Tuti, ez csak egy levegőszűrő... Úgy csinálsz mintha a világ vége lenne ha esetleg használnád! Én már évek óta direkt szűrőt használok, hiszen te is láttad és képzeld nem szívja fel a vizet és rendszeresen karbantartom és vigyázok rá, így tehát továbbra is minden pöpec! Most ha te ezt a szűrőt a gyári helyére beteszed, semmi bajod sem lesz az égvilágon és nem fogsz ártani semminek sem, ezt értsd már meg. A tisztítása meg olyan egyszerű, hogy nem is igaz! Tíz ezrenként kiveszed a helyéről, átmosod tisztítószeres vízben vagy a tisztítóval amit tudsz mellé venni és megvárod míg megszárad. Utána befújod az olajjal amit szintén veszel hozzá, ennyi, ilyen egyszerű. Ha soknak tartod a tíz ezret, akkor mondjuk öt ezrenként végrehajtod a fent említetteket.
Én ezzel a szűrővel ellentétben nem olajos szűrőt használok, hanem szárazat. Most fogom hamarosan lecserélni a jelenlegi szűrőmet Apexire, az is száraz. A száraz szűrőt ugyanúgy kell tisztítani mint a fentit, csak nem kell beolajozni, ennyi a különbség.
Nem fogsz belehalni és az autód sem ha kipróbálod, nincs veszíteni valód! Tedd be azt csá, nem kell állandóan azon görcsölni, hogy most akkor hány porszemcse vagy szösz jut át a szűrőn vagy sem, ne aggódj mert a gyári papíron is átmegy a cucc...