Szerző Téma: Forma1  (Megtekintve 281701 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26327
Forma1
« Válasz #420 Dátum: 2006.10.25 05:36:57 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Ezzel együtt elég szomorúnak tartom , hogy még mindig ezzel vagy elfoglalva , hogy szidalmazd .


Nem szidalmaztam. Sõt. Ha lejjebb olvasol egy kicsit, pont elismerõleg szóltam, hogy na végre, így kell viselkedni. Aztán olvastam ezt a nyilatkozatot. Ami teljesen rendben lett volna, ha ez az egy kitétel nem lett volna benne, ez tipikus Schumacher.
Nem szidalmaztam ezután sem, - a szidalmazás az én fogalmaim szerint valakinek a durva bántalmazása okkal, vagy ok nélkül. Ha például olyat írnék, hogy ez a tetvesf.szú cipész a savanyú uborka képével már megint nem bírt kiesni, az az lenne. De nem írtam ilyet, - csak visszaszívtam a dicséretet, és kifejeztem nemtetszésemet, valószínûleg Schumacher túl fogja élni. Hogy elfogult vagyok? Lehet. De Te is az vagy, semmiképpen sem nevezhetõ objektívnek az álláspontod, onann nézve persze hogy én is annak látszom.
Sch. minden bizonnyal ideális versenyzõ egy csapatfõnök szemével nézve, hiszen fáradhatatlanul tesztel, ért is hozzá, profi módon csak a versenyzéssel foglalkozik, nincsenek magánéleti zûrjei. Ezt mindig is elismertem, valóban Schumachernek páratlan autóversenyzõi kvalitásai vannak, ami ráadásul németes szorgalommal és szívóssággal párosul nála, pontosan ezért lett 7x világbajnok. De mindig voltak furcsa dolgai, majd minden évben volt egy elég gyanús megmozdulása a pályán. Ilyet másnál nem lehetett tapasztalni, Sennát leszámítva (egyébként pont ezért nem is szerettem õt sem). Továbbmegyek: hányszor hallottál ilyen mondatot Räikkönentõl, Häkkinentõl, Hilltõl, Prosttól, Manselltõl,  - hogy csak az elmúlt 15 év nagyjait említsem, Alonso nem véletlenül maradt ki... -, amit most, immáron nagyon sokadszorra Schumachernél visszatetszõnek tartok? (Tudom, õk nem is 7x-es bajnokok.) Pedig abban az évben, amikor Mansell világbajnok lett, úgy néztek ki a versenyek, hogy körönként 1 mp-et vert csapattársára (Patrese), és minimum 2 mp-et az összes többi autóra, és ha nem nyert meg egy versenyt, az csak azért volt, mert széthajtotta a kocsit.

Más. Ha már a versenyzõi kvalitások, meg a személyiségek szóbakerültek. Jövõre nagy szívások lehetnek majd. A Ferrarinál egyrészt Ross Brawn valszeg elmegy, másrészt nem nagyon fogják tolerálni Schumacher után Räikkönen hozzáállását a kulimunkához, mint ahogy a McLarennél sem szeretik az Alonso-féle nagyképû, mindigmásbanvanabaj típusú embereket - lásd Montoyát, gyorsan el is váltak útjaik - márpedig a McLaren autói adnak elég okot a bosszúságra, szóval Alonsonak könnyen lehet majd oka erre. Úgyhogy azt tippelem így még az erõviszonyok nem ismeretében, hogy szoros versenyben megint nem Räikkönen, hanem most Button lesz a befutó, és - titkon ebben bízom - ha a Williams csinál egy nagyon ütõképes kasztnit, az egyébként nagyon erõs Toyota-motorokkal szárnyalni fog, ha világbajnokok nem is lesznek.
music     

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Forma1
« Válasz #421 Dátum: 2006.10.25 23:10:19 »
Azt írtad , hogy a nyilatkozata szóban forgó részétõl kinyílt a bicska a zsebedben . Az én szótáramban ez bõven szidalmazás ;) ... ha a tiédben nem az , akkor bocs . Én sosem állítottam hogy Schumacher ne lenne messze az átlag fölött magabiztos , és ennek nyilván hangot is ad . De hogy egy ilyen kaliberû bajnok részérõl bicskanyitogató lenne azt kijelenteni , hogy "én igenis qrva jó vagyok" , azt erõsen vitatom . Miért kussoljon szerényen ? Igenis iszonyat jó volt , lealázott mindenkit . Sokadszor . Mindegy ...

A második , nem Schumival kapcsolatos bekezdéseddel teljesen egyetértek , hasonlókat gondolok az említett dolgokról én is .
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Ear

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2924
    • http://www.ear.hu
Forma1
« Válasz #422 Dátum: 2006.10.26 18:02:18 »
Congratulations Jarno!
Thursday 26 October 2006

The whole Panasonic Toyota Racing team would like to congratulate Jarno Trulli and his wife Barbara on the birth of their second son.

Marco was born this morning in Pescara, Italy. He came into the world weighing 2.3kg and joins one-year-old Enzo as part of the Trulli family.

Both mother and baby are doing well.

cZsiga

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 297
    • http://szoft95.gportal.hu
Forma1
« Válasz #423 Dátum: 2006.10.26 18:45:55 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Idézetet írta: "taby"
Minden tiszteletem Michael Schumacheré!
Nem hiszem hogy a közeljövõben valaki is tudná pótolni õt.
Számomra õ a Forma1 örökös legjobbja. Nemhiába igenként is használjuk már a nevét : Schumacherkedni szoktunk mikor száguldozunk ugye.
Ezuton szeretnék tisztelettel adózni Michael Schumacher versenyzõi képessége, gyõzniakarása, és eltökéltsége elõtt.
 :pofa:
Remélem az életében továbbra is ilyen sikeres lesz mint a forma1ben (bár már szerintem most se panaszkodhat).


Hadd csatlakozzak ehhez  :10: !!!

Én néha majdnem elbõgtem magam a verseny közben , mikor láttam , hogy ez az ember még mindig mire képes , és ennek ellenére befejezi . Persze , jobban belegondolva : igen , talán így a legszebb befejezni - így méltó hozzá .



Schumit egy dolog miatt nem komáltam sohasem, mert mindig az aktuális kedvencem elõtt végzett a világbajnokságban, és nem egyszer megkérdõjelezhetõ módon. De egy ekkora klasszis sportember elõtt akkor is meg kell emelni a kalapot.

Szerintem, ha nem F1-be, hanem fociba öli a tehetségét, akkor is sokra vitte volna. Piszkosul tud küzdeni. Kár, hogy 2001-óta  csak a múltkori futama értékelhetõ veresenyzés szempontjából. (A többi rajt-cél gyõzelem volt, vagy vonatozás :) )
D: 212

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Forma1
« Válasz #424 Dátum: 2006.10.26 18:56:34 »
Szétesik a Ferrari?

cZsiga

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 297
    • http://szoft95.gportal.hu
Forma1
« Válasz #425 Dátum: 2006.10.26 19:15:07 »
Idézetet írta: "Misi"
Szétesik a Ferrari?


Szegény Raikonnen...
D: 212

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26327
Forma1
« Válasz #426 Dátum: 2006.10.27 04:36:40 »
Idézetet írta: "czsiga"
Idézetet írta: "Misi"
Szétesik a Ferrari?
Szegény Raikonnen...

Pedig várható volt, hogy Schumacher távozásával más is megy, ezt neki okosabban kellett volna felmérnie, a Renaultval jobban járt volna. Persze várjuk ki a végét.
music     

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Forma1
« Válasz #427 Dátum: 2006.10.27 22:48:36 »
Idézetet írta: "czsiga"
Schumit egy dolog miatt nem komáltam sohasem, mert mindig az aktuális kedvencem elõtt végzett a világbajnokságban, és nem egyszer megkérdõjelezhetõ módon. De egy ekkora klasszis sportember elõtt akkor is meg kell emelni a kalapot.

Szerintem, ha nem F1-be, hanem fociba öli a tehetségét, akkor is sokra vitte volna. Piszkosul tud küzdeni. Kár, hogy 2001-óta  csak a múltkori futama értékelhetõ veresenyzés szempontjából. (A többi rajt-cél gyõzelem volt, vagy vonatozás :) )


Szerintem egyetlen VB-címe volt kicsit (!) megkérdõjelezhetõ : az elsõ , amikor a sorsdöntõ utolsó versenyen Hillel karambolozott . Azért írom , hogy "kicsit" , mert meg lehet nézni , a szezon közben hogyan teljesített Schumi , és hogyan Hill .

Persze a Villeneuve elleni 97-es manõver nagyon ronda volt , ezt egy pillanatig nem vitatom . Ott csúnyán elborult Schumacher agya , nagyon emberi dolog volt , a szó rossz értelmében .

De a többi ? No mindegy , végül is abban asszem egyetértünk , te is hasonlót írtál , hogy hét VB-t meg 93 gyõzelmet nem lehet pusztán sumáksággal összeszedni ;)

Viszont még egy dolgot vitatnék : hogy 2001 óta ez volt az elsõ , "versenyzés szempontjából értékelhetõ" futama  :shock: ... azért szvsz ez egy kissé (??) meredek megállapítás . Igen , ez volt a legheroikusabb , OK . De azért ebben az öt évben a többi rengeteg gyõzelme közül is volt még jópár , amelyekért igencsak meg kellett harcolnia . Pl. az idén a Nürburgringen , amikor közel a fél versenytávon át tartotta maga mögött a végig támadó Alonsot  :o ... azért az is "értékelhetõ volt versenyzés szempontjából" , úgy gondolom ;)
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26327
Forma1
« Válasz #428 Dátum: 2006.10.30 15:15:40 »
(origo.hu)
"Bár Schumacher számára most a pihenés az elsõ, ahogy arra számítani lehetett, a Ferrari a késõbbiekben is számít a sztárversenyzõ segítségére, méghozzá a pilótaválasztásban."
Jean Todt: "Michael mindig is érdeklõdött a fiatal tehetségek iránt. Emlékszem arra, mikor Michael Felipérõl beszélt, pedig a brazil még egy alacsonyabb szériában versenyzett. Kimi nevét is megemlítette, még mielõtt feltûnt volna a Forma-1-ben, így azt kell mondjam, kivételes szeme van. Éppen ezért is fontos számunkra, hogy tanácsaival segítse a csapatot a jövõben. (...) Michaellel együtt döntöttünk afelõl, hogy Kimi legyen Felipe csapattársa a jövõben. Minden pillanatban tudta, hogy állnak a tárgyalások, tehát nem egy hirtelen döntés volt az, hogy leszerzõdtetjük a finn pilótát, régóta folyamatban voltak a megbeszélések, melyekrõl kivétel nélkül tudott."
music     

djibril

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 337
Forma1
« Válasz #429 Dátum: 2006.11.04 10:04:18 »
Idézetet írta: "taby"
Minden tiszteletem Michael Schumacheré! Számomra õ a Forma1 örökös legjobbja.

Csatlakozom...
Anno reméltem, h Schumi 2004-es sima gyõzelme után érez még kihívást, h átmenjen a  :toy: -hoz és vmi újat kezdjen. Akkor még volt benne szerintem 4-5 év, ami alatt csapatot csinálhatott volna a  :toy: F1-bõl... Pénz lett volna rá...
djibril #238
Corolla Hatchback 2006 1.4 D-4D Luna

Szeke

  • Lost & Found :)
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4578
Forma1
« Válasz #430 Dátum: 2006.11.05 11:43:57 »
Idézetet írta: "djibril"
Akkor még volt benne szerintem 4-5 év, ami alatt csapatot csinálhatott volna a  :toy: F1-bõl... Pénz lett volna rá...

Na ja. Állítólag kapott egy biankó csekket, és azt mondták neki, hogy Õ maga határozhatja meg a saját fizetését. Sõt, õ maga választhatott volna munkatársakat is magának...

Nagyon vonzódnia kellett a Ferrarihoz, hogy egy ilyen ajánlatot vissza tudjon utasítani.
'83 Camry 2.0 GLi Liftback (most épp nem automata)  Sunroof + '05 Yaris I  D4D

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Forma1
« Válasz #431 Dátum: 2006.11.05 18:24:32 »
Idézetet írta: "Szeke"
Idézetet írta: "djibril"
Akkor még volt benne szerintem 4-5 év, ami alatt csapatot csinálhatott volna a  :toy: F1-bõl... Pénz lett volna rá...

Na ja. Állítólag kapott egy biankó csekket, és azt mondták neki, hogy Õ maga határozhatja meg a saját fizetését. Sõt, õ maga választhatott volna munkatársakat is magának...

Nagyon vonzódnia kellett a Ferrarihoz, hogy egy ilyen ajánlatot vissza tudjon utasítani.


Az ilyen biankó csekkes történeteknek se szeri , se száma ... sosem tudjuk meg az igazságot . Lehet , hogy valóban volt megkeresés a Toyota részérõl Schumacher felé ... és lehet , hogy õ mondjuk nem akart újabb 4-5 évet arra fecsérelni ennyi idõsen hogy segítsen létrehozni egy nyerõ csapatot-autót , elvégre a Ferrarinál épp elég keserves út vezetett az elsõ VB-ig ... vagy lehet , hogy nem akart egy csapatban versenyezni az öccsével , de azt sem akarta hogy miatta kitegyék ... fene tudja , ezek mind csak spekulációk . Talán egyszer majd megírja az emlékirataiban , öregkorában , 30 év múlva ;) ...

Apropó , Ralf ... hát szerintem ha valamikor , akkor most lesz az utolsó esélye , hogy mutasson valami igazán jót . Vége a tesókomplexusnak , immár õ az egyetlen Schumacher a mezõnyben , nem lesz többé kitéve a bátyjához való direkt hasonlítgatásoknak . Szóval , TALÁN ... bár én õszintén szólva nem hiszek benne , Ralfban a negyede sincs a bátyja tudásának , szerintem csak egy a közepes versenyzõk tömegébõl , akik sok tucat futam alatt csak néha-néha mutatnak egy-egy valóban kimagasló teljesítményt , egy-egy verseny erejéig .
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26327
Forma1
« Válasz #432 Dátum: 2006.11.10 01:19:07 »
Hogy mik derülnek ki...
music     

Ear

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2924
    • http://www.ear.hu
Forma1
« Válasz #433 Dátum: 2006.11.29 17:40:33 »
Barcelona Test Day 1
Wednesday November 29 2006

Location: Circuit de Catalunya, Barcelona, Spain
Drivers: Olivier Panis, Kamui Kobayashi
Track Length: 4.730km

THE GENERATION GAME

Two drivers at the opposite ends of their F1 careers did the running for Panasonic Toyota Racing as the team began its preparations for 2007 at Barcelona's Circuit de Catalunya today. At the wheel of one TF106B was Kamui Kobayashi of the Toyota Young Drivers Program, enjoying his first day of F1 testing. The 20-year-old winner of the Rookie Cup in the 2006 F3 Euro series and pole sitter at this month's Macau GP spent his day getting used to the car and putting in mileage on various systems. In the other car was Olivier Panis, 20 years older than Kobayashi and conducting one of his last days of testing for Toyota before he retires from F1 at the end of 2006. Olivier concentrated on the Bridgestone tyres that the team will use in 2007. Showers interrupted the morning session but the afternoon was dry and both drivers were able to put in some good running. The Toyota team will continue its Barcelona test tomorrow with race drivers Ralf Schumacher and Jarno Trulli.

Olivier Panis – Chassis TF106/09B
Best lap time: 1m17.643s
Total laps: 78
Total distance: 368.9km
"Following the morning rain the track was damp and the conditions were not ideal, but after that everything went smoothly and we could start investigating the new Bridgestone tyres. From what we can tell so far they are very consistent and there are no warm-up issues. Obviously they are harder than the tyres we have been running during 2006 so there is less grip than what we have been used to. But it is the same for everyone and the fact that everyone is now on the same tyres is good because it means we have a level playing field. This tyre will be a good basis for everyone to begin their work for 2007 and now it is up to us to build up our package to make the most of it. I am next scheduled to return for my final test with Toyota in F1 at Jerez in a fortnight's time."

Kamui Kobayashi – Chassis TF106/07B
Best Lap Time: 1m20.731s
Total laps: 81
Total distance: 383.1km
"I am obviously delighted that Panasonic Toyota Racing has given me the chance to test the Formula 1 car here as part of my role in the Toyota Young Drivers Program. Today was my first F1 test and it was a very enjoyable experience. Everything is completely different from the Formula 3 cars that I have been driving this year – especially the power of the engine and the braking – so I have to concentrate harder than ever. I made a mistake just before lunch and went off but there was no damage and we were able to put in a lot of laps without any other problems. The G-forces are a lot stronger than I have been used to, but my neck doesn't feel too bad so far. Of course, that's only one day and I'm sure I will have to train harder to be able to cope with the forces over longer periods. I still have a long way to go to improve but overall it was a good day. I am next scheduled to test the car next week at Jerez so I look forward to gaining some more experience of F1 there."

Gerd Pfeiffer, Test Team Manager
"Kamui did well today because he had to learn the circuit as well as the handling of the car. He put in a lot of laps and he was very careful in the car and always aware of the other competitors on the track. Both he and Olivier put in mileage on the gearbox and engine and they looked at different weight distributions and software. Of course, the main focus of this week's test is to try out the new Bridgestone tyres which we will use in 2007 but it is still too early to judge how the rubber performs. We need consistent conditions to compare and contrast tyres and today the circuit was never really stable enough to draw any real conclusions. Tomorrow we will have the race drivers in the cockpit and we will use the track time to get a clearer picture about the new tyres and how we can get the package to work at its best."

Ear

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2924
    • http://www.ear.hu
Forma1
« Válasz #434 Dátum: 2006.12.07 18:39:13 »
Jerez Test - Day 2
Thursday 7 December 2006

Location: Circuito Permanente de Jerez, Spain
Drivers: Ralf Schumacher, Kamui Kobayashi
Track length: 4.428km

MORE OF THE SAME

Panasonic Toyota Racing welcomed race driver Ralf Schumacher back to the car on the second day of testing at the Circuito Permanente de Jerez in Spain today. Schumacher joined Kamui Kobayashi, a member of the Toyota Young Driver Programme, behind the wheel on a cloudy but dry day in southern Spain. Schumacher resumed where he left off in Barcelona last week, putting the 2007 Bridgestone tyres through their paces and helping the team find the optimum set-up. Kobayashi worked hard for the team too on just his second day of testing in a Formula 1 car, having made his debut last week. The 20-year-old continued to gain confidence in the car and improved his lap times as the day wore on, as well as gathering useful information for the team.

Ralf Schumacher - Chassis TF106B/09
Best Lap Time: 1m20.024s
Total laps: 70
Total distance: 309.9kms
"Today was all right even though the conditions were not great on the track. I found the new tyres more difficult here than at Barcelona last week – there was very low grip everywhere. We went through a few set-up options and changed a few things. Now we have to figure out the best set-up for these tyres. But I was able to set competitive lap times all day so that is always pleasing."

Kamui Kobayashi - Chassis TF106B/07
Best Lap Time: 1m21.292s
Total laps: 53
Total distance: 234.7kms
"I am quite pleased with my performance today. It was only my second day of testing so I am still learning about a Formula 1 car. There were one or two breaks in the day when the team was working on the car and that was quite difficult for me as I would prefer to be out on the track. However, I did quite a bit of running and I am happy that I got faster and faster during the afternoon, and I set a pretty good lap at the end of the day."

Dieter Gass, Chief Engineer Race and Test
"Today we did a lot of set-up work with Ralf in order to continue to get a clear understanding of the 2007 tyre generation from Bridgestone. We learnt quite a few things with the changes that we made so we are happy with that. Komui, like Kohei Hirate yesterday, did a day of solid running, without mistakes, on his second day in the car and had a run with quick and consistent lap times at the end of the day. Unfortunately both drivers' days were interrupted at times with some reliability issues which we will have to continue working on."