Felhasználónév: Jelszó:

Szerző Téma: Mayer - Budakeszi/Pilisvörösvár/Székesfehérvár  (Megtekintve 66931 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
  • Autó: Toyota Prius 2006; MGB GT 1974
Toyota Mayer
« Válasz #15 Dátum: 2005.10.11 21:37:54 »

etzel

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 96
Toyota Mayer
« Válasz #16 Dátum: 2005.10.22 23:07:30 »
Ennyi pozitív tapasztalat után egy mérsékelten lelkes  hozzászólás:
egy éve vettem a Corollámat egy lízingcégtől.
Az autó szervizkonyvében a Mayer pecsétje állt, ám hamar kiderült, hogy náluk az autó nem járt, hanem a lízingcég saját szerelőgárdája végezte el a kötelező szervizeket és a javításokat is. Meg kell hagyni, tisztességesen, a javítások nem látszottak, az autóról még átíráskor sem derült ki, hogy hol volt sérült (ezt a szerelők egyike árulta el).
Amikor lejárt a hároméves garancia, felhívtam őket és egy átvizsgálást kértem, ha valami még garanciában cserélhető, akkor cseréljék. A fél órás munka után nem kértek egy vasat sem, evidensnek gondoltam, hogy náluk végeztessem el a következő szervizt. Erre árajánlatot kértem a többi pesti márkaszerviztől is (mindenki mást írt vissza a cserékre vonatkozólag - olajszűrő, légszűrő, gyertyák, pollenszűrő stb.), de végül  a Mayer ajánlata mellett döntöttem - nem utolsó sorban az előző cselekedetük és a kedvező árajánlat miatt.
A 90.000-es szerviz és egy kihangosító beszerelése végül 87.000 Ft-ra rúgott, pedig én vittem az olajat. Kicserélték ugyan az ékszíjat is, de a megkérdezésem nélkül, csodálkozott is a szervizes átadáskor, hogy nem hívtak fel, hiszen minden előre nem látott munka/alkatrész beépítés előtt konzultálni szoktak (és kell is) az ügyféllel. A kihangopsító beszerelése után elfelejtették rendesen visszarakni az A oszlop belső borítását, végül egy kétkomponensű ragasztóval megoldottam a problémát.
Az igazán problémás jelent akkor alakult ki, amikor egy baleset után hozzájuk vittem javíttatni az autót.
Az fényezésekor kihagyták egyes elemrészeket - például az ablakkeretet.
Az alvázvédő a küszöb feléig "tarott", ott mintha kifogyott volna az anyag a pisztolyból, simán lefestették. Több helyütt is a lemezek belső felét egyszerűen nem festették le, látszott az anyag eredeti színe. ATöbb egyéb elmaradt polírozási, elködölési probléma is jelentkezett, az éleket nem fejezték be. Az egymillió feletti végösszegbe nem fért bele egy belső takartítás, a betört szélvédő szilánkjai beborították a műszerfalat és az utasteret, így adták ki az autót. A rádió és a kihangoosító azóta nem a legtökéletesebb. Több egyéb, balesetveszélesen hagyott dolog is volt az autón.
Ezen felül kiderült, hogy a szervizkönyben szereplő pecsét ellenére nem javítják ki azt a hibát, amit a lízingcég szerelői követtek el (az ügy amúgy jogilag tényleg kérdéses).
Az autót elhoztam, otthon szemrevételeztem, lefényképeztem  hibákat, majd egy barátságos e-mail kíséretében visszaküldtem. NEm sikerült reagálniuk. Felhívtam őket, értetlenkedésüknek adtak hangot, hogy most akkor átvettem az autót, vagy nem. Sajnos nem néztem meg elég alaposan :(
Végül visszavittem, a hibákat kijavították, de bocsánatkérésre csak némi unszolás után sikerült rávenni őket, az is elég szarkasztikus volt :cry:
Kártérítés semmi (120 km-ről vittem az autót.) Csereautó nuku (pedig jár). Valami barátságos jópofaság, hogy válasszon magának valami ajándékot a vitrinből - semmi. Ja, elvégeztettem  a szervizt is, amit elfelejtettek bepecsételni a szervizkönyvbe. AMikor felhívtam rá a figyelmet, szó nélkül beütötték, de egy kicsit még nekik állt feljebb.

Mindent egybevéve a telefonálás, az autó kiesése és az utazás költségein felül leginkább az a hűvös, ISO 9001-es, Toyota minősítéses szenvtelen technokrata stílus és hangvétel bosszantott a legjobban, amiben részem volt.
Még akkor is, ha nekem "csak" egy kétmilliós autóm van.

Andris

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 207
Toyota Mayer
« Válasz #17 Dátum: 2005.10.25 23:06:37 »
Már nem azért, de hogyan kerülhetett a Mayer pecsétje a szervízkönyvbe, ha nem is járt náluk az autó? Kenőpénz? :twisted:
Abszolút felháborító, amiket írtál, hol van ilyenkor a fogyasztóvédelem?
oyota rulez

etzel

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 96
Toyota Mayer
« Válasz #18 Dátum: 2005.10.26 08:45:51 »
Gondolom, megegyezés, hogy elvégzik a szervizt kívül, a pecsét meg a hitelesség kedvéért kerül be. Pedig a központi nyilvántartás úgyis lebuktatja a dolgot egy perc alatt, márha valaki utánanéz...
A fogyasztóvédelem szerintem egy nyolcmilliós Avensisnél kezdődik, persze, csak ha vásárlod és nem épp összetörted :(

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
  • Autó: Toyota Prius 2006; MGB GT 1974
Toyota Mayer
« Válasz #19 Dátum: 2005.10.26 08:47:24 »
Idézetet írta: "etzel"
Gondolom, megegyezés, hogy elvégzik a szervizt kívül, a pecsét meg a hitelesség kedvéért kerül be. Pedig a központi nyilvántartás úgyis lebuktatja a dolgot egy perc alatt, márha valaki utánanéz...
A fogyasztóvédelem szerintem egy nyolcmilliós Avensisnél kezdődik, persze, csak ha vásárlod és nem épp összetörted :(


A fogyasztóvédelem filléres dolgokkal is foglalkozik. Csak szólni kell nekik.

Szeke

  • Lost & Found :)
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4578
Toyota Mayer
« Válasz #20 Dátum: 2005.10.26 11:56:43 »
Idézetet írta: "etzel"
Pedig a központi nyilvántartás úgyis lebuktatja a dolgot egy perc alatt, márha valaki utánanéz...

Ez a központi nyilvántartás ez micsoda?
'83 Camry 2.0 GLi Liftback (most épp nem automata)  Sunroof + '05 Yaris I  D4D

A Csaszi

  • Vendég
Toyota Mayer
« Válasz #21 Dátum: 2005.11.21 10:11:05 »
Mayer Toyota - Budakeszi.

Szombat reggel 8-ra ott voltam, állapotfelmérés 990Ft-ért, plussz előrendeltem vala 2 akciós ablaktörlő lapátot az vót kb. 3000, e kettőt együtt kb 50 perc alatt megoldották. S a plussz, hogy vittem magammal H7-es +50-es izzókat, hogy azt is pls. csere, azt ingyér megoldották.

Az autó szinte teljesen rendben van, leszámítva, hogy a csomagtér valahol beázik (ez most derült ki, mert nékem fel se tünt sajna), azt kell majd felderítenem még.


Annyi volt még, hogy kint állt vala soksok új Toyota, melyeket finoman belepte a dér/fagy. Ahogy kisütött a nap szépen leolvadtak a dolgok, az árnyékos részek pedig fagyisak maradtak. Kár, hogy nem volt fényképező a kezemben, nagyon szép volt.

Tamás69

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8391
    • http://www.capella.hu
Toyota Mayer
« Válasz #22 Dátum: 2005.11.22 11:09:55 »
Kb. egy hónapja náluk vettünk asszonykámnak egy E11 háromajtós Corollát; nagyon korrektül rendbetették, lejavították azt a pici sérülést, ami volt rajta, megcsinálták az állapotfelmérést, mindezt egy náluk bizományban levő kocsin!
Tamás
'07 Hilux
'98 Corolla HB 1,4
'05 Corolla 1,6 SOL
'03 Lexus IS200

Capella Computer Kft        Minden, ami számítástechnika!

afekete

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4340
  • Autó: Avensis 1.6 Linea Terra LB '02, Prius 3 '15
Toyota Mayer
« Válasz #23 Dátum: 2005.12.24 01:03:08 »
Na megvolt a 90 000-es szervíz. 17 724 Ft volt úgy, hogy a motorolajat én vittem és kértem a váltóolaj cseréjét is.
A többi dolgot megnézték, de nem volt szükség cserére.
Az ajánlatukhoz teljesen tartották magukat, csak a tömítésről feledkeztek el (164 Ft). A munkára az ajánlatban még 3 órát mondtak, de csak 1,5 lett belőle - nem voltam szomorú. A szürőket kipuolták - nem az olajszűrőt, azt cserélték -, a gyertyákat megnézték és megcsinálták a baloldali fényszóró magasság állítást is, az akadt.
Közben kipróbáltam az új Yarist az 1.0-s motorral. A klubkedvezményt kaptam és nem volt gond a vitt olaj se - nem kérték a számlát, bár nálam volt.
Szóval elégedett vagyok.
Attila 31
  - Avensis
- Prius

etzel

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 96
Toyota Mayer
« Válasz #24 Dátum: 2005.12.27 23:09:42 »
A gyertyacsere elmaradása érdekes: nálam a 90.000-es szerviznél előre szintén azt mondták, hogy cserélni kell, majd nem cserélték, mondván, hogy megnézték és rendben van, de a következő szerviznél mindenképpen esedékes. Nem cserélték következő alkalomkor sem. A számlát miért kérték (volna) az általad vásárolt olajról?

etzel

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 96
Toyota Mayer
« Válasz #25 Dátum: 2005.12.27 23:18:27 »
Ez a központi nyilvántartás ez micsoda?[/quote]

Amennyire én tudom, a Toyota központilag tartja nyilván az autók szerviztörténetét, vagyis ha bármelyik márkakereskedésben rendszám alapján utánakérdezel egy autónak, akkor megmondják, hogy mikor hol járt.
Ez az elektronikus szervizkönyv elődje, de az még csak a Mazdánál van - as far as I know...

Rozsomák

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 982
Toyota Mayer
« Válasz #26 Dátum: 2005.12.28 07:12:16 »
Idézetet írta: "etzel"
A számlát miért kérték (volna) az általad vásárolt olajról?

A szabály az, hogy csak a számlával együtt vitt olajjal érvényes a garancia. Valószínűleg betöltik nélküle is, de gond esetén bukja az ember a garanciát.
dv,
   Rozsomák
TOYOTA COROLLA 2004 1.4 HB 20
"Az élet olyan, mint egy doboz bon-bon. Nem tudhatod, mit veszel ki belõle."

afekete

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4340
  • Autó: Avensis 1.6 Linea Terra LB '02, Prius 3 '15
Toyota Mayer
« Válasz #27 Dátum: 2005.12.28 23:00:30 »
Idézetet írta: "etzel"
Amennyire én tudom, a Toyota központilag tartja nyilván az autók szerviztörténetét, vagyis ha bármelyik márkakereskedésben rendszám alapján utánakérdezel egy autónak, akkor megmondják, hogy mikor hol járt.
Ez az elektronikus szervizkönyv elődje, de az még csak a Mazdánál van - as far as I know...

Szerintem a Toyota ha nyilván is tartja központilag, azt a márkaszervizek nem tudják lekérdezni. Legalább is nekem amikor az ajánlatot adták, azt mondták azért sorolnak fel mindent, mert nem tudják mi volt az előző szervizen cserélve, lévén azt nem ők végezték.
Attila 31
  - Avensis
- Prius

Szeke

  • Lost & Found :)
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4578
Toyota Mayer
« Válasz #28 Dátum: 2005.12.29 08:17:24 »
Idézetet írta: "afekete"
Szerintem a Toyota ha nyilván is tartja központilag, azt a márkaszervizek nem tudják lekérdezni.

Jaja, nincs sajnos ilyen "központi" rendszer. Minden szervíz egyedileg tartja nyilván...  Többek közt ezért van szükség a papír-alapú szervízkönyvre.
'83 Camry 2.0 GLi Liftback (most épp nem automata)  Sunroof + '05 Yaris I  D4D

etzel

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 96
Toyota Mayer
« Válasz #29 Dátum: 2005.12.29 10:31:37 »
Hát akkor ezen a téren a Mazda élen jár.