Szerző Téma: Autós magazinok, szaklapok  (Megtekintve 129348 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

Satriani

  • Vendég
Re: Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #405 Dátum: 2008.06.09 10:18:54 »
És mondjuk egy TS Corolla 1235 kilóval és 192lóerővel hoz 7.3-7.4-et? Nemá :dots:
Szerintem hihető, főleg, ha kettesben teljesíti a TT a 100-at. Teljesen más a nyomatékkarakterisztikája a turbós motoroknak, így alul még hosszabb váltóval is többre képesek, mint egy szívó.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #406 Dátum: 2008.06.09 13:34:00 »
És mondjuk egy TS Corolla 1235 kilóval és 192lóerővel hoz 7.3-7.4-et? Nemá :dots:
Szerintem hihető, főleg, ha kettesben teljesíti a TT a 100-at. Teljesen más a nyomatékkarakterisztikája a turbós motoroknak, így alul még hosszabb váltóval is többre képesek, mint egy szívó.

Na, hát ez az.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Peti

  • Vendég
Re: Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #407 Dátum: 2008.06.19 10:59:03 »
Igazatok van :whistling: megnéztem pl. a 207RC adatait, és jobban gyorsul (elméletben :devil:) mint a 200kilóval könnyebb és pár lóerővel erősebb 206RC :eek:

Mondjuk hiszem ha látom :ph34r: ( :devil: )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #408 Dátum: 2008.06.21 12:12:59 »
Igazatok van :whistling: megnéztem pl. a 207RC adatait, és jobban gyorsul (elméletben :devil:) mint a 200kilóval könnyebb és pár lóerővel erősebb 206RC :eek:

Mondjuk hiszem ha látom :ph34r: ( :devil: )

Nemtom miért csak ehhez a két tényezőhöz ragaszkodsz ;) ... OK, ezek a legfontosabbak, de azért olyasmik, mint pl. motorkarakterisztika vagy váltóáttételezés, erősen bele tudnak szólni a dologba.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Peti

  • Vendég
Re: Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #409 Dátum: 2008.06.21 15:41:08 »
Nemtom miért csak ehhez a két tényezőhöz ragaszkodsz ;) ... OK, ezek a legfontosabbak, de azért olyasmik, mint pl. motorkarakterisztika vagy váltóáttételezés, erősen bele tudnak szólni a dologba.

Jah, a motorkarakterisztika -is- valóban fontos ::)

Satriani

  • Vendég
Re: Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #410 Dátum: 2008.06.22 23:07:16 »
Váltóáttételezés is, 0-100-nál főleg. Ha kettesben futja a kocsi a 100-at, az néhány tized egy olyan autóhoz képest, ami kettesben csak 95-öt megy.

Peti

  • Vendég
Re: Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #411 Dátum: 2008.06.22 23:15:39 »
Váltóáttételezés is, 0-100-nál főleg. Ha kettesben futja a kocsi a 100-at, az néhány tized egy olyan autóhoz képest, ami kettesben csak 95-öt megy.

Ja-ja :) erre jó példa a Viper, az első példányok 4.6alatt futották meg a 60mp/h-át, mert pont addig tartott az 1es, de "nálunk" ugye 100ig megy a sprint, és az már belenyalt az 5be, ezért itt is mindenhol a 60mp/h-ás gyorsulást adták meg :devil:


Peti

  • Vendég
Re: Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #412 Dátum: 2008.06.22 23:18:07 »
Ha már váltók: tudjátok a 959-es Porsche-ba miért G*-betűvel jelölték az 1-est? Nem ér guglizni :innocent:

(G mint Gelande, elég vicces egy szupersportkocsiban ::) )

Peti

  • Vendég
Re: Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #413 Dátum: 2008.06.24 21:55:11 »
Ha már váltók: tudjátok a 959-es Porsche-ba miért G*-betűvel jelölték az 1-est? Nem ér guglizni :innocent:

(G mint Gelande, elég vicces egy szupersportkocsiban ::) )

A 959-es túl hangos volt, az új autóknak meg kellett felelnie egy bizonyos zajszintnek amit adott sebességnél/adott fokozatban mértek, ezt nem tudta teljesíteni a Porsche, így nemes egyszerűséggel az 1es lett a terepfokozat( :laugh:) és a valós 2es lett az ""első"" fokozat...

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re: Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #414 Dátum: 2008.06.24 23:27:31 »
Te Peti! Miért nem vártad meg, míg vki (pl én :D ) válaszol?
Gabe 254.

Peti

  • Vendég
Re: Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #415 Dátum: 2008.06.25 10:45:11 »
Te Peti! Miért nem vártad meg, míg vki (pl én :D ) válaszol?

Gondoltam ennyi idő alatt már mindenki megtalálta a gugliba :tt2:


Peti

  • Vendég
Re: Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #416 Dátum: 2008.07.05 16:25:05 »
TT 1.8 TFSI teszt, még mindig 7.2-őt írnak 100ra egy 160lóerős 1265 kilós autótól, (úgy látszik közbe hízott is pár kilót) :single fuck: ( ::))

Most nézem, hogy a Seatba az 1.8T Cupra R 210lóerővel, néhánytíz kilóval kevesebb tömeggel, ugyanennyit gyorsul, szerintetek? :whistling: (2be éri el a 100at az is, mint a TT)


Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #417 Dátum: 2008.07.05 19:36:26 »
TT 1.8 TFSI teszt, még mindig 7.2-őt írnak 100ra egy 160lóerős 1265 kilós autótól, (úgy látszik közbe hízott is pár kilót) :single fuck: ( ::))

Most nézem, hogy a Seatba az 1.8T Cupra R 210lóerővel, néhánytíz kilóval kevesebb tömeggel, ugyanennyit gyorsul, szerintetek? :whistling: (2be éri el a 100at az is, mint a TT)

Hazudtak, mikor a TT-t tesztelték. Ez nyilvánvaló!
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Peti

  • Vendég
Re: Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #418 Dátum: 2008.07.05 19:58:42 »


Hazudtak, mikor a TT-t tesztelték. Ez nyilvánvaló!

 ::)

Valaki biztos hazudik, akkor a Leon gyorsul jobban, mint a gyári adat, csak direkt butítják, úgy mint a Corolla TS-t a Celica TS-el szemben...
Na jó, abbafejeztem :tt2:

Ear

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2924
    • http://www.ear.hu
Re: Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #419 Dátum: 2008.07.07 10:46:30 »


Hazudtak, mikor a TT-t tesztelték. Ez nyilvánvaló!

 ::)

Valaki biztos hazudik, akkor a Leon gyorsul jobban, mint a gyári adat, csak direkt butítják, úgy mint a Corolla TS-t a Celica TS-el szemben...
Na jó, abbafejeztem :tt2:

A VW csoport tesztautóinak a motorját hogy is mondjam na, gyári tuningolják. Szóval minden igaz lehet.