Na, ma bekerültek a Coriba a TS rugók
! A kaposvári márkaszervíz építette be; három órát dolgoztak vele (futómű-állítással együtt), összesen 18.250-et fizettem. Nem vészes, úgy gondolom.
Ültetés 0 milliméter
... Dehát ezt már megbeszéltünk, hogy ezek a rugók nem ültetnek, és ez egyáltalán nem is volt elvárás.
Viszont ami elvárás volt, az teljesült is
... A kocsi stabilabb lett, kevesebbet mozog a karosszéria; a kis billegések intenzitása is csökkent, és tempósabb kanyarokban sem dől annyira. Megnyugtató érzés, az ember bátrabban mer kanyarodni ezáltal. Spontánabbul is reagál a kocsi az irányváltoztatásokra, készségesebben fordul. És persze egyenesekben is nyugodtabban fekszi az utat. Cserébe az úthibák szárazabban átjönnek; de ennek a mértéke egyáltalán nem zavaró.
Kaposvárról hazafelé, a Mecseken a szerpentinen egy E34-es 525i BMW (két fiatal srác ült benne) próbálta megakadályozni, hogy megelőzzem (lehetett hallani, ahogy visszarakta hármasba és tolni kezdte) - nem sikerült neki, a kanyarokban én voltam a gyorsabb, előbb értem föl a tetőre