... azért beírom a javíttatási mizériámat, hogy ne csak a legjobbakat halljátok.
Ugye a jégkár meg a zsigás hátulról. Aszonták 2 hét mert pótszemle kell, ugyanis a motorháztető nem javítható. Ok. Félidőben felhívtak, hogy motorháztető cserére véve, a hátulja javítva lesz (lökös fényezés). 2 hét múlva pénteken kocsi rendben, átveszem. Már ekkor túl ócsónak tűnt a ~60e a motorháztető cserére. Szóval másnap kiderült hogy nem cserélték, hanem javították. Mikor visszamentem a rendelt Yaris alkatrészekért azért rákérdeztem. Gyuri habogott, hogy "Ő mondott ilyet hogy csere lesz???" Otthagytam... (de akkor minek vártam a pótszemlére +1 hetet? Ciki.)
A Yaris alkatrészeket veszem át (a komplett ablaktörlő pár, az mint kiderült csak a két lapát, a kar nem. Pedig azt is szerettem volna) és hozzá volt tűzve még két műanyag-bigyó megrendelés, hogy töröttek és cserélni kéne. Na itt akadtam ki, egyrészt olyan dolog amit az ember nem normális használat között nem piszkál (patentos foglalat a csomagtartóban) másrész meg miért nem lehet ezt elmondani???
Ez is ok, aszonták utánanéznek és visszahívnak, mert egymásra mutogattak, hogy ki írta fel, és akkor garis is lehet, mert nincs kizárva, hogy a fényezés miatti szétszedéskor törték el. Szép?
Na azóta hívnak.
(persze a jelzett, és általuk is hallott zörgést nem találták meg a két hét alatt, ezért is vissza kéne vigyem még egy napra. Pedig az autó tutira 1 hetet állt)
Viszont hozzá kell fűzzem, hogy az Autót szépen kiglancolva kaptam vissza, sehol semmi bibi.
Lehet, hogy kicsit erős lett ez a hozzászólás, csak már nagyon sok minden összejött ami csak egy kicsi figyelmességgel megelőzhető lett volna.
- ha nem mondják hogy cserélik, hanem javítják. (egyébként szép lett)
- szólnak hogy törött valami és ki kéne cserélni
- amíg a biztosítóra várnak, belefért volna a még hiányzó nap
- hogy a komplett ablaktörlő pár az csak a lapát (itt én is hibáztam)
- és legalább egy telefon, ha már igérték.