Szerző Téma: Autós magazinok, szaklapok  (Megtekintve 121578 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Satriani

  • Vendég
Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #105 Dátum: 2006.04.20 15:51:00 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Hát ja , valszeg . Ahhoz kicsit nagy és bazi sokat látogatott portál , hogy ilyen piti módon próbálják lehúzogatni az embereket . Hamar híre menne , és lenne irgum-burgum .

Nem is lehúzásra gondoltam, hanem rendszerhibára. Piszok lassú volt, sokat akadozott, volt, hogy percekig nem jött le egy-egy oldal...

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #106 Dátum: 2006.04.23 17:17:12 »
Figyelem!

Sürgősen szükségem lenne az alábbi két könyvre, ha tudja valaki, hogy hol lehet megvenni őket, az legyen kedves dobjon egy mélt.
Köszi!
A könyvek:
# Jeffrey K. Liker: The Toyota Way
# Taiichi Ohno: Toyota Production System.

Satriani

  • Vendég
Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #107 Dátum: 2006.04.23 21:29:00 »
Idézetet írta: "Misi"
# Jeffrey K. Liker: The Toyota Way

Ez megvolt nekem, feltöltöttem ide: http://s37.yousendit.com/d.aspx?id=0YQ6P8B58MVCN14BO6HKR7Z9DM Nem legális, nem túl jó minőségű, de gyorssegélynek megteszi.

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #108 Dátum: 2006.04.23 21:33:56 »
Idézetet írta: "Satriani"
Idézetet írta: "Misi"
# Jeffrey K. Liker: The Toyota Way

Ez megvolt nekem, feltöltöttem ide: http://s37.yousendit.com/d.aspx?id=0YQ6P8B58MVCN14BO6HKR7Z9DM Nem legális, nem túl jó minőségű, de gyorssegélynek megteszi.


Köszi!

Satriani

  • Vendég
Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #109 Dátum: 2006.06.07 10:13:03 »
159 teszt: http://auto.vezess.hu/hir.php?idx=8029 A cikk nyitánya nagyon találó:

Idézet
Megnyugodhatunk. Az olaszok megértették, mitől lesz szebb a jövő. Nekik nem olyan autót kell csinálniuk, amely egy német tesztben 446:443-ra megveri a Passatot az olcsóbb biztosítással és hosszabb szervizperiódussal. Egy Alfa Romeóban a stílust keresi és honorálja az ember.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #110 Dátum: 2006.06.07 19:48:31 »
Idézetet írta: "Satriani"
159 teszt: http://auto.vezess.hu/hir.php?idx=8029 A cikk nyitánya nagyon találó:

Idézet
Megnyugodhatunk. Az olaszok megértették, mitől lesz szebb a jövő. Nekik nem olyan autót kell csinálniuk, amely egy német tesztben 446:443-ra megveri a Passatot az olcsóbb biztosítással és hosszabb szervizperiódussal. Egy Alfa Romeóban a stílust keresi és honorálja az ember.


Ezzel még egyet is tudok érteni :) ... hozzátéve , hogy maguk a német tesztelők is mindig leírják : egy autó attól még nagyon jó lehet , hogy nem nyeri meg a tesztet .

Amúgy kedves Toyotánk viszont az utóbbi időben pont ezen az úton jár : a Yaris eddig minden tesztet megnyert (Polo ellen is) , RAV4-nek is volt jópár győzelme , Ave is lenyomott ezt-azt , Corolla Verso szintén ... mindez az utóbbi fél-egy év új fejleménye . Én nagyon díjazom , szimpatikus dolog az Alfa egyéni tökéletlensége , de számomra azért az "A" dicsőség , ha egy autó egy német tesztben legyőzi a német autókat ... lévén ezt tekintem a világon a legszigorúbb mércének .
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

KLaco

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8096
Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #111 Dátum: 2006.06.12 09:58:39 »
Ez megint 1 semmitmondó statisztika.
Totalcar
90 nap alatt nem jön elő, hogy mennyire megbízható 1 kocsi sztem, de mégis nagyon közelíti a valóságot, de sztem sokkal jobb a Toyota hosszú távon.
Laco 73 :D

Satriani

  • Vendég
Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #112 Dátum: 2006.08.05 14:27:17 »
Autók ferdített fogyasztással

Egy gond van ezzel a cikkel, illetve a benne foglalt elképzeléssel. Az autók fogyasztását a gyárak nem saját szájízük szerint, hasra mondják be, hanem a katalógusadat megállapításához ugyanazt a metódust alkalmazzák. Ez a séma valamelyik autó karakteréhez jobban passzol, mint a mindennapos használat, valamelyikéhez kevésbé, így ha egy másik, szintén egységes módszerrel végigméred az autókat, természetesen lesz olyan, amelyik a tesztsémához képes kevesebbet, és lesz olyan, amelyik többet fog zabálni.

A cikk címe a legnagyobb csúsztatás... Akkor lett volna értelme ferdítésrõl beszélni, ha a VCA szerinti sémával mérték volna a kocsik fogyasztását, és ott születtek volna a gyáritól eltérõ értékek.

Egy apróság: a Priusra a cikkben 67,5 mpg-s értéket adnak meg; ez 3,48 l/100 km. A Toyota honlapja szerint a Prius fogyasztása 4,3/4,2/5 (kombinált/országúti/városi), ami mpg-ben 54,7/56/47. A tesztben 52 mpg-t (4,5 l/100 km) mértek, ami passzol a gyári adatokhoz. :think: A többi autónak nem néztem utána, de szerintem ott is lennének eltérések.

---

Továbbra is [origo] autós melléklet: Vége a Toyota Corolla karrierjének. Mekkora csúsztatás ez a cím is... Még a cikkben érkezik a cáfolat:

Idézet
...új modellcsaládból csak a három- és ötajtós változat kap új nevet, a négyajtós megtarthatja hátulján a Corolla-feliratot.

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #113 Dátum: 2006.08.05 22:11:39 »
Lassan már csak a mi kis fórumunk lesz az egyetlen megbízható infoforrás. De most tényleg: az Origonak nyilván az a szándéka ezekkel a címekkel, hogy az olvasók figylemét felkeltsék, õk elolvassák, ekõzben rákattinsanak a reklámokra...bla-bla-bla Mi meg megesszük, mert elolvassuk. Így mûködik ez. most hogy hangozna (nézne ki) ez a fõcím: Valószínúleg az új alsó-közép kategóriás Toyota kínálatából csak a 4 ajtós szedán tartja meg a Corolla nevet  :hmm:
Gabe 254.

Satriani

  • Vendég
Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #114 Dátum: 2006.11.28 08:03:03 »
Idézet
A fokozatmentes kényelem hátránya

Az elõzõ bekezdésben látható csalogató felsorolás mellett ülésfûtéses, mindenfelé mozgatható szuper bõrülés, jólfogyasztó, rendkívül dinamikus 1,6-os, 110 lovas dízelmotor jellemezné tesztautónkat, ha nem lenne benne, a majd fél millás, fokozatmentes CVT-váltó. Ez ugyanis keresztülhúzza a jólfogyasztó és a dinamikus kifejezéseket. És ráadásul: vvvvvv veeeeeeeee eeeeeeeee eeeeeeeeee csak ezt hallani... :-)

Itt a "vvvvvv" azt a bõ két másodpercet jelenti, amikor a padlógáz ellenére az autó meg sem moccan. Az ezt követõ "eeeeeeeeee" pedig a fokozatmentes motor fura hangját.

Fokozatmentes motor, úgy van. (Itt találtam.)

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22264
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #115 Dátum: 2006.11.28 08:28:31 »
Idézetet írta: "Satriani"
Idézet
A fokozatmentes kényelem hátránya

Az elõzõ bekezdésben látható csalogató felsorolás mellett ülésfûtéses, mindenfelé mozgatható szuper bõrülés, jólfogyasztó, rendkívül dinamikus 1,6-os, 110 lovas dízelmotor jellemezné tesztautónkat, ha nem lenne benne, a majd fél millás, fokozatmentes CVT-váltó. Ez ugyanis keresztülhúzza a jólfogyasztó és a dinamikus kifejezéseket. És ráadásul: vvvvvv veeeeeeeee eeeeeeeee eeeeeeeeee csak ezt hallani... :-)

Itt a "vvvvvv" azt a bõ két másodpercet jelenti, amikor a padlógáz ellenére az autó meg sem moccan. Az ezt követõ "eeeeeeeeee" pedig a fokozatmentes motor fura hangját.

Fokozatmentes motor, úgy van. (Itt találtam.)


Idézet
Az elõzõ bekezdésben látható csalogató felsorolás mellett ülésfûtéses, mindenfelé mozgatható szuper bõrülés, jólfogyasztó, rendkívül dinamikus 1,6-os, 110 lovas dízelmotor jellemezné tesztautónkat, ha nem lenne benne, a majd fél millás, fokozatmentes CVT-váltó. Ez ugyanis keresztülhúzza a jólfogyasztó és a dinamikus kifejezéseket. És ráadásul: vvvvvv veeeeeeeee eeeeeeeee eeeeeeeeee csak ezt hallani... :-)

Itt a "vvvvvv" azt a bõ két másodpercet jelenti, amikor a padlógáz ellenére az autó meg sem moccan. Az ezt követõ "eeeeeeeeee" pedig a fokozatmentességnek köszönhetõ egyenletes motorhangot.


Az általad jelölt linken én már a fentieket olvastam. Küldtél nekik hibajelzést? :kacsint:  :nagymosoly:
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Satriani

  • Vendég
Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #116 Dátum: 2006.11.28 08:35:12 »
Idézetet írta: "Trotter66"
Küldtél nekik hibajelzést? :kacsint:  :nagymosoly:

Finoman rákérdeztem a fórumukban, mijaza fokozatmentes motor. ;)

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22264
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #117 Dátum: 2006.11.28 08:39:22 »
Idézetet írta: "Satriani"
Idézetet írta: "Trotter66"
Küldtél nekik hibajelzést? :kacsint:  :nagymosoly:

Finoman rákérdeztem a fórumukban, mijaza fokozatmentes motor. ;)
:rolleyes: :otlet:   :mrgreen:
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Satriani

  • Vendég
Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #118 Dátum: 2007.01.03 10:45:42 »
http://www.autobild.de/aktuell/meldungen/artikel.php?artikel_id=12945

Több mint érdekes. Az A3 is egy kiforrott kocsi, az A2 és a Smart szintén. Az A2 évekig a kategória legmegbízhatóbb autói között volt, ráadásul tudtommal még ráncfelvarrása sem volt 2006-ban, fogalmam sincs, mi gázos lehet benne. Emlékeim szerint a Mazda6 tavaly vezette az összesített listájukat.  :hmm:

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Autós magazinok, szaklapok
« Válasz #119 Dátum: 2007.01.03 17:09:56 »
Idézetet írta: "Satriani"
http://www.autobild.de/aktuell/meldungen/artikel.php?artikel_id=12945

Több mint érdekes. Az A3 is egy kiforrott kocsi, az A2 és a Smart szintén. Az A2 évekig a kategória legmegbízhatóbb autói között volt, ráadásul tudtommal még ráncfelvarrása sem volt 2006-ban, fogalmam sincs, mi gázos lehet benne. Emlékeim szerint a Mazda6 tavaly vezette az összesített listájukat.  :hmm:


Ami a Mazda 6-ost illeti : rozsdásodik sajnos . Az utóbbi évben több cikk is jelent meg errõl , és lavinaszerûen megindult az errõl beszámoló olvasói levelek áradata is . Nyilván most jön elõ a probléma tömegesen . Voltak fotók is : annak rendje-módja szerint hólyagosodik fel a festék , jön elõ a rozsda jópár helyen . A leírás így hangzik : "Diese böse Überraschung verdanken die Japaner einer schlechten Rostvorsorge an den Falzen der Radläufe, Türen, Kofferraumklappen, aber auch Motorhauben. Sogar am Unterboden und anderen Bauteilen findet sich vereinzelt die braune Pest. " - azaz : ezt a rossz meglepetést a japánok a rossz rozsdavédelemnek köszönhetik , amely a sárvédõívek élein , az ajtókon , csomagtér-tetõkön , de a motorház-tetõkön is jelentkezik . Egyes esetekben az autó alsó részein , illetve más alkatrészeken is rozsda jelent meg . A Mazda egyébként már reagált , 2006 februárjától ígéretük szerint jobb a korrózióvédelem , illetve a felbukkant hibákat gariban javítják - de persze csak akkor , ha a kocsi végig márkaszervízben lett karbantartva-javítva .

Az Audikat nem tudom , azokról ugye nincs részletes leírás - illetve lehet hogy a nyomtatott kiadásban van , csak abból az 52-est még nem vettem meg . Ha meglesz , és van benne errõl valami , majd megírom . Mindenesetre valami nyilván lehetett , ami miatt a gazdáik sokat panaszkodtak rájuk - ok nélkül nyilván nem kerülnek föl a listára .
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )