hillar:
Voltam átvizsgáláson és találtak néhány problémát a helyi szakik, amiknem igencsak enm örülök, főképp anyagilag: bal első kerékcsapágyra csere a legsürgősebb 14.112+ÁFA-t (17.640), aztán jobb első axiálcsukló 17.892+ÁFA (22.365), plusz erre jöhet még v.mi léptető nevű bizgenytű 16.165 +ÁFAért (20.206) is, de ez csak akkor derül ki, amikor az axiálcsuklót már kicserélték. Meg fel van írva nekem egy kis cetlire, hogy futómű 15.500 Ft. Plusz munkadíj.
Kérdésem arra irányul, hogy ezek közül mi az amiből vehetek utángyártottat és nem szükséges a horror árú Toyotát megvennem? Meg esetleg ha van nálatok ezekből olcsóbb, akkor természetesen tőletek rendelném a cuccokat.
Hi squiddy!
Figyu, nem biztos, hogy ezeken javaslom a spórolást. Jelentősen olcsóbb úccse lesz az utángyártott - van egyébként, de mi nem foglalkozunk vele - és élettartamban, minőségben, hááááát.... Arra azonban figyelned kell, hogy a csapágycserénél a szimering NINCS a készletben, azt külön kell rendelni (mindig elfelejtik - vagy nem cserélik :evil: ) együtt a kettő úgy 25e froncsi. A cuccok ára jó közelítéssel korrekt, a gyári (ha az) sehol sem olcsóbb.
Vót egy német barátom, az egyszer aszonta egy autóval kapcsolatban, hogy csak a nagyon gazdag ember engedheti meg magának, hogy olcsó cuccot vegyen. No, a futóműcuccokra ez különösen igaz. Márha nem akarod gyorsan eladni. A Toyotánál nem úgy néz ki, hogy gyári az, aminek a dobozára a logo is rá van nyomva, egyébként ua, mint "utángyártott" ikertestvére.. Hidd el, nem ugyanaz!
Beszerelni már nem ördöngősség, de télleg kell egy jó futóműállítás utána. És valóban: mi az a "futómű 15.000. plusz munkadíj."? Hát persze, munkadíj mindenképpen van. És a 15-öt nem értem itt, de biztosan van valami magyarázata.
Hát jó fejtörést, segíteni nem tudtam igazán
, de legalább jól összekevertelek.... :twisted:
Hali:
ÁÁ