Ide is bemásolom egy kedves ismerősöm problémáját, abban a reményben, hogy hamar választ kapok(-unk) a kérdéseimre.
Szeretném felvetni egy kedves ismerősöm problémáját, a 900 km-t futott Corollájával.
A probléma lényege az, hogy 500 km környékén a fékpedál túlzottan mélyen besüllyedt, és azóta is nagyon mélyen fog. Vissza vitték a miskolci márkakereskedőhöz, ahol hülyének nézték őket, majd érezve, hogy mégsem OK valami felszabályoztatták a féktárcsákat. Amikor vissza akarták adni az autót, a „javítást” követően, ugyan úgy besüllyedt a pedál. Ezért inkább át sem vették a „javított” autót. Tapasztalt-e valaki hasonló problémát, illetve van-e ötlete valakinek a további teendőket illetően? Az is érdekelne, hogy megengedhető-e egy 900 km-t futott autó (TOYOTA!!) féktárcsáinak felszabályozása?
Segítségeteket előre is köszönöm!
Rozsomák!
No, sok minden nem tiszta nekem/künk abban amit írtál ... puha pedálnál miért a felszabályozás? nem kerek a dolog, mert ennyire egy szerviz se gyp ...
Viszont találtunk egy műszaki hibaleírást, ami (talán) ilyen esetet mutat - és "új" autóról van szó - a fékpedál benyomáskor "szivacsos", puha és mélyebre kerül az alsó pontja. Az egyik hátsó fék munkahengerben egy tömítés enged, és előfordult már, hogy elöl is kísérte ugyanez a hátsót. A megoldás a szakszerviz - hibafeltárás, alkatrész rendelés sürgősben, javítás és garilap kitöltése - mert no fizulós a dolog. Asszem érthető, hogy mért.
Ha erről van szó. De ez az a kategória, amire aszondom mindég: látni kell!! A fékkel nem lehet jáccani...
A féktárcsa-felszabályozás mgengedhető-e egy 900 km-t futott kocsin? Meg, ha pl. rázza a kormányt. 100 km se kell, hogy megforralhassa valaki a tárcsát... bár naná, hogy nem jellemző... De minden eset egyedi és uccse tudjuk, mi történt valójában ...
Tehát vigyétek szakszervizbe (még1x), ha javasolhatom! A közelükben biztosan van másik, amiben bízhat az ismerősöd. Arra a környékre is van itt a topicban ajánlás szervizre, óvastam én is...
Hali:
ÁÁ