Szerző Téma: TUNING  (Megtekintve 488593 alkalommal)

0 Felhasználó és 4 vendég van a témában

Yocee

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 571
Re: TUNING
« Válasz #1620 Dátum: 2011.09.21 22:25:33 »
pzs! Ezek jól ránkcsukták az ajtót! :yawn:

pzs

  • Vendég
Re: TUNING
« Válasz #1621 Dátum: 2011.09.22 06:39:09 »
pzs! Ezek jól ránkcsukták az ajtót! :yawn:

Bocs, de nem ez volt a cel...

Yocee

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 571
Re: TUNING
« Válasz #1622 Dátum: 2011.09.22 07:28:32 »
pzs! Ezek jól ránkcsukták az ajtót! :yawn:

Bocs, de nem ez volt a cel...

Minden esetre sajnálom. Tudom, hogy fárasztó lehet, ha lépten nyomon kezdőkbe, és ugyan azokba a kérdésekbe botlik, de hát egy forum már csak ilyen. Most akkor itt kell bombáznom titeket a fura ötleteimmel. Az 1.8 topikban kifejtem a házi piggyback ötletemet.

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re: TUNING
« Válasz #1623 Dátum: 2011.09.22 08:42:07 »
pzs! Ezek jól ránkcsukták az ajtót! :yawn:
mi volt?
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

pzs

  • Vendég
Re: TUNING
« Válasz #1624 Dátum: 2011.09.22 09:00:45 »
pzs! Ezek jól ránkcsukták az ajtót! :yawn:
mi volt?

Masik forumon ZZ motoros autok topic. Tutinet elmelkedett Yoceeval az atalakitasrol. Kozben a sracok ossze-vissza ugrattak/sz***tak. Csak par pelda az utso 5-6 oldal konstruktiv hsz-eibol:
"De miért éri meg jobban így összekendácsolni egy 1.8-ast, gyári 1.8-as teljesítményre, ahelyett, hogy tenni bele egy gyári 1.8-ast úgy ahogy van?"
"Hogy hogyan lehet gyari cuccokkal gyari teljesitmenyt csinalni? Masreszt, nemtom a tobbiek hogy vannak vele, de en elsokerekest bottal se piszkalnek."
"Imádom ezt a topikot, annyit lehet tanulni belőle.. Turbósítani nem szoktátok ezeket a ZZ motorokat? Nekem most az van, egy Nissan motor egy Nissanban, de olyan jól hangzanak ezek az adatok, lehet váltanék. Tojodá póvá FTW.. "
"Aszittem megin' csak a hulyeskedes, meg a szivatas, de akkor tenyleg az van, hogy a gyari 1.8 140le-t sikerult kirakni gyari 1.8 alkatreszekbol? En nem figyeltem, vagy most mivan??? Csak azert, hogy a motorszam meglegyen??? Beszarok."
"Körülbelül mennyiből állna meg egy ilyen turbós-E85-1.4-1.8 projekt? Yaris vagy Corolla féltengelyekkel, 6 sebességes váltóval? Szerintem ez így elég ütős kombó lenne a hacsiba, nem tutinet?"
"Imádom ezt a topikot"
"Nekem E85-el kéne és emellé később egy nitro szett is! Szerinted elbírja az 1.4-1.8 átalakítás ezt?"
"Szerinted honnan érdemes 1.4-es motort venni? Erősen gondolkodom egy ilyen konverzión a hacsiba...természetesen 1.8-ra átalakítva, és turbósítva. Ezekben tudsz segíteni?"


Rakerdeztem, hogy ezeknek a visszatero hozzaszolasoknak mi ertelme van. Ezek utan topicot bezartak es elkuldtek a nepet mashova ZZ motoros autokrol "csacsogni"...  :ph34r:
Ennyi tortent...

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re: TUNING
« Válasz #1625 Dátum: 2011.09.22 09:03:53 »
azt hittem szo szerint csukták rátok az ajtot valamelyik mühelyben [rohog]
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re: TUNING
« Válasz #1626 Dátum: 2011.09.22 19:53:08 »


Igen. Leirnam a miertet is, de inkabb nem :-)
viccet félretéve azon kivül hogy nincs értelme , miért nem?

Igazabol, Europan kivul a diesel kozel sem ennyire nepszeru szemelyautokban. Ahol voltam a vilagban ezt meg is tudom erositeni. Az Emanage eredetileg japan cucc, ahol fel sem merult a tervezeskor, hogy valaki diesel motort rakjon autoba, sportautoba. Sot ezt inkabb zaklatasnak vennek (traktormotor benyomas). Ezert nem keszitettek el a dieselhez szukseges reszt. Persze azota azert valtozott picit a vilag, de tuning szempontbol meg mindig a turbos benzinmotor ami szamit ott, ahol az ilyen cuccokat fejlesztik.
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

MrIP

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12046
Re: TUNING
« Válasz #1627 Dátum: 2011.09.22 21:20:04 »
Én speciel, ha nem is ujjongva ünnepeltem a lezárását a topicnak, azért teljesen egyetértettem vele  :devil: :devil: ideje volt . . .

szerintem ..
pzs! Ezek jól ránkcsukták az ajtót! :yawn:
mi volt?

Masik forumon ZZ motoros autok topic. Tutinet elmelkedett Yoceeval az atalakitasrol. Kozben a sracok ossze-vissza ugrattak/sz***tak. Csak par pelda az utso 5-6 oldal konstruktiv hsz-eibol:
"De miért éri meg jobban így összekendácsolni egy 1.8-ast, gyári 1.8-as teljesítményre, ahelyett, hogy tenni bele egy gyári 1.8-ast úgy ahogy van?"
"Hogy hogyan lehet gyari cuccokkal gyari teljesitmenyt csinalni? Masreszt, nemtom a tobbiek hogy vannak vele, de en elsokerekest bottal se piszkalnek."
"Imádom ezt a topikot, annyit lehet tanulni belőle.. Turbósítani nem szoktátok ezeket a ZZ motorokat? Nekem most az van, egy Nissan motor egy Nissanban, de olyan jól hangzanak ezek az adatok, lehet váltanék. Tojodá póvá FTW.. "
"Aszittem megin' csak a hulyeskedes, meg a szivatas, de akkor tenyleg az van, hogy a gyari 1.8 140le-t sikerult kirakni gyari 1.8 alkatreszekbol? En nem figyeltem, vagy most mivan??? Csak azert, hogy a motorszam meglegyen??? Beszarok."
"Körülbelül mennyiből állna meg egy ilyen turbós-E85-1.4-1.8 projekt? Yaris vagy Corolla féltengelyekkel, 6 sebességes váltóval? Szerintem ez így elég ütős kombó lenne a hacsiba, nem tutinet?"
"Imádom ezt a topikot"
"Nekem E85-el kéne és emellé később egy nitro szett is! Szerinted elbírja az 1.4-1.8 átalakítás ezt?"
"Szerinted honnan érdemes 1.4-es motort venni? Erősen gondolkodom egy ilyen konverzión a hacsiba...természetesen 1.8-ra átalakítva, és turbósítva. Ezekben tudsz segíteni?"


Rakerdeztem, hogy ezeknek a visszatero hozzaszolasoknak mi ertelme van. Ezek utan topicot bezartak es elkuldtek a nepet mashova ZZ motoros autokrol "csacsogni"...  :ph34r:
Ennyi tortent...
   .... namégegyszer  :   xenonosluxusLSlexusslusszkulcs 

Yocee

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 571
Re: TUNING
« Válasz #1628 Dátum: 2011.09.22 21:31:56 »
Én speciel, ha nem is ujjongva ünnepeltem a lezárását a topicnak, azért teljesen egyetértettem vele  :devil: :devil: ideje volt . . .

Ezt kifejtenéd?

ToTo

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1597
Re: TUNING
« Válasz #1629 Dátum: 2011.09.24 10:57:30 »
Csak kíváncsiságból egy Greddy Ultimate + Universal harness + Roland programozása + mérése egy sima n/a verdán mint pl. az enyém, azon mit hozna?
A jelenlegi állapot szerint 123 paci (1NZ-FE), leömlő, teljes kipuff rendzser cserélve, hátsódob, Apexi direkt és Dastek Unichip... Szóval ha a terv az lenne, hogy a
Dastek-et kiiktatnám és helyette a fent említett verziót erőltetnénk, akkor milyen különbség várható az Unichiphez és a mostani felálláshoz képest? Tud-e
Roland még többet esetleg kihozni a mociból, de természetesen csak úgy, hogy nem megy a moci élettartamának és állapotának rovására, biztonságos kereteken belül?

Lizard, te nem valami hasonlón gondolkoztál mér régebben vagy tévedek?
Toyota Yaris T SPORT
153



dublin19

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 537
Re: TUNING
« Válasz #1630 Dátum: 2011.09.24 12:16:35 »
Végre lekerültek a díszlécek! :)

[a csatolmányt egy admin törölte]
'03 Corolla E12 4zz-fe

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TUNING
« Válasz #1631 Dátum: 2011.09.24 18:21:58 »
Csak kíváncsiságból egy Greddy Ultimate + Universal harness + Roland programozása + mérése egy sima n/a verdán mint pl. az enyém, azon mit hozna?
A jelenlegi állapot szerint 123 paci (1NZ-FE), leömlő, teljes kipuff rendzser cserélve, hátsódob, Apexi direkt és Dastek Unichip... Szóval ha a terv az lenne, hogy a
Dastek-et kiiktatnám és helyette a fent említett verziót erőltetnénk, akkor milyen különbség várható az Unichiphez és a mostani felálláshoz képest? Tud-e
Roland még többet esetleg kihozni a mociból, de természetesen csak úgy, hogy nem megy a moci élettartamának és állapotának rovására, biztonságos kereteken belül?

Lizard, te nem valami hasonlón gondolkoztál mér régebben vagy tévedek?

Sztem nagy különbség akkor lenne, ha motort is építenél hozzá.

Yocee

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 571
Re: TUNING
« Válasz #1632 Dátum: 2011.09.24 21:49:13 »
Végre lekerültek a díszlécek! :)

szèp lett. Èn is agyaltam rajta, de fèlek, hogy a bazi nagy ajtót rányitom valamire, vagy az utas.

Yocee

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 571
Re: TUNING
« Válasz #1633 Dátum: 2011.09.24 21:53:47 »
Tènyleg, már régóta akartam kérdezni, mitöl lesz èpített a motor, mitöl lesz az, ès nem legózott?

ToTo

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1597
Re: TUNING
« Válasz #1634 Dátum: 2011.09.24 21:58:25 »
Sztem nagy különbség akkor lenne, ha motort is építenél hozzá.

Dugattyú, hajtókar, injektor, stb, erre gondolsz?
Toyota Yaris T SPORT
153