Nem idézek senki beszédéből,mert egy átfogó képet írok és mindenki kiveszi a sajátját.
Olyan,hogy blokkot kérnek csak és te nyomod a blokkot majd stornót és variálsz az volt a 80-as években
,ma már minden,de a nagyobbaknál legalábbis olyan a rendszer,hogy a gépre feljön az adat és vagy blokk vagy számla és slussz.Minden törlést,javítást regisztrál a gép és a központ ellenőrzi és kérdőrevonják a kutat,hogy mi szükség erre
Music írta,hogy Jeten tankol,ott pl.kiírják,hogy számla igényét jelezze,ha nem mondod kapod a blokkot és mehetsz,vagy van olyan ,hogy kitöltesz egy számlakérő lapot ,elküldik a központba és postán majd megkapod,egyszer.NEM enged a gép még számlát se írni utána már.Minden tankolás a gépre megy NINCS lehetőséged törölni és pénz zsebre stb.Szegecs írta,hogy anyag le a tartájba,hitelesítik és utána a kutas,kocsis stb.variál.MIT
A rendszer folyamatos fél L pontosággal megmondja mennyi van lent.Figyelembevéve a hőmérsékletet,kiadja a nedvességtartalmát(nem vizezünk ám).Szóval annyira zárt a rendszer,hogy semmit nem tudsz csinálni.A fogyást figyeli a rendszer és záráskor a liter és a pénznek stimmelnie kell,ha nem ,fizeted a hiányt :!: ennyi.
Ez a rendszer a JET-en van,máshol lehet más,de a MOL sem endedi meg magának a variálás lehetőségét.A JET rendszert ismerem A-Z-ig.
Biztos vannak kutak,ahol meg lehet még csinálni az egyes magánkezűeknél,de annyi.A JET pl nem nullázza a számlálót a kútoszlopon,ha megfigyeltétek,mint a MOL.Volt abból is probléma,hogy megtankol a kutas,kevesebbet és mire az ürge kimegy nem látja a litert már mert 0-zva van.A JETnél a következő pisztolylevételnél nulláz.
Nem JET dolgozó vagyok ,még mielőtt levennétek a hozzájuk pártolást
csak azt a rendszert ismerem és tényleg nincs lehetőség semmire.