Szerző Téma: Minden, ami motor és robogó!  (Megtekintve 406918 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22258
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Minden, ami motor és robogó!
« Dátum: 2005.08.23 15:10:10 »
Naszóval, ez egy Yamaha Poet LE-50 A/C típusú robogó.
Annyit tudok róla, hogy 49 ccm, mágnesgyújtásos, berugókaros, ennek ellenére akkumulátor is van benne, az indexek és a féklámpa áramfelvételének kompenzálására alapjárati fordulatszámon.

Annak dacára, hogy robogó, nem variátoros kihajtású, hanem háromgangos automataváltó  (!!!) van benne. Kétütemû, léghûtéses fektetett hengerrel, vákuumszabályozású Mikumi porlasztóval ( megy a porlasztóban alaphangon 6 vákuumcsõ, plusz dúsító betáp, fõbetáp, meg vagy három darab egyéb csövecske.

Egy hagyatékból guberáltam össze, vagy három évig állt egy pincében. Elszötymögtem vele pár 7végét, de már voltam vele bent Pesten dolgozni is.  simán viiszi már a 50-et, tovább is menne, valszeg olyan 60 körül lehet a vége jelen állapotában, azonban a porlasztó beállításon még finomítanom kell.

Gyári állapotúnak tûnik, attól eltekintve, hogy néhány mûanyagidom sérült rajta, de ez könnyen orvosolható.

Egy kuriózum az elindidulás vele: Háromállásos gyújtáskulcs: Elsõ állás: OFF Második: "gyújtás" rajta, ilyenkor a motor berugható (neutrál állás, a motor nem túráztatható, csak alapjáraton, illetve a hidegindítási metódusnak megfelelõen pörög), harmadik állás: automataváltó egyes fokozatban, ndulhat a menet. Harmadik állásban nem lehet berúgni a motort, a balesetek végett.

Olyan gegek vannak a motoron, mint például a fékkulcson van egy mutató, mely a fékbetétek állapotát jelzi.

Els pillantásra beleszerettem. Lehet, hogy nem a legújabb áramvonalas nagytestû, de ilyen csak pár radar lehet idehaza.

Ja és minden japán írásjelekkel van ráírva.

Nemsokára körbefényképezem, és felteszem, akit érdekel.

Most hirtelen ennyi.

« Utoljára szerkesztve: 2012.03.08 07:44:37 írta MiCKEY »
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

kmr

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4497
Minden, ami motor és robogó!
« Válasz #1 Dátum: 2005.08.23 15:39:04 »
Nagyon jól néz ki...  8)
Ehhez képest a tiéd mennyire megviselt? Gondolom a 3 év pince nem tett túl jót neki...
Lehet tudni hogy mikori gyártmány? Egyáltalán mettől meddig gyártották ezt a típust?

KLaco

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8092
Minden, ami motor és robogó!
« Válasz #2 Dátum: 2005.08.23 17:19:33 »
Nu, akkor másnak is van robija :D Gratula, nagyon szép. Ehhez képest az enyém nem is rúg labdába, mert sokkal fiatalabb, és más sztájl.
Néhány kép róla, aztán majd még írogatok, ha van kérdés.

http://www.toyotaclub.hu/mickey/images/KLaco/mysrditech2.jpg

http://www.toyotaclub.hu/mickey/images/KLaco/mysrditech3.jpg

http://www.toyotaclub.hu/mickey/images/KLaco/mysrditech5.jpg
Laco 73 :D

kmr

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4497
Minden, ami motor és robogó!
« Válasz #3 Dátum: 2005.08.23 17:24:32 »
Idézetet írta: "KLaco"
Nu, akkor másnak is van robija :D Gratula, nagyon szép. Ehhez képest az enyém nem is rúg labdába, mert sokkal fiatalabb, és más sztájl.
Néhány kép róla, aztán majd még írogatok, ha van kérdés.

http://www.toyotaclub.hu/mickey/images/KLaco/mysrditech2.jpg

http://www.toyotaclub.hu/mickey/images/KLaco/mysrditech3.jpg

http://www.toyotaclub.hu/mickey/images/KLaco/mysrditech5.jpg

Igen, mikor régebben nézegettem a képeket feltűnt, hogy robogóból is majdnem egyformánk van. Az enyém egy SR50-es. Lassan másfél éve megvan, de még képet nem csináltam róla... Talán majd ha nem lesz ilyen trágya idő és lemosom...

KLaco

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8092
Minden, ami motor és robogó!
« Válasz #4 Dátum: 2005.08.23 17:35:48 »
Idézetet írta: "kmr"
Idézetet írta: "KLaco"
Nu, akkor másnak is van robija :D Gratula, nagyon szép. Ehhez képest az enyém nem is rúg labdába, mert sokkal fiatalabb, és más sztájl.
Néhány kép róla, aztán majd még írogatok, ha van kérdés.

http://www.toyotaclub.hu/mickey/images/KLaco/mysrditech2.jpg

http://www.toyotaclub.hu/mickey/images/KLaco/mysrditech3.jpg

http://www.toyotaclub.hu/mickey/images/KLaco/mysrditech5.jpg

Igen, mikor régebben nézegettem a képeket feltűnt, hogy robogóból is majdnem egyformánk van. Az enyém egy SR50-es. Lassan másfél éve megvan, de még képet nem csináltam róla... Talán majd ha nem lesz ilyen trágya idő és lemosom...

Ez is az, csak Ditech-es :D Sajna nem bánok vele méltó gazdi módjára, mert ritka szar időjárás van mostanában, ezért nem megyek vele, csak porosodik. Multkor mikor 30 fok volt, felöltöztem nyakik cuccba, erre nem lemerült az aksi 2 hónap állás után  :evil: Feltöltöttem, beindítottam, hogy megy-e, ment is, csak időm nem volt vele kőrözni 1-et. Majd ha beindul a fősuli, akkor bejárok vele néha, csak még meg kell tanulni motorozni is, mert a sok autó között nem 1szerű kezdőként. Még csak 1szer voltam forgalomban vele, de akkor nem csúcsban, akkor ment a dolog, semmi életveszélyeset nem csináltam, de az már rég volt, és tőlem minden kitelik. Azért a mocival jobb vigyázni, mert a kocsi csak horpad, de az ember a motoron az törik :(
Laco 73 :D

kmr

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4497
Minden, ami motor és robogó!
« Válasz #5 Dátum: 2005.08.23 17:47:07 »
Idézetet írta: "KLaco"
Idézetet írta: "kmr"
Idézetet írta: "KLaco"
Nu, akkor másnak is van robija :D Gratula, nagyon szép. Ehhez képest az enyém nem is rúg labdába, mert sokkal fiatalabb, és más sztájl.
Néhány kép róla, aztán majd még írogatok, ha van kérdés.

http://www.toyotaclub.hu/mickey/images/KLaco/mysrditech2.jpg

http://www.toyotaclub.hu/mickey/images/KLaco/mysrditech3.jpg

http://www.toyotaclub.hu/mickey/images/KLaco/mysrditech5.jpg

Igen, mikor régebben nézegettem a képeket feltűnt, hogy robogóból is majdnem egyformánk van. Az enyém egy SR50-es. Lassan másfél éve megvan, de még képet nem csináltam róla... Talán majd ha nem lesz ilyen trágya idő és lemosom...

Ez is az, csak Ditech-es :D Sajna nem bánok vele méltó gazdi módjára, mert ritka szar időjárás van mostanában, ezért nem megyek vele, csak porosodik. Multkor mikor 30 fok volt, felöltöztem nyakik cuccba, erre nem lemerült az aksi 2 hónap állás után  :evil: Feltöltöttem, beindítottam, hogy megy-e, ment is, csak időm nem volt vele kőrözni 1-et. Majd ha beindul a fősuli, akkor bejárok vele néha, csak még meg kell tanulni motorozni is, mert a sok autó között nem 1szerű kezdőként. Még csak 1szer voltam forgalomban vele, de akkor nem csúcsban, akkor ment a dolog, semmi életveszélyeset nem csináltam, de az már rég volt, és tőlem minden kitelik. Azért a mocival jobb vigyázni, mert a kocsi csak horpad, de az ember a motoron az törik :(

Én is tavaly tavasszal kezdtem robogózni, előtte csak minimálisat ültem motoron. Kizárólag a praktikum miatt vettem. Nagyszerűen oldja a reggeli dugókat :) Őszintén szólva a bringához képest nem nagyon más, a súlyát kell megszokni, aztán had szóljon. Azt látom egyébként hogy az autósok nagy része figyel a mototrosokra és általában félre is húzódnak a dugóban, tudják hogy ők úgyse jutnak előbbre. Ha pedig engem előznek le akkor is csak néhány paraszt van aki nem hagy elég oldaltávolságot. (Persze tudjuk 1 barom is elég a bajhoz :( ) Úgyhogy összességéban pozitívak a tapasztalataim, nem érzem hogy veszélyes lenne robogózni. Azért nem árt figyelni és az autók közötti szlalomozást nem túlzásba vinni. Még így is rengeteg időt lehet vele nyerni.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Minden, ami motor és robogó!
« Válasz #6 Dátum: 2005.08.23 18:11:32 »
Idézetet írta: "KLaco"
Nu, akkor másnak is van robija :D Gratula, nagyon szép. Ehhez képest az enyém nem is rúg labdába, mert sokkal fiatalabb, és más sztájl.
Néhány kép róla, aztán majd még írogatok, ha van kérdés.

http://www.toyotaclub.hu/mickey/images/KLaco/mysrditech2.jpg

http://www.toyotaclub.hu/mickey/images/KLaco/mysrditech3.jpg

http://www.toyotaclub.hu/mickey/images/KLaco/mysrditech5.jpg


SR ? Az jó kis gép , tavaly nyáron egy kölcsönkapott darabbal lementem Pécsről a Balatonra  :) ... szépen tartós 70-el (óra szerint) , így nem is tartott túl sokáig az út .
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Minden, ami motor és robogó!
« Válasz #7 Dátum: 2005.08.23 18:19:24 »
Idézetet írta: "KLaco"
Ez is az, csak Ditech-es :D Sajna nem bánok vele méltó gazdi módjára, mert ritka szar időjárás van mostanában, ezért nem megyek vele, csak porosodik. Multkor mikor 30 fok volt, felöltöztem nyakik cuccba, erre nem lemerült az aksi 2 hónap állás után  :evil: Feltöltöttem, beindítottam, hogy megy-e, ment is, csak időm nem volt vele kőrözni 1-et. Majd ha beindul a fősuli, akkor bejárok vele néha, csak még meg kell tanulni motorozni is, mert a sok autó között nem 1szerű kezdőként. Még csak 1szer voltam forgalomban vele, de akkor nem csúcsban, akkor ment a dolog, semmi életveszélyeset nem csináltam, de az már rég volt, és tőlem minden kitelik. Azért a mocival jobb vigyázni, mert a kocsi csak horpad, de az ember a motoron az törik :(


Két dolog tűnt fel .

Mit jelent a "felöltöztem nyakig cuccba" ? Csak nem azt , hogy beöltözöl robogózáshoz  :) ? Én csak sisakot szoktam , aztán hajrá ... Persze , ha hideg van , akkor felöltözöm , de 30 fokban rövidnaci-póló  :)

Nincs a gépeden berúgókar ? Csak mert írod , hogy föl kellett töltsd az akksit , mielőtt beindítottad volna ...
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Minden, ami motor és robogó!
« Válasz #8 Dátum: 2005.08.23 18:34:02 »
Nekem egy kis Yamaha Mintem volt , fehér  :) ... Csak egy évig volt meg , utána sajnos kénytelen voltam eladni . Igaz , anyagilag jól jártam , elvégre 30-ért vettem és 50-ért adtam el .

Amúgy voltak problémái a gépnek : rettentően rázott (8 collos kerék) , elég gyengén ment (az ötvenet nem nagyon érte el sík úton , 48 körül megállt) , ehhez képest viszont elég sokat zabált (4 liter körül) . Akiket kérdeztem anno , azok azt mondták , hogy a Mint ilyen  :roll:

Idén tavasszal viszont majdnem megvettem egy Honda Tact-et - na , ez ment mint a golyó , jól gyorsult , 60-at simán bírt (sőt) , és 3 liter körül evett - 50-ért megkaptam volna , majdnem rábólintottam , de aztán ellopták a sráctól  :( ... Utána többször is látta , de mindig csak a buszról  :evil:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

KLaco

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8092
Minden, ami motor és robogó!
« Válasz #9 Dátum: 2005.08.23 19:49:16 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Idézetet írta: "KLaco"
Ez is az, csak Ditech-es :D Sajna nem bánok vele méltó gazdi módjára, mert ritka szar időjárás van mostanában, ezért nem megyek vele, csak porosodik. Multkor mikor 30 fok volt, felöltöztem nyakik cuccba, erre nem lemerült az aksi 2 hónap állás után  :evil: Feltöltöttem, beindítottam, hogy megy-e, ment is, csak időm nem volt vele kőrözni 1-et. Majd ha beindul a fősuli, akkor bejárok vele néha, csak még meg kell tanulni motorozni is, mert a sok autó között nem 1szerű kezdőként. Még csak 1szer voltam forgalomban vele, de akkor nem csúcsban, akkor ment a dolog, semmi életveszélyeset nem csináltam, de az már rég volt, és tőlem minden kitelik. Azért a mocival jobb vigyázni, mert a kocsi csak horpad, de az ember a motoron az törik :(


Két dolog tűnt fel .

Mit jelent a "felöltöztem nyakig cuccba" ? Csak nem azt , hogy beöltözöl robogózáshoz  :) ? Én csak sisakot szoktam , aztán hajrá ... Persze , ha hideg van , akkor felöltözöm , de 30 fokban rövidnaci-póló  :)

Nincs a gépeden berúgókar ? Csak mert írod , hogy föl kellett töltsd az akksit , mielőtt beindítottad volna ...

Szóval a nyakig beöltözés a következőt jelenti: Motoros nadrág protektorokkal, motoros kabát kitömve protektorokkal, 1 jó bukósisak, ami nem teszkó gazdaságos, protektoros kesztyű, és végül bokavédős protektoros csizma. Erre azért van szükség, hogy ha elsik az ember, akkor megvédje. Sokan azt hiszik a bukósisak elég, mert ez a kötelező. Szóval nekik mondanám. Szerintetek elég a kocsiba a biztonsági öv? Miért találták ki a légzsákot? Azért, hogy még több pénzt el lehessen kérni a kocsiért? Nem hinném. Inkább azért, mert rájöttek, nem árt, ami tompítja az ütözést. És miért találták ki, hogy 1 autóba 2 4 8 10 stb számú légzsák van? Azért, hogy még inkább biztonságban legyél. De modhatnád, hogy erre nem sűrűn van szükség, igen ám, de 1szer majd jól jön, hogy a korházban ébredsz fel kicsit összetörve, mint ha a rokonok temetnek el. Szerinted mi kerül többe 1 jó motoros felszerelés, vagy 1 temetés? És neked melyik a jobb? Úgy hogy erről ennyit. Talán vidéken nem annyira valószínű, hogy elcsapnak, de Pesten az a ritka robogós, aki nem esett még. Példának okáért 1 srác vett mindenféle motoros cuccot, csak a csizmára sajnálta a lóvét. Na mi történt vele? Befékezett elötte 1 kocsis, ő meg elfeküdt, vajon mi történt vele? Bokaszalagszakadás. Nagy élmény volt neki 2 hónapig gipszben. Szal ebből leszűrtem magam számára, hogy mivel kezdő vagyok, Pesten a csúcsforgalomban is fogok menni, ennyit megér a biztonságom. Ezt a felszerelést természetesen nem venném fel, ha csak a sarki közértbe kell kiugrani, mert akkor nem valószínű, hogy bármi is történne. De ha már 5km-nél többre megyek, akkor felöltözök, még 35 fokban is. A jó cuccok nem melegek annyira. Egyedül a nadrágba lehet beleizzadni, mert az olyan anyagú, de a kabát az légáteresztős a csizma meg olyan anyagból van, hogy nem izzadsz bele.

A Ditech motor hátránya, hogy mivel kompjúteres befecskendezés van, ezért csak önindítóval megy. Mint azt már kocsiknál kielemezted más topicban a kompjúter miatt kell az önindítós indítás.

Amúgy 2 lityit fogyaszt kb. még nem tankoltam bele, csak 1szer, azóta benne van, szerintem inkább 3-at fogyaszt, mert húzom neki rendesen, ezzel a motorral nem lehet menni 50-el. 1részt a kilóméteróra nagyot csal, szal lehet, hogy 60-nál megyek 50-el, másrészt nagy hangja van a kipufogónak, ami gyári, ezért jobb szeretek 60 körül menni óra szerint, mert akkor már a szélzaj elnyomja. Dombon 1szer nekilendültem, akkor asszem 90ig ment, mikor lehajoltam a kormányra, de akkor már iszonyat szél volt. El tudom képzelni mi lehet 300 nál, még ha ráfekszel a motorra akkor is :D Arcodra fagy a mosoly az tuti  :lol:
Laco 73 :D

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Minden, ami motor és robogó!
« Válasz #10 Dátum: 2005.08.23 22:30:36 »
Idézetet írta: "KLaco"
Szóval a nyakig beöltözés a következőt jelenti: Motoros nadrág protektorokkal, motoros kabát kitömve protektorokkal, 1 jó bukósisak, ami nem teszkó gazdaságos, protektoros kesztyű, és végül bokavédős protektoros csizma. Erre azért van szükség, hogy ha elsik az ember, akkor megvédje. Sokan azt hiszik a bukósisak elég, mert ez a kötelező. Szóval nekik mondanám. Szerintetek elég a kocsiba a biztonsági öv? Miért találták ki a légzsákot? Azért, hogy még több pénzt el lehessen kérni a kocsiért? Nem hinném. Inkább azért, mert rájöttek, nem árt, ami tompítja az ütözést. És miért találták ki, hogy 1 autóba 2 4 8 10 stb számú légzsák van? Azért, hogy még inkább biztonságban legyél. De modhatnád, hogy erre nem sűrűn van szükség, igen ám, de 1szer majd jól jön, hogy a korházban ébredsz fel kicsit összetörve, mint ha a rokonok temetnek el. Szerinted mi kerül többe 1 jó motoros felszerelés, vagy 1 temetés? És neked melyik a jobb? Úgy hogy erről ennyit. Talán vidéken nem annyira valószínű, hogy elcsapnak, de Pesten az a ritka robogós, aki nem esett még. Példának okáért 1 srác vett mindenféle motoros cuccot, csak a csizmára sajnálta a lóvét. Na mi történt vele? Befékezett elötte 1 kocsis, ő meg elfeküdt, vajon mi történt vele? Bokaszalagszakadás. Nagy élmény volt neki 2 hónapig gipszben. Szal ebből leszűrtem magam számára, hogy mivel kezdő vagyok, Pesten a csúcsforgalomban is fogok menni, ennyit megér a biztonságom. Ezt a felszerelést természetesen nem venném fel, ha csak a sarki közértbe kell kiugrani, mert akkor nem valószínű, hogy bármi is történne. De ha már 5km-nél többre megyek, akkor felöltözök, még 35 fokban is. A jó cuccok nem melegek annyira. Egyedül a nadrágba lehet beleizzadni, mert az olyan anyagú, de a kabát az légáteresztős a csizma meg olyan anyagból van, hogy nem izzadsz bele.

A Ditech motor hátránya, hogy mivel kompjúteres befecskendezés van, ezért csak önindítóval megy. Mint azt már kocsiknál kielemezted más topicban a kompjúter miatt kell az önindítós indítás.

Amúgy 2 lityit fogyaszt kb. még nem tankoltam bele, csak 1szer, azóta benne van, szerintem inkább 3-at fogyaszt, mert húzom neki rendesen, ezzel a motorral nem lehet menni 50-el. 1részt a kilóméteróra nagyot csal, szal lehet, hogy 60-nál megyek 50-el, másrészt nagy hangja van a kipufogónak, ami gyári, ezért jobb szeretek 60 körül menni óra szerint, mert akkor már a szélzaj elnyomja. Dombon 1szer nekilendültem, akkor asszem 90ig ment, mikor lehajoltam a kormányra, de akkor már iszonyat szél volt. El tudom képzelni mi lehet 300 nál, még ha ráfekszel a motorra akkor is :D Arcodra fagy a mosoly az tuti  :lol:


A biztonsággal kapcsolatosan igazad van , tökéletesen . Ha olyan motorom lett volna , ami 90-et megy , nyilván máshogy gondolkodtam volna én is . De tudod , ahhoz , hogy 40 körül pöförésszek a kis Mintemmel (rettentő óvatosan) , amit 30 ezerért vettem , valahogy nem volt ingerenciám ennél jóval nagyobb összegért venni egy rendes felszerelést . Szerintem körbe is röhögött volna mindenki , ha full motoros szerkóban feszítek azon a röhejes , parányi kis kávédarálón  :lol:

Önindító : értem .

Sebesség : huh , emlékszem , amikor kölcsön kaptam egy Yamaha Majestyt és először gyorsítottam fel vele 100-ra , mekkora para volt  :shock: ... Úgy éreztem , hogy a szél le akar fújni a motorról , ha pedig oldalra fordítottam a fejemet , akkor a szél tovább akarta fordítani  :lol:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22258
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Minden, ami motor és robogó!
« Válasz #11 Dátum: 2005.08.24 09:02:42 »
Idézetet írta: "KLaco"
Nu, akkor másnak is van robija :D Gratula, nagyon szép. Ehhez képest az enyém nem is rúg labdába, mert sokkal fiatalabb, és más sztájl.
Idézet

 
Igen, más a két gép dizájnja, de a műszaki tartalma is.
De, hogy nem rúgna labdába...... ezt azért kétlem, mert szép darab a Tiéd is.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22258
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Minden, ami motor és robogó!
« Válasz #12 Dátum: 2005.08.24 09:10:56 »
Beöltözés: Már írtam, hogy 1x bentvoltam Pesten vele, melózni metem a géppel, azonban nem vettem fel motoros cuccut. 1részt, mert nincsen, másrészt meg annyit igazán nem vagyok nyeregben, hogy érdemes lenne ebbe belefeccölni. Az is igaz, hogy csúcsforgalmi időn kívül voltam, alig volt autó azt utcán. Mindazonáltal megértem azt, aki beöltözik, még robogóhoz is, hiszen a baj sohasem jön előre betervezetten, és inkább a ruha szakadjon, mint a kar, vagy a láb.

A mocival kaptam egy eredeti japó sisakot is, ami állítólag a gépé gyárilag is. Nagyon baró, úgy néz ki, mint egy baseball fogójátékos sapka, csak mindkét füle zárt. Sokan megnézték már ezt a darabot is.
Álítólag robogós sisak eredetileg is. A sisakokról még annyit, hogy a robikra nem érdemes teljes állvédős sikasokt felvenni (hacsak nem olyat, amit robira gyártottak eredetileg is), mert a viszonylag kicsi sebesség miatt nem tud átszellőzni, és csak a fejed fő benne.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Szeke

  • Lost & Found :)
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4578
Minden, ami motor és robogó!
« Válasz #13 Dátum: 2005.08.24 09:20:49 »
Idézetet írta: "Trotter66"
A sisakokról még annyit, hogy a robikra nem érdemes teljes állvédős sikasokt felvenni (hacsak nem olyat, amit robira gyártottak eredetileg is), mert a viszonylag kicsi sebesség miatt nem tud átszellőzni, és csak a fejed fő benne.

Ez butaság, ezt ne terjeszd légyszíves. Az állvédő nélküli sisakok csak arra jók, hogy felfogják a kiloccsanó agyadat. Mindenféle motorsportban kizárólag az állvédős sisak a jó. Sajnos rallyeban is sok pilóta kényelmi okokból áttért az állvédő nélküli sisakra. Pedig egyáltalán nem jobb.
'83 Camry 2.0 GLi Liftback (most épp nem automata)  Sunroof + '05 Yaris I  D4D

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22258
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Minden, ami motor és robogó!
« Válasz #14 Dátum: 2005.08.24 09:20:53 »
Beöltözés: Már írtam, hogy 1x bentvoltam Pesten vele, melózni metem a géppel, azonban nem vettem fel motoros cuccut. 1részt, mert nincsen, másrészt meg annyit igazán nem vagyok nyeregben, hogy érdemes lenne ebbe belefeccölni. Az is igaz, hogy csúcsforgalmi időn kívül voltam, alig volt autó azt utcán. Mindazonáltal megértem azt, aki beöltözik, még robogóhoz is, hiszen a baj sohasem jön előre betervezetten, és inkább a ruha szakadjon, mint a kar, vagy a láb.

A mocival kaptam egy eredeti japó sisakot is, ami állítólag a gépé gyárilag is. Nagyon baró, úgy néz ki, mint egy baseball fogójátékos sapka, csak mindkét füle zárt. Sokan megnézték már ezt a darabot is.
Álítólag robogós sisak eredetileg is. A sisakokról még annyit, hogy a robikra nem érdemes teljes állvédős sikasokt felvenni (hacsak nem olyat, amit robira gyártottak eredetileg is), mert a viszonylag kicsi sebesség miatt nem tud átszellőzni, és csak a fejed fő benne.

Állapot:
Meglepően jó állapotban van, a piros is piros rajta, egy két csavar hiányzott itt-ott a kasztnin, de pótoltam, és majd keresek az eredetihez hasonlót a csavarboltban. Szétszedtem a kipufit, megnéztem van-e benne fojtás, de vagy már kiszedték, vagy nem is volt a gépben, így rozsdátalanítás (mechanikus úton fúrógépbe fogható bronz körkefével végeztem el) és portalanítás után mattfekete lakkal lefújva szinte új állapotába került. Igaz a védőrácsot is feketére fújtam, mert krómozni nem akaródzik.

Mint:

Palaczk, a Mint közeli rokona a Poetnek, csak nem egy hasonló kialakítási Minted volt?



Ez ugyanis az enyémmel 1korú Mint....
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.