Szerző Téma: Minden, ami motor és robogó!  (Megtekintve 406929 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re: Minden, ami motor és robogó!
« Válasz #1140 Dátum: 2011.09.01 22:46:13 »
Jujj nem irígylem a lányodat kicsit kiállhatott a csuklója.Amúgy szép motor.Nekem egy dl 650 en van de inkább vagyok enduró párti.J lova DRZ 400 SM
A képen még nem volt rajta, de van egy Givi konzol rajta, ott tud kapaszkodni az utas turázáskor, nem kell mindig a tankon támaszkodnia.
A DRZ-t én is néztem, de azon hamar elfárad az ember hátsoja. Terepezés kimaradt az életemből ;)

kis_andras

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4279
  • Rájder
Re: Minden, ami motor és robogó!
« Válasz #1141 Dátum: 2011.09.01 23:49:06 »
Jujj nem irígylem a lányodat kicsit kiállhatott a csuklója.Amúgy szép motor.Nekem egy dl 650 en van de inkább vagyok enduró párti.J lova DRZ 400 SM

Mindkettorol kernek szepen elmenybeszamolot, leirast, rajta vannak a kovetkezo motor kivalasztasanal a top10es listan :)
kisa
born to ride

feryoo7

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1732
Re: Minden, ami motor és robogó!
« Válasz #1142 Dátum: 2011.09.02 16:42:38 »
Drz.-vel még csak mentem bár nem keveset.Ez a motor olyan mint egy bicikli oda teszed ahova akarod nagyon könnyű vele menni de valóban nem egy túramotor ( magyarúl szétvágja a segged).A végsebbesége 140-150 km/h körül van.Hibalehetőség szinte semmi max lemerűl az aksi  :D.Igazi városi és közelben moorozásra jó.Fagyasztás nagyon csuklóban van 4.5 l től a 7 literig kb.És azt tudni kell ha sebbeségre illetve a olyan motor kell amit soha nem akarsz tudni kimotorozni ez nem az.De a garázdálkodásra alkalmas ( egykerék mind1 hogy hátsó vagy első)
A Dl már egy kicsit másabb annak is megvan nagyon a kezelhetősége nem sokkal rosszabb a kezelhetősége mint a DRZ jé főleg ahoz képest hogy egy közel 200kg motorról beszélünk.Ennek a végsebbesége 180-200 km /h között van.Igazi jó túrázó motor de városban se rossz a kezelhetősége miatt nem véletlen volt 2 szer az Alpes királya.A fogyasztás is is a csuklóban van nekem olyan 4.8 -5.5 között szokott lenni.

feryoo7

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1732
Re: Minden, ami motor és robogó!
« Válasz #1143 Dátum: 2011.09.02 16:43:01 »
Ha bármi kérdés van kérdezz?

feryoo7

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1732
Re: Minden, ami motor és robogó!
« Válasz #1144 Dátum: 2011.09.02 16:43:38 »
Jujj nem irígylem a lányodat kicsit kiállhatott a csuklója.Amúgy szép motor.Nekem egy dl 650 en van de inkább vagyok enduró párti.J lova DRZ 400 SM
A képen még nem volt rajta, de van egy Givi konzol rajta, ott tud kapaszkodni az utas turázáskor, nem kell mindig a tankon támaszkodnia.
A DRZ-t én is néztem, de azon hamar elfárad az ember hátsoja. Terepezés kimaradt az életemből ;)
Pedig a 2 motor elég messze áll egymástól.

kis_andras

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4279
  • Rájder
Re: Minden, ami motor és robogó!
« Válasz #1145 Dátum: 2011.09.02 16:57:37 »
Koszi a valaszt! Nekem attol fugg minden, hogy el tudom-e adni fajdalomkuszob (500ezer ft) felett a mostani motoromat.

Ha nem, akkor megmarad akkor veszek ra ket taskat meg racsavarozom a plexit, meg felteszem a kezvedoket es raakasztom a turamotor jelzot.
Ebben az esetben valami 250-660kozti jatekos mocit veszek melle tavasszal.

Ha meg elkel a Fazer, akkor lesz egy mindenes igaslo. Eljarok majd tesztmotorozni. DL650-DL1000, XL700-XL1000, R1150RT/GS, TDM900 FJR1300... ??

Azt szeretnem tudni, hogy elegedett vagy-e a Suzukival? Mire hasznalod? Szerinted tobbnapnyi turacuccal, utassal elegendo a futomuve? Teljesitmenye? Igazabol az erdekelne, hogy milyen tipusok kozt gondolkoztal, es miert e mellett dontottel, es megbantad-e a dontesed :)

Privatba is johet, ha gondolod.
XT660rol mit gondolsz? (azzal mentem mar tesztkort)

koszi
kisa
born to ride

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re: Minden, ami motor és robogó!
« Válasz #1146 Dátum: 2011.09.02 17:04:25 »
Jujj nem irígylem a lányodat kicsit kiállhatott a csuklója.Amúgy szép motor.Nekem egy dl 650 en van de inkább vagyok enduró párti.J lova DRZ 400 SM
A képen még nem volt rajta, de van egy Givi konzol rajta, ott tud kapaszkodni az utas turázáskor, nem kell mindig a tankon támaszkodnia.
A DRZ-t én is néztem, de azon hamar elfárad az ember hátsoja. Terepezés kimaradt az életemből ;)
Pedig a 2 motor elég messze áll egymástól.
Tudod én 52 éves koromba kezdtem el motorozni, Hurricane robogo, MTX 125, GS500,Thunderace,Stalker, Burgman 400,Silver Wing600- (ilyen sorrendben). Gyorsan mindent igyekeztem kiprobálni, mert hamar :angel:
Az MTX-et nem sokat használtam,de néha jo lenne terepezni egy kicsit, Szoval kimaradt a cross mint a 3 kerekü bicigli ovodás koromban :D (mire sorra kerültem az oviban nem fért el a lábam a kormány alatt :cry:)

feryoo7

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1732
Re: Minden, ami motor és robogó!
« Válasz #1147 Dátum: 2011.09.02 17:11:37 »
Írom itt had pörögjön a fórum. ;)
Nagyon sok ideig gondolkoztam az 1000 Dl en mivel az enyémen kézvédő kormányfűtés (markolat) tommat ülés ( a gyáriból alakítják aát sok píínzért) hátsó túradomoz és arrow rendszer van így kicsit húzós volt az ára ( 2008.12 havis 6800km volt 1400. ezer) így ebből már egy 1000 is kijött volna.De az 1000 ről azt írják hogy képes befalni forszírozott tempó mellet 10 liter benyát is ( ismerős alátámasztotta neki sv1000 van).
De azt mondom hogy 2 személy sok pakkal lehet jobb lenne az 1000 de a futóműve a 650 esnek is tuti hogy bírná.
Legelsőnek is ezt akartam venni de akkor a lóvé nem úgy jött össze így elvettem és áttértem a yamaha xt 660 illetve a hyosung 650 re.
Végül hyosung 650 lett belőle mivel egy tesztmotort megtudtam szerezni P.ladányból elég olcsón. Az xt660-t én a méretéhez és az erejéhez képest gyenge motornak tartom ( szerintem gyengébb mint egy DRZ az űlése se sokkal szélesebb 2 személyhez+cucokhoz tuti gyenge)
A dl főleg túrázni használom illetve minimális városra és 100% meg vagyok vele elégedve ahoz képest hogy mekkora motornak néz ki a nagy idom miatt teljesen jól kezelhető confortos pl.: a plexit a sisakon 100km/h még nem hatom le mert nincs semmi szél rajta.
A leírt motorok közül BMW t biztos nem vennék az a gazdag emberek motorja a tdm 900 nagyon jó motor azon is gondolkoztam :D.
Az FJR1300 nem tudok nagyon nyilatkozni csak azzal beszéltem aki ilyennel dolgozik azt mondta nagyon megy illetve azt tudom hogy az első futóműve az egy az egyben yamaha R1 é.Az XL700 ról nem tudok nyilatkozni :P.

feryoo7

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1732
Re: Minden, ami motor és robogó!
« Válasz #1148 Dátum: 2011.09.02 17:13:46 »
Jujj nem irígylem a lányodat kicsit kiállhatott a csuklója.Amúgy szép motor.Nekem egy dl 650 en van de inkább vagyok enduró párti.J lova DRZ 400 SM
A képen még nem volt rajta, de van egy Givi konzol rajta, ott tud kapaszkodni az utas turázáskor, nem kell mindig a tankon támaszkodnia.
A DRZ-t én is néztem, de azon hamar elfárad az ember hátsoja. Terepezés kimaradt az életemből ;)
Pedig a 2 motor elég messze áll egymástól.
Tudod én 52 éves koromba kezdtem el motorozni, Hurricane robogo, MTX 125, GS500,Thunderace,Stalker, Burgman 400,Silver Wing600- (ilyen sorrendben). Gyorsan mindent igyekeztem kiprobálni, mert hamar :angel:
Az MTX-et nem sokat használtam,de néha jo lenne terepezni egy kicsit, Szoval kimaradt a cross mint a 3 kerekü bicigli ovodás koromban :D (mire sorra kerültem az oviban nem fért el a lábam a kormány alatt :cry:)

A vastaggal kiemelt réssz nagyon jó.
Akkor neked ajánlani tudnék egy olcsó fentartású csak terepezésre való RM 125 vagy Rm 250 et. Olcsó jó ennél kell több egy embernek ha crossozni akar ( nekem nem kéne ) 

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re: Minden, ami motor és robogó!
« Válasz #1149 Dátum: 2011.09.02 17:25:55 »
András!
Akkor a Thunderace: mint egy vérbeli sportmotor (barátom GSXR1001 K4-ese van, szerinet közuton  szinte nincs is különbség a teljesitményben)
turamotornak is jó, 47mm-es első telok, kényelmes ülés, futómű. nem egy rezegő konzervdoboz mint a legtöbb sportmotor, a sulya csak 198 kg netto, ami kevesebb mint egy 600-as turamotor.
Szoval sokoldalu, hosszu, gyors turákra is alkalmas, de döntögetni is jo (persze nem pályára való, mert ahhoz még ez is nehéz)
Nekem 5 l-t iszik, akár 2 személlyel is (akkor még ovatosabb vagyok), az örüldözöknek akár 6,5 l-t is. Nekem olajcserék között 6ekm nem kell utántöltenem, de  aki nagyon hajtja annak csipegeti az oilt.

kis_andras

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4279
  • Rájder
Re: Minden, ami motor és robogó!
« Válasz #1150 Dátum: 2011.09.02 18:18:22 »
Mit jelent a "tommat ules" ?

markolatfutes (+muff), 3doboz, kipufogo nekem is alap lesz, barmit is veszek a Fazer helyett :)

Jo arba vetted akkor a DL650edet szerintem!
Igazabol nekem annyi szerencsem van, hogy Angliaba vagyok, es a motor arak joval alacsonyabbak, mint otthon, plusz nincsen atirasi koltseg, igy egy picit komolyabb technika is belefer a keretbe.
A BMW-rol nem ertem a negativ velemenyed, ha jol ertem csak a (hazai) ara ellen van kifogasod. A paralever-telelever legendasan fantasztikus, a kardan hajtasnak is orulok, a dobozrendszeruk is piacvezeto. Itt arban nincs akkora differencia, mint otthon, igy egy 2001-2005kozotti darabon nem hezitalnek, ha vezetes utan is tetszene es jo allapotban lenne...
FJR-rol egesz sok passziv infom van, az index forumon van egy uriember, aki 100ezer km felett tett mar bele :)
kisa
born to ride

feryoo7

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1732
Re: Minden, ami motor és robogó!
« Válasz #1151 Dátum: 2011.09.02 21:20:44 »
A BMW nek az alukofferei nagyon jók csak mondjuk itthon egy normális 200.000Ft tól indul és olyan 300.000Ft körül áll meg.
A BMW kardan rendszeréről inkább nem is beszélek rengeteg rosszat hallotam róla.Sok BMW nek egy az egyben megragadt a kardán hajtása ( összeégett) úgy szedték ki darabokba a csapágyazást és a fogoskerekeket).
De ezek a hibák nagyon szupjektívek.Olyan hogy valaki utálja a toyotát mert volt neki 1x egy és az sz....ar volt így akkor a többi is biztos sz...ar.

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re: Minden, ami motor és robogó!
« Válasz #1152 Dátum: 2011.09.02 22:13:41 »
Motorban csak japánt :yes:
Én megse néztem mást. Max robogot, de már azt sem.
Lehet, hogy veszek egy uj Keeway robogot :hmmmm: :otlet:

feryoo7

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1732
Re: Minden, ami motor és robogó!
« Válasz #1153 Dátum: 2011.09.02 22:18:32 »
Komolyan??  :ph34r:

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re: Minden, ami motor és robogó!
« Válasz #1154 Dátum: 2011.09.02 22:45:05 »
Komolyan??  :ph34r:
Egyenlöre "elrobogozom" a Thunderaceval.  De, ha jön a rosszabb idő kell valami kicsike.