És az élet is igazolta a jó döntést.
Na, kb. ennyit érnek az autós összehasonlító tesztek. Ahogy a saját pénzedrõl van szó, úgyis magasról és szagosan leértékeled, mit írt néhány "független" német, francia, angol szakbarbár, kialakítod a saját szempontrendszered, és csak jobban dönthetsz, mint ha kottából vásároltál volna.
Egy bibi van csak, amit Palaczk is említett: a megbízhatóságot nem lehet elõre jósolni, legfeljebb esélyeket lehet vázolni.
Idáig lényeges ráköltés nem volt, az olajcseréket és hasonlókat kivéve. 150E-nél lesz egy nagyobb beruházás, mert vezérmûszíjat, görgõt és vízpumpát kell cserélni a gépen. Remélem ilyen hibátlan marad a verda, én mindent megteszek, hogy így maradjon, megkap mindent, ami kell ehhez.
Ami mûsoron kívül hibajavításként jött szóba, az egy váltóoldali ún: "bólintás-gátló" szilentes tartóbak, vagy alsó motortartó-bak, ami 10E HUF-os költséget jelent. Ezen kívül néhány izzócsere volt még. Ja és mese a 30E km-kénti olajcsereperiódus. Jó marketingduma, 15E-ként ki kell cseréni a gyártõmûi ajanlás szerinti olajra és jónapot. És tudomásul kell venni, hogy hidegen nem taposom, és hajtás után alapjáraton pihentetem. Mert dörmögõs diesel.
Minden autónak megvannak a gyenge pontjai, meg kell ismerni és a mezsgyén kell óvatoskodni, ennyi a titok.