Szerző Téma: Forma1  (Megtekintve 281771 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

KLaco

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8096
Forma1
« Válasz #195 Dátum: 2005.08.04 16:22:00 »
Idézetet írta: "kmr"
Idézetet írta: "music"
Idézetet írta: "KLaco"
kell neki néhány év, mire ráérez a kanyarvételekre, meg a féktávokra, mert gondolom ez lehet nála a fő probléma, hogy motorral teljesen máshol kell fékezni, kigyorsítani, meg kanyart venni.

Persze, ezért kérdeztem, hogy megengedheti-e a Ferrari magának ezt a néhány év luxust, és így is nagy a rizikó, vajon lesz-e olyan autós, mint amilyen motoros! Szerintem nem, és ehhez képest sokkal több az állás nélküli tehetséges pilóta. Például Massa ügyes fiú, amikor pár éve a Saubernél Räikkönennel ült egy csapatban, többnyire ő volt a jobb. Lehet persze, hogy örök ígéret marad, mint Alesi, de most megkapta a lehetőséget, és szerintem élni is fog vele.

Szerintem Rossinál a hatalmas reklám-értéket is szem előtt kell tartani. A ferrarinál mostanában ez is igen fontos szempont.
Másrészről Rossi is azt nyilatkozta, hogy tanulja az F1 autó vezetését. Persze hamar ki fog derülni hogy itt is van-e akkora ász mint két keréken. Még egy ideig biztosan jeletősen gyorsulni fog, az a kérdés hogy hol van a határa.  Viszont ellene szól hogy nem elég ha gyors a versenyen, az autót feljeszteni és teszteli kell, ehhez pedig nem árt ha valaki rég óta hajt különböző 4 kerekűeket.

Viszont Rossi esetében ahogy meg lett említve 1 nagyon fontos dolog van. Ha jól tudom a Ferrari a Fiat csoport adóságai miatt nem sok pénzel rendelkezik manapság. Ezért a reklámszponzorokra nagy szüksége van. Lehet, pont ezért választják Rossit, mert kihúzza őket a csávából 2 évre leigazolják, addig nem baj, ha beégeti az istálót, mert a szurkolók, még ha 18 másodpercel lenne lassabb, mint Sumi, akkor is szeretnék. Gondolom nem kell azt se hangoztani, mit jelent olasz autóban olasz pilóta. Ez olyan, mint a német autóban német pilóta  :D
Laco 73 :D

biglacus

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
Forma1
« Válasz #196 Dátum: 2005.08.04 18:22:10 »
Idézetet írta: "Szeke"
Idézetet írta: "biglacus"
Sziasztok!

Tudna nekem segíteni vki abban hogy hol lehet kapni f1 racinges ruhákat és kiegészítőket?

Előre is köszi

http://www.toyota-f1-shop.com
Ezen kívül bármely Toyota márkakereskedő tud Neked rendelni a honlapon található kínálatból!


Ezer köszi a linkeket!
 :lol:
04 Yaris 1.0 VVT-I Linea Sol

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26327
Forma1
« Válasz #197 Dátum: 2005.08.05 10:40:57 »
Találtam egy nagyon tanulságos cikket.
music     

KLaco

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8096
Forma1
« Válasz #198 Dátum: 2005.08.05 11:18:07 »
Idézetet írta: "music"
Találtam egy nagyon tanulságos cikket.

Hát igen, de ebből kiderül, mitől jó pilóta Alonsó illetve Michael, mert tudnak alkalmazkodni a technikához. Valószínűleg ez nem ment Barichellonak idén, mert eddig én tiszteltem az eredményeit, de idén nagyon leszerepelt Sumihoz képest most sehol se volt, annó azért ott volt a 2. 3. helyen az összetettben, tehát Sumi mögött 2-vel de nem sokkal, mint most.
Laco 73 :D

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Forma1
« Válasz #199 Dátum: 2005.08.05 13:08:19 »
Idézetet írta: "music"
Találtam egy nagyon tanulságos cikket.


Bakker ! Ez a cikk baromi jó  :o !!! Ez az ürge tényleg érti a dolgokat !
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26327
Forma1
« Válasz #200 Dátum: 2005.08.05 22:59:49 »
Azt nem értem csak, miért görbe szemmel a címe, ez a szem nagyon is egyenes :!:  :roll:
music     

KLaco

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8096
Forma1
« Válasz #201 Dátum: 2005.08.05 23:15:07 »
Idézetet írta: "music"
Azt nem értem csak, miért görbe szemmel a címe, ez a szem nagyon is egyenes :!:  :roll:

Mert a sok Mekk Elek újságíró között lehet, hogy ő a görbe szem, legalábbis őt tartják annak a többiek  :wink:
Laco 73 :D

SzzS

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1930
  • A GONOSZ!
Forma1
« Válasz #202 Dátum: 2005.08.06 13:19:26 »
nagyon jó ez  cikk!

vanetteboy

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
Forma1
« Válasz #203 Dátum: 2005.08.18 15:25:57 »
Sziasztok!

Tud nekem valaki abban segíteni, hogy hol tudnék beszerezni FORMA 1-ES TOYOTA BASEBALL SAPKÁT???
Előre is köszi:
vanett
zevasztok

Szeke

  • Lost & Found :)
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4578
Forma1
« Válasz #204 Dátum: 2005.08.18 15:39:08 »
Idézetet írta: "vanetteboy"
Sziasztok!

Tud nekem valaki abban segíteni, hogy hol tudnék beszerezni FORMA 1-ES TOYOTA BASEBALL SAPKÁT???
Előre is köszi:
vanett

Bármelyik Toyota márkakereskedésben tudnak Neked rendelni.
Kiválasztáshoz pedig ajánlom a következő honlapot:
http://www.toyota-f1-shop.com  :wink:
'83 Camry 2.0 GLi Liftback (most épp nem automata)  Sunroof + '05 Yaris I  D4D

Momo

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1097
    • http://mithrasz.fw.hu
Forma1
« Válasz #205 Dátum: 2005.09.09 11:09:54 »
Forma-1: Kiszállással fenyegetőzik a Michelin


A Michelin gumigyár kiszállással fenyegetőzik arra az esetre, ha a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) valóban bevezeti azt a szabályt, hogy 2008-tól valamennyi Forma-1-es csapatnak azonos gumikkal kell rajthoz állni a világbajnoki futamokon - írja az Origo. "Ebben az esetben az is elképzelhető, hogy már 2006-ban sem szállítunk gumikat a csapatoknak" - mondta Pierre Dupasquier, a Michelin motorsport-igazgatója. "Ha csak egyfajta gumival lehet versenyezni, akkor exkluzív szerződést kell kötni a FIA-val. Egy ilyen megállapodásért biztos komoly összeget kérne az FIA, amit mi nem akarunk kifizetni. Akkor inkább kiszállunk. Természetesen, ha valamilyen okból sürgős segítségre van valakinek szüksége, akkor megtesszük, ami tőlünk telik" - tette hozzá. (Origo.hu)
Momo 63
Toyota Corolla Hatchback 1,4

Momo

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1097
    • http://mithrasz.fw.hu
Forma1
« Válasz #206 Dátum: 2005.09.09 11:11:11 »
Két új csapat a Forma-1-ben, a McLaren és a Red Bull jóvoltából
2005-09-09

Külföldi honlapok, illetve autós magazinok úgy értesültek, a Red Bull Racing és a McLaren-Mercedes is egy-egy új Forma-1-es csapat létrehozását tervezi - írja az Index. A Red Bull a Minardit vásárolná föl, míg a McLaren valószínűleg alapítana egy kisebb teamet. A múlt hétvégi Olasz Nagydíjon az f1racing.net arról tudósított, a Red Bull tárgyalásokat kezdett a Minardi felvásárlásáról. A szakportál szerint Dieter Mateschitz osztrák milliárdos a tavaly létre hozott istállója mellé akar egy másikat is, amelyben fiatal amerikai pilótákat futtatna. Az új gárda neve Red Bull Team USA lenne, és célja, hogy a világhírű energiaitalát népszerűsítse a tengerentúlon. Csütörtökön a német Auto, Motor und Sport című újság arról írt, hogy a McLaren-Mercedes szintén fiókcsapat létrehozását tervezi, a hírt az autosport-atlas is megerősítette. Felvásárolni valószínűleg egyik jelenlegi teamet sem tudja, így elképzelhető, hogy alapít egyet valamilyen külső befektető segítségével. Állítólag a Directive nevű japán befektetési társaság már meg is állapodott a McLarennel, a 2007-ben kezdődő együttműködésről. (Index.hu)
Momo 63
Toyota Corolla Hatchback 1,4

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26327
Forma1
« Válasz #207 Dátum: 2005.09.19 08:51:07 »
Most találtam, bár nem a napokban tortént. teszt
Érdekes, hogy minden mennyire nézopont kérdése. A McLarennél 7 mp volt a kulonbség az idei és a jovo évi motornál - ráadásul mihez képest, hiszen ovék a leggyorsabb kocsi - és szornyulkodnek a motoron. A Toyotánál 6,5 mp és meg vannak vele elégedve...
music     

Ear

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2924
    • http://www.ear.hu
Forma1
« Válasz #208 Dátum: 2005.09.23 22:39:20 »
Brazilian Grand Prix - Free Practice Round-Up
Friday 23 September 2005

Panasonic Toyota Racing today made a positive start to its preparations for Sunday's Brazilian Grand Prix. On a dry and sunny day at Interlagos, Toyota's race drivers Jarno Trulli and Ralf Schumacher both had trouble-free days of practice. The team's Brazilian third driver Ricardo Zonta enjoyed his return home, putting in 65 laps over the course of a busy Friday and ending the second session with the third fastest time. Toyota is hoping for more points this weekend in order to close the gap on the top three in the constructors' championship.

WEATHER WAIT
Jarno Trulli believes the outcome of the Brazilian Grand Prix could still hinge on what the skies bring on Sunday.

Jarno Trulli (Car 16, Chassis TF105/07)
First Session Classification: 15th, 6 laps completed
Lap Time: 1m14.504s (+2.803s)
Second Session Classification: 9th, 26 laps completed
Lap Time: 1m13.493s (+1.410s)

"I enjoy driving here because Interlagos is a technical circuit, but there was not much grip out there today. This was one of the two races I did for Toyota last year and even with the old car we went pretty well, finishing just outside the points. We would obviously like to do better this time but this weekend could still be decided by the weather. Rain remains a possibility so that will be the determining factor for our decisions for qualifying and the race."

LATIN LESSON
Ralf Schumacher spent Friday working on set-up and tyre choice for the weekend on the slippery Interlagos track.

Ralf Schumacher  (Car 17, Chassis TF105/05)
First Session Classification: 11th, 6 laps completed
Lap Time: 1m13.788s (+2.087s)
Second Session Classification: 18th, 20 laps completed
Lap Time: 1m14.427s (+2.344s)

"We had no particular problems as we completed our usual programme of work today, but it was a struggle to find any grip because it was so slippery. The track was pretty dirty this morning but it improved during the day so we will have to look carefully at the data tonight. We will be hoping for another strong points finish on Sunday so that we can close the gap to Ferrari in the constructors' championship."

HOME RUN
Ricardo Zonta had a busy return to Brazil, recording the 3rd fastest time of the second session despite hitting traffic.

Ricardo Zonta (Car 38, Chassis TF105/02)
First Session Classification: 10th, 29 laps completed
Lap Time: 1m13.573s (+1.872s)
Second Session Classification: 3rd, 36 laps completed
Lap Time: 1m12.706s (+0.623s)

"The Interlagos circuit is not as bumpy as it used to be, but you certainly feel the bumps in the medium-fast corners which can throw the car off line. As usual here the asphalt was very dirty in the morning, so the grip level was very low. That meant that it was impossible to push hard and very difficult to draw any conclusions with tyres. It improved in the afternoon so we have some data to work with. We could have gone quicker but I hit traffic on my runs with new tyres."

SAO FAR SAO GOOD
Toyota is on course for another positive weekend after today's practice sessions for the Brazilian Grand Prix.

Dieter Gass – Chief Race Engineer
"That was quite a typical Friday practice session for us. We tried to get as much data as possible about the tyres from Ricardo. The choice doesn't seem to be straightforward so we will really have to look carefully at the data tonight. Apart from that we had no real problems. Ralf is not yet happy because he was struggling to find grip while Jarno was more satisfied. Unfortunately Ricardo couldn't find a clear lap on new tyres or he would have gone even quicker."

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26327
Forma1
« Válasz #209 Dátum: 2005.09.24 19:59:30 »
Nagyon úgy néz ki, hogy eldolt az egyéni vb-cím sorsa.
music