A kompresszoron mennyire segít az E-manage meg új leömlő, direkt szűrő?
TTE-t ha rakok rá, a gyári benzin szivattyú még elég?
Láttam olyanokat, hogy a szíjtárcsákat is lehet cserélgetni. Pl. generátorét, vízpumpáét nagyobbra; a kompresszorét kisebbre. Ez is segít elvileg.
Én mégis hajlok a kompresszor felé mert motort átépíteni nem akarok. Így hány lóerőig/nyomatékig tudok elmenni vajon "biztonságosan"?
..de értem én. Ha tutit akarok akkor motor átépítés és turbó. Meg ehhez kb. 2 milla és tökéletes lesz.
Futómű:
Nekem van egy F Astrám is. Abba vettem anno Kayaba Ultra SR-t és nagyon jó lett a futómű. Természetesen nem versenyeztem vele, de ahogy én használtam úgy jó volt. Szerintem nem rossz a Kayaba sem. De ott nincs komplett rugó és gátló szett egyben (coilover) ha jól tudom.
KW-V3
Tein-ss