Szerző Téma: Toyota Super - Budapest, Váci út 20.  (Megtekintve 446028 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

kzozee

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 245
Re: Szervíz
« Válasz #1455 Dátum: 2005.08.11 11:08:18 »
Idézetet írta: "Filigran"
Szia Kzozee!

Beszéltünk arról, hogy vihetem hozzátok a kocsit, amikor a két javasolt szerelő visszatér szabiról.
Tudsz már valamilyen időpontot esetleg, hogy én is úgy tervezzem a munkahelyemen? (20-ára amúgy is felmennénk...).

Köszi, Filigran


Szabin vagyok 18-ig. Hívd fel kérlek Keller Attilát: 380 0 367. Köszi.
Üvözlettel

Koszonits Zoltán

Filigran

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 72
Toyota Super - Budapest, Váci út 20.
« Válasz #1456 Dátum: 2005.08.12 11:33:28 »
Sziasztok!

Utolsó köröket futom Avensisemmel.
Többeknek megígértem, hogy amint kialakul valami végleges, megírom. Most úgy tűnik kezd lezáródni a dolog.
Emlékeztetőül, 1.8 VVTi Avensis kezdettől fogva (most kb. 5000 km, és 6 hetes autó) enyhén szólva bolondozik az alapjárata.
Pontosabb leírás, és egy kis videó a http://wgyurka.fw.hu helyen megnézhető. A helyi szervíz valóban segítőkészen sok mindent megnéztek, ellenőriztek, ECU-t cseréltek, de nem bukkantak a hiba okára. A szervízvezető még annyit kért, hogy amikor 5000 km lesz a kocsiban, jelezzek vissza, fenn áll-e még a hiba. Mivel ez a héten bekövetkezett, felhívtam telefonon és jeleztem, az ingadozás még mindig meg van.
Megadta a TMH-nél egy mérnöknek a nevét és telefonszámát, hogy beszéljek vele.
Felhívtam, elmondtam. Válasza az volt, (amit itt is mondtak többen) hogy igen, az ingadozás természetes. Kértem, nézze meg a WEB-en a videót. Megnézte, és azt mondta, húhh, ez valóban nem normális.  :shock:
Első ötletként a hőmérséklet jeladót, illetve az alapjárat jeladót tartotta hibásnak. Elmondtam neki, hogy ezt a helyi szervíz megnézte, és nem találták hibásnak. Felajánlotta, hogy a jövő héten vigyem fel Pestre hozzájuk, és ők is leellenőrzik. Ha ez a rossz, cserélik, és megoldódik a gond. Ha nem, akkor sajnos vigyem haza, és adjam be a szervízbe, mert csak a szervíz viheti fel hozzájuk részletes kivizsgálásra a kocsit.
Igazából megörültem ennek, mert bíztatóan alakult a dolog. :lol:
Elbúcsúztunk.[smilie=sm03.gif]
Délután csörög a telefon, a mérnök az.
"A  :toy: gyárral beszélt" -mondja, és a gyár tájékoztatása szerint a következő a helyzet. (Szó szerint nem tudom idézni, nem is emlékszem rá, és hosszú is lenne). Az Avensisben a klíma nem állandóan működik, hanem a beállított értéknek megfelelően szakaszosan. Ha a kinti hőmérséklet annyi, és a benti beállított hőmérséklet annyi, és üresben van az autó, és még gurul is, akkor a computer gázfröccsökkel emeli az alapjáratot, hogy ne essen le nagyon a motor fordulatszáma. Ennél kisebb gázfröccsöt nem tud adni, ezért a fordulatszám megemelkedik, majd utána le is esik, ezért újra gázt kap, stb. (érdekes, állóhelyzetben tud kisebb gázfröccsöt adni? Mert akkor nem ingázik oda-vissza!)
Utána mondott (nem is értem miért) még egy kiegészítést.
Ez pedig a következő:
A katalizátor csak egy adott hőmérséklet felett működik hatásosan. Ha alapjáraton gurulok, akkor nem termelődik annyi kipufogógáz, hogy kellő hőmérsékleten tartsa a katalizátort, és a computer szintén gázadással tartja a kellő hőmérsékleten a katalizátort.

Vagyis minden rendben, a kocsi jól működik.
Ha nektek ne adj' Isten, nem így tesz, tudjatok róla, hogy rossz a kocsitok...

A fórumról többen jeleztek viszza, hogy náluk nem jelentkezik ez az ingázás, hanem stabilan 1000 a ford szám.
Nem értem!   :banging:

No, üdvözletem mindenkinek, Filigran

------------------------------

Kzozee!

Tudom szabin vagy, de ha olvasod ezt, úgye mehetek még hozzátok?

kzozee

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 245
Toyota Super - Budapest, Váci út 20.
« Válasz #1457 Dátum: 2005.08.12 13:11:19 »
Idézetet írta: "Filigran"
Sziasztok!

Utolsó köröket futom Avensisemmel.
Többeknek megígértem, hogy amint kialakul valami végleges, megírom. Most úgy tűnik kezd lezáródni a dolog.
Emlékeztetőül, 1.8 VVTi Avensis kezdettől fogva (most kb. 5000 km, és 6 hetes autó) enyhén szólva bolondozik az alapjárata.
Pontosabb leírás, és egy kis videó a http://wgyurka.fw.hu helyen megnézhető. A helyi szervíz valóban segítőkészen sok mindent megnéztek, ellenőriztek, ECU-t cseréltek, de nem bukkantak a hiba okára. A szervízvezető még annyit kért, hogy amikor 5000 km lesz a kocsiban, jelezzek vissza, fenn áll-e még a hiba. Mivel ez a héten bekövetkezett, felhívtam telefonon és jeleztem, az ingadozás még mindig meg van.
Megadta a TMH-nél egy mérnöknek a nevét és telefonszámát, hogy beszéljek vele.
Felhívtam, elmondtam. Válasza az volt, (amit itt is mondtak többen) hogy igen, az ingadozás természetes. Kértem, nézze meg a WEB-en a videót. Megnézte, és azt mondta, húhh, ez valóban nem normális.  :shock:
Első ötletként a hőmérséklet jeladót, illetve az alapjárat jeladót tartotta hibásnak. Elmondtam neki, hogy ezt a helyi szervíz megnézte, és nem találták hibásnak. Felajánlotta, hogy a jövő héten vigyem fel Pestre hozzájuk, és ők is leellenőrzik. Ha ez a rossz, cserélik, és megoldódik a gond. Ha nem, akkor sajnos vigyem haza, és adjam be a szervízbe, mert csak a szervíz viheti fel hozzájuk részletes kivizsgálásra a kocsit.
Igazából megörültem ennek, mert bíztatóan alakult a dolog. :lol:
Elbúcsúztunk.[smilie=sm03.gif]
Délután csörög a telefon, a mérnök az.
"A  :toy: gyárral beszélt" -mondja, és a gyár tájékoztatása szerint a következő a helyzet. (Szó szerint nem tudom idézni, nem is emlékszem rá, és hosszú is lenne). Az Avensisben a klíma nem állandóan működik, hanem a beállított értéknek megfelelően szakaszosan. Ha a kinti hőmérséklet annyi, és a benti beállított hőmérséklet annyi, és üresben van az autó, és még gurul is, akkor a computer gázfröccsökkel emeli az alapjáratot, hogy ne essen le nagyon a motor fordulatszáma. Ennél kisebb gázfröccsöt nem tud adni, ezért a fordulatszám megemelkedik, majd utána le is esik, ezért újra gázt kap, stb. (érdekes, állóhelyzetben tud kisebb gázfröccsöt adni? Mert akkor nem ingázik oda-vissza!)
Utána mondott (nem is értem miért) még egy kiegészítést.
Ez pedig a következő:
A katalizátor csak egy adott hőmérséklet felett működik hatásosan. Ha alapjáraton gurulok, akkor nem termelődik annyi kipufogógáz, hogy kellő hőmérsékleten tartsa a katalizátort, és a computer szintén gázadással tartja a kellő hőmérsékleten a katalizátort.

Vagyis minden rendben, a kocsi jól működik.
Ha nektek ne adj' Isten, nem így tesz, tudjatok róla, hogy rossz a kocsitok...

A fórumról többen jeleztek viszza, hogy náluk nem jelentkezik ez az ingázás, hanem stabilan 1000 a ford szám.
Nem értem!   :banging:

No, üdvözletem mindenkinek, Filigran

------------------------------

Kzozee!

Tudom szabin vagy, de ha olvasod ezt, úgye mehetek még hozzátok?


Persze, gyere be mindenképpen!
Üvözlettel

Koszonits Zoltán

kuf

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 239
    • http://www.igeny.hu/corolla
Toyota Super - Budapest, Váci út 20.
« Válasz #1458 Dátum: 2005.08.15 17:28:24 »
kzozee,

egy apró, ám annál kellemetlenebb problémám lenne, sajna kiégett a corollám (2003 HB) középkonzoljában 1 izzó, a képen bejelöltem.
Nálatok lehet ilyet kapni/rendelni? Esetleg tipp,h honnan szerezhető be?

Bocs mindenkitől a nagy képért!  :cry:

üdv és köszi szépen,
kuf

robi (Robi)

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9524
Toyota Super - Budapest, Váci út 20.
« Válasz #1459 Dátum: 2005.08.15 18:11:28 »
Idézetet írta: "kuf"
kzozee,

egy apró, ám annál kellemetlenebb problémám lenne, sajna kiégett a corollám (2003 HB) középkonzoljában 1 izzó...

http://masina.atw.hu

Andris

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 207
Toyota Super - Budapest, Váci út 20.
« Válasz #1460 Dátum: 2005.08.17 01:16:15 »
Semmi baj a "Superrel", a ciripelés megszűnt, miután egy szerelő srác befújta az ékszíjat és annak környékét valami spray-el. Gondoltam is, hogy nem lehet nagy gond, hiszen olyan nincs, hogy egy Toyota cserbenhagyjon.... :D
oyota rulez

Andris

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 207
Toyota Super - Budapest, Váci út 20.
« Válasz #1461 Dátum: 2005.08.17 01:18:07 »
Amúgy, ha jól tudom, a Super is azé a bizonyos Schiller Úré, aki tulajdonosa még a 2 Schiller Opel kereskedésnek, a Skoda Palotának és ha minden igaz van a használt autó telepeken kívül egy Chevrolet szalonja is. Opelt anno vettem tőle, de a Toyota a Reálszisztémától van! :)
oyota rulez

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Toyota Super - Budapest, Váci út 20.
« Válasz #1462 Dátum: 2005.08.17 03:51:30 »
Idézetet írta: "kuf"
kzozee,

egy apró, ám annál kellemetlenebb problémám lenne, sajna kiégett a corollám (2003 HB) középkonzoljában 1 izzó, a képen bejelöltem.
Nálatok lehet ilyet kapni/rendelni? Esetleg tipp,h honnan szerezhető be?

Bocs mindenkitől a nagy képért!  :cry:

üdv és köszi szépen,
kuf


Bármelyik márkakereskedésben kapsz ilyet, ha máshogy nem rendelés után! De pl itt Szombathelyen tartanak raktáron, mert elég gyakran kiég a Corollákban. Ezért ha már szétszedted, cseréld mindkettő, hogy ne kelljen egy hónap múlva újra...
Xanyi

Filigran

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 72
Alapjárat
« Válasz #1463 Dátum: 2005.08.22 14:10:49 »
Szia kzozee!

Köszönöm szépen a közbenjárást. Ahogy biztos tudod, voltam fent pénteken nálatok. Nagy meglepetésemre egy volt tanítványommal is találkoztam (üdvözlöm újfent, kérlek add át, ha lehet), akiben úgy tűnik, nem hagytam nagyon kellemetlen élményeket :)
Sikerült nálatok is megmutatnom a felvételt, rögtön hívott is szerelőt, és elhangzott az első, számomra is elfogadható hibaok.
Csak a többiek okulására idézném:
Ha a klímában több gáz van, mint ami való bele, akkor bekapcsolt állapotban megnő a nyomás, ami ellen a klíma lekapcsolással védekezik. Ekkor persze lecsökken a nyomás, és a klíma bekapcsol, emiatt megnő a nyomás, és ...
indul az inga.
Rögtön leengedték a gázt, és ki is derült, hogy nem jó mennyiség van benne. Sajnos nem sok, hanem kevés... Ha jól emlékszem a 400 grammból hiányzott több mint 100.
Feltöltötték a helyes mennyiséggel, azóta az inga legfeljebb 2-3 ciklus produkál, azt is ritkán. Igaz, így most feltünőbbé vált egy eddig is meglevő hiba, de azt mondta a kolléga, hét közepére talán már arról is tudnak valamit mondani.

Szóval javaslom mindenkinek a Super-t. Valóban!

Filigran

robi (Robi)

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9524
Toyota Super - Budapest, Váci út 20.
« Válasz #1464 Dátum: 2005.08.24 08:32:18 »
Tegnap a Sláger Rádióban a Toyota Super támogatta a közlekedési híreket. Nagyon jó választás! Gratula!

Szeke

  • Lost & Found :)
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4578
Toyota Super - Budapest, Váci út 20.
« Válasz #1465 Dátum: 2005.08.24 08:41:34 »
Idézetet írta: "robi"
Tegnap a Sláger Rádióban a Toyota Super támogatta a közlekedési híreket. Nagyon jó választás! Gratula!

Schiller úr évek óta nyomatja ott a hirdetéseit. Régebben állandóan a Schiller opelt reklámozták (Schiller Opel, a szervíz szuper - ha ismerős a szlogen). Ma éppen a szintén Schilleres Skodák Palotáját reklámozták :)
'83 Camry 2.0 GLi Liftback (most épp nem automata)  Sunroof + '05 Yaris I  D4D

robi (Robi)

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9524
Toyota Super - Budapest, Váci út 20.
« Válasz #1466 Dátum: 2005.08.24 09:19:48 »
Idézetet írta: "Szeke"
Idézetet írta: "robi"
Tegnap a Sláger Rádióban a Toyota Super támogatta a közlekedési híreket. Nagyon jó választás! Gratula!

Schiller úr évek óta nyomatja ott a hirdetéseit. Régebben állandóan a Schiller opelt reklámozták (Schiller Opel, a szervíz szuper - ha ismerős a szlogen). Ma éppen a szintén Schilleres Skodák Palotáját reklámozták :)

Tudom! Csak a Toyota Super-t konkrétan elég rég hallottam.

kzozee

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 245
Re: Alapjárat
« Válasz #1467 Dátum: 2005.08.24 13:03:48 »
Idézetet írta: "Filigran"
Szia kzozee!

Köszönöm szépen a közbenjárást. Ahogy biztos tudod, voltam fent pénteken nálatok. Nagy meglepetésemre egy volt tanítványommal is találkoztam (üdvözlöm újfent, kérlek add át, ha lehet), akiben úgy tűnik, nem hagytam nagyon kellemetlen élményeket :)
Sikerült nálatok is megmutatnom a felvételt, rögtön hívott is szerelőt, és elhangzott az első, számomra is elfogadható hibaok.
Csak a többiek okulására idézném:
Ha a klímában több gáz van, mint ami való bele, akkor bekapcsolt állapotban megnő a nyomás, ami ellen a klíma lekapcsolással védekezik. Ekkor persze lecsökken a nyomás, és a klíma bekapcsol, emiatt megnő a nyomás, és ...
indul az inga.
Rögtön leengedték a gázt, és ki is derült, hogy nem jó mennyiség van benne. Sajnos nem sok, hanem kevés... Ha jól emlékszem a 400 grammból hiányzott több mint 100.
Feltöltötték a helyes mennyiséggel, azóta az inga legfeljebb 2-3 ciklus produkál, azt is ritkán. Igaz, így most feltünőbbé vált egy eddig is meglevő hiba, de azt mondta a kolléga, hét közepére talán már arról is tudnak valamit mondani.

Szóval javaslom mindenkinek a Super-t. Valóban!

Filigran


Örömmel hallom, hogy érdemes volt ennyit várnod.
Üvözlettel

Koszonits Zoltán

kzozee

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 245
Toyota Super - Budapest, Váci út 20.
« Válasz #1468 Dátum: 2005.08.24 13:52:40 »
Idézetet írta: "kuf"
kzozee,

egy apró, ám annál kellemetlenebb problémám lenne, sajna kiégett a corollám (2003 HB) középkonzoljában 1 izzó, a képen bejelöltem.
Nálatok lehet ilyet kapni/rendelni? Esetleg tipp,h honnan szerezhető be?

Bocs mindenkitől a nagy képért!  :cry:

üdv és köszi szépen,
kuf



Van raktáron, kb 1000.-Ft a talppal együtt.
Üvözlettel

Koszonits Zoltán

Rozsomák

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 982
Toyota Super - Budapest, Váci út 20.
« Válasz #1469 Dátum: 2005.08.25 14:31:34 »
Szia Kzozee!

30 km-em van a 30.000 km-ig. Valószínűleg 09.03-án lenne lehetőségem felétek járni. Ez szombat, ha Nektek nem probléma vinném a garanciális szervizre. A 15.000-es szervizt is nálatok bonyolítottam. Egy korábbi hozzászólásodban írtad, hogy max. 1000 km-el lehet túllépni. Ugye ez még így van? (mert akkor beleférek)
Köszi.
dv,
   Rozsomák
TOYOTA COROLLA 2004 1.4 HB 20
"Az élet olyan, mint egy doboz bon-bon. Nem tudhatod, mit veszel ki belõle."