Szerző Téma: TUNING  (Megtekintve 488580 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

Konrad

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1314
Re:TUNING
« Válasz #2130 Dátum: 2013.04.04 19:31:29 »
hátulja, TS felnik
Konrád

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:TUNING
« Válasz #2131 Dátum: 2013.04.04 20:11:33 »
Alakul a molekula ! ;)
Biztos nagyon jo futómű, ha még magasság állítós is volna az lenne a csúcs. :)
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

Konrad

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1314
Re:TUNING
« Válasz #2132 Dátum: 2013.04.04 20:18:52 »
áhh úgyse használom ki, a 3cm -t így is sok volt a nagy hóban... illetve a szakszerűtlenül lerakott szegélyköveknél így is leér a koptató.
Nekem így jó, mert ezt se fogom mindig csavargatni szerintem. Belövőm a napi 120km-re azt amelyik beállítás a jó azt elmentem:)

Majd jövő hétvégén felmegyünk a Rába Ringre, úgyis utca végén van:)
Kollega indul a VTS ladával (amatőr rallys) 8 ezret leforog és 140 paci, tolókerekes váltó hmm :D
Majd vitetem magam pályabejárás alaklmával, és ha lehet menni akkor megnézem a Corit is hogy viselkedik.
Egyész napos program lesz...

No melyik kipufot vegyem akkor?
Konrád

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:TUNING
« Válasz #2133 Dátum: 2013.04.04 20:23:17 »
Amelyik tetszik, egyikkel se lősz mellé.....

Két haverom használ Injen-t, egyik egy 2.0 dohc 323 mazdán, másik meg lexus IS200-on, bár ő lecserélte mert kicsinek találta.... de a hangja nagyon szép kellemesen mély, az ára meg aszem elég húzós mindkettőnek  :)

Nekem kevés lett volna a 3cm ültetés, nyilván vannak olyan útszakaszok, és helyek ahol karistol az alja..... de megtanultam vele együtt élni :devil:
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:TUNING
« Válasz #2134 Dátum: 2013.04.04 22:09:37 »
...Kollega indul a VTS ladával (amatőr rallys) 8 ezret leforog és 140 paci, tolókerekes váltó hmm :D
Majd vitetem magam pályabejárás alaklmával, és ha lehet menni akkor megnézem a Corit is hogy viselkedik.
Egyész napos program lesz...
VFTS:
ВЕЛЬНЮССКАЯ ФАБРИКА ТРАНСПОРТНЫХ СРЕДСТВ
Vilnius Fabrik Tuning Sport Lada...

Bocs, biztos csak véletlenül maradt ki az "F" betű...
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

dublin19

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 537
Re:TUNING
« Válasz #2135 Dátum: 2013.04.06 09:16:56 »
Régi álmom volt egy N1 style hátsódob most végre felkerült egy a masinára :) (direkt rakattam fel ilyen ferdén nem azért mert csak így tudták felrakni :)
'03 Corolla E12 4zz-fe

dublin19

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 537
Re:TUNING
« Válasz #2136 Dátum: 2013.04.06 09:17:24 »
+1
'03 Corolla E12 4zz-fe

dublin19

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 537
Re:TUNING
« Válasz #2137 Dátum: 2013.04.06 09:17:56 »
+1 Brutál hangja van hosszútávra biztos  ,hogy belerakom a hangtompítót :)
'03 Corolla E12 4zz-fe

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:TUNING
« Válasz #2138 Dátum: 2013.04.06 13:42:10 »
Na végre, így kell felrakni egy rendes japo dobot! :clap: ;)
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

dublin19

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 537
Re:TUNING
« Válasz #2139 Dátum: 2013.04.06 23:29:10 »
aham :) amúgy köszi anno a képeket Lasi... tiédről mintáztam a felrakást :)
'03 Corolla E12 4zz-fe

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:TUNING
« Válasz #2140 Dátum: 2013.04.07 13:44:38 »
 ;)
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

Konrad

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1314
Re:TUNING
« Válasz #2141 Dátum: 2013.04.08 19:53:40 »
Döntöttem, Injen lesz a Red Suntol, uhogy most már csak szakit kell keresnekm, Győr, v Tbánya környékén. :D
aki rozsdamaentest tud heszteni, mert nem akarom a régit szétbarmolni...(nem akarom kannibál módon a régit összehegeszteni vele vagy levágni.

Az AGX nagyon bejött, ma hazafelé meghajtottam kicsit és félelmetes, ahol régebben átsodródtam ott is a sávomban tudok maradni. :innocent:
Vészfékezésnél meg le se megy a kocsi orra, szóval iszonyat jó, a hátsót kicsit még állítgatom, de azt hiszem a legkeményebb beállítást ki se próbálom...
Uhogy ha TS-em lesz és nem MR2-m vagy CTR-em akkor azalá is bepakolok egy ilyet;-)
Konrád

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:TUNING
« Válasz #2142 Dátum: 2013.04.08 19:59:36 »
Hátsó híd fölött van a csatlakozás, onnan kellene könyököt hajtani rá + gyári csatlakozot........
Szerintem az a legegyszerübb és olcsobb, ha bontóból veszel egy gyári dobot arrol levágod, az injenre meg ráhegeszted.

Nekem volt valahol egy gyári könyököm 1.4 benyásról..... de szerintem a kukában végezte, pedig odaadtam volna szivesen :)
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

dublin19

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 537
Re:TUNING
« Válasz #2143 Dátum: 2013.04.08 20:49:29 »
én is anno vettem egy gyári dobot annak a csatlakozása levág. gyári dob padlásra műszakira ezt a dobot meg úgy sikerült felhegesztetnem hogy teljesen a gyári gumibakokra menjen fel a chrom pálcák segítségével így semmit nem kellett szétkókányolni minden teljesen visszalakítható 2 csavarral a gyári állapotba.. :)
'03 Corolla E12 4zz-fe

Konrad

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1314
Re:TUNING
« Válasz #2144 Dátum: 2013.04.10 20:58:38 »
Hazafelé meglett egy 3-as BMW skalpja:)
Phalma- Écs között, Phalma tábánál megelőzött, egyenes végén utolértem 130-140-el,elmentem mellette féktávon belül.
Bal kanyar 90fokos vasút előtt lassítottam 90-re és betekertem.
Sztem nagyon megelődtek :cool2:

Konrád