Itt van egyébként egy ezzel kapcsolatos cikk annak , akit érdekel a téma (mármint az üzemanyag-takarékos vezetés titkai) - német nyelvtudás el?ny
Egy dolog azért nekem kicsit 2séges: nem biztos, hogy okos dolog a gumikat 0.3 barral a gyári érték felett tartani.
Hát a hazai utakon semmiképpen sem az.
Egyébként próbálgattam, hogy mennyivel csökken a fogyasztás, emelt guminyomás mellett... a yarisnál a gyári 2.3, 2.1 helyett 2.8 a szokásos mindennapi útvonalamon 1, max 2 dl /100km.
A fútómûvet viszont még (hazai) normális fõútvonalon is szétrázza, nagyon kemény lesz tõle a gép, minden apró kavicsot érezni a kormányon.
Próbáltam 2.5-el is, ez még nem is olyan "megrázó" élmény, viszont nem volt (számomra) mérhetõ fogyi különbség.
Hosszas kisérletezgetés után maradtam a gyári nyomásnál és inkább odafigyelek a takarékos vezetésre. ( egyébként éppen 18 hónapos a gép )