Szerző Téma: Mayer - Budakeszi/Pilisvörösvár/Székesfehérvár  (Megtekintve 195480 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

afekete

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4547
Re:Mayer - Budakeszi/Pilisvörösvár/Székesfehérvár
« Válasz #195 Dátum: 2014.01.11 16:46:23 »
Ma voltam a Budakeszi szervízben.
Rendesek voltak, normálisan dolgoztak, rosszat nem lehet rájuk mondani.
Jót igen: behívtak megmutatni, hogy az akkum még ugyan működik, de a műszer szerint már nem az igazi - mondjuk ennek nem tudtam felhőtlenül örülni.
Pollen szűrőt is megmutatták mielőtt kicserélték.
Én közben átmentem megnézni az új autó részleget, ott pedig megkínáltok egy teával.
Attila 31
  - Avensis
- Prius

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Mayer - Budakeszi/Pilisvörösvár/Székesfehérvár
« Válasz #196 Dátum: 2014.01.11 17:37:03 »
Ma voltam a Budakeszi szervízben.
Rendesek voltak, normálisan dolgoztak, rosszat nem lehet rájuk mondani.
Jót igen: behívtak megmutatni, hogy az akkum még ugyan működik, de a műszer szerint már nem az igazi - mondjuk ennek nem tudtam felhőtlenül örülni.
Pollen szűrőt is megmutatták mielőtt kicserélték.
Én közben átmentem megnézni az új autó részleget, ott pedig megkínáltok egy teával.
Én is a héten voltam ott szervizen. A hátsó féket nézegették hogy a tárcsa meg a betét vékony. (Persze mert fel lett szabályozva). Mondtam már megvan az új tárcsa. Mire visszamentem , mondták jobban megnézték, jó lesz még a következő szervizig :lol:

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:Mayer - Budakeszi/Pilisvörösvár/Székesfehérvár
« Válasz #197 Dátum: 2014.08.15 14:58:01 »
Ma voltam 2. éves kötelezőn Budakeszin.
Csápos emelés hasonlóan mint a múltkor, az olajat még mindig inkább szeretik túltölteni, akárcsak máshol.
Mindenki nagyon kedves volt.

gbucus

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 356

zsono

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 538
Mayer - Budakeszi/Pilisvörösvár/Székesfehérvár
« Válasz #199 Dátum: 2015.03.26 17:15:52 »
Köszönöm a vörösvári kollégák ismét lelkiismeretes munkáját. Az utóbbi időszakban az autócseréknél, az átgumizásnál, és néhány kiegészítő beszerzése és felszerelése során végeztek alapos és jó munkát. Köszönet!
Zsono

zsono

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 538
Re:Mayer - Budakeszi/Pilisvörösvár/Székesfehérvár
« Válasz #200 Dátum: 2015.07.03 13:09:26 »
Köszöm a vörösvári (régi és új) kollégáknak az Urban Cruiser Start/Stop rendszerének ellenőrzését, és az alapos tesztet. Az új munkafelvevő kollégának kívánok sok elégedett ügyfelet! :)
Zsono

Ákos2004

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6642
  • Corolla E12 1.4 vvti SOL Corolla E15 1.6 Luna
Re:Mayer - Budakeszi/Pilisvörösvár/Székesfehérvár
« Válasz #201 Dátum: 2015.07.15 13:19:44 »
Budakeszi alkatrész értékesítésnek nagy köszönöm, remek a hozzáállásuk!!!

NeverGreen

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 160
Re:Mayer - Budakeszi/Pilisvörösvár/Székesfehérvár
« Válasz #202 Dátum: 2015.07.23 14:32:55 »
Én eddig szinte kizárólag a Reálszisztéma Halásztelek, elsősorban Bán János vendége voltam ('99 óta vannak Toyotáim: Carina II, Corolla Terra '98, jelenleg Prius 2, 2008), és az árszínvonalon kívül  :lol: mindennel maximálisan meg voltam elégedve.  :clap:

Most azonban volt egy komoly smart kulcs problémám (én rontottam el a dolgot, egy új tartalék kulcs programozása kapcsán minden kulcs smart funkcióját tönkretettem) amit ott, bár megpróbálták - kedvesen, és sajnálkozva széttárt kezekkel - nem tudtak orvosolni. Ekkor kezdtem el keresgélni, hogy vajon hová forduljak, sok helyet hívtam fel, ill. írtam emileket, de néhány helyről semmilyen választ sem kaptam, máshol udvariasan, megint máshol kevésbé, de elhajtottak.

Végül Mayer Budakeszi munkafelvevője - remélem nem baj, hogy név szerint említem - Vashegyi András azonnal válaszolt, és invitált, bármikor(!) vihetem, még a max. javítási költséget is megírta, ami jóval az előzetes várakozásom alatt volt, mivel meggyőződésemmé vált egy idő után, hogy a hiba csak alkatrész(ek) cseréjével orvosolható, ami tudvalevőleg nem olcsó mulatság a márkakereskedőknél.

Elvittem, öt perc alatt bent volt az autó, sőt, én is, és végig nézhettem a műveletet, mert a számítógépes csodatevő - aki kérte, hogy őt ne reklámozzam, mert ki sem látszik a munkából - szerint "nincs itt semmi titok". És miközben nagyon kedves és közvetlen volt, és láthatóan eddig még nem találkozott ilyen hibával, még egy humoros megjegyzést sem engedett meg magának arra vonatkozóan, hogy így elcsesztem a dolgot... Pedig megérdemeltem volna.

Negyed óra múlva a csoda megvalósult, és minden úgy működött, ahogy a nagykönyvben meg van írva, és annyit fizettem, amennyit előzetesen ígértek.

Egyszóval ritka kellemes élmény volt, és bár kétszer olyan messze van a lakóhelyemtől, mint Halásztelek, mégis lehet, hogy átpártolok.
- Minden nap elmúlik valami rossz! -

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4159
Re:Mayer - Budakeszi/Pilisvörösvár/Székesfehérvár
« Válasz #203 Dátum: 2015.12.06 20:05:07 »
Körülbelül egy hete Avensis tulaj lettem, úgyhogy ez egyben bemutatkozó komment is. :)
Az autó egy 2005-ös Avensis Wagon 1.8 VVTi Sol Technic.
Korábban volt már a családban Avensis, ezeket mindig a Mayernél vettük, ill. szervizeltük és mindig elégedettek voltunk velük, úgyhogy most is ide vittem az autót. Elvileg ismert az előélete, első tulajtól, végig szervízkönyves, de inkább mindent cseréltetni akartam ami problémát okozhat.
A 180.000-es szervíz kilométerben elég közel volt, úgyhogy ennek mentünk neki kompletten. A vége 125k volt úgy, hogy 4+ programban számoltak pár dolgot.

Mayernél mindenki végtelenül előzékeny és segítőkész volt. Az autót az ügyfélváróból látni lehet szerelés közben. Kértem, hogy bemehessek megnézni, semmi gond nem volt. Lehet kártyával fizetni. Ez külön tetszett, nem annyira szeretek százezres összegeket zsebben hordani. Amexen kívül minden kártyát elfogadnak(CIB-es terminál).

Sajnos volt kellemetlen élmény is a szervíz során, bár ez nem Mayeréken múlt...
Az autó nagyon klassz, kellemes vezetni, csak van egy kis dízeles hangja. A fórumot olvasgattam múlt héten és egy mod(Trotter rémlik) tanácsolta egy usernek a zajok/zörgések topicban, hogy menet közben nyomja ki a kuplungot, mert így eldönthető, hogy a motor vagy sem a zaj forrása. Éppen a Pilisvörösvári emelkedőn mentem a szervizbe, mikor eszembe jutott a tanács a saját autó kerepelése kapcsán. Mondták, hogy a VVTi ilyen, de azért kinyomtam.  Csoda történt, megszűnt a dízeles kereplés és azonnal kisimult szép benzines hangja lett. :)
Szervizben mondtam, a munkafelvevőnek a sztorit, miközben átadtam szerelésre, fel is akadt a szemöldöke rögtön(itt még nem tudtam miért) és elvitte az autót egy körre. Szóval az történt, hogy a dízeles kerepelés váltócsapágy. Két csapágy van a váltóban, ezeket kell cserélni. A Toyota a váltóolajat 60.000 km-enkénti ellenőrzésre javasolja. Mayer ezt cseréli 60.000 km-enként, biztos ami biztos. Az előző tulaj Németországban csak ellenőriztette, nem cserélte. Ő spórolt a két olajcserével cirka 100€-t. Nekem meg mondták, hogy 115.000 jó magyar forint lesz(40k a csapágy, 20k váltóolaj, a többi a munkadíj). Plusz ha valami fogaskerekek rágyógyultak a tengelyre és nem szedhetők le roncsolás nélkül, akkor 225.000... Nem volt őszinte a mosolyom, de kerestünk időpontot erre is. Ha szétszáll a váltó az drágább lenne, inkább megcsináltatom ASAP.
A váltóproblémára mutattak robbantott ábrát, részletesen elmagyarázták mi romlott el, mik az opciók, várható költségek. Bár a várható végösszegtől csuklottam, de ez van.

Van esetleg olyan Avensis váltó probléma amit érdemes megnézetni, ha már szétkapják a váltót?

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Mayer - Budakeszi/Pilisvörösvár/Székesfehérvár
« Válasz #204 Dátum: 2015.12.06 20:26:33 »
Körülbelül egy hete Avensis tulaj lettem, úgyhogy ez egyben bemutatkozó komment is. :)
Az autó egy 2005-ös Avensis Wagon 1.8 VVTi Sol Technic.
Korábban volt már a családban Avensis, ezeket mindig a Mayernél vettük, ill. szervizeltük és mindig elégedettek voltunk velük, úgyhogy most is ide vittem az autót. Elvileg ismert az előélete, első tulajtól, végig szervízkönyves, de inkább mindent cseréltetni akartam ami problémát okozhat.
A 180.000-es szervíz kilométerben elég közel volt, úgyhogy ennek mentünk neki kompletten. A vége 125k volt úgy, hogy 4+ programban számoltak pár dolgot.

Mayernél mindenki végtelenül előzékeny és segítőkész volt. Az autót az ügyfélváróból látni lehet szerelés közben. Kértem, hogy bemehessek megnézni, semmi gond nem volt. Lehet kártyával fizetni. Ez külön tetszett, nem annyira szeretek százezres összegeket zsebben hordani. Amexen kívül minden kártyát elfogadnak(CIB-es terminál).

Sajnos volt kellemetlen élmény is a szervíz során, bár ez nem Mayeréken múlt...
Az autó nagyon klassz, kellemes vezetni, csak van egy kis dízeles hangja. A fórumot olvasgattam múlt héten és egy mod(Trotter rémlik) tanácsolta egy usernek a zajok/zörgések topicban, hogy menet közben nyomja ki a kuplungot, mert így eldönthető, hogy a motor vagy sem a zaj forrása. Éppen a Pilisvörösvári emelkedőn mentem a szervizbe, mikor eszembe jutott a tanács a saját autó kerepelése kapcsán. Mondták, hogy a VVTi ilyen, de azért kinyomtam.  Csoda történt, megszűnt a dízeles kereplés és azonnal kisimult szép benzines hangja lett. :)
Szervizben mondtam, a munkafelvevőnek a sztorit, miközben átadtam szerelésre, fel is akadt a szemöldöke rögtön(itt még nem tudtam miért) és elvitte az autót egy körre. Szóval az történt, hogy a dízeles kerepelés váltócsapágy. Két csapágy van a váltóban, ezeket kell cserélni. A Toyota a váltóolajat 60.000 km-enkénti ellenőrzésre javasolja. Mayer ezt cseréli 60.000 km-enként, biztos ami biztos. Az előző tulaj Németországban csak ellenőriztette, nem cserélte. Ő spórolt a két olajcserével cirka 100€-t. Nekem meg mondták, hogy 115.000 jó magyar forint lesz(40k a csapágy, 20k váltóolaj, a többi a munkadíj). Plusz ha valami fogaskerekek rágyógyultak a tengelyre és nem szedhetők le roncsolás nélkül, akkor 225.000... Nem volt őszinte a mosolyom, de kerestünk időpontot erre is. Ha szétszáll a váltó az drágább lenne, inkább megcsináltatom ASAP.
A váltóproblémára mutattak robbantott ábrát, részletesen elmagyarázták mi romlott el, mik az opciók, várható költségek. Bár a várható végösszegtől csuklottam, de ez van.

Van esetleg olyan Avensis váltó probléma amit érdemes megnézetni, ha már szétkapják a váltót?
Nekem is váltócsapágycsere volt (régen, 80ekm-nél, a Mayernél ;)) 1,4-es diesel
Mindkét csapágyat ki kellett cserélni, és volt egy olyan megoldás, hogy nem kellett szétszedni a váltót, hanem ki tudták szedni a hátsót is, így aránylag olcsón megúsztam.

andras69

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1142
  • T22 Avensis 1.6 Vvt-i, BMW E46 320D
Re:Mayer - Budakeszi/Pilisvörösvár/Székesfehérvár
« Válasz #205 Dátum: 2015.12.06 20:44:19 »
Nekem is váltócsapágycsere volt (régen, 80ekm-nél, a Mayernél ;)) 1,4-es diesel
Mindkét csapágyat ki kellett cserélni, és volt egy olyan megoldás, hogy nem kellett szétszedni a váltót, hanem ki tudták szedni a hátsót is, így aránylag olcsón megúsztam.

Már elnézést, de hogyan lehet váltó csapágyat cserélni váltó szétszedés nélkül?
(Nekem is "váltócsapágy gyanús" a verda...) :hmmmm:
Unokáink úgy fognak nézni a belsőégésű motorra, mint mi a gőzgépre.

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4159
Re:Mayer - Budakeszi/Pilisvörösvár/Székesfehérvár
« Válasz #206 Dátum: 2015.12.06 20:47:11 »
Nekem is váltócsapágycsere volt (régen, 80ekm-nél, a Mayernél ;)) 1,4-es diesel
Mindkét csapágyat ki kellett cserélni, és volt egy olyan megoldás, hogy nem kellett szétszedni a váltót, hanem ki tudták szedni a hátsót is, így aránylag olcsón megúsztam.
Igen, nekem is ezt magyarázták, hogy leszedik a hátsó deklit(vagy deknit? nem értettem pontosan, de lelkesen bólogattam). Először ezt próbálják meg, ez a 115k-s verzió, ha ez nem megy, akkor otthagyom még egy napra és az a vastagabb verzió. Majd mesélek mindenképp, hogy mi lett.

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Mayer - Budakeszi/Pilisvörösvár/Székesfehérvár
« Válasz #207 Dátum: 2015.12.06 21:11:40 »
Már elnézést, de hogyan lehet váltó csapágyat cserélni váltó szétszedés nélkül?
(Nekem is "váltócsapágy gyanús" a verda...) :hmmmm:
Nem voltam ott a javításnál, de én úgy értettem hogy hozzáférnek szétborítás nélkül,így került 90 eFt-ba.

andras69

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1142
  • T22 Avensis 1.6 Vvt-i, BMW E46 320D
Re:Mayer - Budakeszi/Pilisvörösvár/Székesfehérvár
« Válasz #208 Dátum: 2015.12.06 21:15:19 »
Nem voltam ott a javításnál, de én úgy értettem hogy hozzáférnek szétborítás nélkül,így került 90 eFt-ba.

Nem rossz... :yes:
Bár gondolom ez típus függő is és, biztos nem az összes váltó csapágyra "érvényes"... :whistling:
Unokáink úgy fognak nézni a belsőégésű motorra, mint mi a gőzgépre.

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4159
Re:Mayer - Budakeszi/Pilisvörösvár/Székesfehérvár
« Válasz #209 Dátum: 2015.12.10 21:22:31 »
Meglett a váltócsapágy cseréje, két nap alatt. Sajnos nem sikerült a hátsó lemez/dekli/dekni-s leszerelős manőver. Ezt a verziót 115k-ra becsülték, de jelezték, hogy lehet kevesebb, ha könnyen adja magát minden. A csapágyak végül nem akartak lejönni, préssel kellett őket a tengelyről levarázsolni. Előre felkészítettek, hogy volt már olyan hogy könnyen szétjött, de olyan is, hogy nem, úgyhogy bármi lehet. A művelethez teljesen kibontották a komplett váltót, de így legalább átnézték az egészet. A vége 150k lett. Kértem még +1 liter 5W30-as olajat is, ezt olajcserekor elfelejtettem. Ha kell, akkor szeretem ugyanazt beletölteni, mint amit cserénél beletettek. Kopp-kopp, eddig nem csipegette az olajat 500km alatt, pedig nagyon lestem a nívó pálcát.
A dízeles kerregés a csapágyak cseréje után teljesen elmúlt, gyönyörű benzines hangja lett. A váltás vajpuha lett, olyan mint újkorában. Korábban fel se tűnt, hogy kicsit nehezen mennek a helyére a fokozatok, főleg az 1-est és a hátramenetet kellett igazgatni. Ez most megoldódott, valószínűleg a váltóolaj cseréje segített. Az egész műveletet Németh Zoltán vezényelte le, maximális profizmussal, amiért ezúton is szeretném hálámat kifejezni.  Hihetetlen türelmes volt, pedig az előző szervizkor(180.000-es szervíz) 6 megnézendő dolog mellett még 36 további kérdésem is volt :whistling: az autóval kapcsolatban és mindenre választ kaptam.
Mikor első nap kiderült, hogy kétnapos lesz a váltószerelés, hívtam a nejemet, hogy vegyen fel kocsival. Na ekkor jöttünk rá, hogy a gyerekülések a kocsimban vannak, ami az emelőn van éppen, váltó nélkül. A kölykök meg a nejem hóna alatt. Reggel terveztem az üléseket átrakni, de elszöszmötöltem az időm és rohanós indulás lett. Biztos meleg szeretettel gondolt rám, miután két kölyköt felöltöztetett 0 fokos időjárásra és levitte őket a kocsiig. (Plusz infó: a gyerekeinkről az összes családi képen csak elmosódott csíkok látszanak, a felöltöztetésük még nyáron is mission impossible) Így lett vonatozás a dologból. A csapatból az értékesítő kolléga (Budai úr) szó nélkül kivitt autóval az állomásra.
Szuper, olajozott kis csapata van a Mayernek, annyira alaposak, korrektek, rendesek, hogy a magasabb óradíj ellenére is szívesen viszem hozzájuk az autót legközelebb is.