Szerző Téma: TUNING  (Megtekintve 490705 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

zsoooc

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1578
Re:TUNING
« Válasz #2250 Dátum: 2013.04.29 09:27:04 »
köszi :)olajpogácsával lett megoldva amin van 3 szenzornak hely 1et ledugóztam egybe ment az rához kapott hőfokjeladó másikba meg az olajnyomásjeladó. az órákat szlovákiából rendeltem (jóval olcsóbb mint itthon)Depo Racing
(japán léptetőmotoros) minden indításnál kalibrálja magát :) olajcsere alkalmával csináltam mindent egymagam nem bonyolult bárki bevállalhatja sztem aki alapokon ért az autókhoz és a villamossághoz :) ami sok időt vesz el a dologból az a vezetékek igényes behúzása az utastérbe és annak igényes elrendezése a motortérben :) de én azt fekete gyáriakhoz hasonló méretű gégecsővel megoldottam ;)
Néztem a szlovák Depo-s árakat, hát iszonyat drága. 53€ csak az óra:(

Itthon a redsunnál lehet rendelni órákat szenzorokkal együtt. Szerintem nem rossz áron vannak és ledes megvilágításúak is.
De nem is olcsó. 20 ezer az óra, 11 az adapter a szenzorhoz...

Én ezt néztem ki: http://www.glowshiftdirect.com/white-7-color-oil-temperature-gauge.aspx
Adapterrel együtt 19-ből kijönne + a posta (ami szerintem nem több 5 ezresnél).
Corolla 1,4 VVT-i 2005

zsoooc

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1578
Re:TUNING
« Válasz #2251 Dátum: 2013.04.29 09:28:24 »
:) olajnyomásom üzemmelegen alapjáraton 0,5 bar 3000rpm és afelett 5,5-6 bar ;) totojázós tempóban a városban olajhőfokom 80 celsius környékén van :)
Kb. mennyi idő alatt éri el a 80 fokot az olaj?
Corolla 1,4 VVT-i 2005

dublin19

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 537
Re:TUNING
« Válasz #2252 Dátum: 2013.04.29 18:06:46 »
hát kb15-20 perc normál használat :)
'03 Corolla E12 4zz-fe

dublin19

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 537
Re:TUNING
« Válasz #2253 Dátum: 2013.05.06 15:29:44 »
Szombaton pályáztam egyet 90-92Celsius fölé akárhogy nyomtam nem ment fel...
'03 Corolla E12 4zz-fe

zsoooc

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1578
Re:TUNING
« Válasz #2254 Dátum: 2013.05.07 18:56:30 »
hát kb15-20 perc normál használat :)
És kb. mennyi idő alatt hűl vissza mondjuk 50 fokra? Gondolom lassabban, mint a hűtőfolyadék...
Corolla 1,4 VVT-i 2005

dublin19

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 537
Re:TUNING
« Válasz #2255 Dátum: 2013.05.07 20:42:19 »
igen sokkal lassabban :)
'03 Corolla E12 4zz-fe

Celicáss

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 378
Re:TUNING
« Válasz #2256 Dátum: 2013.05.07 21:57:32 »
Szombaton pályáztam egyet 90-92Celsius fölé akárhogy nyomtam nem ment fel...

Milyen fordulaton mész autópályán ?
Tartós 4000-él fölmegy az 100 fok fölé is.

Yocee

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 571
Re:TUNING
« Válasz #2257 Dátum: 2013.05.07 22:10:13 »
130-al 5.ben nem pörög 4000-et az 1.4es.

dublin19

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 537
Re:TUNING
« Válasz #2258 Dátum: 2013.05.08 20:45:31 »
Nem ment 100Celsius fölé és 130 volt a minimum.volt olyan 10km amikor 170km/h is ;) és akkor sem :) úgy 450kilóméteren keresztül 130kmh és 180kmh között is sebességnél 95 Celsiusos olaj :) (0w40 Edge FST) OMV Max Motion 100 as benya :) jól kikormoltam a gépet és most harap is :)
« Utoljára szerkesztve: 2013.05.08 20:49:10 írta dublin19 »
'03 Corolla E12 4zz-fe

Celicáss

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 378
Re:TUNING
« Válasz #2259 Dátum: 2013.05.11 22:58:28 »
Rozsdamentes kipuff rendszeren gondolkodik valaki vagy csináltatott már ilyet valaki ?
Lasinak már van ha jól tudom.

Én több helyről érdeklődtem, Proex, Skpower, Dinamit. Az árak 120-170 ezer között mozognak úgy hogy leömlő és kat az a meglévő marad.
Könnyebb súlyra mint a nem rozsdamentes acél kipufogó. A Dinamitnál azt mondták, hogy a Remus-hoz hasonló dobot csinálnak és olyan hangja lesz amilyet szeretnék lehet variálgatni. A gyári végdobok sajnos rengeteg fojtást tartalmaznak, láttam ott párat szétszedve.
Egy TS Corira pl. egy átmérő 60-as rendszer lenne az ideális szerintük de az végig 60-as kell legyen ellentétben a gyári TS kipufogóval ami már csak 52-55-a végénél. 10-15 %-ot többletet hozhat ez, főleg nagy fordulaton hoz. :)
1.6-os Honda Civic VTI-n 20 LE-t hozott egy 60-as rendszer. Ez nem rossz.

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re:TUNING
« Válasz #2260 Dátum: 2013.05.11 23:40:26 »
Szivo 1.6 Hondanal 20LE plusz a rozsdamentes kipuf miatt. Ezt hol olvastad?
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

Soma01

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1587
Re:TUNING
« Válasz #2261 Dátum: 2013.05.11 23:57:23 »
Méresd le előtte és utána is és ha nincs meg a 20 LE, kérd vissza a pénzt.  :lol:
Szerintem ha csak ezt cseréled, meg mondjuk légszűrőt, akkor 5 LE alatt lesz a változás.

Yocee

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 571
Re:TUNING
« Válasz #2262 Dátum: 2013.05.12 08:44:52 »
nekem 20 lovat a teljes szívó, és kipufogó nagyobbra cserélése hozott, az 1.8 àtèpítés után. a leömlő egy nagyon csirke darab, elég lehet azt cserélni màr egy kis plussz rugalmassághoz.

Soma01

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1587
Re:TUNING
« Válasz #2263 Dátum: 2013.05.12 09:04:26 »
 :surrender: :whistling:  ::)

Én ekkora LE növekedésről nem nagyon hallottam még. Inkább rugalmasabb lett a motor (nyomaték) ahogy én olvasgattam.
Bocs, nem akartam félrevezetni senkit. Én így tudtam.

A TS-ből mennyi jönne ki pluszban? Mert azért az sem mindegy, hogy honnan indulunk! A TS leömlője jó? Hol szűkül le?

PiciPeti

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
Re:TUNING
« Válasz #2264 Dátum: 2013.05.12 10:19:37 »
A kolléga szerintem az 1.4-es rendszert cserélte le, és onnan jött ekkora ménes... Gyári rendszerek azért hozzá vannak hangolva a motorhoz. De persze költségtakarékossági, zaj-, és környezet szennyezési szempontok is számításba jöttek a tervezésüknél. :)