A példád rossz, mert narancslevet hasonlítottak össze narancslével.
Nem, nem, alma ez a körtével. És itt gyorsan gyónok is egyet: nem vettem észre, hogy automata váltós verziókat teszteltek. Így viszont egybõl érthetõ a különbség: a DSG a világ leggyorsabb automata váltója, és akkor is eldöntötte volna az idióta "pontozásos" versenyt, ha amúgy az Audi nem lenne erõsebb és összkerekes. Nem is tudom, hogy állíthatták szembe így a két kocsit, óriási baki. Ilyen teljesítményû sportkocsikat automatával értékelni eleve nonszensz, ezek tényleg nem tudnak sokmindent a vezetés élményérõl. Így már világos az eredmény is: a mindennapokban jobb Golf a DSG-s TT, ez biztos.
Tényleg jó valamire ez a teszt: ha valaki bevásárlókocsinak szeretne egy kupét, akkor a TT-t kell vennie. Viszont ha sportkocsit akar, akkor keressen egy kézi váltós Cayman S-t, és felejtse el az összkerekes DSG-s sterilizált TT-t.
Egyszerûbb lenne egyébként, ha õszintén leírnád, hogy tele van a hócipõd az egész tesztelõsdivel, utálod, és vitatod a létjogosultságát ... mert valójában szerintem errõl van szó, ezt igyekszel újabb és újabb példákkal "bizonyítani".
A hócipõm a semmirekellõ tesztekkel van tele.
Nézd meg
ezt is, most találtam: az egy dolog, hogy elnézve a pontszámokat, pont fordítva írják a sorrendet, de ha jól értem, az M6 mellett aszongya, hogy a legnagyobb és a legkényelmesebb nyer, a költségek és a vezetési élmény is visszafogottak (bizonyos keretek között maradnak, vagy valami ilyesmi). :rohog: Muhaha, mintha középkategóriás dízelekrõl beszélnének, ezek teljesen el vannak tévedve. :nagymosoly: Vazzeg, egy sportkocsi legyen nagy, kényelmes, olcsón fenntartható, és nem baj, ha nem nyújt vezetési élményt, így is nyerni tud egy Gallardo és egy 911 Turbo ellen. Hihhhetetlen.
Hagyjuk is, Palaczk, inkább ne próbáld megmagyarázni, hogy ez így helyes.