Szerző Téma: Autós magazinok, szaklapok  (Megtekintve 129342 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

Peti

  • Vendég
Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #375 Dátum: 2008.02.18 10:25:45 »
Idézetet írta: "Satriani"


Ezt nem mi írtuk: http://belsoseg.blog.hu/2008/02/15/mennyit_fizetet_az_audi  :nyelv:  :nagymosoly:


Mondjuk ilyen bõdületes teljesítménynél én is az Audit kérném, 500lóerõ felett orrmotor, hátsókerékhajtás, a hideg is kiráz... :D

Satriani

  • Vendég
Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #376 Dátum: 2008.02.18 10:46:38 »
Idézetet írta: "Peti"
Mondjuk ilyen bõdületes teljesítménynél én is az Audit kérném, 500lóerõ felett orrmotor, hátsókerékhajtás, a hideg is kiráz... :D

Dehát ott az életmentõ ESP!  :szemez:  :nyelv:  :nagymosoly:

Én meg ilyen bõdületes összeget semmiképp nem adnék ki egy kombiért. Kombiból ami nekem még ép ésszel bõven vállalható, az a Legacy SpecB, 535(X)D, A6 3,0 TDI (quattro), ilyenek. Sokszáz lóerõ egy sportkocsiba kell, vagy egy Quattroporte-féle szépségbe.

Peti

  • Vendég
Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #377 Dátum: 2008.02.18 11:06:26 »
Idézetet írta: "Satriani"

Dehát ott az életmentõ ESP!  :szemez:  :nyelv:  :nagymosoly:



Ebbe inkább egy non-stop TCS kell, sztem még 4esbe is kifordítja a seggét :?

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #378 Dátum: 2008.02.18 15:11:21 »
Idézetet írta: "Satriani"
http://belsoseg.blog.hu/2008/02/15/mennyit_fizetet_az_audi


Micsoda baromság  :sebaj:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Satriani

  • Vendég
Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #379 Dátum: 2008.02.26 15:18:34 »
Ezt egy, a gyárak felé küldött üzenetként is fel lehet fogni: hagyjátok a francba a V8-akat, könnyû, pörgõs, olcsó(bb), takarékos(abb) feltöltött motorokkal többre lehet menni.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #380 Dátum: 2008.02.29 19:05:39 »
Idézetet írta: "Satriani"
Ezt egy, a gyárak felé küldött üzenetként is fel lehet fogni: hagyjátok a francba a V8-akat, könnyû, pörgõs, olcsó(bb), takarékos(abb) feltöltött motorokkal többre lehet menni.


Na ja. Egyértelmûen ez az irányzat. És ha a dolog mûködik, akkor nem is tudok rá mit mondani, maximum azt, hogy a V8-as hang, az azért V8-as hang :szivecske: ... de ez önmagában véve édeskevés.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #381 Dátum: 2008.02.29 19:11:27 »
Idézetet írta: "Satriani"
...............Nem is értem, ilyen pártatlan tájékoztatás mellett milyen fafejû idióta az, aki egyáltalán merészel Fordot, Renault-t, Opelt, Toyotát, Hondát, Alfát vagy Peugeot-t venni.
 :nagymosoly:


Jelentem én vagyok a fafej idióta! :kormom:  kopp-kopp
 :crazy:  :drunk:  :bricks:  :supz:  

:kacsint:  :mrgreen:  :nagymosoly:  :mrgreen:
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Satriani

  • Vendég
Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #382 Dátum: 2008.03.03 00:04:48 »
Idézetet írta: "Trotter66"
Jelentem én vagyok a fafej idióta! :kormom:  kopp-kopp

Látod-látod, inkább AMS-t meg AB-t kellett volna olvasnod, megvehetted volna a kategória legjobb kocsiját, a Tourant.

 :nagymosoly:

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #383 Dátum: 2008.03.03 11:31:47 »
Idézetet írta: "Satriani"
Idézetet írta: "Trotter66"
Jelentem én vagyok a fafej idióta! :kormom:  kopp-kopp

Látod-látod, inkább AMS-t meg AB-t kellett volna olvasnod, megvehetted volna a kategória legjobb kocsiját, a Tourant.


Mert az újautó-tesztben a késõbbi megbízhatóságot nem értékelik. Ami mondjuk szerintem is hiányosság, de nem tudnám megmondani, hogyan lehetne egzakt módon orvosolni, lévén ha pl. adott egy vadiúj típus, amivel még nincs tapasztalat, akkor annál ezt lehetetlen lenne értékelni.

Így marad az, hogy értékelik, milyen az adott autó újonnan. Aztán ha az ember használt kocsit vesz, akkor célszerû nem pusztán az újautó-tesztek alapján dönteni, mert az adott esetben eléggé félrevezetõ lehet. Ugye az AB nyúzótesztjeiben eddig toronymagasan a Touran szerepelt a legrosszabban, tehát hiába lehet a legjobb konstrukció újonnan, használtan mégsem a legszerencsésebb döntés, fõleg nem bizonyos motorokkal.

A lényeg, hogy ezek az információk ugyanezekbõl az autós újságokból beszerezhetõek :)
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #384 Dátum: 2008.03.03 19:20:38 »
Idézetet írta: "Satriani"
Idézetet írta: "Trotter66"
Jelentem én vagyok a fafej idióta! :kormom:  kopp-kopp

Látod-látod, inkább AMS-t meg AB-t kellett volna olvasnod, megvehetted volna a kategória legjobb kocsiját, a Tourant.

 :nagymosoly:


Na haggyámá' wazze!  :nagymosoly:  :mrgreen:  :nagymosoly:
Nem tudom, hogy olvastad-e, de amikor a Sceniket vettük, a kereskedõnél górcsõ alá vettünk egy Zafirát és egy Tourant is. Ráadásul let volna egy garantál 30E km-es Touran is, a kollégámé, amit második kocsinak használtak, tehát az nem lett volna zsákbacica.

Beültünk a Zafirába, még körbe se néztem, már szálltam ki. F Astra belbecs, némi G Astra fûszerezéssel egyhatos alapmocival. Wahhhh...
Touran meg a puritán belterével és szintén egyhatos motorral.  :roll:

És jött a francia versenyzõ. És az állam lekoppant. :shock:  (mondjuk ez nem alapmodell, sõt a legmagasabb csomaggal dúsított, + az egykilences dCi-vel)  Mennyivel többet tud, belbecsben, ergonómiával, variálhatóságban, és motorikusan is, mint a német vetélytársak... :nana:

És az élet is igazolta a jó döntést.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Peti

  • Vendég
Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #385 Dátum: 2008.03.03 19:27:39 »
Idézetet írta: "Trotter66"
...mondjuk ez nem alapmodell, sõt a legmagasabb csomaggal dúsított, + az egykilences dCi-vel)  Mennyivel többet tud, belbecsben, ergonómiával, variálhatóságban, és motorikusan is, mint a német vetélytársak... :nana:



Ez a mondtat azért elég lényeges :D  nem szép dolog az alap csumpimotoros kategóriatársakat a legmagasabb és legjobb motorizáltságú vetélytárssal összehasonlítani :nene:  :wink:

Ettõl függetlenül egyetértek, nekem is nagyon tetszik a Mégány Scénic...

Satriani

  • Vendég
Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #386 Dátum: 2008.03.03 19:47:57 »
Idézetet írta: "Trotter66"
És az élet is igazolta a jó döntést.

Na, kb. ennyit érnek az autós összehasonlító tesztek. Ahogy a saját pénzedrõl van szó, úgyis magasról és szagosan leértékeled, mit írt néhány "független" német, francia, angol szakbarbár, kialakítod a saját szempontrendszered, és csak jobban dönthetsz, mint ha kottából vásároltál volna.

Egy bibi van csak, amit Palaczk is említett: a megbízhatóságot nem lehet elõre jósolni, legfeljebb esélyeket lehet vázolni.

Satriani

  • Vendég
Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #387 Dátum: 2008.03.03 19:51:56 »
Idézetet írta: "Peti"
...nem szép dolog az alap csumpimotoros kategóriatársakat a legmagasabb és legjobb motorizáltságú vetélytárssal összehasonlítani :nene:  :wink:

Dehát ha ezek voltak egy árban. ;)

Peti

  • Vendég
Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #388 Dátum: 2008.03.03 23:02:47 »
Idézetet írta: "Satriani"

Dehát ha ezek voltak egy árban. ;)


Nemá...
Fócvágenéknél még elhiszem, de az Opel azért nemá-nemá :wink:

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #389 Dátum: 2008.03.04 18:16:39 »
Idézetet írta: "Peti"
Idézetet írta: "Satriani"

Dehát ha ezek voltak egy árban. ;)


Nemá...
Fócvágenéknél még elhiszem, de az Opel azért nemá-nemá :wink:


Egy árkategóriában voltak. Majdhogynem egymás mellett is álltak, volt alkalmam és lehetõsége megtekinteni. (azt már nem is merem leírni, hogy csak a Scenic-re adtam egy év teljeskörû Weltautó garanciát!! Vajh, miért?? Azért a kereskedõ nem a saját zsebe ellensége, mint tudjuk.) Mondjuk az biztos, hogy a Scenicnek a legnagyobb az árzuhanása, de ez esetben a felszereltség, valamint a motor ellensúlyozza.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.