Nagyon pöpecül néz ki a képen lévõ, :10: nekem bejön a retro, talán ezért is van a 82-es Yamahám.... :nagymosoly:
Így néz ki a gép - most már igazából mondhatom, hogy az enyém, ugyanis eldöntöttem hogy megveszem :nagymosoly: !
Ma mentem vele majdnem egy órát a városban, kipróbáltam mindenféle körülmények között - hosszú egyenesben, lejtõn, emelkedõn, szerpentinen, bazi meredek 18 %-os dombon. Nagyon zsír
... 25-el fölment ezen az emelkedõn, anno a kis Mintem ezen megállt volna!! Egyébként is prímán megy, induláskor nagyon virgoncan ki lehet vele lõni, 50-rõl is tök jól meglódul még teljes gázra, és a 70-ig skálázott órát kiakasztja
!
Két dolog tetszett rajta kicsit kevésbé - az egyik, hogy az elöl-hátul dobfék miatt a lassítás elég nagy erõt igényel; ha húzod, elég hatékonyan fékez, de tényleg húzni kell. Itt aztán nem tudok olyat csinálni, mint az Aprilia SR-en , hogy két ujjam az egyik fékkaron, és azzal lassítgatok. Dehát istenem, legalább ebben is retró a gép :rolleyes: ... A másik a kanyarodás: kicsit kelletlenül csinálja, nem valami direkt módol reagál a kormány elfordítására, viszont a hosszanti úthibáktól hajlamos belengeni oldalirányban, ami az elsõ néhány alkalommal elég kellemetlen érzés volt, míg meg nem szoktam.
Ezeket leszámítva viszont tényleg tuti, és ezek is valszeg csak azért tûntek föl, mert az említett SR, amivel legutóbb mentem, ezekben lényegesen jobb volt. Dehát az egy sokkal modernebb konstrukció - menni viszont nem megy jobban :nana: !