Azt hallom hogy külföldről veszik a magyar bontószökevényeket 1-200ezerért, az is megéri már, mert 10-15db. telitank utáni árkülönbözet kell csak hogy megtérüljön a befektetés, amihez elég 1-2 hét. Októberig meg csak nyereséget produkálnak vele, és úgy legális.
Azért vicces belegondolni abba, mennyire elképzelhetetlen volt anno, a 2000-es évek legelején (1998-2002), amikor hordtuk a "gázolajat" a román határról (határ után jobb1, bal1, jobb2, bal2 és szalontai Petrom kút voltak az elnevezések, amiről mindenki tudta, hogy melyik nap, milyen minőségű nafta van - hozható-e, vagy sem...) és többszáz literenként adtuk el itthon, mert kb fél áron volt, bő 20 év múlva olyan szinten fordulhat a kocka, hogy az osztrákok vesznek azért Mo-i roncsokat, hogy abból a fél áron tankolt üzemanyagot kicsűröljék...

Kíváncsi vagyok arra, hogy vajon ők is vannak-e annyira kreatívak, mint mi voltunk, hogy automata mosógép vízszivattyúját csavaroztuk egy fadeszkára, majd a két végére két átlátszó, 3/4-es csövet erősítettünk bilinccsel és egy falilámpa kapcsolóval működtettük. Az egik cső, természetesen, golyós lopócső volt, mert a kis szivattú nem tudta önmagától felszívni a tankból a naftát... Az élelmesek egyenesen MTZ gázolajszívattyúval dolgoztak, aminek olyan teljesítménye volt, hogy egy 20 literes kannát 10 mp alatt teleszívott, rendesen észnél kellett lenni ahhoz, hogy időben megszakítsuk a szívás folyamatát, mielőtt kispriccelt volna a kannából...
![rohog [rohog]](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/24_rohog.gif)
Mondjuk, ennek az osztrákok által roncsokat felvásárlókban én nem hiszek, ennyire nincsenek rászorulva erre a fajta seftelésre... ezt nagyon az alja csinálhatja...
