Kedves Koszonits Zoltán!
Először voltam nálatok, kihasználva a nyílt napot, kipróbáltam az Aygót. Pozitív illetve negatív élményekkel távoztam.
Pozitív :
Egyből kipróbálhattam a kocsit, nem kellett sorba állnom, jó volt vezetni.
Negatív :
Árajánlatot kértem, mert szeretnék venni az asszonynak, és hát nem éreztem azt, hogy kiudvarolják belőlem a pénzemet. P. Zsuzsa értékesítővel beszéltem, először nem vett komolyan, de később már alkudoztunk. A legvégén nem illendő módon a konkurenciát említettem, hogy ők még ajándékba adják az utazó csomagot, erre ő : "Hát akkor vegye meg ott a kocsit! Ott kell megvenni!"
Már csak a b..meg szó hiányzott a végéről. Kicsit ingerült volt szegény, és fura volt ilyet hallani egy kereskedő szájából, aki ebből él.
Szóval a jó hírnevetek megőrzése érdekében javasolnám ezek elkerülését, mégha nem is nálatok veszem ezek után az autót.
Köszi,
Szilárd
Kedves Szilárd!
Sajnálom, hogy ez a kép maradt meg Benned, azonban a teljes képhez szeretném a következőket mondani:
Kolléganőm gyakorlatilag a beker áron ajánlotta a gépkocsit, ami -tekintetbe véve, hogy minden kereskedő a profitból él - azt gondolom, hogy gáláns ajánlat.
Szerintem ő is azt gondolta, ezért érhette meglepetésként az a közlésed, hogy az Emil Frey hajlandó az autót 59 000.-Ft bukással odaadni (tényleg kereskedő, és ebből él).
Ha ez így van, - egyébként remélem, hogy nem, mert a márkakersekedői hálózat nem ezért invesztál súlyos pénzeket a cégébe, hogy az ne térüljön meg - , akkor sajnos azt az ajánlatot mi nem tudjuk tartani.
Ismerve a kolléganőmet, nem gondolom, hogy akár gondolatban is "hiányzott volna valami" a mondandója végéről, ha Te ezt mégis így érezted, akkor ezúton is engedd meg, hogy sajnálatomat fejezzem ki.
Ha ebben az ügyletben nem is, de a későbbiekben remélhetőleg találunk olyan pontot, ahol mindkettőnk közös megelégedésére tudunk üzletet kötni.
,Addig is várunk a szervizünkben szeretettel, ahol a jóhírünk érdekében mindent el fogunk követni.