a jelenlegi.... :roll:
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #391 Dátum: 2008.03.04 18:38:04 »
Idézetet írta: "Satriani"
Idézetet írta: "Trotter66"
És az élet is igazolta a jó döntést.

Na, kb. ennyit érnek az autós összehasonlító tesztek. Ahogy a saját pénzedrõl van szó, úgyis magasról és szagosan leértékeled, mit írt néhány "független" német, francia, angol szakbarbár, kialakítod a saját szempontrendszered, és csak jobban dönthetsz, mint ha kottából vásároltál volna.

Egy bibi van csak, amit Palaczk is említett: a megbízhatóságot nem lehet elõre jósolni, legfeljebb esélyeket lehet vázolni.


Idáig lényeges ráköltés nem volt, az olajcseréket és hasonlókat kivéve. 150E-nél lesz egy nagyobb beruházás, mert vezérmûszíjat, görgõt és vízpumpát kell cserélni a gépen. Remélem ilyen hibátlan marad a verda, én  mindent megteszek, hogy így maradjon, megkap mindent, ami kell ehhez.

Ami mûsoron kívül hibajavításként jött szóba, az egy váltóoldali ún: "bólintás-gátló" szilentes tartóbak, vagy alsó motortartó-bak, ami 10E HUF-os költséget jelent. Ezen kívül néhány izzócsere volt még.  Ja és mese a 30E km-kénti olajcsereperiódus. Jó marketingduma, 15E-ként ki kell cseréni a gyártõmûi ajanlás szerinti olajra és jónapot.  És tudomásul kell venni, hogy hidegen nem taposom, és hajtás után alapjáraton pihentetem. Mert dörmögõs diesel.

Minden autónak megvannak a gyenge pontjai, meg kell ismerni és a mezsgyén kell óvatoskodni, ennyi a titok.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Hammer

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 564
Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #392 Dátum: 2008.03.12 12:10:10 »
Vki nem tudna feltenni vmilyen formatumba az autobild januari szamaban levo csomagtarto meret teszt cikkjet, erdekelne a dolog, de ez a szam elkerult engem.

Satriani

  • Vendég
Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #393 Dátum: 2008.04.21 18:33:26 »
Tesztbuziknak és nem-tesztbuziknak. Én nekiesek. Kár, hogy nem pdf-ben vannak fent a tesztek.

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #394 Dátum: 2008.04.24 17:09:39 »
Idézetet írta: "Satriani"
Tesztbuziknak és nem-tesztbuziknak. Én nekiesek. Kár, hogy nem pdf-ben vannak fent a tesztek.


Nagy köszönet a linkért, kedves mester!  :10:

Fõleg ezért!!  :nagymosoly:
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Peti

  • Vendég
Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #395 Dátum: 2008.05.18 16:25:30 »
Nincsenek picit kozmetikázva ezek az adatok :?:  nekem az 1.8TFSI-n akadt meg a szemem, 160 ló és 7.2s 100 ra, egy 1240 kilós autótól... :hmm:  :hmm:

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26345
Re: Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #396 Dátum: 2008.06.08 09:31:36 »
Egy objektív és elfogulatlan írás. Az a röhej, hogy csak az nem derül ki, hogy mennyi is az annyi - a CO értékekre gondolok. Mert a fogyasztási értékek jók, de egyáltalán nem lenyűgözőek, egy ennél jóval nehezebb Corolla bármikor produkál ennyit, ráadásul még talán olcsóbb is...
music     

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #397 Dátum: 2008.06.08 11:11:10 »
Egy objektív és elfogulatlan írás. Az a röhej, hogy csak az nem derül ki, hogy mennyi is az annyi - a CO értékekre gondolok. Mert a fogyasztási értékek jók, de egyáltalán nem lenyűgözőek, egy ennél jóval nehezebb Corolla bármikor produkál ennyit, ráadásul még talán olcsóbb is...

Jajaám. Ugyanígy használva a Corolla fogyasztása sem haladta volna meg az 5 litert. De hogy mást is mondjak, pl. egy 1.3-as dízel Astráé sem.

Furcsállottam a szerző részéről a nagy döbbenetet, amit az országúti 100-as gurulászással elért kis átlagfogyi kiváltott belőle ::) ... Nem sok dízel kisautót vezethetett az utóbbi időben. Ezek mind, és egyes kompaktok is képesek hasonló értékeket elérni.

4.57 milliós alapár pedig vicc egy kombi kisautóért  :hammer:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Peti

  • Vendég
Re: Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #398 Dátum: 2008.06.08 15:27:58 »
Olvastam az AB-be az új Ibiza tesztet, a vége felé egy mondat: a hazai kínálatban nem lesz széria az ESP, bár ez nem is probléma, hisz a hazai igények ezt nem támasztják alá...

Milyen jó is az, nem inkább azt sulykolnák hogy mekkora baj hogy nincs erre "igény", mert előbb rendelnek villanyablakot meg színre fújt visszapillantót/kilincset... :pinch: (jópár gyártó meg a másik fele, mert csak a szénné extrázott autókhoz adják, vagy teszik egyáltalán megrendelhetővé :nono:)


Szerk.: Meg a másik: új TT 1.8 TFSI teszt, még mindig 7.2-őt írnak 100ra egy 160lóerős 1265 kilós autótól, (úgy látszik közbe hízott is pár kilót) :single fuck: ( ::))
« Utoljára szerkesztve: 2008.06.08 15:35:40 írta Peti »

Peti

  • Vendég
Re: Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #399 Dátum: 2008.06.08 15:42:44 »
Idézetet írta: Palaczk
4.57 milliós alapár pedig vicc egy kombi kisautóért  :hammer:

Nem ez az egyetlen ''vicces'' ár a vw-csoport háztáján ::)

Satriani

  • Vendég
Re: Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #400 Dátum: 2008.06.08 18:08:05 »
http://magazine.windingroad.com/

Nézegessétek, egészen szokatlan, de színvonalas megoldás. Pl. ilyenekre lehet bukkanni. Az url-t javítva régebbi számok is elérhetőek.
« Utoljára szerkesztve: 2008.06.08 18:10:20 írta Satriani »

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #401 Dátum: 2008.06.08 22:48:29 »
Szerk.: Meg a másik: új TT 1.8 TFSI teszt, még mindig 7.2-őt írnak 100ra egy 160lóerős 1265 kilós autótól, (úgy látszik közbe hízott is pár kilót) :single fuck: ( ::))

Miért olyan hihetetlen ez?

A TT teljesítménysúlya 7.9 kg/LE, így hozza ezt a 7.2-es értéket.

Az Auris D-CAT 8.5 kg/LE-vel 8.1-et produkál.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re: Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #402 Dátum: 2008.06.08 23:24:22 »
Az Auris D-CAT 8.5 kg/LE-vel 8.1-et produkál.
Vagy inkább 7,5-öt  :sailor:
Gabe 254.

Peti

  • Vendég
Re: Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #403 Dátum: 2008.06.09 09:50:55 »


Miért olyan hihetetlen ez?

A TT teljesítménysúlya 7.9 kg/LE, így hozza ezt a 7.2-es értéket.

Az Auris D-CAT 8.5 kg/LE-vel 8.1-et produkál.

És mondjuk egy TS Corolla 1235 kilóval és 192lóerővel hoz 7.3-7.4-et? Nemá :dots:

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #404 Dátum: 2008.06.09 09:56:05 »


Miért olyan hihetetlen ez?

A TT teljesítménysúlya 7.9 kg/LE, így hozza ezt a 7.2-es értéket.

Az Auris D-CAT 8.5 kg/LE-vel 8.1-et produkál.

És mondjuk egy TS Corolla 1235 kilóval és 192lóerővel hoz 7.3-7.4-et? Nemá :dots:

És ezért nem hiszed el? Mert a TS Corolla jobb kg/LE aránnyal hoz ennyit? Nemá'  ::)

Akkor se hinnéd el, ha Toyota lenne ;) ?
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )