Szerző Téma: Toyota Super - Budapest, Váci út 20.  (Megtekintve 444467 alkalommal)

0 Felhasználó és 4 vendég van a témában

auth.gabor

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 73
    • http://www.javaforum.hu/web/authgabor
Toyota Super - Budapest, Váci út 20.
« Válasz #1785 Dátum: 2008.01.25 20:36:56 »
A "Corolla&Auris" - "Minden, ami Corollával kapcsolatos" témakörben írtam pár üzenetet, amelyekre kaptam jópár választ, azonban az autó éves szervizével kapcsolatban nem tudtak segíteni abban a témakörben. Úgy látom a Toyota Super jó referenciával rendelkezõ márkaszervíz, ezért pár sorban összefoglalom a kérdéseim, remélem megválaszolható kérdések... :)

A héten vásároltam egy "Toyota Corolla Hatchback Sol 1.6" megnevezésû autót, amelyet a jövõ héten át is veszek (amint lezajlik az eredetiségvizsgálat és az átírás). Az autó 2005 novemberi, franciaországban hozták fogalomba, ahol egy év alatt beletettek ~4000 kilométert, amelyrõl a szervizfüzet 2006 novemberi pecsétje árulkodik. Az autót ezek után eladták és 2006 december közepén helyezték Magyarországon forgalomba, és most ~17500 kilométer van a kocsiban, tehát egy év alatt mentek vele ~13 ezer kilométert, a szervizfüzetben azonban nincs pecsét 2007 novemberrõl.

Ezzel ugye az a baj, hogy három dolog lehet:
- elvégezték az olajcserét és az átvizsgálást szakszervízben, de nem került pecsét a szervizfüzetbe (létezik ilyen?)
- mint az elsõ, de nem szakszervíz végezte (ezt el tudom képzelni)
- nem végezték el az olajcserét, se az átvizsgálást

Az autó mûszaki állapotától nem tartok, mert mentem vele pár kilométert, nem éreztem semmi aggasztót, de én nem értek hozzá. A kereskedésben van egy ismerõsöm, aki ajánlotta a kocsit, hogy jó vétel. Ettõl függetlenül én tartok attól, hogy a francia szerviz óta (1 éve és 2 hónapja) nem látott az autó szervizt, és ezért mindenképpen megnézetném.

További probléma, hogy a 3 év garancia ugye pontosan betartott éves szerviz esetén jár, és sajnos nem rajtam múlt, hogy egy év plusz két hónapja nem járt szervizben az autó. Vagyis a garancia elveszett, ugye?

A kocsit jövõ héten csütörtökön vagy pénteken fogom átvenni, viszont pénteken (február elsején) Pécsre kell mennem, ahonnan vasárnap jövök vissza. Február elején el szeretném vinni átvizsgálni az autót, mennyi pénzt tegyek félre erre a célra? :)

Ha el kell végezni egy második éves szervizt, az nagyjából mennyibe szokott kerülni?
Auth Gábor

kzozee

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 245
Toyota Super - Budapest, Váci út 20.
« Válasz #1786 Dátum: 2008.01.26 09:03:03 »
Idézetet írta: "auth.gabor"
A "Corolla&Auris" - "Minden, ami Corollával kapcsolatos" témakörben írtam pár üzenetet, amelyekre kaptam jópár választ, azonban az autó éves szervizével kapcsolatban nem tudtak segíteni abban a témakörben. Úgy látom a Toyota Super jó referenciával rendelkezõ márkaszervíz, ezért pár sorban összefoglalom a kérdéseim, remélem megválaszolható kérdések... :)

A héten vásároltam egy "Toyota Corolla Hatchback Sol 1.6" megnevezésû autót, amelyet a jövõ héten át is veszek (amint lezajlik az eredetiségvizsgálat és az átírás). Az autó 2005 novemberi, franciaországban hozták fogalomba, ahol egy év alatt beletettek ~4000 kilométert, amelyrõl a szervizfüzet 2006 novemberi pecsétje árulkodik. Az autót ezek után eladták és 2006 december közepén helyezték Magyarországon forgalomba, és most ~17500 kilométer van a kocsiban, tehát egy év alatt mentek vele ~13 ezer kilométert, a szervizfüzetben azonban nincs pecsét 2007 novemberrõl.

Ezzel ugye az a baj, hogy három dolog lehet:
- elvégezték az olajcserét és az átvizsgálást szakszervízben, de nem került pecsét a szervizfüzetbe (létezik ilyen?)
- mint az elsõ, de nem szakszervíz végezte (ezt el tudom képzelni)
- nem végezték el az olajcserét, se az átvizsgálást

Az autó mûszaki állapotától nem tartok, mert mentem vele pár kilométert, nem éreztem semmi aggasztót, de én nem értek hozzá. A kereskedésben van egy ismerõsöm, aki ajánlotta a kocsit, hogy jó vétel. Ettõl függetlenül én tartok attól, hogy a francia szerviz óta (1 éve és 2 hónapja) nem látott az autó szervizt, és ezért mindenképpen megnézetném.

További probléma, hogy a 3 év garancia ugye pontosan betartott éves szerviz esetén jár, és sajnos nem rajtam múlt, hogy egy év plusz két hónapja nem járt szervizben az autó. Vagyis a garancia elveszett, ugye?

A kocsit jövõ héten csütörtökön vagy pénteken fogom átvenni, viszont pénteken (február elsején) Pécsre kell mennem, ahonnan vasárnap jövök vissza. Február elején el szeretném vinni átvizsgálni az autót, mennyi pénzt tegyek félre erre a célra? :)

Ha el kell végezni egy második éves szervizt, az nagyjából mennyibe szokott kerülni?


Kedves Gábor!

A garancia valóban nem érvényesíthetõ a gépkocsira, mivel elõélete nem ellenõrizhetõ. AZ elõzõ tulajdonos esetleg meg tudná nevezni a szervizt, vagy megvan a számlája, érdemes utánna nézni, mert nem feltétlenül veszett ügy.

A gépkocsi átvizsgálása 1 óra, ez 7800.-Ft+ÁFA. Amennyiben nem történt meg a 15 000km-es szerviz, és meg kell csinálnunk ennek a költsége 20-25.000.-Ft (bruttó), de ez esetben az állapotvizsgálat díját beleszámítjuk.
Üvözlettel

Koszonits Zoltán

auth.gabor

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 73
    • http://www.javaforum.hu/web/authgabor
Toyota Super - Budapest, Váci út 20.
« Válasz #1787 Dátum: 2008.01.26 12:14:14 »
Idézetet írta: "kzozee"
A garancia valóban nem érvényesíthetõ a gépkocsira, mivel elõélete nem ellenõrizhetõ. AZ elõzõ tulajdonos esetleg meg tudná nevezni a szervizt, vagy megvan a számlája, érdemes utánna nézni, mert nem feltétlenül veszett ügy.


Igyekszem kideríteni.

Idézetet írta: "kzozee"
A gépkocsi átvizsgálása 1 óra, ez 7800.-Ft+ÁFA. Amennyiben nem történt meg a 15 000km-es szerviz, és meg kell csinálnunk ennek a költsége 20-25.000.-Ft (bruttó), de ez esetben az állapotvizsgálat díját beleszámítjuk.


Február elsõ hetében (negyedike után) meg szeretném ejteni ezt az átvizsgálást, célszerû idõpontot kérnem (vagy egy Toyota szervizben mindig van hely, mert "nem létezik, hogy egy Corolla nem indul" :)?
Auth Gábor

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10719
Toyota Super - Budapest, Váci út 20.
« Válasz #1788 Dátum: 2008.01.26 13:24:37 »
Szerintem egyszerûbb és kényelmesebb is egy elõre megbeszélt/egyeztetett idõpontban érkezni 1-1 átvizsgálásra.  :kacsint:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

kzozee

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 245
Toyota Super - Budapest, Váci út 20.
« Válasz #1789 Dátum: 2008.01.26 14:21:50 »
Idézetet írta: "auth.gabor"
Idézetet írta: "kzozee"
A garancia valóban nem érvényesíthetõ a gépkocsira, mivel elõélete nem ellenõrizhetõ. AZ elõzõ tulajdonos esetleg meg tudná nevezni a szervizt, vagy megvan a számlája, érdemes utánna nézni, mert nem feltétlenül veszett ügy.


Igyekszem kideríteni.

Idézetet írta: "kzozee"
A gépkocsi átvizsgálása 1 óra, ez 7800.-Ft+ÁFA. Amennyiben nem történt meg a 15 000km-es szerviz, és meg kell csinálnunk ennek a költsége 20-25.000.-Ft (bruttó), de ez esetben az állapotvizsgálat díját beleszámítjuk.


Február elsõ hetében (negyedike után) meg szeretném ejteni ezt az átvizsgálást, célszerû idõpontot kérnem (vagy egy Toyota szervizben mindig van hely, mert "nem létezik, hogy egy Corolla nem indul" :)?



380-0-380 a központi számunk. Kérlek itt egyeztess idõpontot, mert bár zömmel indulnak, de olajat, féket, egyebet kell cserélni. :nagymosoly:
Üvözlettel

Koszonits Zoltán

hazard

  • Klubtag
  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 602
Toyota Super - Budapest, Váci út 20.
« Válasz #1790 Dátum: 2008.01.29 20:18:36 »
Idézetet írta: "kzozee"
Idézetet írta: "hazard"
kzozee-t kérdezném: Úgy tervezem, hogy a frissen (tõletek) vásárolt Aurisunkban (1.4 VVTi) nálatok cseréltetném "mûsorszámon kívül" úgy 2,5e-3e km megtétele után az olajat+szûrõt. Mennyi idõt vesz ez igénybe (term. elõzetes idõpontegyeztetés után) és mennyibe fog kerülni?
Köszönöm a válaszod elõre is!


Szia,

a munka kb 30 perc alatt megvan, az ára 3900.-Ft+Áfa. Az olaj ára 3500-4500 között van literje, attól függ melyiket választod, ebbõl 4 liter kell.


kzozee!
Megírnád, hogy milyen olajak közül lehet választani?

Köszönöm!
hazard

villanó

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 198
hûtõ- mit tegyek?
« Válasz #1791 Dátum: 2008.02.15 14:16:37 »
1997-es Carina XLi autómon a mûanyag hûtõ megrepedt, a repedés kb a hûtõ tengelyében van a felsõ részen (szembõl látható, 6-7cm hosszon).
A víz nem forrt fel (mutató szerint) de idõnként gõz látható.
Mennyibõl jön ki egy új hûtõ (ill. a javítás vezethet-e tartós sikerre?)

köszi:
villanó
illanó

(Toyota Carina E Liftback XLI, 1.6, 1997)

kzozee

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 245
Re: hûtõ- mit tegyek?
« Válasz #1792 Dátum: 2008.02.16 16:48:17 »
Idézetet írta: "villanó"
1997-es Carina XLi autómon a mûanyag hûtõ megrepedt, a repedés kb a hûtõ tengelyében van a felsõ részen (szembõl látható, 6-7cm hosszon).
A víz nem forrt fel (mutató szerint) de idõnként gõz látható.
Mennyibõl jön ki egy új hûtõ (ill. a javítás vezethet-e tartós sikerre?)

köszi:
villanó


Szia,

sajnos nem tudok pontos választ adni. Kérlek fáradj el hozzánk, és a kollégáim megvizsgálják az autót, ez után tudunk ajánlatot készíteni.
Üvözlettel

Koszonits Zoltán

eberes

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 17
Toyota Super - Budapest, Váci út 20.
« Válasz #1793 Dátum: 2008.02.16 23:03:41 »
Sziasztok,

Nemrég voltam 60e km szervizen a Superben. Maximálisan elégedett voltam, Szalai Szabolcs vette fel a munkát, udvarias és szakszerû volt a kocsi átvételekor és átadásakor is. Korrekt "márkaszerviz-tapasztalatként" éltem meg. Remélem, sokezer nyugis kilométer is igazol majd.

Az egyetlen gáz az volt, hogy amikor bementünk asszonnyal, a recepción a hölgyemények locsifecsiztek, és nem is köszöntek nekünk. És ezt azért egy Toyota márkakereskedéstõl elvárná az ember. Sõt, talán még egy Maruti márkakereskedéstõl is elvárnám  :nyelv:

Szimpatikus az is, hogy a héten felhívtak, hogy elégedett voltam-e. Természetesen megdícsértem õket, kivéve a hölgyikéket...  :kacsint:

A honlapjukon egyébként nem minden szöveg van rendben magyarul, egy picit "csikorog" 1-2 szöveg, láthatóan angolból vagy németbõl lett fordítva; persze lehet, hogy ez központi probléma és nem csak a Supernél van így...

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Toyota Super - Budapest, Váci út 20.
« Válasz #1794 Dátum: 2008.02.28 23:35:17 »
A recisek létezését nem feltétlenül kell ledegradálni. Max az épp akkori viselkedésüket.

egy recis  :kacsint:
         

eberes

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 17
Toyota Super - Budapest, Váci út 20.
« Válasz #1795 Dátum: 2008.02.29 00:17:45 »
Szerintem is mindig fontos a recepciós egy adott helyen, de ez nem védi meg a leszarom-és-fecsegek típusú hölgyeményeket  :kacsint:  

Sajnos nem mindenki fogja fel, hogy a recepciós az érkezõ ügyfél elsõ benyomása a cégrõl, és épp ezért nem mindegy, hogyan viselkedik. Ha pedig oda sem köszön az ügyfélnek, az kifejezetten gáz, mert ez alapvetõ udvariassági szabály. Még egy trafikban is, nemhogy egy Toyota-márkakereskedésben, ahol abban a percben épp mi voltunk az asszonnyal az egyetlen ügyfelek :kacsint:

Idézetet írta: "kleingy"
A recisek létezését nem feltétlenül kell ledegradálni. Max az épp akkori viselkedésüket.

egy recis  :kacsint:

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Toyota Super - Budapest, Váci út 20.
« Válasz #1796 Dátum: 2008.02.29 08:21:28 »
Oké bocs, lehet, hogy kicsit túlreagáltam.  :pofa:  De mint írtam is, tényleg a viselkedéssel van gond.
Ha a fent leírtak töredékével megpróbálkoznánk, hamar leállna a havi utalás a bankszámlánkra.  :pofa:
         

kzozee

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 245
Toyota Super - Budapest, Váci út 20.
« Válasz #1797 Dátum: 2008.02.29 08:55:55 »
Idézetet írta: "eberes"
Szerintem is mindig fontos a recepciós egy adott helyen, de ez nem védi meg a leszarom-és-fecsegek típusú hölgyeményeket  :kacsint:  

Sajnos nem mindenki fogja fel, hogy a recepciós az érkezõ ügyfél elsõ benyomása a cégrõl, és épp ezért nem mindegy, hogyan viselkedik. Ha pedig oda sem köszön az ügyfélnek, az kifejezetten gáz, mert ez alapvetõ udvariassági szabály. Még egy trafikban is, nemhogy egy Toyota-márkakereskedésben, ahol abban a percben épp mi voltunk az asszonnyal az egyetlen ügyfelek :kacsint:

Idézetet írta: "kleingy"
A recisek létezését nem feltétlenül kell ledegradálni. Max az épp akkori viselkedésüket.

egy recis  :kacsint:


A recepciós feladata az ügyfelek fogadása, eligazítása, segítése személyesen és telefonon.
Feladatuk továbbá a hitelügyintézés, biztosítás kötés, ennek összes papírmunkájával gondjával bajával.
Ez azzal is járhat, hogy idõnként -bár nem helyesesen-, nem fogadják tökéletesen a betérõt.
A hölgyek munkájával meg vagyok elégedve, és 99%-ban ügyfeleink is.
Ha Te az 1%-ba estél, nagyon sajnálom, remélem legközelebb nem így lesz, ezért meg is teszünk mindent.

Azonban ha már a téma feljött, szeretném elmondani, hogy egy hitelelbírálás, adott esetben a bank számára nem, vagy csak nehezen történõ engedélyezés a hölgyek feladata, ennek megvitatása pontosan az ügyfél érdekében történik, mégha egy éppen betérõ másik ügyfél ezt nem is érzékelheti. A szalonban egyedül nézelõdõ nem az egyetlen, hanem az egyetlen személyesen jelenlévõ ügyfelünk.
Kérlek ne általánosítsunk egy esetbõl, és ne minõsítsük egy ember munkáját egyetlen esetbõl.
Mindenesetre leveled nyomán még jobban próbálunk odafigyelni a hibátlan munkavégzésre.

Elõre is köszönöm a megértésedet.
Üvözlettel

Koszonits Zoltán

eberes

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 17
Toyota Super - Budapest, Váci út 20.
« Válasz #1798 Dátum: 2008.03.01 23:11:36 »
Nézd... Én nem általánosítottam, és nem is minõsítettem a hölgyek munkáját, csak leírtam, hogy mit tapasztaltam akkor, amikor ott jártam. Ha kedvesen köszöntek volna, akkor azt írtam volna be a fórumba. És egyetértek a mondanivalód nagy részével. Ha papírok fölé hajolva dolgoztak volna a hölgyek, vagy a telefon ott lett volna a fülükön, akkor nem lett volna semmi problémám. Azonban a konkrét esetben a két hölgyemény egymással beszélgetett és nevetgélt. Az én kolléganõim is épp ilyenek, amikor reggel fecsegnek, és nincs bent a nagyfõnök  :nagymosoly: Szerintem zárjuk le a témát, hiszen a lényegi pontokban egyetértünk. És a szervizszolgáltatás teljesen korrekt volt, éppúgy, mint a Te válaszod is. Peace!  :szivecske:

Idézetet írta: "kzozee"
Idézetet írta: "eberes"
Szerintem is mindig fontos a recepciós egy adott helyen, de ez nem védi meg a leszarom-és-fecsegek típusú hölgyeményeket  :kacsint:  

Sajnos nem mindenki fogja fel, hogy a recepciós az érkezõ ügyfél elsõ benyomása a cégrõl, és épp ezért nem mindegy, hogyan viselkedik. Ha pedig oda sem köszön az ügyfélnek, az kifejezetten gáz, mert ez alapvetõ udvariassági szabály. Még egy trafikban is, nemhogy egy Toyota-márkakereskedésben, ahol abban a percben épp mi voltunk az asszonnyal az egyetlen ügyfelek :kacsint:

Idézetet írta: "kleingy"
A recisek létezését nem feltétlenül kell ledegradálni. Max az épp akkori viselkedésüket.

egy recis  :kacsint:


A recepciós feladata az ügyfelek fogadása, eligazítása, segítése személyesen és telefonon.
Feladatuk továbbá a hitelügyintézés, biztosítás kötés, ennek összes papírmunkájával gondjával bajával.
Ez azzal is járhat, hogy idõnként -bár nem helyesesen-, nem fogadják tökéletesen a betérõt.
A hölgyek munkájával meg vagyok elégedve, és 99%-ban ügyfeleink is.
Ha Te az 1%-ba estél, nagyon sajnálom, remélem legközelebb nem így lesz, ezért meg is teszünk mindent.

Azonban ha már a téma feljött, szeretném elmondani, hogy egy hitelelbírálás, adott esetben a bank számára nem, vagy csak nehezen történõ engedélyezés a hölgyek feladata, ennek megvitatása pontosan az ügyfél érdekében történik, mégha egy éppen betérõ másik ügyfél ezt nem is érzékelheti. A szalonban egyedül nézelõdõ nem az egyetlen, hanem az egyetlen személyesen jelenlévõ ügyfelünk.
Kérlek ne általánosítsunk egy esetbõl, és ne minõsítsük egy ember munkáját egyetlen esetbõl.
Mindenesetre leveled nyomán még jobban próbálunk odafigyelni a hibátlan munkavégzésre.

Elõre is köszönöm a megértésedet.

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26345
Toyota Super - Budapest, Váci út 20.
« Válasz #1799 Dátum: 2008.03.02 16:03:02 »
Idézetet írta: "tutinet"
Én is jártam ott a múltkor és engem is levegõnek néztek. Beültem az új Corollába meg egy Aurisba de még akkor se szólt hozzám senki. Lehet, hogyha beindítottam volna a motort akkor fölfigyeltek volna ? :))))  Jöttek - mentek a szõke nõk de semmi. Igaz, közben volt 1-2 ember akikkel valami hitelrõl beszélgettek, lehet õk a fontosak.

Nem tudom. Azzal együtt, hogy valóban a szolgáltatói szektorban úgy illendõ, hogy köszönés után azonnal megkérdezzék, mit óhajtasz, én pont az autószalonokban nem szeretem, ha még be sem léptem, máris lerohannak. Szeretek magam nézelõdni. Más kérdés, hogyha aztán kérdésem van, akkor nem akarok fél órát várni a feltevésére, mert éppen fontos ügyféllel tárgyalnak. Nem tudhatja, hogy én mennyire leszek fontos.
music