Szerző Téma: Forma1  (Megtekintve 281727 alkalommal)

0 Felhasználó és 5 vendég van a témában

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Forma1
« Válasz #225 Dátum: 2005.10.03 18:27:29 »
Idézetet írta: "KLaco"
Idézetet írta: "music"
Idézetet írta: "KLaco"
Nem hivatalosan már rég köztudott volt, nem tom miért kellett ennyit várni. Én azon csodálkoztam, hogy alapból miért nem ilyen gumijuk volt. Mégis csak Japán mind a 2ő  :)

Idén aligha jártak volna vele jól - lásd a korábban belinkelt Ferrari-cikket, még ok is a tavalyi gumival próbálkoztak. Pontosabban egy keverékkel.

Most szerinted számított volna az, hogy szar kocsi és szar gumi, vagy csak szar kocsi? Szerintem nem. Az év elején jól szerepeltek, de aztán eltűntek, ezt nem tudom mire vélni, szal max azokat az eredményeiket is bukták volna. De ez mostmár annyira régi eredmény, hogy senki se emlékszik rá.


Ez így erős , hogy szar kocsi & szar gumi . A kocsi-gumi kombináció EGYÜTT nem volt szerencsés - amiben mindkettő hibás , de egyik sem annyira , hogy külön-külön szarnak lehessen nevezni .
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26327
Forma1
« Válasz #226 Dátum: 2005.10.04 06:21:12 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Idézetet írta: "KLaco"
Most szerinted számított volna az, hogy szar kocsi és szar gumi, vagy csak szar kocsi? Szerintem nem. Az év elején jól szerepeltek, de aztán eltűntek, ezt nem tudom mire vélni, szal max azokat az eredményeiket is bukták volna. De ez mostmár annyira régi eredmény, hogy senki se emlékszik rá.
Ez így erős , hogy szar kocsi & szar gumi . A kocsi-gumi kombináció EGYÜTT nem volt szerencsés - amiben mindkettő hibás , de egyik sem annyira , hogy külön-külön szarnak lehessen nevezni .

Gondolom, a tavalyihoz képest értette. Azért valami gáznak mégiscsak lennie kellett a gumival, ha a tavalyival kombinálták és nemcsak a FErrarinál, hanem a 2 kiscsapatnál is :!:
music     

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26327
Forma1
« Válasz #227 Dátum: 2005.10.05 08:41:25 »
Új csapat a láthatáron??
music     

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26327
Forma1
« Válasz #228 Dátum: 2005.10.05 08:45:54 »
A kovetkezo verseny izgalmasnak ígérkezik. Korábban már a Honda megígérte az 1000 lóeros motor, most pedig a Renault és a McLaren is erosítést jelentett be.
music     

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26327
Forma1
« Válasz #229 Dátum: 2005.10.05 08:50:13 »
Idézetet írta: "music"
Új csapat a láthatáron??

Meg egy félig új.
music     

KLaco

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8096
Forma1
« Válasz #230 Dátum: 2005.10.05 20:23:46 »
Idézetet írta: "music"
A kovetkezo verseny izgalmasnak ígérkezik. Korábban már a Honda megígérte az 1000 lóeros motor, most pedig a Renault és a McLaren is erosítést jelentett be.

Igazából nem látom értelmét, hogy minek fejlesztenek, mikor már a V8-al kéne foglalkozni, idén már csak élményautózást kell véghezvinni.
Laco 73 :D

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26327
Forma1
« Válasz #231 Dátum: 2005.10.06 06:25:58 »
Idézetet írta: "KLaco"
Igazából nem látom értelmét, hogy minek fejlesztenek, mikor már a V8-al kéne foglalkozni, idén már csak élményautózást kell véghezvinni.

Minden bizonnyal ezek olyan fejlesztések - valahol részletezik is - amik nem motorikusak, azaz a jovo évi autónal is használhatóak lesznek,ha beválik.
(A Honda motort is erosít, de ott ez más tészta, hiszen hazai palya...)
Másrészt pedig a konstruktori cím még nem dolt el, ami ha nem is olyan értékes, mint az egyéni cím, azért a presztizse megvan.
music     

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26327
Forma1
« Válasz #232 Dátum: 2005.10.07 06:06:49 »
A Ferrari idei kudarcának lehetséges okai. Kulon felhívnám a figyelmet a keretes írásokra is...
music     

uandor

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 110
Forma1
« Válasz #233 Dátum: 2005.10.08 11:41:07 »
A Toyota, Ralf Schumacher élről indul a holnapi versenyen! Éljen a Toyota! :kacag:
oyota Yaris Verso 1,3 Luna 2004

Deep Rush

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2009
Forma1
« Válasz #234 Dátum: 2005.10.08 11:44:59 »
Idézetet írta: "uandor"
A Toyota, Ralf Schumacher élről indul a holnapi versenyen! Éljen a Toyota! :kacag:

Szegény Trulli viszont elrontotta :(

De azért éljen  :toy: :D
'05 Corolla HB 1.4 D-4D mmt  Sol
154

Apu

  • Klubtag
  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 915
Forma1
« Válasz #235 Dátum: 2005.10.16 16:54:11 »
A mai versenyre nyugodtan mondhatjuk, hogy szép volt Ralf.
'94 Corolla Sedan 1.3  16v 29

A vegetáriánus egy õsi indián szó.
Jelentése: rossz vadász.

Az élet folyamatos harc. Délelõtt az éhséggel, délután az álmossággal.

Ear

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2924
    • http://www.ear.hu
Forma1
« Válasz #236 Dátum: 2005.10.17 09:06:01 »
Chinese Grand Prix – Race Round-Up
Sunday 16 October 2005

Panasonic Toyota Racing has finished off the season in style with a podium finish at today's Chinese Grand Prix. Ralf Schumacher took third place after a well-timed pit stop that coincided with the first safety car period. He ran as high as second for long periods and battled hard to his second podium of 2005. Jarno Trulli was less fortunate with the timing of the safety cars and dropped down the field, but he still pushed hard on his way to 15th place. The six points mean that Toyota ends its best ever season by consolidating its 4th place in the constructors' championship with 88 points.

CHINESE BREAKAWAY
Ralf Schumacher's podium was his 14th points finish of 2005 and enough for 6th place in the drivers' championship.

Ralf Schumacher (Car 17, Chassis TF105/09B)
Race Classification: 3rd
Gap: +25.376s (from race winner)
Qualifying Classification: 9th
Time: 1m35.723s (+1.643s)
Grid: 9th

"That was a great way to cap off an excellent first season with Toyota, especially coming after a pretty hard weekend. The car was really difficult to handle in qualifying and at the beginning of the race but the first safety car came out at just the right time for me. I think I was due a bit of luck after what happened at last week's Japanese Grand Prix and this time it paid off. The team did a good strategy and after the second safety car period I was in second. At that point the handling was incredible and I was almost able to keep up with Alonso and pull out the gap I needed. The pit stops were excellent today and I'd like to pass on a big thank you to all the team. I've scored points in 14 races out of 19 this year and I look forward to pushing even further up the grid next season."

SHANGHAI NO SILVER LINING
Jarno Trulli had a difficult end to his fine season, coming home 15th after falling foul of the safety car period.

Jarno Trulli (Car 16, Chassis TF105/10B)
Race Classification: 15th
Gap: +1 lap (from race winner)
Qualifying Classification: 12th
Time: 1m36.044s (+1.964s)
Grid: 12th

"That was a difficult afternoon and things just didn't work out for me. I've found the car hard to handle all weekend. The balance was not too bad in the first stint, but after ten laps I felt a vibration from the front left tyre. Then the first safety car period came at just the wrong time – just after I had made my first pit stop – and that ruined my race. We tried to recover by filling up to the end at the second safety car but by then I was well down the field and I eventually had to come in to change my front left tyre. Still, it has been a great season so thanks to all the team. We missed out on a few podiums and a lot of points, but we showed a strong performance so I look forward to more success in 2006."

OWED TO COLOGNE
Ralf Schumacher's 3rd place finish rounds off the best season in Panasonic Toyota Racing's F1 history.

Tsutomu Tomita – Team Principal
"It has been a very good year for us and to finish on the podium is a fine way to finish it off. So I would like to offer my thanks to everyone on the race team and at Cologne as well as everyone at TMC in Japan and all our partners. Thanks to both drivers for a great season. Jarno has been unfortunate several times and again today he didn't have much luck. He pitted the lap before the safety car and it ruined his race when he wasn't waved past. He had to make a late stop because of a bad tyre problem but I'm grateful to him for bringing the car home. Ralf was unlucky with the safety car at Suzuka but today went much better. We made efficient use of the pit stop and kept him out on the second safety car period hoping that traffic would hold up the field, which worked out perfectly. Our fifth podium is a great end to a great year. We are not yet able to compete with the top teams so we need harder development to overtake them. But we already have some excellent data from the !
B car and this podium will provide excellent motivation over the winter."

Mike Gascoyne – Technical Director Chassis
"This podium is a fitting tribute to all the year's hard work by everyone both on the race team and back in Cologne. To come here with the B car and go away with a result like that is excellent so a big thank you to everyone involved."

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26327
Forma1
« Válasz #237 Dátum: 2005.10.17 09:08:55 »
Ez a verseny rengeteg apró érdekességet tartogatott magában.
Eloszor is a rendezés. Nem tudom, nektek mennyire volt otthonról nézve feltuno, de ez egy tipikus példa volt a kínai állapotokra: amikor Karthikeyan nekivágódott a falnak és kigyulladt a kocsija, senki nem szaladt oda ot menteni, hanem a pályamunkások ott álltak a palánknál boszen várva a rádión jovo utasítást, hogy mit is kell ilyenkor csinálni, és Karthikeyan már ott volt a pálya szélén, mire ok elindultak...
A másik dolog ez a csatornafedo, hát ez is elég ciki, rádásul pont kiment a versenyt megnézni Jaques Rogge is (NOB-elnok).
De nézzuk a versenyt. Érdekes, hogy akikkel gond volt a felvezeto kor alatt és emiatt tartalékkocsival versenyeztek (Albers, Schumacher, Karthikeyan), azok nem tudták befejezni a versenyt.
A verseny alatt tobbszorosen kiderult, milyen sokat ér egy jó boxtaktika, ha ugyesen kombinálják az autó adottságaival. Raikkonen ennek koszonhetoen tudta megelozni Fisichellát, hiszen az elso kiállás alkalmával a McLarenekbe jóval tobbet toltottek, mint a Renaultkba, és így a másodiknal, amikor egyszerre mentek ki Fisichellával, azzal a 2-3 mp-cel elozte meg, amennyivel tovább kellett tolteni a Renaultkat az elso vékonyabb tankolás miatt. (Így utólag persze kérdés, hogy mi lett volna, ha szombaton ures McLarenek mennek az edzésen,  meg tudták volna-e szerezni az elso két helyet, mert a 2x safety-car jól jott volna ennek a taktikának.
Alonso a verseny után azt nyilatkozta, hogy lám, megverhetoek a McLarenek, és ha akarták volna, évkozben is gyozhettek volna tobbszor. Ez csak annyiban sántít, hogy a Renaultnak és még 3-4 másik csapatnak jott ki úgy a lepés évvégére, hogy ez egy "páratlan" futam, ahol a motornak csak egy versenyt kell kibírnia, hisz nincsen tobb utána, így a megbízhatóság kárára kicsikarhattak néhány plusz lóerot. Ezt mi sem mutatja jobban, minthogy Alonso kocsija lángra lobbant, a célbaérés után. Tehát ha máskor isígy tettek volna, akkor alighanem most o lenne a pechvogel, és Raikkonen a világbajnok.
Mindezek dacára, és annak ellenére, hogy Raikkonen futotta a leggyorsabb kort, a Renault ezen a versenyen gyorsabb, ugyesebb és szerencsésebb volt a McLarennél.
Szintén tipikusnak nevezheto Montoya sorsa is, aki a verseny egy rovid szeletében gyorsabb volt Raikkonennél - hiába, majd egy buta baleset miatt - az is lehet, hogy kikerulhette volna azt a tárgyat, a fene tudja, de azt nem lehet elvárni egy versenyzotol, hogy fel legyen készulve a pálya szétesésére - nemhogy végképp elvesztette a McLaren az esélyét a vb-címre, de még a végso osszesítésben Schumacher is megelozte Montoyát - persze ebben benne van az indianapolisi futam eredménye is...
Érdekes volt, hogy a versenybíróság eloszor volt kovetkezetes, és megbuntette Fisichellát egy olyan nyilvánvaló hibáért, amit (nem konkrétan ugyanilyet, csak ennyire nyilvánvalót) máskor megtorlatlanul hagytak.
A sor kulonos fintora volt, hogy idén már 3x esett meg, hogy valakitol elvett valamit, és azt visszkapta. Ez kétszer az Alonso-Raikkonen párharcban fordult elo, most viszont R. Schumacher kapta vissza a belga versenyen elszúrt jó helyezését.
Számomra végképp kiderult, hogy az idei Ferrarit tényleg elszúrták, és nincs a háttérben semmiféle osszeeskuvés a verseny érdekességének fenntartása érdekében. (Viszont felhívnám a figyelmet a jovo évi kocsis tesztekre, a Ferrari kiugróan jól áll, eddig a Toyota tudott csak valamelyest kozel férkozni hozzá. Hátra van még szuk 4 hónap, ez még változhat.)
music     

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26327
Forma1
« Válasz #238 Dátum: 2005.10.17 09:13:50 »
Ja, az kimaradt a jó boxtaktikát ílletoen, hogy ennek koszonheti R. Schumacher,  és Klien a jó helyezését.
music     

KLaco

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8096
Forma1
« Válasz #239 Dátum: 2005.10.17 18:16:55 »
Azért az a pálya darab annyira nem ciki, pár éve nálunk is volt 1 sikán, ami túl magas rázókővel rendelkezett, és az időmérő után le kellett bontani, mert asszem Coulthard kocsijának, és még másoknak is leszedte az alját.
Alonso azért nyert, mert most jobb kocsija és taktikája volt. Az év 2. felében meg a Merci volt a jobb, ez a motor friss újítás volt, ami ezek szerint most készült el, mert már különben a mult futamokon is bevetették volna. Vagy nem volt elég üzembiztos, és azért nem kockáztatták az egyéni vb-t ezzel a motorral, de a csapatvilágbajnokinál Briattoréék húztak 19-re 1 lapot, és nyertek. Feltűnő, hogy Fisichella milyen jó lett év végére. Úgy látszik érezte, hogy a szerződése miatt oda kell tennie magát. Szerintem csapatot kellene váltani, mert Alonso mögött nem sokra megy. BMW-nél kellene próbálkozni, Heidfeld ellen lenne lehetősége. Én Webbert sajnálom, ha marad a Williamsnél, mert akkor lesüllyed majd a Redbull szintjére az a csapat, vagy még mélyebbre.
Érdekes volt, elhangzott, hogy a Ferrari után a TOYOTA volt a 2. legmegbízhatóbb kocsi az F1-ben, V10-ben. Ez azért furi, mert az idei évben volt pár motorhiba a kocsin. Elötte asszem csak 2002-ben volt ilyen, szal ennek ellenére ilyen jók azért az nem semmi, és furi, hogy a Honda, és a Merci ennyire megbízhatatlan.
Jövőre a Toyotának is kellene virítani valamit, mert ha hamarosan nem érnek el látványos eredményt, akkor sok értelme nincs ennyi pénzt kidobni az ablakon, és inkább a Ralli vb-n kellene megint próbálkozni.
Laco 73 :D