Szerző Téma: Minden, ami motor és robogó!  (Megtekintve 406902 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

cujethu

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1286
Re: Minden, ami motor és robogó!
« Válasz #960 Dátum: 2011.03.12 16:40:41 »
Motorozni volt valaki, valahol?
Nekem volt ma 200 km.  :yes:
Toyota Carina-E xli '92, Suzuki M800 2007, Skoda Octavia 2019

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22258
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: Minden, ami motor és robogó!
« Válasz #961 Dátum: 2011.03.12 17:07:57 »
Én nem, csak nézegettem a ponyva alatt.  Ma a Dai volt a soros, kicsit szerelgettem, lásd gumis és Dai topic.

Talán holnap lesz itt az ideje. Üröm az örömben, hogy úgy néz ki bexart a PC-m, nincsen kép rajta, vagyis valszeg videokártya, az meg alaplapi, úgyhogy.....  :cry:
Még jó, hogy a "gyerek" nincsen idahaza, így aztán....  :whistling:
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re: Minden, ami motor és robogó!
« Válasz #962 Dátum: 2011.03.17 14:28:52 »
hir TV-n most megy a Széles út motoros magazin.
azt mondták benne hogy egy bukosisak "szavatossági" ideje 3 év, utána csere :wacko:
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

kis_andras

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4279
  • Rájder
Re: Minden, ami motor és robogó!
« Válasz #963 Dátum: 2011.03.18 03:51:00 »
Mutass mar egy sisakot, ami egyaltalan kibir 3evet... Szeptemberben vettem a sisakomat, es lassan csereerett. Az arcparnai kitagultak, az also reszen a bor ki van repedezve, a csat allitoja foszlik (nem dupla D gyurus) a plexi is eleg karcos, a belso beleset is megkezdte a fejem.  Havonta szoktam kimosni a belest.
Ujkoraba nagyon jol szoritott, csinalt "horcsogpofat", most kb 30fokot elfordul a fejemen mindket iranyba. (nem is lenne szabad hasznalni igy)
A karc nyilvan az en hibam, mert magas vagyok, es ha fel van nyitva a sisak, akkor nem sok ajtofelfa van, amibe nem verem bele.

Naponta atlagosan 43szor veszem le-fel a sisakomat, es naponta atlag 8-10orat a fejemen van. Ket sor polcon taroljuk a sisakokat, es sajnos napi szinten sokszor ernek ossze, karcoljak egymast. Kemeny hasznalatba van.

Nem eppen kinai piacos vacak, 50ezres sisak, az also-kozepkategoria gyongyszeme. Caberg Konda nevre hallgat.
Ami nagyon fajt, hogy PIN-Lock-os plexit egyaltalan nem lehet hozza kapni, a feketet meg 13-15ezer korul vesztegetik.

Esetleg johet tanacs, miket erdemes nezni. Felnyithato legyen, es lehetoleg feher.


Lasi, nem tudom a TV-be mondtak-e, de ha elesel, es koppan a sisak, akkor is illik lecserelni, mert az uteselnyero zonak bizony serulnek es gyengulnek.
Persze ez a gazdagok sportja, de kinek mennyit er a feje, ahogy szoktak mondani.
kisa
born to ride

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re: Minden, ami motor és robogó!
« Válasz #964 Dátum: 2011.03.18 07:53:29 »

Lasi, nem tudom a TV-be mondtak-e, de ha elesel, es koppan a sisak, akkor is illik lecserelni, mert az uteselnyero zonak bizony serulnek es gyengulnek.
Persze ez a gazdagok sportja, de kinek mennyit er a feje, ahogy szoktak mondani.

ezt is mondták, ezt meg is értem :yes:
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re: Minden, ami motor és robogó!
« Válasz #965 Dátum: 2011.03.18 08:49:06 »
Mutass mar egy sisakot, ami egyaltalan kibir 3evet... Szeptemberben vettem a sisakomat, es lassan csereerett. Az arcparnai kitagultak, az also reszen a bor ki van repedezve, a csat allitoja foszlik (nem dupla D gyurus) a plexi is eleg karcos, a belso beleset is megkezdte a fejem.  Havonta szoktam kimosni a belest.
Ujkoraba nagyon jol szoritott, csinalt "horcsogpofat", most kb 30fokot elfordul a fejemen mindket iranyba. (nem is lenne szabad hasznalni igy)
A karc nyilvan az en hibam, mert magas vagyok, es ha fel van nyitva a sisak, akkor nem sok ajtofelfa van, amibe nem verem bele.

Naponta atlagosan 43szor veszem le-fel a sisakomat, es naponta atlag 8-10orat a fejemen van. Ket sor polcon taroljuk a sisakokat, es sajnos napi szinten sokszor ernek ossze, karcoljak egymast. Kemeny hasznalatba van.

Nem eppen kinai piacos vacak, 50ezres sisak, az also-kozepkategoria gyongyszeme. Caberg Konda nevre hallgat.
Ami nagyon fajt, hogy PIN-Lock-os plexit egyaltalan nem lehet hozza kapni, a feketet meg 13-15ezer korul vesztegetik.

Esetleg johet tanacs, miket erdemes nezni. Felnyithato legyen, es lehetoleg feher.


Lasi, nem tudom a TV-be mondtak-e, de ha elesel, es koppan a sisak, akkor is illik lecserelni, mert az uteselnyero zonak bizony serulnek es gyengulnek.
Persze ez a gazdagok sportja, de kinek mennyit er a feje, ahogy szoktak mondani.

Szerintem a motoros, ha akármilyen bukosisak is van rajta, már nem a fej a leggyengébb pontja, hanem a nyak és a gerinc, a többiröl már nem is beszélve. Van  több uj bukom mellett  1982-es Uvexem is robogon ma is szoktam használni akárki akármit mond :devil:
A felnyitós bukó praktikus, nekem is van egy, de nagyon nem szeretem mert nagyon nehéz és a felnyitós mindig nehezebb mint a sima integrált.
Nekem számit, persze lehet hogy van aki a nyakára is edz és neki nem számit, de nekem nagyon.
Nem tudom miért a gazdagok sportja a motor. Én leginkább azért használom, főként a robogot, de sokszor a sportmotorom is mert gyorsabb és olcsobb mint az auto (persze ha csak a benzint számitom). Ráadásul elég drága autót kéne beruháznom, hogy hasonló teljesitményt tudjon mint a 146 lovas 200kg-os motorom. ;)

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22258
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: Minden, ami motor és robogó!
« Válasz #966 Dátum: 2011.03.18 10:55:25 »
Mutass mar egy sisakot, ami egyaltalan kibir 3evet... Szeptemberben vettem a sisakomat, es lassan csereerett. Az arcparnai kitagultak, az also reszen a bor ki van repedezve, a csat allitoja foszlik (nem dupla D gyurus) a plexi is eleg karcos, a belso beleset is megkezdte a fejem.  Havonta szoktam kimosni a belest.
Ujkoraba nagyon jol szoritott, csinalt "horcsogpofat", most kb 30fokot elfordul a fejemen mindket iranyba. (nem is lenne szabad hasznalni igy)
A karc nyilvan az en hibam, mert magas vagyok, es ha fel van nyitva a sisak, akkor nem sok ajtofelfa van, amibe nem verem bele.

Naponta atlagosan 43szor veszem le-fel a sisakomat, es naponta atlag 8-10orat a fejemen van. Ket sor polcon taroljuk a sisakokat, es sajnos napi szinten sokszor ernek ossze, karcoljak egymast. Kemeny hasznalatba van.

Nem eppen kinai piacos vacak, 50ezres sisak, az also-kozepkategoria gyongyszeme. Caberg Konda nevre hallgat.
Ami nagyon fajt, hogy PIN-Lock-os plexit egyaltalan nem lehet hozza kapni, a feketet meg 13-15ezer korul vesztegetik.

Esetleg johet tanacs, miket erdemes nezni. Felnyithato legyen, es lehetoleg feher.


Lasi, nem tudom a TV-be mondtak-e, de ha elesel, es koppan a sisak, akkor is illik lecserelni, mert az uteselnyero zonak bizony serulnek es gyengulnek.
Persze ez a gazdagok sportja, de kinek mennyit er a feje, ahogy szoktak mondani.

Andris, Te nem normál módban használod azt a szegény sisakot, így aztán persze, hogy nem bírja ki a három évet. Az enyém jelenleg 4 éves, és szinte új. Évente ha 20 alkalommal van a fejemen.  Mitől tágulna ki? (igaz én sem normál módban használom, habár ilyen árak mellett, lehet, hogy áttérek)
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Sanyesz

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1077
Re: Minden, ami motor és robogó!
« Válasz #967 Dátum: 2011.03.18 23:05:05 »
Esetleg johet tanacs, miket erdemes nezni. Felnyithato legyen, es lehetoleg feher.
Nekem egy AGV LongWay van ezüst színben. Kicsit szélzajos, nem egy Schuberth C3, de első sisaknak megteszi.

kis_andras

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4279
  • Rájder
Re: Minden, ami motor és robogó!
« Válasz #968 Dátum: 2011.03.19 01:28:27 »
Esetleg johet tanacs, miket erdemes nezni. Felnyithato legyen, es lehetoleg feher.
Nekem egy AGV LongWay van ezüst színben. Kicsit szélzajos, nem egy Schuberth C3, de első sisaknak megteszi.

Mit jelent, hogy elso sisaknak? :)
A szelzaj nekem sokadlagos dolog, elenyeszo, amennyit 100felett megyek, 110korul van a moci vegsebessege :) Dolgozosnak kell, nyitni-csukni-utni-vagni. Lehetoleg paramentes plexivel. Ha fel evet kibir, az mar jo.

A Fazerhez Shoei, vagy Arai lesz, csak varom a tuti akciot.
Ruhat is kene vennem, telen mar rendeltem, csak kicsi lett, de szerencsere el tudtam adni jo arba :)

Csizma: Most, ahogy otthon voltam, eladtam a Sidi Vertigomat, dolgozni nem volt kenyelmes, Fazert december ota elo se vettem, jo arat adtak erte. Egyenlore dolgozosnak egy Oxford BoneDry-t rendeltem, meg nezem a Sidiket/Alpinestarsokat.

A cegnel uj munkaruhaszallito van, RST-t forgalmaznak. Pakisztani marka, egyenlore tesztelem a cuccaikat. (nadrag, kesztyu, sal, ovtaska)
A "waterproof" es a "winter" fogalmakat rosszul kezelik, de a teli kesztyujuk tok jo tavasszal es osszel :)
A cordura nadragjuk meg sajnos csak 200D-s anyagu, nem sokat er. (500D de inkabb a 600D a tuti).
A kabatunk maradt a regi 400D-s markajel nelkuli ceglogos vacak.
Sajnos a baleset elleni vedelmet es a vizallosagot nem kapjuk meg, de hordani kell, mert van rajta szep nagy logo.


Amugy a teli/fazos motorosoknak/robogosoknak nagyon ajanlom az Oxford ceg Chillout kollekciojat, Fergetegesen jok :)
Oxford csizma jovo hettol teszteles alatt.

Protektorbol Dainese (egy meret van belole) nekem kicsi, nem is hordom, a KNOX viszont nagyon kenyelmes, massziv cucc. Es mar ketszer jol vizsgazott.

Hu de hosszu lett. Ruha-kiegeszito tapasztalatokat irhatnatok Ti is :)
kisa
born to ride

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re: Minden, ami motor és robogó!
« Válasz #969 Dátum: 2011.03.19 09:22:54 »
Nekem egy thermooveralom van, 0 fokig fel az utcai ruhára és már elég is:
http://www.louis.de/_201371d06c84ae5f38da5d2a49c6e44a02/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=208852

Sanyesz

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1077
Re: Minden, ami motor és robogó!
« Válasz #970 Dátum: 2011.03.19 12:31:16 »
Mit jelent, hogy elso sisaknak? :)
Azt jelenti, hogy ezt vettem a motorhoz és azóta (2008) is ez van meg. :flowers:

Myko

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1993
Re: Minden, ami motor és robogó!
« Válasz #971 Dátum: 2011.03.19 13:13:06 »
http://www.hasznaltauto.hu/motor/vespa/vespa_pk_125-4601720

Ilyet vezethetek én jogsi nélkül? Nincs motorjogsim így csak smkp-t vezethetek,de ő még abba számít vagy ezzel a 125ccm-el már nem?
Toyota Corolla '02 1.4VVT-i Linea Terra Plus

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re: Minden, ami motor és robogó!
« Válasz #972 Dátum: 2011.03.19 18:08:39 »
Attól függ mit akarsz hallani ;): hivatalosan nem vezethetsz 50ccm-nél nagyobb motort. Ráadásul nincs rajta rendszám, ami kéne rá.
Mindkét dologért megbüntethetnének + nincs hozzá való biztositás stb.
De egyenlőre senki se törödik vele, még futárokat is szoktam rendszeresen látni 125-ökkel,mindenki nyugodtan használja kismotorként.

kis_andras

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4279
  • Rájder
Re: Minden, ami motor és robogó!
« Válasz #973 Dátum: 2011.03.20 01:22:41 »
Mit jelent, hogy elso sisaknak? :)
Azt jelenti, hogy ezt vettem a motorhoz és azóta (2008) is ez van meg. :flowers:

Jaa, azthittem utas-sofor viszonylatba elso sisaknak :)   
Van valahol a neten kep a Fazeredrol? Publikus? :)
kisa
born to ride

Myko

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1993
Re: Minden, ami motor és robogó!
« Válasz #974 Dátum: 2011.03.20 10:56:43 »
Attól függ mit akarsz hallani ;): hivatalosan nem vezethetsz 50ccm-nél nagyobb motort. Ráadásul nincs rajta rendszám, ami kéne rá.
Mindkét dologért megbüntethetnének + nincs hozzá való biztositás stb.
De egyenlőre senki se törödik vele, még futárokat is szoktam rendszeresen látni 125-ökkel,mindenki nyugodtan használja kismotorként.
Hát elsősorban szabályosan szeretném...okmányok nélkül van,gondolom ezért nincs rendszáma.
Nem úgy van,hogy bizonyos kilowattig van a határ,amit vezethetek? Mert ez 7 lóerős ez a 125ccm-es Vespa.
Akarok majd venni egy Vespa-t :D Bár lehet csak egy 50es lesz :)
Toyota Corolla '02 1.4VVT-i Linea Terra Plus