Szerző Téma: TUNING  (Megtekintve 490840 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

Aaron85

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 425
Re:TUNING
« Válasz #1695 Dátum: 2011.10.25 09:21:17 »
De azt azért nem szabad elfelejteni hogy az állítás nem úgy megy, hogy gondolsz egyet és megemeled gyári magasságra egy mozdulattal. Futóműbeállítás is szükséges... Az állíthatót is beállítod egyszer jóra és onnantól kezdve nem piszkálod...
BLACK COROLLA TS 2005

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:TUNING
« Válasz #1696 Dátum: 2011.10.25 09:24:54 »
ezt most nem igazán értem mire írtad :)
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

Aaron85

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 425
Re:TUNING
« Válasz #1697 Dátum: 2011.10.25 10:10:30 »
ezt most nem igazán értem mire írtad :)
Megeszi a gumit...
BLACK COROLLA TS 2005

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:TUNING
« Válasz #1698 Dátum: 2011.10.25 10:16:23 »
ez hülyeség........ Én szoktam le föl tekergetni a magasságot, ringre feljebb kb 50/50 re...... utcára kb 70/60 magasságba
és nem kopik a gumi féloldalasra , söt mikor elöször lett  betéve a futomü a gyári helyére, akkor voltam lézeres futomübeállitáson, és minden érték jo volt :yes:
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

Aaron85

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 425
Re:TUNING
« Válasz #1699 Dátum: 2011.10.25 10:20:54 »
De te nem tekerted fel 0-0 centire...Ott már gond lehet... Soma gondolom ezért akar állíthatót...
BLACK COROLLA TS 2005

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:TUNING
« Válasz #1700 Dátum: 2011.10.25 10:24:44 »
De te nem tekerted fel 0-0 centire...Ott már gond lehet... Soma gondolom ezért akar állíthatót...
olyat nem is lehet....... :tt2: téli üzemmodban van legfeljebb állitva akkor 30/30.......... és a téli szett sem kopik félre
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re:TUNING
« Válasz #1701 Dátum: 2011.10.25 10:31:50 »
Főleg akkor eszi el a gumit, ha dőlést is állítotok.

Aaron85

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 425
Re:TUNING
« Válasz #1702 Dátum: 2011.10.25 10:35:46 »
Főleg akkor eszi el a gumit, ha dőlést is állítotok.
Corollán  nem nagyon lehet, csak gátló alján ahol van a két csavar ott lehet egy kicsit csalni...
BLACK COROLLA TS 2005

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re:TUNING
« Válasz #1703 Dátum: 2011.10.25 10:46:48 »
A Zengôéknél egyszer megcsinálták az elsőket. Félre is kopott a bal első új gumim egy nyílt nap alatt. Mondjuk a nyomás is sok volt benne.

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:TUNING
« Válasz #1704 Dátum: 2011.10.25 10:47:27 »
A Zengôéknél egyszer megcsinálták az elsőket. Félre is kopott a bal első új gumim egy nyílt nap alatt. Mondjuk a nyomás is sok volt benne.
mit csináltak?
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re:TUNING
« Válasz #1705 Dátum: 2011.10.25 12:07:22 »
mit csináltak?

Állítottak vmi nagyon kis dőlést.

Soma01

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1587
Re:TUNING
« Válasz #1706 Dátum: 2011.10.25 13:07:47 »
A kompresszoron mennyire segít az E-manage meg új leömlő, direkt szűrő?
TTE-t ha rakok rá, a gyári benzin szivattyú még elég?
Láttam olyanokat, hogy a szíjtárcsákat is lehet cserélgetni. Pl. generátorét, vízpumpáét nagyobbra; a kompresszorét kisebbre. Ez is segít elvileg.

Én mégis hajlok a kompresszor felé mert motort átépíteni nem akarok. Így hány lóerőig/nyomatékig tudok elmenni vajon "biztonságosan"?

 :cry: ..de értem én. Ha tutit akarok akkor motor átépítés és turbó. Meg ehhez kb. 2 milla és tökéletes lesz.

Futómű:
Nekem van egy F Astrám is. Abba vettem anno Kayaba Ultra SR-t és nagyon jó lett a futómű. Természetesen nem versenyeztem vele, de ahogy én használtam úgy jó volt. Szerintem nem rossz a Kayaba sem. De ott nincs komplett rugó és gátló szett egyben (coilover) ha jól tudom.

KW-V3
Tein-ss

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re:TUNING
« Válasz #1707 Dátum: 2011.10.25 13:15:50 »
A kompresszoron mennyire segít az E-manage meg új leömlő, direkt szűrő?
TTE-t ha rakok rá, a gyári benzin szivattyú még elég?
Láttam olyanokat, hogy a szíjtárcsákat is lehet cserélgetni. Pl. generátorét, vízpumpáét nagyobbra; a kompresszorét kisebbre. Ez is segít elvileg.

Én mégis hajlok a kompresszor felé mert motort átépíteni nem akarok. Így hány lóerőig/nyomatékig tudok elmenni vajon "biztonságosan"?

 :cry: ..de értem én. Ha tutit akarok akkor motor átépítés és turbó. Meg ehhez kb. 2 milla és tökéletes lesz.

Futómű:
Nekem van egy F Astrám is. Abba vettem anno Kayaba Ultra SR-t és nagyon jó lett a futómű. Természetesen nem versenyeztem vele, de ahogy én használtam úgy jó volt. Szerintem nem rossz a Kayaba sem. De ott nincs komplett rugó és gátló szett egyben (coilover) ha jól tudom.

KW-V3
Tein-ss

A Lotusnál 265 paci van a kompresszorral ugyanezzel a motorbelsővel, tehát addig el tudsz menni. A leömlővel, emanage-vel olyan 235-240-ig lehet elmenni, még ha tárcsát is cserélsz. Mikor vetted a kocsit?

Yocee

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 571
Re:TUNING
« Válasz #1708 Dátum: 2011.10.25 14:14:02 »
A kompresszoron mennyire segít az E-manage meg új leömlő, direkt szűrő?
TTE-t ha rakok rá, a gyári benzin szivattyú még elég?
Láttam olyanokat, hogy a szíjtárcsákat is lehet cserélgetni. Pl. generátorét, vízpumpáét nagyobbra; a kompresszorét kisebbre. Ez is segít elvileg.

Én mégis hajlok a kompresszor felé mert motort átépíteni nem akarok. Így hány lóerőig/nyomatékig tudok elmenni vajon "biztonságosan"?

 :cry: ..de értem én. Ha tutit akarok akkor motor átépítés és turbó. Meg ehhez kb. 2 milla és tökéletes lesz.

Futómű:
Nekem van egy F Astrám is. Abba vettem anno Kayaba Ultra SR-t és nagyon jó lett a futómű. Természetesen nem versenyeztem vele, de ahogy én használtam úgy jó volt. Szerintem nem rossz a Kayaba sem. De ott nincs komplett rugó és gátló szett egyben (coilover) ha jól tudom.

KW-V3
Tein-ss

Pontosan ugyan ezen agyalok, mint Soma01 kolléga, csak ugye nekem az átépített 1.4-esre igaz mindez. A váltó átépítéstől kezdve, a kompresszor kérdéskörön keresztül az olcsóságon át. Én hajlok inkább egy Eaton M45-63-90 kopresszorra, és azzal belevágni a szerelésbe, és szeretném max 150e ből kihozni. nem hiszem el, hogy hogy lehetetlen küldetés.

Konrad

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1314
Re:TUNING
« Válasz #1709 Dátum: 2011.10.25 15:17:45 »
A TTE kompressor beszerelési manuálja letölthető a Toyota európai oldaláról, ergo mivel egy bolt on kit az mindent tartalmaz.
Sőt ott a laírás, hogy mit cserélnek amikor egy TS-ből gyári TTE Komresszorosat gyártanak.

Abban nem szerepel benzinpupa csere-> csak hogy onnantól kezdeve 98-as az új Ecuval, illetve plusz merevítések, fékadapter, nagyobb gumi, más toronymerevítő stb...
Konrád