ma du. volt szerencsém nyálat csorgatni a honda szallerbeckben üllői úton.
jobbra,a motoros részlegen.
egyik ismerősömet elkisértem, új cb500f-et akar venni...
az értékesítö srác nagyon közvetlen volt(2009es vfr800 van neki).
1,5órás eszmecsere után elbúcsúztunk a szalontol,gondoltam megyünk haza dolgunkra,de nem ugy volt.
irány a kozma utcai gokartpálya,ahol a honda safety hungary is székel.
kapunk egy potya lehetőséget,h a tesztpályán meghajtsunk egy 2015ös friss cb500f-et. friss ropogós volt, tegnap állították ott üzembe, összesen 273km volt benne.
kezes motor, gs500 után igazi finom álom.
volt ott még egy tavalyi vfr800 is ... a maga 1300km futásával bejáratósnak nevezném;)
azzal is mentünk pár karikát.
isteni.
meg a végére a jófej vajdasági oktatósrác kitolt egy 600as hornetet, az már kapott az élettöl,látszott rajta, le is volt butítva a gyári 110lóerös ecu-ja 35re,ami szintén gyári. hirtelen gázadásnál 8e fordulatnál elveszi a benzint,erö nuku.
a 3moci közül a vfr tetszett legjobban, az üléspozíció meg a cb500nál volt számomra a legjobb.
a vfr már ráfekvősebb.
a váltó mind3nál atompontos.
2utobbinál a dupla tárcsafék brutál.
egyujjas.
könnyen bukfencezni lehet,ha erősebben behúzza az ember.