A fenti képen egy termosztát látható, melyet pénteken operáltak ki a kocsimból /persze nem a márkaszervizben.../.
A dolog kapcsolódik az elözö hozzászólásomhoz. Ez az a termosztát, amit "kiceréltek" a topic témáját adó márkaszervizben.
Aki ért az ilyesmihez, rögtön felfedezi a nem rendektetésszerü lyukakat :!:
Az bal sefö képen maga a termosztát belsö része.
A bal alsón látható a 4 kicsi lyuk, amit furóval ütöttek. A jobb alsón, a gumi tömités mellett közvetelnül szintén található két furt lyuk.
Miért? Nos megvitattuk a szerelövel, és a következö feltételezésre jutottunk:
Feltehtöen elsöre kicserélték valóban a termosztátot, ám mikor másodzsor visszavittem az autót, valószinü nem tudtak mit kezdeni a hibával, ezért a motor túlmelegedését úgy akarták megelözni, hogy átfurták a termosztátot.
Természetesen ettöl még nem lett megjavitva a hiba, ugyanis mint kiderült, hengerfejes volt a motor.
Ám az átfurásnak kösönhetöne a viz folyamatosan áramlott, és hütötte a motort. A nyári idöszakban ez nem tünt fel, mert a viz áló heyzetben is meleg volt. Ám most, hogy bejött a hideg a motor nem tudta magát felemelegiteni. Igy derült ki a turpisság...
Úgy gondolom ez keményen lyukat ütött a Toyota becsületén... ezt ilusztrálja a lyukas Toyota jel... :?
Ui.: Inkább monta volna a Nakato szerviz, hogy nem tudja megcsinálni, és vigyem máshova, mint hogy ilyen barbár dolgot csináljon egy autóval. Az hogy nem vették észre, hogy hengerfejes a motor... máig nem értem.