A frissítés kész, ahogy látjátok a kinézet "alaphelyzetbe" állt, de szépen átalakítjuk
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
És mondjuk egy TS Corolla 1235 kilóval és 192lóerővel hoz 7.3-7.4-et? Nemá
Idézetet írta: Peti - 2008.06.09 09:50:55És mondjuk egy TS Corolla 1235 kilóval és 192lóerővel hoz 7.3-7.4-et? Nemá Szerintem hihető, főleg, ha kettesben teljesíti a TT a 100-at. Teljesen más a nyomatékkarakterisztikája a turbós motoroknak, így alul még hosszabb váltóval is többre képesek, mint egy szívó.
Igazatok van megnéztem pl. a 207RC adatait, és jobban gyorsul (elméletben ) mint a 200kilóval könnyebb és pár lóerővel erősebb 206RC Mondjuk hiszem ha látom ( )
Nemtom miért csak ehhez a két tényezőhöz ragaszkodsz ... OK, ezek a legfontosabbak, de azért olyasmik, mint pl. motorkarakterisztika vagy váltóáttételezés, erősen bele tudnak szólni a dologba.
Váltóáttételezés is, 0-100-nál főleg. Ha kettesben futja a kocsi a 100-at, az néhány tized egy olyan autóhoz képest, ami kettesben csak 95-öt megy.
Ha már váltók: tudjátok a 959-es Porsche-ba miért G*-betűvel jelölték az 1-est? Nem ér guglizni (G mint Gelande, elég vicces egy szupersportkocsiban )
Te Peti! Miért nem vártad meg, míg vki (pl én ) válaszol?
TT 1.8 TFSI teszt, még mindig 7.2-őt írnak 100ra egy 160lóerős 1265 kilós autótól, (úgy látszik közbe hízott is pár kilót) ( )
Idézetet írta: Peti - 2008.06.08 15:27:58TT 1.8 TFSI teszt, még mindig 7.2-őt írnak 100ra egy 160lóerős 1265 kilós autótól, (úgy látszik közbe hízott is pár kilót) ( )Most nézem, hogy a Seatba az 1.8T Cupra R 210lóerővel, néhánytíz kilóval kevesebb tömeggel, ugyanennyit gyorsul, szerintetek? (2be éri el a 100at az is, mint a TT)
Hazudtak, mikor a TT-t tesztelték. Ez nyilvánvaló!
Idézetet írta: Palaczk - 2008.07.05 19:36:26Hazudtak, mikor a TT-t tesztelték. Ez nyilvánvaló! Valaki biztos hazudik, akkor a Leon gyorsul jobban, mint a gyári adat, csak direkt butítják, úgy mint a Corolla TS-t a Celica TS-el szemben...Na jó, abbafejeztem