Tudom, hogy már bezárt a cég, de feltolultak bennem az emlékek

Csak elborzasztásként leÃrnék 1-2 esetemet velük:
1. Mikor keresgettem a T25-t, betértem hozzájuk. Az egy dolog, hogy az "értékesÃtÅ‘" nem akart egy fillért sem engedni az autó árábÅ‘l, pedig tájékoztattam arról, hogy már 2 ajánlatom is van más márkakereskedésektÅ‘l, de búcsúzáskor volt pofája azt mondani, hogy ha majd nem fogom tudni fizetni a lÃzinget, akkor majd segÃt eladni az autót. Nem mondható, h túl kedves...

2. 60.000 km-nél bizonyos fordulaton valami zúgott a kuplung/sebváltó környékén. Hozzájuk vittem először. Kicserélték a kuplung szerkezetet, de csodák csodája, nem az volt a gond. A Toyota Szupernél 20 méter megtétele után már megmondta a munkafelvevő szakember(!), hogy csapágyas a sebváltó.
3. 400.000 km körül teljesen elerÅ‘tlenedett az autó. Mivel erÅ‘s hajlamom van az önsorsrontásra (lásd a késÅ‘bbi gázolajos T27 vásárlásomat), akkor is hozzájuk vittem a járgányt. 130.000 forintért ki akarták cseréltetni a légbeömlÅ‘t, mert lehet, h repedt, és fals levegÅ‘t szÃv.
![rohog [rohog]](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/24_rohog.gif)
Azonnal visszakértem a kulcsot. Miután elindultam haza a szervizből, az első piros lámpánál majdnem belerongyoltam az előttem álló teherautóba, mert nem volt fék az autón.

Épp hogy meg tudtam állni a kézifékkel. Itthon kiderült, hogy a szerelő

nem tett vissza egy vákuumcsövet, úgy adta vissza nekem az autót.

Ja! Egyébként a katalizátor omlott össze, azért fuldoklott a motor.

Csak abban reménykedhetünk, hogy az ott dolgozó(?) emberek valami más pályát választottak a szerviz bezárása után...