Félig OFF:
Akkora agybajnokok rohangálnakAzt mondja a jóember, hogy:
"...bár szerdától újabb áremelés következik, kedden nem tolakodtak az autósok, hogy feltankoljanak az „olcsóbb” üzemanyagból. – Ugyanannyian vannak, mint bármelyik másik napon. Ezek az öt-tíz forintos emeléseket szinte észre sem veszik." Azt mondja "Ezek", szuper. Tiszta cannon fodder. Nem nem veszik észre, hanem nem tudnak mit tenni ellene, csak jelezném.
Kicsit felmérgesít ez a fajta hozzáállás, akkor is, ha én sem sokat tehetek ellene. Előre bocsánat a füstölgésért!
Ha hetente kétszer emelnek, mert miért ne, akkor lehetne az havonta 80-100 forint is. Csak mondom, hogy most egy hónap alatt 24 forinttal ment feljebb a benzin ára, azt sem érzi meg senki, nem? Ha havonta egyszer tankolok, az átlagfogyasztásommal akkor is simán egy ezressel több, pedig nem megyek sokat.
Jól el vagyunk eresztve, mit számít egy ezres is... de ha minden autós átlagban ennyit bukik havi szinten, számoljunk csak 2 millió autóval, az 2 milliárd, oda se neki! Ide is adhatnák, úgy sem számít
Vagy mégis??
A másik:
" A prémium üzemanyagoknak pedig igazából bármennyi lehetne az ára: aki 30-50 milliós kocsival jár, azt jellemzően nem érdekli, hogy 25 ezerért vagy 40 ezerért tankol, az olcsóbb üzemanyagért nem fog kerülni. Viszont a drága kocsijába jó benzint vagy dízelt akar, így akkor is teletölti a tankot, ha 600 lenne literje. Az ilyen autóknál majdnem mindig tele kérik, persze egy 40 millás luxusterepjáróstól furcsán is hangozna, hogy „tízezerért, legyen szíves!”"
Elég sok autó kénytelen pl. prémium üzemanyagot tankolni, hála a magyar államnak, aki az üzemanyagok etanolozásával kívánja teljesíteni az EU által vállalt zöldítést, és a kocsija nem luxus, csak nem alkalmas az etanolos üzemre. Egyébként meg sok történetet hallottam arra is, hogy pont a luxusautósokra eléggé jellemző az alkatrészeken való spórolás, bálás kínai fékbetét stb., szóval dehogynem érdekli őket is, legalább annyira, mint engem. Szerintem.