Szerző Téma: TUNING  (Megtekintve 490776 alkalommal)

0 Felhasználó és 4 vendég van a témában

Celicáss

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 378
Re:TUNING
« Válasz #2265 Dátum: 2013.05.12 10:54:33 »
Szivo 1.6 Hondanal 20LE plusz a rozsdamentes kipuf miatt. Ezt hol olvastad?

Mást is csináltak vele a szívórendszer is direktre lett cserélve azzal együtt volt.
Nézz meg egy gyári hátsó dobot szétszedve és meggyőződsz róla, hogy rengeteget fojt.

Celicáss

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 378
Re:TUNING
« Válasz #2266 Dátum: 2013.05.12 11:57:15 »
A kolléga szerintem az 1.4-es rendszert cserélte le, és onnan jött ekkora ménes... Gyári rendszerek azért hozzá vannak hangolva a motorhoz. De persze költségtakarékossági, zaj-, és környezet szennyezési szempontok is számításba jöttek a tervezésüknél. :)

Igen, az 1.8 VVTI-ben sok tartalék van, mivel a gyári kupufogó és szívó rendszerek nagy fojtást csináljak környezetvédelmi ,  hangerő stb. okok miatt.
A szívó és kipufogó rendszert egyszerre érdemes felbővíteni úgy hoz a legtöbbet.

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:TUNING
« Válasz #2267 Dátum: 2013.05.12 13:03:16 »
Rozsdamentes kipuff rendszeren gondolkodik valaki vagy csináltatott már ilyet valaki ?
Lasinak már van ha jól tudom.

Igen nekem van, katalizátortól hátra üres rozsdamentes cső és kész :yes:
Bár dizelnél nem kell sokat gondolkodni , amennyi fojtás kell a motornak az a turbo és kati. biztosítja....... de lehet még a kati. is kikerül egyszer az autó alól. :)
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re:TUNING
« Válasz #2268 Dátum: 2013.05.12 13:12:30 »
Srácok a TS-re a gyári TTE kompresszor kittel 23 lóerőt sikerült varázsolni. Miről beszélünk akkor, hogy egy sima szívóval plusz 20 lóerőt fog érni egy kipufogó? :)

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:TUNING
« Válasz #2269 Dátum: 2013.05.12 13:25:27 »
ezért ez autó függö is, minél nagyobb a ccm, annál több lo hozható egy jo szivó és kipuff oldali tuninggal

ez majdnem olyan, mint hogy némelyik autó tudja kompenzálni a jobb üzemanyagot és merhető a teljesítmény növekedés, másiknál meg semmi.... :)
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re:TUNING
« Válasz #2270 Dátum: 2013.05.12 13:35:36 »
Szerinted mennyi lóerőt hozhat egy átmenő cső a kipuff helyére egy 1.8-as 140 lóerős autónál. Szerintem max 5-6 lóerő. Szerintem ez már számtalanszor kiderült, hogy az átépített 1.1-1.8 lett olyan 130 lóerő egy köbcenti növekedéstől. Akkor csak egy sima cső lenne még plusz 20 lóerő? Ugyan...

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:TUNING
« Válasz #2271 Dátum: 2013.05.12 13:40:41 »
Én ilyet nem írtam és állítottam  ;)
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:TUNING
« Válasz #2272 Dátum: 2013.05.12 16:47:10 »
lassan 3 hete itthon pihen, nem találok bontott ülést aminek a sínjéről a kis talpakat leszedhetném hogy korrekt és igényesen betudjam szerelni a helyére,gyári légzsákos ülésem ezért nem furkálnám szét.....
 végén berágok és eladom :ph34r:
Lancer EVO IX Recaro

Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

dublin19

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 537
Re:TUNING
« Válasz #2273 Dátum: 2013.05.12 17:48:56 »
Szerinted mennyi lóerőt hozhat egy átmenő cső a kipuff helyére egy 1.8-as 140 lóerős autónál. Szerintem max 5-6 lóerő. Szerintem ez már számtalanszor kiderült, hogy az átépített 1.1-1.8 lett olyan 130 lóerő egy köbcenti növekedéstől. Akkor csak egy sima cső lenne még plusz 20 lóerő? Ugyan...
lehet akármekkora a szívóoldali és a kipuffoldali tuning hozzáprogramozás nélkül semmit vagy csak minimálisan ér valamit az egész sőt volt olyan hogy minden meg lett csinálva de nem lett az Ecu hozzáigazítva és kevesebb lett a teljesítmény mint gyári rendszerrel... 60-as cső végig 1.4-1.6-ra 1zz-fe szívósor 1zz-fe injektrok és lehet programozni keverékméréssel széessávúval(nem csak vaktában mint a sok gagyi chipes fos)ha mindez megvan ami nem 2 forint akkor véleményem szerint lehet 15-20 lovat adni egy 4zz s mocinak(+ 1 lityi fogyasztás)
'03 Corolla E12 4zz-fe

Yocee

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 571
Re:TUNING
« Válasz #2274 Dátum: 2013.05.12 17:55:54 »
Szerintem nem Szutinak kell ezt elmesélned. ráadásul badarság is. tökéletesen működik programozás nélkül nálam, már 25000Km óta.

dublin19

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 537
Re:TUNING
« Válasz #2275 Dátum: 2013.05.12 18:04:49 »
Nem a Szutihoz szólt hanem mindenkihez :) és nem is a te példádat vettem alapul mivel neked löketnagyobbításod volt... ez annak szól aki csak kipuffot akar meg szívórészt tuningolni... neked még jó hogy akkorát dobott a szívórész mert nem az 1.4 való akkora lökethez hanem a gyári 1.8 szívórész...de ha 1.8 szívót rárakod az 1.4-re biztos em hoz akkorát lóban mint neked ..;) ezért kell programozni...
'03 Corolla E12 4zz-fe

Yocee

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 571
Re:TUNING
« Válasz #2276 Dátum: 2013.05.12 18:09:08 »
ja, így már értem, amit írtál.

Lasi! Sajnálnám, ha nem tudnád betenni az ülést, jól mutatna benne!

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re:TUNING
« Válasz #2277 Dátum: 2013.05.12 18:21:17 »
Persze, mindenben segít a programozás, de nekem a TS-en a kompresszorral, amire ugye 215 lóerőt írtak, plusz leömlő, rendszer fojtás nélkül, e-manage ultimate programozva, intercooler, légszűrő, más méretű kompresszorkerék, ami a töltőnyomást emelte egy kicsivel volt 235 lóerő. Tehát a kipuff, kerék, e-manage ultimate, légszűrő hozott plusz 30 lóerőt egy kompresszoros autón, ami vvtl-i. Így egy 130 lóerős kocsira kompresszor nélkül is arányaiban is sokkal kisebb érték jön ki, még ha bele sem megyek a dologba, csak logikusan végig gondolom.

Yautja

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 906
Re:TUNING
« Válasz #2278 Dátum: 2013.05.12 19:36:26 »
Én szerintem motorhoz való hozzányúlás előtt, sokkal többet hozz a konyhára, egy keményebb gátló, alacsonyabb rúgóval és valami peresebb, jó fajta gumiszett... ::)
E12 '05 2ZZ-GE 1.8 TS

Autóvillamosság - autó javítás - Toyota szervizelés, Corolla Celica T-Sport javítás- gumiszerelés - autóhifi  stb.

Celicáss

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 378
Re:TUNING
« Válasz #2279 Dátum: 2013.05.12 20:19:57 »
lehet akármekkora a szívóoldali és a kipuffoldali tuning hozzáprogramozás nélkül semmit vagy csak minimálisan ér valamit az egész sőt volt olyan hogy minden meg lett csinálva de nem lett az Ecu hozzáigazítva és kevesebb lett a teljesítmény mint gyári rendszerrel... 60-as cső végig 1.4-1.6-ra 1zz-fe szívósor 1zz-fe injektrok és lehet programozni keverékméréssel széessávúval(nem csak vaktában mint a sok gagyi chipes fos)ha mindez megvan ami nem 2 forint akkor véleményem szerint lehet 15-20 lovat adni egy 4zz s mocinak(+ 1 lityi fogyasztás)

Az olyan Corollán mint a tiéd már önmagában egy hideg levegőt szívó direktszűrő is hoz 7-8 LE-t. A sima K&N direktszűrő kb. 5LE-t hoz, ezt valaki már lemérte.
Ezeket sajnos mind USA-ból kel rendelni.