Szerző Téma: Mayer - Budakeszi/Pilisvörösvár/Székesfehérvár  (Megtekintve 195329 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Spacedolphin

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 177
Toyota Mayer
« Válasz #30 Dátum: 2006.02.01 10:11:45 »
Sziasztok!

Én már előre dörzsöltem a tenyeremet, amikor megérett az elhatározás, hogy ezt-azt megcsináltatok az autón, hgy milyen jó is lesz majd beszámolni róla, hogy minden királyul simán ment. De nem ez következik...
Egyik hétfőn adtam le az autót a szervíznek, a munkalapra felkerült, hogy mind a három ablaktörlőt (ha lehet, akkor csak a gumit) cseréltetni akarom, felkerült, hogy csúszik szerintem a kuplung, és felkerült, hogy nyirkos, párás, nedves időben teljesítmányt veszít, mintha az egyik henger leállna, aztán idővel (nemtom mitől) újra elindul és visszatér az összes ló a hengerekbe. Belátom, ez nem éppen olyan hiba, amit könnyedén lehet produkálni az autóval, de amit ezek a szerelők műveltek az meg sem közelítette a hibakeresés, mint olyan fogalmát. Az ember megígérte, hogy hív amint van valami híre. Hát csütörtökön gondoltam odaszólok, hátha van valami, csak elfelejtettek, meg eszembe jutott egy újabb apróság, gondoltam hozzácsapom azt is megrendelésemhez... Az ember elmondta, hogy kicserélték az ablaktörlőket (rákérdeztem, hogy mind a hármat-e, határozott igen volt a válasz), megnézték a kuplungot ami nem csúszik, és keresik a teljesítményvesztés okát. Gondoltam, hogy ezekben a -10 fokokban nem is fogja produkálni, hiszen az összes nedvesség ki volt fagyva valahova. Mondta, hogy a következő héten jelentkezik. Kedden felhívtam, hogy mi van, mondta, hogy egyelőre nem jutottak előre. Megosztottam vele a gondolatomat, hogy talán vigyék el egy mosóba (van nekik helyben) és mossák le, akkor jó párás nedves helyen lesz a gép, és 99%, hogy utána produkálni fogja a hibát. Oké, megpróbálják, másnap délelőtt hívni fog. Másnap délután fél3 körül odacsörögtem, hogy mi a helyzet. Kollégája mondja, hogy nincs bent akit keresek, ma szabadnapos. Csak tudnám, hogy akkor mi a fenének kellett megígérnie, hogy felhív...
Sebaj, megragadtam az alkalmat, és a kollégának is elmondtam, hgy mi a bajom a kocsival, és mi az ötletem a hibafelderítésre. Kolléga mondja is, hogy akkor máris kimegy a kocsihoz és kipróbálja amit mondtam, másnap hív! Napersze - gondoltam - másnap, mi!? Másnap felhívtam őket fél4 körül, mivel 4-ig dolgozom Budaörsön, gondoltam ha kész, ha nem, én elhozom. Hívom őket, az eredeti munkafelvevőmmel beszélek, mondja, hogy igen, kipróbálták, és továbbra sem produkálja a hibát. Mondtam neki, hogy akkor elhozom, jó, mehetek érte, 18ezer valamennyi a vége, benne van a két első ablaktörlő cseréje (bár én mindhármat kértem), a műszerfal világítás javítása, munkadíj.

Személyesen kiderült, hogy a hátsó ablaktörlő tényleg nem került cserére, pedig én kértem határozottan, ezért felírta hogy rendeljen nekem ilyet. Mondjuk ezt másfél hét alatt szerintem simán elintézhette volna. Kiderült az is, hogy az autóm kb azóta áll mozdulatlanul, hogy a leadás után átnézték, ugyanis ráfagyott havat találtam rajta nem keveset, és olyan mocskos volt, mint mikor leadtam. Tehát hiába kértem két embert is, nem csináltak vele semmit. De semmit!!!!! Aztán mondja az ember mikor meglát, hogy egy pár percet várjak, mert észrevették, hogy nem jó a rendszámvilágításom, most csinálják még gyorsan azt is! Ekkor láttam, hogy cammog valaki az autóm felé, hogy bevigye a műhelybe. Aki volt már ott az tudja, hogy ablak van a váróban, lehet nézni, hogy bent a műhelyben mit csinálnak a szerelők a gépekkel. Nos az enyémet ketten kezelték, egyik a rendszámvilágításnál matatott, a másik közben kicserélte a műszerfal világítást. Ez is egy héttel korábban jeleztem de bizonyára nem volt alkalmuk megcsinálni. Annyira felb&>#@sztam magam, hogy egy szó nélkül kifizettem és eljöttem, mert valszeg olyanokat mondtam volna, amiket megbántam volna...

De mindenképpen jelezni fogom Mr. Mayer felé is, hogy mit tapasztaltam, mert nem hinném, hogy ez így rendben van. Oké, nem újonnan vett autó, hanem használtan vettem tőlük, de azért ennél lelkiismeretesebb munkát vártam volna tőlük, meg az ígért dolgok betartását.
Összefoglalva hatalmas csalódás volt az első márkaszervízes élényem, pedig azért vittem ide, mert nem nagyon olvastam vagy hallottam róluk rosszat eddig. Anyuék is ide járnak a saját Corollájukkal, bár azt ők újonnan vásárolták, de nekik sem volt soha semmi negatív tapasztalatuk... Eddig.
pacedolphin

leszilaci

  • Vendég
Toyota Mayer
« Válasz #31 Dátum: 2006.02.01 10:31:59 »
Idézetet írta: "Spacedolphin"
Sziasztok!

....azért vittem ide, mert nem nagyon olvastam vagy hallottam róluk rosszat eddig. Anyuék is ide járnak a saját Corollájukkal, bár azt ők újonnan vásárolták, de nekik sem volt soha semmi negatív tapasztalatuk... Eddig.


ez melyik Mayer?
a budakeszi, vagy a pilisvörösvári?

a pilisvörösvárinál ugyanazzal a bajjal (alacsony fordulaton berezonált a motortérben a légszűrőház környékéről vmi műanyag) a saját yarisomat, meg az öcsémet is elhajtottak,h nem csörög ott semmi, ez így jó (persze másik márkaszervízben szerencsére már hallották, és orvosolták....)
persze nem tud6nak mindenre megoldást....de mikor megnézték a hibajelenségre a megoldást az okos könyvükben, akkor elmondásuk szerint az nem volt tapasztalható nálam(sem az öcsém kocsijánál)....pedig másik márkaszervíz mégiscsak azt a hibajelenséget találta, és aszerint rakta rendbe....
mindegy

nálam 2ből 2szer buktak szervízből.....sajnos

Spacedolphin

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 177
Toyota Mayer
« Válasz #32 Dátum: 2006.02.01 10:36:49 »
Idézetet írta: "leszilaci"
Idézetet írta: "Spacedolphin"
Sziasztok!

....azért vittem ide, mert nem nagyon olvastam vagy hallottam róluk rosszat eddig. Anyuék is ide járnak a saját Corollájukkal, bár azt ők újonnan vásárolták, de nekik sem volt soha semmi negatív tapasztalatuk... Eddig.


ez melyik Mayer?
a budakeszi, vagy a pilisvörösvári?


Ez a Budakeszin lévő volt...
Az enm is gond, vannak oylan hibák, amiket nem lehet észrevenni, megtalálni, akármi, ezt el tudom fogadni. Amit nem tudok elfogadni, az az, hogy engem, mint ügyfelet olyan szinten vesznek semmibe, mint utoljára talán 12 éves koromban egy vidéki kocsmában. Tehát nem az, hogy ők bénák és nem találnak meg valami hibát, hanem az, hogy amit én mondok nekik, hogy csinálják meg, azt sem csinálják meg! Tényleg azért is nem akartam nekiállni azon nyomban balhézni, mert valszeg túl ordenáré lettem volna...
Most fogalmazom nekik az e-mailt...
pacedolphin

leszilaci

  • Vendég
Toyota Mayer
« Válasz #33 Dátum: 2006.02.01 11:12:42 »
Idézetet írta: "Spacedolphin"
Idézetet írta: "leszilaci"
Idézetet írta: "Spacedolphin"
Sziasztok!

....azért vittem ide, mert nem nagyon olvastam vagy hallottam róluk rosszat eddig. Anyuék is ide járnak a saját Corollájukkal, bár azt ők újonnan vásárolták, de nekik sem volt soha semmi negatív tapasztalatuk... Eddig.


ez melyik Mayer?
a budakeszi, vagy a pilisvörösvári?


....Tényleg azért is nem akartam nekiállni azon nyomban balhézni, mert valszeg túl ordenáré lettem volna...
Most fogalmazom nekik az e-mailt...

hát az valóban nem Úriemberhez méltó viselkedés lett volna :nagymosoly:

Spacedolphin

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 177
Toyota Mayer
« Válasz #34 Dátum: 2006.02.03 10:42:24 »
Nos, a történethez immár az is hozzá tartozik, hogy még aznap délután felhívott a munkafelvevő, hogy megkapták a levelet, és most beszélt a Mayer úrral, és belátta, hogy a viselkedése és az ígéretei nem voltak összhangban, de persze volt egy csomó mentegetőzés is benne. Mindenesetre így, már volt ötlete is a megoldásra, bár kétséges, hogy egyáltalán megvalósítható-e. kellene ugynis egy gyújtáskábel-köteg, ami tutira jól működik, hogy ki lehessen próbálni pár napig azzal az autómat, hogy ki lehessen szűrni mivel lehet baj. Namost nekik ilyen nincsen, nekem sincs, és nem is óhajtok 25ezerért venni egyet, amikor nem is biztos, hogy azzal van baj...

Szóval, ha valaki rendelkezik egy nélkülözhető, ámde nagy eséllyel hibátlanul üzemelő, 1.6-os 16v-es E10-es Corolla motorjához való gyújtáskábel köteggel, akkor roppant hálásan megköszönném, ha kölcsön adná egy időre!  :kacsint:
pacedolphin

ToTo

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1597
Toyota Mayer
« Válasz #35 Dátum: 2006.02.04 22:49:34 »
Idézetet írta: "Spacedolphin"
Nos, a történethez immár az is hozzá tartozik, hogy még aznap délután felhívott a munkafelvevő, hogy megkapták a levelet, és most beszélt a Mayer úrral, és belátta, hogy a viselkedése és az ígéretei nem voltak összhangban, de persze volt egy csomó mentegetőzés is benne. Mindenesetre így, már volt ötlete is a megoldásra, bár kétséges, hogy egyáltalán megvalósítható-e. kellene ugynis egy gyújtáskábel-köteg, ami tutira jól működik, hogy ki lehessen próbálni pár napig azzal az autómat, hogy ki lehessen szűrni mivel lehet baj. Namost nekik ilyen nincsen, nekem sincs, és nem is óhajtok 25ezerért venni egyet, amikor nem is biztos, hogy azzal van baj...


Sajnálom, ritkán olvasok bele a Márkakereskedés topicba, de most unatkoztam és benéztem... Nem akartam elhinni, hogy min mentél keresztűl, ehhez nincs hozzáfűzni valóm, ha tényleg így történt akkor szerintem minősíti a szervízt, ennyi!
Toyota Yaris T SPORT
153



FANCY

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 35
Toyota Mayer
« Válasz #36 Dátum: 2006.04.07 16:40:54 »
Előzetes megbeszélés után futóműállitásra jelentkeztem a vörösvári szervizben.Az egyeztetett időpont után 25 perc elteltével csapatott ki a szerelő egy próbakörre a 10-esre. 3 perc múlva az autó már az emelőn volt. A korrekt,alapos állitás-ellenőrzés további 1 órát vett igénybe.
Egyéb észrevételek:
-Bár voltak várakozó ügyfelek,a többi szerelő elég jól elszórakoztatta egymást az abroncsokon ücsörögve.
-A rengeteg munkára hivatkozva tisztitást nem vállaltak.
-Nem túl barátságos,enervált munkafelvevő.
-Ott lehet lenni az autó mellett akinek ez az igénye.

afekete

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4547
Toyota Mayer
« Válasz #37 Dátum: 2006.04.09 00:24:10 »
Idézetet írta: "FANCY"
Előzetes megbeszélés után futóműállitásra jelentkeztem a vörösvári szervizben.Az egyeztetett időpont után 25 perc elteltével csapatott ki a szerelő egy próbakörre a 10-esre. 3 perc múlva az autó már az emelőn volt. A korrekt,alapos állitás-ellenőrzés további 1 órát vett igénybe.
Egyéb észrevételek:
-Bár voltak várakozó ügyfelek,a többi szerelő elég jól elszórakoztatta egymást az abroncsokon ücsörögve.
-A rengeteg munkára hivatkozva tisztitást nem vállaltak.
-Nem túl barátságos,enervált munkafelvevő.
-Ott lehet lenni az autó mellett akinek ez az igénye.

És mennyibe fájt a futómű állítás?
Attila 31
  - Avensis
- Prius

PParker

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 624
Toyota Mayer
« Válasz #38 Dátum: 2006.07.03 18:02:30 »
Köszönöm, hogy a még nem is 1 napos autómat azonnal fogani tudták, egy kormány központosítás, és egy futómûellenõrzésre! :tapsi:  Korrekt kedves kiszolgálás!:10:

Sajnos ez arra a kereskedõre nem mondható ell, ahol vettem....  :shock:  :(
zt értem, hogy gõzgép. De mi hajtja?!

afekete

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4547
Toyota Mayer
« Válasz #39 Dátum: 2006.07.05 15:05:31 »
Idézetet írta: "afekete"
Idézetet írta: "FANCY"
Elõzetes megbeszélés után futómûállitásra jelentkeztem a vörösvári szervizben.Az egyeztetett idõpont után 25 perc elteltével csapatott ki a szerelõ egy próbakörre a 10-esre. 3 perc múlva az autó már az emelõn volt. A korrekt,alapos állitás-ellenõrzés további 1 órát vett igénybe.
Egyéb észrevételek:
-Bár voltak várakozó ügyfelek,a többi szerelõ elég jól elszórakoztatta egymást az abroncsokon ücsörögve.
-A rengeteg munkára hivatkozva tisztitást nem vállaltak.
-Nem túl barátságos,enervált munkafelvevõ.
-Ott lehet lenni az autó mellett akinek ez az igénye.

És mennyibe fájt a futómû állítás?

Na megkérdeztem mire lehet számítani. Náluk most 7-8000 Ft - attól függõen kell-e valami csavart cserélni.
Attila 31
  - Avensis
- Prius

FANCY

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 35
Toyota Mayer
« Válasz #40 Dátum: 2006.07.05 17:54:02 »
Idézetet írta: "afekete"
Idézetet írta: "afekete"
Idézetet írta: "FANCY"
Elõzetes megbeszélés után futómûállitásra jelentkeztem a vörösvári szervizben.Az egyeztetett idõpont után 25 perc elteltével csapatott ki a szerelõ egy próbakörre a 10-esre. 3 perc múlva az autó már az emelõn volt. A korrekt,alapos állitás-ellenõrzés további 1 órát vett igénybe.
Egyéb észrevételek:
-Bár voltak várakozó ügyfelek,a többi szerelõ elég jól elszórakoztatta egymást az abroncsokon ücsörögve.
-A rengeteg munkára hivatkozva tisztitást nem vállaltak.
-Nem túl barátságos,enervált munkafelvevõ.
-Ott lehet lenni az autó mellett akinek ez az igénye.

És mennyibe fájt a futómû állítás?

Na megkérdeztem mire lehet számítani. Náluk most 7-8000 Ft - attól függõen kell-e valami csavart cserélni.


Ha jól emléxem 6000 Ft körül volt a számla,de semmit nem kellett cserélni.Lehet,hogy azóta emelték az árakat...meg az enyém "csak" egy Yaris.

Pinyibá

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
Toyota Mayer
« Válasz #41 Dátum: 2006.09.06 10:32:19 »
Sziasztok!

Régi Toyotás lévén mindig olvasgatom a Toyota Fórumokat, de csak most írok elõször.
Ez egy negatív minõsítés lesz a Budakeszin üzemelõ Toyota mayerrõl. Igen, így kisbetûvel. :szomoru:
Ott kezdõdött, hogy 6 éve vettem a kocsimat használtan és -mivel tõlük származott- hozzájuk mentem érdeklõdni a múltja után. Nagyon készségesek voltak, gyakorlatilag mindent megtudtam az "új" kocsimról, ami a nyilvántartásukban szerepel. :pofa:
Eme pozitív tapasztalat alapján késõbb is, mindig õket választottam. A legkisebb csavart is náluk vettem meg.
Közben -két éve- vettünk a feleségemnek egy új Yarist is és azt is ott kötelezõ-szervízeltettük.
Már majdnem mindenki elõre köszönt, ha beléptem az ajtón. :D  
És most jön a kálvária!!!
Pár hete belém tolatott egy idióta, miközben telefonált, benyomta és kilyukasztotta a lökhárítómat, deformálódott a zárhíd, kifittyedt az index és szétnyílt egy kicsit motorháztetõ és a sárvédõk közötti hézag. Nem feladat megcsinálni. Betétlap, kárfelvétel Budakeszin a Toyotában, lakatosmûhelybe vele.
Azt mondták a karosszéria munkafelvételén, hogy ki kellene cserélni a lökhárítóvasat, de mivel a biztosító avultatta, nekem kellene még fizetnem érte. Nekem okoztak kárt és még én fizessek érte? Érdekes. :shock:
-Mondtam: Inkább kalapálják ki és fessék le!
-Õk: Nem lesz tökéletes.
-Én: Nem baj, a mûanyag alatt nem látszik, a hézagok fussanak mindenhol!
-Õk: Rendben van.
Hétfõn bevittem, pénteken mehetek érte.
Péntek:
-autó lemosva :pofa:
-lökhárító lefestve :pofa:
-jobb elsõ helyzetjelzõ majdnem kiesett, amikor hozzáértem :szomoru:
-hézagok össze-vissza :mivan:
-lökhárító középen 1,5 cm-rel beljebb, mint kellene lennie, néhány helyen kilátszik a régi feték, rögzítés lötyög, motorháztetõ nagyot csattan nyitáskor(feszül, mint az íj), lámpák össze-vissza állnak :robbanfej:
-zárhíd kék, szürke helyett, akkumulátor is festékes, a többi közeli dologról nem beszélve :robbanfej:
-kábelek lengenek, sárvédõ megkarcolva :robbanfej:  :robbanfej:  :robbanfej:
"Ide a fõnököt!!!!!!!!!!!!!"
Fõnök jön, mondja: "Nem baj, hogy más színû a zárhíd, úgysem látszik és az újakon is másmilyen, a többit kijavítják, kedden jöhetek érte. Õ is látni akarja, mielõtt átveszem."
Kedd:
-az autómon madárszar  ????
-lökhárító ecsettel lekenegetve, a többi TELJESEN VÁLTOZATLAN, 4 napig állt érintetlenül :ordog:  :ordog:  :ordog:  :ordog:  :ordog:
"Ide a fõnököt!!!!!!!!!!!!!"
Fõnök jön, mondja: "Szerintem jobb lett. Különben is, ez nem egy hibátlan autó, mit vár? Ez szõrszálhasogatás." :ordog:  :ordog:  :ordog:  :ordog:  :ordog:
Még vitáztunk egy kicsit, de teljesen értelmetlen volt. Konkrétan: hülyének néztek.
Ha egy olyan munkát, amit kifizet nekik a biztosító, ilyen trehányul csinálnak meg, vajon mit mûvelnek a "0"Ft bevételes garanciális munkáknál????????????????????????
JA! A nagyobbik lányom rajza hogyan került a csukott kesztyûtartóból az utasülésre???????????????????????

Les0130

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 354
Toyota Mayer
« Válasz #42 Dátum: 2006.09.07 09:34:31 »
Nem semmi story  :mivan: Nekem is vegyes érzéseim vannak velük. Én a COV-ot annó náluk vettem, szalon autó volt, így alaposan meg tudtam nézni mit veszek. Átadáskor két helyen is le volt ütve a festék (bal elsõ lámpatest felett, és a vezetõ ajtó kilincsén), és tuti nem volt rajta, amikor lefoglaltam. Készségesen azonnal javították a stiftel és adtak egy kerékõr garnitúrát ingyér, meg gumi szõnyeget...késõbb vettem észre, hogy nincs izzókészlet (minden más volt), állították, hogy Õk adtak...hát nem adtak... :turelmetlen:
Az avultatás dolog sajnos "bevált" biztosítós dolog. Anno off márkánál 2 éves volt a kocsink, amikor hátulról belénrongyolt egy idióta vakond,  :robbanfej: úgy, hogy mi a lámpánál álltunk és rálökött minket az elõttünk lévõ másik kocsi fenekére...szóval nagyot kaptunk (3 hónapos gyerek hátul)  :robbanfej:  napokig idegeskedtünk, hogy nem lett-e baja a gyereknek.
Szóval majd 700 ezres kár, azt mondja a munkafelvevõ, lehet jönni a kocsiért és hozzak 28e.HUF-t, mert a biztosító avultatta a kipufogómat  :mivan: és hogy a régi helyett újat kapok, ezért kell fizetni. Mondom kértem én a f..szt, hogy belém jöjjön??? Lámpa test, tûzfal stb. is csere volt, akkor mit szórakoznak??????????? Az már csak mellékes, hogy úgy csinálták meg a hátsó ajtót, hogy nagy esõben állt a víz a csomagtartóban. Nem voltam cseppet sem ideges  :rambo:  :flames:

Pinyibá

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
Toyota Mayer
« Válasz #43 Dátum: 2006.09.08 11:30:35 »
Hát, nekem már nem vegyesek az érzéseim velük szemben.
A Te sztorid is kemény!
...de még nincs vége:
Másnap bementem a Hamzsabégi útra a biztosítóhoz, hogy mit szólnak ehhez õk?
Ezt szólták: (hozzáteszem, egy korrekt kárszakértõ nézte meg és kb. másfél órát beszélgettünk)
"Minket CSAK az érdekel, hogy mennyiségileg a számlán szereplõ munkát elvégezték-e, az már nem, hogy milyen minõségben. Ha nagyon sok reklamáció érkezik egy cégrõl, ESETLEG, hosszú idõ után felbonthatjuk vele a szerzõdést."  :shock:
Magyarul: A "kötelezõt" fizetõ autósok le vannak sz..va (úgyis kötelezõ), ez nem róluk, hanem a cégek és alkalmazottaik zsebérõl szól.
Meginterjúvolom hamarosan a Toyota Motor Hungary-t is, hogy mit szólnak ehhez õk, mint "fõnökök".

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12150
Toyota Mayer
« Válasz #44 Dátum: 2006.09.11 14:34:25 »
hát részvétem. jól megjártad. az autódon látszik h törött kutyának se fog kelleni.
a mayerék k.....k.  ez van . a meló büdös csak a lovetta jöjjön
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002