Szerző Téma: Forma1  (Megtekintve 278270 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Forma1
« Válasz #180 Dátum: 2005.07.21 19:46:11 »

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26326
Forma1
« Válasz #181 Dátum: 2005.07.21 20:03:09 »
Idézetet írta: "Misi"
Jövőre lelassulnak az F1-autók

Nem adok 3 évet, és az idei szintnél fognak tartani...
music     

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Forma1
« Válasz #182 Dátum: 2005.07.22 09:22:53 »

robi (Robi)

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9518
Forma1
« Válasz #183 Dátum: 2005.07.28 11:50:39 »
Mi lenne, ha mint klub tudnánk valami csoportos discountot kérni a Forma1 belépőkre?
Kellene szervezkedni, ki hány jegyet akarna, s mikor meglenne egy nagyságrend, leülni tárgyalni.
Tudom, hogy mostmár késő, de majd jövőre esetleg utánanézhetnénk. Lehet venni már ősszel jegeyet a következő évire, akkor maguktól is adnak discountot.
Hm?

KLaco

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8096
Forma1
« Válasz #184 Dátum: 2005.07.28 13:28:40 »
Idézetet írta: "robi"
Mi lenne, ha mint klub tudnánk valami csoportos discountot kérni a Forma1 belépőkre?
Kellene szervezkedni, ki hány jegyet akarna, s mikor meglenne egy nagyságrend, leülni tárgyalni.
Tudom, hogy mostmár késő, de majd jövőre esetleg utánanézhetnénk. Lehet venni már ősszel jegeyet a következő évire, akkor maguktól is adnak discountot.
Hm?

De akkor kell 1 Toyota lelátót csinálni, azt kiírni, hogy GO TRULLI GO :D
Laco 73 :D

robi (Robi)

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9518
Forma1
« Válasz #185 Dátum: 2005.07.28 14:22:59 »
Idézetet írta: "KLaco"
Idézetet írta: "robi"
Mi lenne, ha mint klub tudnánk valami csoportos discountot kérni a Forma1 belépőkre?
Kellene szervezkedni, ki hány jegyet akarna, s mikor meglenne egy nagyságrend, leülni tárgyalni.
Tudom, hogy mostmár késő, de majd jövőre esetleg utánanézhetnénk. Lehet venni már ősszel jegeyet a következő évire, akkor maguktól is adnak discountot.
Hm?

De akkor kell 1 Toyota lelátót csinálni, azt kiírni, hogy GO TRULLI GO :D

Wow, cool lenne!

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26326
Forma1
« Válasz #186 Dátum: 2005.07.28 18:23:45 »
Idézetet írta: "robi"
Mi lenne, ha mint klub tudnánk valami csoportos discountot kérni a Forma1 belépőkre? Kellene szervezkedni, ki hány jegyet akarna, s mikor meglenne egy nagyságrend, leülni tárgyalni.

Jól írtad: mikor meg lenne egy nagyságrend. Ebben elég szkeptikus vagyok.
Ha gondolod, csinálj egy ***avazást!
music     

biglacus

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
Forma1
« Válasz #187 Dátum: 2005.08.01 22:39:03 »
Sziasztok!

Tudna nekem segíteni vki abban hogy hol lehet kapni f1 racinges ruhákat és kiegészítőket?

Előre is köszi
04 Yaris 1.0 VVT-I Linea Sol

Szeke

  • Lost & Found :)
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4578
Forma1
« Válasz #188 Dátum: 2005.08.02 10:55:58 »
Idézetet írta: "biglacus"
Sziasztok!

Tudna nekem segíteni vki abban hogy hol lehet kapni f1 racinges ruhákat és kiegészítőket?

Előre is köszi

http://www.toyota-f1-shop.com
Ezen kívül bármely Toyota márkakereskedő tud Neked rendelni a honlapon található kínálatból!
'83 Camry 2.0 GLi Liftback (most épp nem automata)  Sunroof + '05 Yaris I  D4D

Momo

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1097
    • http://mithrasz.fw.hu
Forma1
« Válasz #189 Dátum: 2005.08.02 18:54:47 »
2005. augusztus 2., kedd 17:30

A Ferrari szerződtette Felipe Massát a Saubertől, így ő lesz Michael Schumacher csapattársa a 2006-os Forma-1-es szezonban. Az eddigi második számú pilóta várhatóan a BAR-Hondához távozik.

A brazil Felipe Massa lesz a Ferrarinál Michael Schumacher csapattársa a 2006-os szezonban, hozta nyilvánosságra közleményben a Forma-1-es istálló. A 24 éves tehetséget egy évre igazolta le a világbajnok gárda a Sauber-Petronastól.

"Büszke és szerencsés vagyok, hogy a Ferrari pilótája lehetek. Életem legnagyobb kihívása, de legnagyobb lehetősége is ez a szerződés" - nyilatkozta Massa a bejelentés után.

A brazil tehetséget már 2001-ben kinézte magának a Ferrari, egy évig a tesztpilótájuk is volt, hétfőn pedig érvényesítették opciójukat a versenyzőre.

Vasárnap a Hungaroringen Nelson Piquet elárulta, hogy a hétszeres világbajnok eddigi márkatársa, Rubens Barrichello jövőre a BAR-Hondához szerződik. A korábbi háromszoros világelső szavait senki nem cáfolta, bár maga Barrichello és a japán motorgyár sportigazgatója, Gilles De Ferran is reagált rá.

Piquet a brazil Rete Globo csatornának mondta, hogy megegyeztek egymással a felek, és két éven át a Hondánál folytatja a dél-amerikai.

Michael Schumacher excsapattársát hétfőn a Gazzetta dello Sport című ap is megkérdezte az eseményekről, mire Barrichello teljesen kiborult. "Ez a történet problémákat okozott a csapaton belül. A mérnökök és a szerelőim azt kérdezik, hogy tényleg el akarok-e menni, és miért. Ez pedig nem segíti a sikerünket" - síránkozott, de egy szóval sem említette, hogy pletyka az egész, és marad a Ferrarinál.

Alig egy nappal később viszont már nem kell magyarázkodnia, a Ferrari megmentette ettől. Nem tudni, Piquet miért pakolt ki, ám annyi biztos, hogy fia, a GP2-ben induló Nelsinho már tesztelt a BAR-nál, és nem kizárt, hogy neki is esélye volt odaszerződni. És az sem kétséges, felgyorsította az eseményeket.

A Ferrari békében válik el Barrichellótól, aki 2000-óta vezetett a gárdánál, legalábbis ezt tükrözik a közlemény további részletei: "A dél-amerikai pilóta 2006-ban elhagyja a Ferrarit, így véget ér a hat éve tartó sikeres együttműködés, amely öt konstruktőr-vb elsőséget eredményezett".

A pilótaváltás várható volt, nem csak Piquet, hanem Todt hétfői kijelentései miatt is. "Ha azt mondja nekem, hogy másik csapatnál boldogabb lenne, akkor én boldoggá teszem" - nyilatkozta a Gazzettának. A Ferrari, mióta a francia menedzseli, rettentően ügyelt a nyugodt légkörre, és ezúttal is erre törekedett. "Mindennél fontosabbak azok a tényezők, amelyek a győzelemhez segítenek minket. A nyugtalanságból és az idegeskedésből viszont nem kérek" - mondta korábban Todt.

Michael Schumacher és Rubens Barrichello éveken át kitűnően megvoltak egymással, ám az idei Monacói GP-n utóbbi megsértődött, mert német riválisa az utolsó körben előzte meg a hetedik helyért. Kisebb nyilatkozatháború is kialakult köztük, és bár a felszínen semmi nem látszott az ellentétükből, valószínűleg kapcsolatuk valóban megromlott.

A Ferrari egyelőre csak egy évig számít Massára, így nem elképzelhetetlen, hogy utána Fernando Alonso vagy Kimi Raikkönen érkezzen a helyére. Persze ez nagyban függ attól, hogy Michael Schumacher marad-e 2006 után is a Ferrarinál vagy befejezi pályafutását szerződésének lejártakor.


Forrás: index.hu
Momo 63
Toyota Corolla Hatchback 1,4

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26326
Forma1
« Válasz #190 Dátum: 2005.08.04 13:51:12 »
Idézetet írta: "molnarl"
A Ferrari egyelőre csak egy évig számít Massára, így nem elképzelhetetlen, hogy utána Fernando Alonso vagy Kimi Raikkönen érkezzen a helyére. Persze ez nagyban függ attól, hogy Michael Schumacher marad-e 2006 után is a Ferrarinál vagy befejezi pályafutását szerződésének lejártakor.

Ide tartozik, hogy Valentino Rossi - a Moto GP Schumacher kvalitású egyeduralkodója - megint tesztelt a Ferrarinál, és "szakértők" elképzelhetőnek tartják, hogy ő lenne az a rejtélyes versenyző, aki 2007-ben Massa helyét venné át.
A szakértőt azért tettem idézőjelbe, mert ezek a szakértők kb. akkora eredményességgel szoktak találgatni, mint mi itt - szóval mi is szakértők vagyunk...
Rossival kapcsolatban én szkeptikus vagyok, mert 3 mp-cel lassabb volt Schumachernél a fioranoi pályán, ahol 55 mp a pályacsúcs. Ehhez képest nagyon sok a 3 mp, kötve hiszem, hogy a Ferrari megengedné magának ezt a luxust.
music     

KLaco

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8096
Forma1
« Válasz #191 Dátum: 2005.08.04 14:24:52 »
Idézetet írta: "music"
Idézetet írta: "molnarl"
A Ferrari egyelőre csak egy évig számít Massára, így nem elképzelhetetlen, hogy utána Fernando Alonso vagy Kimi Raikkönen érkezzen a helyére. Persze ez nagyban függ attól, hogy Michael Schumacher marad-e 2006 után is a Ferrarinál vagy befejezi pályafutását szerződésének lejártakor.

Ide tartozik, hogy Valentino Rossi - a Moto GP Schumacher kvalitású egyeduralkodója - megint tesztelt a Ferrarinál, és "szakértők" elképzelhetőnek tartják, hogy ő lenne az a rejtélyes versenyző, aki 2007-ben Massa helyét venné át.
A szakértőt azért tettem idézőjelbe, mert ezek a szakértők kb. akkora eredményességgel szoktak találgatni, mint mi itt - szóval mi is szakértők vagyunk...
Rossival kapcsolatban én szkeptikus vagyok, mert 3 mp-cel lassabb volt Schumachernél a fioranoi pályán, ahol 55 mp a pályacsúcs. Ehhez képest nagyon sok a 3 mp, kötve hiszem, hogy a Ferrari megengedné magának ezt a luxust.

Na ja, csak azt ne felejtsük el, hogy neki rövid gokartos multja van, utánna csak motorozott, lehet, kell neki néhány év, mire ráérez a kanyarvételekre, meg a féktávokra, mert gondolom ez lehet nála a fő probléma, hogy motorral teljesen máshol kell fékezni, kigyorsítani, meg kanyart venni.
Laco 73 :D

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26326
Forma1
« Válasz #192 Dátum: 2005.08.04 14:43:25 »
Idézetet írta: "KLaco"
kell neki néhány év, mire ráérez a kanyarvételekre, meg a féktávokra, mert gondolom ez lehet nála a fő probléma, hogy motorral teljesen máshol kell fékezni, kigyorsítani, meg kanyart venni.

Persze, ezért kérdeztem, hogy megengedheti-e a Ferrari magának ezt a néhány év luxust, és így is nagy a rizikó, vajon lesz-e olyan autós, mint amilyen motoros! Szerintem nem, és ehhez képest sokkal több az állás nélküli tehetséges pilóta. Például Massa ügyes fiú, amikor pár éve a Saubernél Räikkönennel ült egy csapatban, többnyire ő volt a jobb. Lehet persze, hogy örök ígéret marad, mint Alesi, de most megkapta a lehetőséget, és szerintem élni is fog vele.
music     

kmr

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4497
Forma1
« Válasz #193 Dátum: 2005.08.04 15:30:37 »
Idézetet írta: "music"
Idézetet írta: "KLaco"
kell neki néhány év, mire ráérez a kanyarvételekre, meg a féktávokra, mert gondolom ez lehet nála a fő probléma, hogy motorral teljesen máshol kell fékezni, kigyorsítani, meg kanyart venni.

Persze, ezért kérdeztem, hogy megengedheti-e a Ferrari magának ezt a néhány év luxust, és így is nagy a rizikó, vajon lesz-e olyan autós, mint amilyen motoros! Szerintem nem, és ehhez képest sokkal több az állás nélküli tehetséges pilóta. Például Massa ügyes fiú, amikor pár éve a Saubernél Räikkönennel ült egy csapatban, többnyire ő volt a jobb. Lehet persze, hogy örök ígéret marad, mint Alesi, de most megkapta a lehetőséget, és szerintem élni is fog vele.

Szerintem Rossinál a hatalmas reklám-értéket is szem előtt kell tartani. A ferrarinál mostanában ez is igen fontos szempont.
Másrészről Rossi is azt nyilatkozta, hogy tanulja az F1 autó vezetését. Persze hamar ki fog derülni hogy itt is van-e akkora ász mint két keréken. Még egy ideig biztosan jeletősen gyorsulni fog, az a kérdés hogy hol van a határa.  Viszont ellene szól hogy nem elég ha gyors a versenyen, az autót feljeszteni és teszteli kell, ehhez pedig nem árt ha valaki rég óta hajt különböző 4 kerekűeket.

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26326
Forma1
« Válasz #194 Dátum: 2005.08.04 16:11:54 »
Idézetet írta: "kmr"
az autót feljeszteni és teszteli kell, ehhez pedig nem árt ha valaki rég óta hajt különböző 4 kerekűeket.

Bizony, a Ferrari feltörtetésben nem kis szerepet játszott az a tény, hogy Schumacher jó tesztelő.
music